Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 208 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Truitje1963 23-09-2010

Ik vond het een zeer snelle en correcte levering

gerdavanluyn 22-09-2010

snelle levering tot klasse

Rob Vink 21-09-2010

Bij de online bestelling op het aankoopcontract stond niet vermeld wat het aankoopproduct was hetgeen bij mij tot verwarring leidde. De telefonische koerierdienst was veel te duur en onduidelijk. Was erg uit op geldbejag leek wel. 's-Avonds na sluitingstijd werd de verbinding niet automatisch verbroken na de boodschap maar lieten ze me hangen met de mededeling dat alle medewerkers bezet waren. Ik had zo tegen een duur tarief tot de volgende dag aan de lijn kunnen blijven. De levering door de koerier was daarentegen weer wel heel plezierig! Verder miste ik nog een T-Mobile boekje met wat extra abonnement gegevens.

marijke1962 21-09-2010

Keurig te woord gestaan .bij vragen word je gelijk terug gebeld en bij vragen achter af weten ze ook waar ze het over hebben en geven gelijk een oplossing

Elisa1951 17-09-2010

duidelijke website. Minpunt was dat de afleverprocedure pas duidelijk werd na afloop v/h plaatsen v/d bestelling.

ottotoot 17-09-2010

Snelle levering, je wordt goed geïnformeerd.

WouterVS 17-09-2010

Erg leuke en goedkope webwinkel.

patricia197337 16-09-2010

makkelijk en duidelijk om te bestellen en wordt prima afgewerkt.

F. Brouwer 16-09-2010

Afspraken zijn nagekomen, prijstechnisch is Ritel zeer aantrekkelijk met zijn aabbiedingen.
Wel gek dat ik 1 cent moest pinnen, waarschijnlijk om te kijken of ik kredietwaardig ben. Ze hadden ook gewoon de administratiekosten op die manier kunnen innen, dat is minder 'wantrouwend' lijkt me.
Verder top.

Johnboyxxx 16-09-2010

verder heb ik tot nu geen commentaar!
alles is snel en goed verlopen daar hou ik van!

soso_esther 14-09-2010

terugbellen voor het maken van de leveringsafspraak kostte me 5 minuten wachttijd en aangezien het geen gratis nummer is, vind ik dat weinig service.

kapiteintje 13-09-2010

keurig volgens afspraak en gemakkelijk te volgen..prima

BromR 09-09-2010

Gekozen voor Ritel.nl op aanraden van een collega. Dat is geen teleurstelling geweest. Snelle levering en doorlopend per e-mail geinformeerd over de status van mijn bestelling. Jammer dat geen accessoires mee te bestellen zijn. Voor de rest prima!

derijckste 09-09-2010

Al jaren ben ik een tevreden klant. Alles verloopt gladjes. Producten en abonnementen gaan altijd presies volgens afspraak en zijn prima in orde wat mij betreft.

djoelabacsi 08-09-2010

Binnen twee dagen keurig afgeleverd op mijn werk!

de halve brabander 04-09-2010

zéér goede zaak met duidelijke afspraken.netjes gebeld door de koerier over tijdstip levering.
alles de volgende dag al in huis.laptop+ telefoon en abbonement.volgende abbonement gaat zeker wéér via RITEL.nl echt een aanrader!!!!

P. Feijen 03-09-2010

Alles ok , super voor elkaar , 1 opmerking , de bezorger deed zn werk prima maar als iemand in een korte house broek rondom in de tatoages , benen en zelfs in de nek bij mij aan de deur komt schrik ik toch even , buiten dat om kwam hij nors over ( verveeld ) omdat ik graag mn bestelling wilde controleren op schade hetgeen ik zonder problemen heb kunnen doen , beetje muggezifterij , normaal zou ik er niets over zeggen maar u vraagt naar mijn mening

van der Straten 03-09-2010

Goede service en vooral duidelijk. Zeer content. Is ook de rede waarom ik terug ben gekomen bij ritel

caseesing 03-09-2010

Ik heb een telefonische bestelling geplaatst omdat ik twee toestellen nodig had voor mijn kinderen. Ik ben zeer goed geholpen door de medewerker van Ritel. Iemand die ook meedenkt en goede voorlichting geeft. Dat kom je tegenwoordig maar zelden tegen. Ik zal in de toekomst zeker aan Ritel.nl denken als ik iets wil aanschaffen dat Ritel in haar assortiment heeft.

Bhagwandin 03-09-2010

Je wordt op een professionele wijze te woord gestaand. Goed advies.in alle opzichten uitstekend!

Rubens Zwolle 01-09-2010

Ritel heeft leuke acties. Twee jaar terug een laptop bij een abonnement genomen, daar heb ik nog steeds plezier van.
Prima door bezorger gebeld, de volgende dag bestelling aan huis afgeleverd.

kleinenberg 01-09-2010

keurige behandeling en goede uitleg van zowel de telefonist als ook de leverancier. ga zo door.

Corjen 01-09-2010

Prima levering, snel, op tijd! Superservice!

Therion75 31-08-2010

Na een maand wachten op mijn IPhone 4 bij tm, kreeg ik nog eens 4 weken xtra te horen. Ritel gebeld, zij konden binnen 48 uur leveren. Keurig door de koerier gebeld, en de dag erna op het werk afgeleverd. Zo hoort het te gaan!

gwodeboer 31-08-2010

website duidelijk en krachtig
bereikbaarheid telefonsch goed echter lang in de wacht, voor 15,00 besteld echter niet de volgende dag aangeleverd. diende zelf te bellen, product zou tussen 08,00 en 12,00 aangeleverd worden conform telefonische afspraak. per mail wordt achteraf bevestigd tussen 11,00 en 15,00hr.
after sales..............