Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 207 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Raoul 17-02-2024

We liepen langs de winkel en wilden even de iphone 15 voelen voor aanschaf. De dame achter de balie was super vriendelijk en niet sale gedreven. Dit gaf een comfortabele en gezellige sfeer. Hierdoor konden wij vrij het product testen en zelf overgaan tot aankoop. Doordat de toestel ook nog eens voorradig was kon dit makkelijk.

Josee 17-02-2024

Top geholpen , fijne omgeving , prettige uitstraling , vriendelijke mensen , groot assortiment

Jacqueline 16-02-2024

Ik heb niet zoveel verstand van telefoons kopen en had dan ook nogal wat vragen. Dit is heel goed en vriendelijk uitgelegd. De medewerker had engelen geduld. Bedankt hiervoor.

Vivian 16-02-2024

Ik ben goed geholpen in de winkel. Er werd goed met mij meegedacht en advies gegeven over de aanschaf van een nieuwe telefoon met abonnement.

Elly 15-02-2024

Ik werd zeer goed geholpen met de aankoop van een mobiele telefoon. Goed advies gekregen. Alles werd voor mij geïnstalleerd. Zo kon ik meteen gebruikmaken van de nieuwe telefoon...

m*******@z************ 13-02-2024

8/2 besteld en betaald, wordt geleverd door post nu.
Sinds 9/2 04.15 staat er op track en tracé dat er ivm grote drukte mijn pakket later wordt geleverd. En ook echt punt, dit staar er nu nog steeds, heb echter nog steeds niets ontvangen . Gezien de prijs die ik heb betaald is dit dus bijzonder teleurstellend

Adri Totté 12-02-2024

Prima vrijblijvend advies en ondersteuning bij aankoop nieuwe Iphone. Hulp van verkoopster was super en integer.

Mark 10-02-2024

We hebben als het gezin samen Red Together en helaas kun je een Together Extra alleen per chat of telefonisch verlengen bij Vodafone direct. Bij Ritel kan dit gelukkig ook gewoon online met hierbij meer keuze uit toestellen. Top geregeld dus en ook nog eens snel!

Leo 10-02-2024

Je word er goed en netjes geholpen, ik ben er al jaren klant en het blijft een goede keus.

Bibi 09-02-2024

De winkel ziet er mooi en aantrekkelijk uit voor het rondkijken en zeker dan om iets te willen kopen omdat je het toch nodig heb.
Uiteraard is de winkel voor mij dichtbij maar dat ter zijde haha
Het personeel stormt niet gelijk op je af om iets te vragen.
Ze hebben me goed geholpen met aankoop van me telefoon/verlenging abonnement.
Zeer goede tekst en uitleg, ook als je het niet begrijpt leggen ze het nog een keer uit.
Ben nog steeds zeer tevreden over me telefoon.
Toppie gewoon! Ga zo door.

Huib danker 06-02-2024

Zeer goed en vriendelijk geholpen na mijn aankoop ook een koop gedaan voor mijn vriendin die ook zeer tevreden was/is

Van Dalen 02-02-2024

In deze winkel word je keurig te woord gestaan en geholpen.
Grote klasse ! 👍🏻

Helen 30-01-2024

Ik kom hier altijd, echt een super fijne zaak. Je wordt heel goed geholpen. Vriendelijk en eerlijk personeel.

Jacqueline 25-01-2024

Ritel Oud-Beijerland is qua klantvriendelijkheid echt TOP! Meedenken met, niets is teveel, duidelijk en vriendelijk personeel, wat wil je nog meer?!

Jolanda Leenhouts 23-01-2024

Ik ben zeer tevreden met alles!! Krijg goed advies, wordt vriendelijk te woord gestaan en krijg antwoord op alle vragen, perfecte service!!!!

Saskia 22-01-2024

Wij werden gebeld over de nieuwe mogelijkheden om te verlengen. Meer gb en toch goedkoper uit. Fijn dat Ritel zo meedenkt!

Christel 21-01-2024

Het ging allemaal erg makkelijk, de medewerker die mij belde was erg vriendelijk en correct en 2 dagen later had ik mijn bestelling binnen. Ik heb geen minpunten.

Jolanda Van De Lavoir 11-01-2024

Julian is n supermedewerker !!! Altijd goede duidelijke uitleg !!! Gouden kracht !!

Karin 09-01-2024

Zelfs als je abonnement omlaag kan belt Ritel je op en maakt dit met jouw toestemming meteen in orde! Top bedrijf, ik ben fan!

Robbert 08-01-2024

Ik kom in de vestiging Naaldwijk al enkele jaren en ben zeer tevreden over de service en advies. Bij een nieuwe telefoon helpen ze met overzetten, altijd telefoons op voorraad en vriendelijk personeel.

Sander 06-01-2024

Professionele en correcte wijze van communicatie en goede advisering. Helemaal top!

Ben 06-01-2024

Al jaren vaste klant. Zelfde verkoper is een vertrouwde verkoper die door jarenlange ervaring weet wat ik als klant wil. Goeie gozer met de nodige kennis van zaken. Een 9 en geen 10 want er is altijd ruimte voor verbetering ;-)

DvB 03-01-2024

De vestiging van Vodafone was per 1-1-24 niet meer open, zij verwezen ons naar Ritel. Zodoende kwamen we daar.
Prima behulpzame en bekwame mensen.
En het was rustig op dat moment, dat is ook altijd fijn.

MJE van Delft 01-01-2024

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen in de winkel.
Namen de tijd om te adviseren zodat je een weloverwogen keuze kunt maken. Goede uitleg over het overzetten van de gegevens. Professioneel . Top

Manon 27-12-2023

Fijne sfeer en onwijs vriendelijk! Je wordt goed geholpen en mocht er iets zijn dan kan je altijd terug komen!