Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 207 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Excellanr 24-03-2024

Excellant service and very friendly and helpful
Have been with this shop for over 5 year and always happy with their service

Angela 22-03-2024

Goed advies, betrouwbaar advies. Hulp bij overzetten oude naar nieuwe telefoon.

C. Goud 22-03-2024

Erg fijn en eerlijk geholpen.
Leuk dat ze belde om mee te denken over ons abonnement

jolanda 21-03-2024

Goede service en klant vriendelijk, goed advies en snel geholpen mooie prijzen.

Piet. 21-03-2024

Goede service hoor .fijne mensen.Gelijk geholpen .Ga zo door met de zaak.Groeten Piet.

Van der Kolk 19-03-2024

Fijne winkel waar de klant nog koning is. Voor mensen die niet echt helemáál alles digitaal willen regelen maar af en toe nog het e.e.a.. op papier wensen en een reminder voor afloop van een contractdatum wel fijn vinden, is dit dé zaak. Ook als je er zelf niet helemaal uitkomt met je mobiel, helpt men je graag verder. Top!

De Wilde 18-03-2024

Bijzonder vriendelijk en goed geholpen door deze winkel. Met veel dank aan de medewerker Amy.

Ap 18-03-2024

Klantvriendelijkheid en service zijn hier normaal. Weer naar tevredenheid bediend.

Mark 17-03-2024

Prima geholpen dachten met mij mee bij keuze telefoon en abonnement. Ook telefoon gegevens omgezet

Cornelie 15-03-2024

Super service! Ben gebeld dat mijn abonnement na verlengen goedkoper zou zijn. Via de overzichtelijke website gekeken en inderdaad goedkoper en ik kreeg er nog EarPods bij ook. Deze zijn een dag later al bezorgd.

Corry 14-03-2024

Wordt hier altijd heel vriendelijk geholpen en leggen geduldig iets uit als je vragen hebt.

Wouter 12-03-2024

Wordt altijd heel goed geholpen, en het personeel is erg vriendelijk, vooral (*)

Elly de Jong 11-03-2024

super geholpen door heel vriendelijk personeel.
komen hier al aantal jaren en worden altijd heel vriendelijk geholpen

Roy 05-03-2024

Al meerdere emails verstuurd met de vraag waar mijn zending blijft. Deze email blijven onbeantwoord vanuit Ritel

Chris 04-03-2024

Ik stel het zeer op prijs als Ritel mij opbelt als ze een mogelijkheid zien om mijn abonnement goedkoper te maken. Daarna regelen ze het ook direct en keurig.
Top!

vd Bijl 29-02-2024

We komen hier al jaren en we worden altijd vriendelijk en goed geholpen.
Ze helpen je met het maken van de juiste keuze voor een abonnement.
Als er eens iets mis gaat wordt dat netjes opgelost.
Ga zo door

Oppassen 29-02-2024

Omdat ze de enige zijn in ons dorp en ze zijn behulpzaam, vriendelijk , geduldig.

Alex 28-02-2024

Shop is overzichtelijk, ruim genoeg, en lekker dicht bij mijn huis. Vriendelijk en vakkundig personeel, geen poespas maar correct antwoord op mijn vragen!

Marian 27-02-2024

Ik ben grandioos geholpen hele geduldige en lieve personen werken daar,ik ben dol gelukkig met deze winkel in de buurt,zeer klantvriendelijk

Rob 26-02-2024

Altijd fantastische service, goed geholpen en zeer klantvriendelijk. Komen beloftes na en bestellen is nooit een probleem.

Ray Aarts 24-02-2024

Ik kom inmiddels al 16 jaar bij jullie en dat is niet voor niets .
Ben echt ook nu weer heel vriendelijk en goed geholpen.

Erik 22-02-2024

De shop is oké, maar bij mij gaat het om de mensen die daar werken . Super geduldig en kennis van zaken. Daarom bij deze winkel 2x abonnement verlengt

Marie Jeanne Brandwijk 20-02-2024

Wij komen al jaren in deze winkel in Oud Beijerland. Bij elk bezoek worden wij goed en vooral vriendelijk geholpen en wordt er een oplossing voor ons gezocht.

JAJM Stijger-Peters 19-02-2024

Altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers, die het geduld hebben met ons (als ouderen) om iets uit te leggen en/of te installeren! Heerlijk dat er nog zulke geduldige mensen zijn in deze hectische tijden!

Heidman 17-02-2024

Vriendelijk behulpzaam voor de wat oudere mensen,goed advies en duidelijke uitleg