Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Irene 11-08-2023

Het is een fijne en overzichtelijke winkel en je wordt er prettig en vakkundig geholpen.

Bleyenberg 09-08-2023

Bij Ritel in Hulst zijn de medewerkers zeer klantvriendelijk en nemen de tijd voor je, zeer tevreden!

Aad en Yvonne Borsboom 07-08-2023

Samen met mijn vrouw ben ik bij Ritel langs gegaan. Mijn vrouw voor een verlenging van haar abonnement + een nieuwe telefoon. Zelf ging ik alleen voor een verlenging. Wij zijn door Ritel (ik meen Bart) met het kiezen van een nieuwe telefoon voorgelicht . Daarbij keek hij naar het verbruik van telefonie , internet etc . Hij vond daarbij dat de huidige nog prima was. Dus geen pushen van je moet fit erbij of dat erbij. Na de aankoop en verlengingen heeft hij alle gegevens van de oude naar de nieuwe laten lopen . Helemaal Top.

Rita van Heuveln 03-08-2023

Na een slechte ervaring elders wees een vriendin mij op Ritel. Mijn ervaring is zeer positief. De medewerker was geduldig en gaf alle informatie over de diverse mogelijkheden.Ik ging met het gevoel een goede keus te hebben gemaakt de winkel uit.

Ton 01-08-2023

Zeer goed. Kundig personeel, doen ook dingen die ze eigenlijk niet hoeven doen. Probleem of vraag , je kunt altijd bij hun terecht.

N. Goossen 29-07-2023

Vriendelijk en erg behulpzaam personeel. Ik ben tevreden en goed geïnformeerd naar buiten gegaan en kan altijd terecht met mijn vragen.

C. Strijbis 28-07-2023

De vragen die wij hadden, werden op een heel plezierige en correcte wijze beantwoord.

Marianne 28-07-2023

je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen, en denken met je mee! kan er altijd met vragen terecht,en ze dringen nooit iets op!

Claudia 27-07-2023

Top medewerkers. (Team Middelburg!!) Nemen alle tijd voor je. Nemen klachten serieus. Goede voorlichting omtrent aanbiedingen van toestellen
en abonnementen. Altijd hulpvaardig als er problemen zijn met instaleren oid. Kortom: voor mij serieus alleen: RITEL!!
De sevice gaat nèt wat verder. Ik kom er al járen..

Cathy 27-07-2023

In Middelburg bij Ritel geweest omdat mijn abonnement afliep.
Deze keer voor sim-only gekozen, dus geen info over telefoons nodig gehad.
Vriendelijk geholpen.

Karine 27-07-2023

Voor mn dochter een nieuw abonnement afgesloten. Verkoper dacht goed mee, legde vlot en duidelijk uit, ook met sim kaart inzetten en screenprotector bevestigen heel kundig. En dit alles zonder opdringerig verkooppraatje. Was zeer aangenaam bezoek aan deze winkel.

J 25-07-2023

Altijd goede service bij de winkel in Oosterhout. Nu niet in de gelegenheid geweest om daar langst te gaan vandaar een online bestelling. Daar wederom goede service netjes contact snel antwoord.

Peko 25-07-2023

Ik ga hier altijd naar toe vanwege het vriendelijke personeel en de hulpvaardigheid en service.

W Broeren 24-07-2023

De medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam. Dankzij hem heb ik een heel goedkoop abonnement. Alle vragen die ik had zijn goed beantwoord. Ik zou zeker teruggaan in de toekomst.👍🏼

Jeroen Verheij 24-07-2023

Ik heb voor mijn kids een aantal abonnementen lopen bij Tele 2 via Ritel. Wat mij elke keer aangenaam verrast is hoe simpel ze (Ritel Oud-Beijerland) alle processen laten verlopen. Snel, effectief en klantvriendelijk. Kom er graag en beveel ze van harte aan.

Paul 23-07-2023

De vriendelijke verkoper weet erg goed welk advies over je abonnement of telefoon hij je moet geven. Top!

Martin 17-07-2023

Prima shop en niet duur. De telfoon die ik hier kocht was 30 euro goedkoper dan ergens anders. De levering was op tijd.

Mevr Corry Jansen. 16-07-2023

buitengewoon goed geholpen, ben al wat ouder en moest dus vaker om uitleg vragen.
ga binnenkort nog even terug moet nog iets meer uitleg hebben.
Maar dat is geen punt ben altijd welkom.

miranda_broos 16-07-2023

Goed advies en telefoon helemaal overgezet zodat ik er gelijk mee aan de slag kon

Angelique 14-07-2023

De jongens zijn heel vriendelijk en behulpzaam veel geduld, geven goede uitleg, wij zijn speciaal uit Vlaardingen gekomen omdat we hier zo fijn geholpen worden.

Angelique 13-07-2023

Het is fijn dat er de tijd voor je wordt genomen, er goed en eerlijk advies wordt gegeven over zowel de telefoon als de mogelijke providers.
Ik had zelf mijn voorwerk gedaan en kreeg antwoorden op de vragen die ik nog had, waardoor ik weloverwogen de beste keuze heb kunnen maken en de beste aankoop heb kunnen doen.
Dankjewel!

Nita Bijl 13-07-2023

Vlotte en correcte behandeling en uitleg door Bas. Het is uiterst prettig communiceren met Bas!

Aquaguy72 11-07-2023

Ik heb 10 jaar in Berlijn gewoond en ben net terug in Nederland en woon tijdelijk bij mijn ouders in Delft. Daar mijn oude aanbieder in Duitsland mijn nummer geblokkeerd had direkt na mijn opzegging had ik toch een mobilenummer nodig. Daar ik nog druk ben om in Berlijn nog dingen af te ronden en hier de formaliteiten te regelen. Voel mij echt soms een Alien ook al ben ik gewoon Nederlander heb een NL nationaliteit.

Daar mijn ouders ook hun mobielcontracten daar hebben afgesloten ben ik ook daar heen gegaan. Ik had paar dagen ervoor al info gevraagd voor mogelijkheden en kwam bij medewerker xxxx uit. Zo gezegd en gedaan. Ik ben goed geholpen en was verbaasd, dat ik gelijk van mjin abo kon gebruik maken. Misschien dom maar die mogelijkheid had ik in Duitsland toen niet moest ik wachter dat de SIM card per post werd gestuurd. En ja ik was best lang bij die laatste aanbieder. Mijn ouders gaan ook altijd langs als ze nog vragen hebben over hun ABO of telefoon. Tot nu altijd tevreden. En paar dagen geleden had ik ook nog een vraag over mijn afgesloten ABO. De medewerkers van de Hoven Passage zijn naar mijn menig gewoon erg klantvriendelijk. En daardoor is de drempel niet zo groot om daar binnen te stappen bij vragen. Again, ik spreek over de medewerkers van Delft, Hoven Passage. Keep up the good service guys,. I would say.-)

Mevr van Diemen -Vissers 11-07-2023

Het was echt heel goed ,heel vriendelijk advies van de meisjes en de service ,de meneer ging een dag later mee naar de auto om mij helpen om de telefoon te connecten met het navigatie systeem in de auto ,waar vind je die service nog. ik heb het ook al overal verteld

Ella B. 09-07-2023

Snel geholpen, wel wat afstandelijk, bleven op kruk zitten ipv even meelopen naar vitrine om keuze toe te lichten. Kreeg geen extra uitleg.
Hoesjes keuze zeer beperkt, werd aanbevolen dit online te doen.