Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dominique 05-09-2023

De verkoper was een aardige gast! Heeft ons lang geholpen ondanks dat eigenlijk de winkel dicht moest, maakte hij netjes zijn werk af, en deed daarom ook niet vervelend. Goede info gehad. met 2 telefoons en 2 abbo’s naar huis! Betere service kan je niet krijgen. Bedankt!

Jolanda prins 05-09-2023

Ik ben super goed geholpen ze zijn daar klantvriendelijk en je wordt er goed geholpen het is super goede personeel echt super goed

Dre de Zeeuw 04-09-2023

Toffe gast die mij geholpen heb.
Snel en vlot in de bediening. Begreep wat ik wilde, en was binnen 15 min klaar.
Wat wil je nog meer!

Gerda den Haan 03-09-2023

Super netjes en vriendelijk geholpen door deze jonge man met een goede uitleg over het abbonement en telefoon .

Simone 03-09-2023

Direct en heel goed geholpen met afsluiten van telefoon abonnement.
Nam goed de tijd ook toen het druk werd.

Alex 02-09-2023

Top service, Samsung A33 besteld en bestelde daarbij een zwart oplaad blokje bij de telefoon zat een wit oplaadkabeltje toen werd ik keurig netjes gebeld of ik dan ook niet liever een wit opladblokje wilde. Ik vond dat super netjes

Carnic 01-09-2023

Klantvriendelijk, wel een tijdje moeten wachten omdat er een aantal klanten voor waren. Iedereen wordt zorgvuldig geholpen

Raamsdonk 30-08-2023

We worden bij Ritel altijd goed en vakkundig geholpen. We zijn al jarenlang klant van Ritel , omdat we zo tevreden zijn .

Maartje 29-08-2023

Ritel Spijkenisse is voor mij, al jaren de plaats om gewoon simpel en eerlijk advies te krijgen. Bij mijn laatste probleem heeft een van de medewerkers echt zo haar best gedaan, het probleem ging veel dieper dan slechts een telefoon abonnement. Ontzettend tevreden dus. Fijn te woord gestaan, empathisch vermogen, vriendelijk en duidelijk, en net even dat beetje meer dat er in te veel winkels ontbreekt. In te veel situaties überhaupt in deze wereld ontbreekt!!! Aanrader.

Jenna 28-08-2023

Personeel neemt alle tijd om te helpen/voorlichten etc
Zo kom je altijd tot de goede keuze van je product ....
Dank je wel .

Ritel Etten/leur 27-08-2023

Ik ben al jaren dik tevreden over Ritel.
deze keer ging om me abonnementen te verlegen van mijn en de kinderen zelf had ik een Familie pakket in gedachten uiteindelijk hebben jullie bij Ritel gekeken dit was niet voordelig voor mijn maar de kosten werden hoger. ik heb uiteindelijk de juiste abonnementen kunnen afsluiten met een leuke korting
kinderen ook super blij mee zoveel internet
vandaar deze dikke 10 voor Ritel !

hvdgdbzn 27-08-2023

Enige winkel in Delft waar een sim-only-abonnement voor Youfone afgesloten kan worden.
Ben zeer tevreden over de bediening.

Theo 26-08-2023

Relaxt en ontspannen geholpen met een duidelijke uitleg van alle mogelijkheden. Je mag de deur pas uit als alles geregeld is.

H.Thielens 21-08-2023

Goede servies snel, duidelijk en vriendelijke medewerkster. overzichtelijke winkel.

Meta 21-08-2023

Op advies van iemand anders ben ik naar Ritel gegaan. Hier werd ik heel fijn geholpen. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop.
Ook als er in de toekomst iets mis gaat met mijn telefoon, voel ik me vrij om bij Ritel binnen te stappen en verwacht ik ook dan om goed geholpen te worden. Ik verkies een winkel boven het kopen via internet.

Blandine 21-08-2023

Echt goed geholpen, meedewerkers luisteren goed naar wat ik op zoek was en hebben een super oplossing gevonden. Helpen tot het einde van het process.

Gerard Kardol 20-08-2023

Ik ben goed geadviseerd en heb op advies een A34 gekocht en daar zeer blij mee. Ze hebben ook al mijn gegevens over gezet. Hulde aan Ritel Pijnacker.

Hilda laanen 20-08-2023

Ik kom er al jaren goede service Ik wordt altijd fijn geholpen en professioneel.
Als je moet wachten krijg je lekker bakje koffie ik zeg top.

Ingrid Meeuwisse - van Duin 18-08-2023

Ik kom al jaren bij Ritel in Naaldwijk, de werknemers zijn heel erg vriendelijk en kunnen antwoord geven op alle vragen die ik tot nu toe gehad heb.
Er wordt alle tijd voor je genomen.
Er wordt ook gekeken naar de beste oplossing / beste product voor jou

Ritel 17-08-2023

Dit is een shop die goede uitleg en service leverd. Ze staan achter de producten die ze verkopen. En altijd de tijd nemen om je iets te vertellen over het produkt.

Rigel. Nl 16-08-2023

Duidelijk.
Netjes ingepakt geleverd , en op beloofde dag .
En als je wil kan je ook ondersteuning vragen . 👍👍👍

Mildred 16-08-2023

Ik ben heel goed geholpen en alles is erg goed uitgelegd en verteld. Dit is niet mijn eerste mobiel die ik hier koop en ben altijd erg tevreden met de service. Ik kan ook altijd terug met vragen

Titel naaldwijk 15-08-2023

Keurig en op een hele nette manier te woord gestaan en op een eerlijke manier geholpen.

Mariette 14-08-2023

Vriendelijke mensen die je te woord staan. Nemen de tijd en leggen dingen goed uit.

Emmy de Bot Verwer 13-08-2023

Bij Ritel in Hulst wordt je altijd heel goed en vriendelijk geholpen.
leuk en vriendelijk personeel.