Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D. Boer 31-01-2011

Makkelijk bestellen via internet. Snelle levering door courier die vriendelijk en zeer behulpzaam was. Zeker de moeite waard om naar terug te keren.

henk128 31-01-2011

Gelijk dag van de bestelling gebeld om afspraak te maken voor levering. Die was aan huis zodat geen formulieren en identiteitsbewijzen opgestuurd hoefden te worden.

Heaven1961 31-01-2011

Verleng mijn abonnement altijd via Ritel en ik raad het mijn vrienden en kennissen ook altijd aan, tot nu tot nooit problemen gehad!

cyn79 31-01-2011

een duidelijk overzicht op de website.
na bestelling, een snelle levering.

1 kritiek puntje, er werd een headset meegeleverd via bluethooth. hier heb ik weinig aan als mijn nieuwe gsm dit niet heeft.

maar ik ben verder erg tevreden

Lien39 19-01-2011

Ik had iets fout ingevuld op het bestelformulier en werd direct gebeld met verzoek om de juiste gegevens, dit is zeer adequaat uitgevoerd en prettig geregeld.

arta68 17-01-2011

De afhandeling van de bestelling ging erg goed en snel, website is erg duidelijk, de beloofde levertijd werd niet gehaald en daarbij werd de eerste levering ook nog geweigerd, doordat een flexwerker hem kwam leveren, die niet op de hoogte was van alle 'ins' en 'outs'.

Maria1967 13-01-2011

Dit is de 1e keer dat ik via de webshop bestel, ga normaal naar filiaal Vlissingen (vanuit de randstad)
Website is prima. Ben zeer tevreden.

joke144 12-01-2011

een hele mooie telefoon,bestellen en bezorging perfect,
moet alleen nog ff contakt met jullie opnemen want de berichten appl doet het niet ik krijg steeds een bericht dat de applicarie brichten onverwachts is gestopt????

frahati 12-01-2011

prima service en houd zich aan de gemaakte afspraak al is het mondeling

Brasileiro 12-01-2011

Ik kan niet anders dan een positieve reactie geven. bestellen ging vrij vlot en de bestelling is netjes volgens afspraak op mijn WERKadres afgeleverd.

annemarie1234 07-01-2011

ze hebben een heel erg duidelijke website. het was erg makkelijk om zelf de combinatie samen te stellen. en geen verplicht cadeau bij je abbonement, gewoon zelf kiezen wat je graag wilt.
om te kunnen bestellen moet je wel heel wat informatie afgeven! je word gewaarschuwd voorzichtig om te gaan met persoonlijke informatie, maar hier geef je alles weg... (dit geld voor bijna alle zaken waarbij dit online te regelen is, niet alleen voor ritel)
telefonisch prima te bereiken en ik werd vriendelijk en goed geholpen!
je kan zelf aangeven wanneer de levering voor jou het beste uit komt.
prima zaak!

musi_50 07-01-2011

Goede bedrijf, meteen afgeleverd. !! Vodafone kon mij niet accepteren t-mobile wel !! en daar over werd ik gebeld !!! prachtig

t.jonker 06-01-2011

De service is prima. Telefonisch wordt je netjes en adequaat geholpen.

connie1970 05-01-2011

de service is gewoon heel erg goed, de bestelling werd netjes thuis gebracht door een aardige dame.
Klasse

engeltje 68 03-01-2011

2 dagen voor kerst mijn bestelling geplaats via de webshop, dag erna alles netjes bezorgd. Echt TOP!
Prima service!!

dijana de koning 27-12-2010

IK heb echt mooie ervaring met medewerkers van Ritel.Telefonisch zij waren goed bereikbaar en erg vriendelijk.

joost123789 22-12-2010

Donderdag heb ik mijn bestelling gedaan.
Vrijdag werd er contact opgenomen om de leveringsdatum af te spreken.
Ik had een afspraak gemaakt dat mijn bestelling maandagochtend zou worden geleverd.
Op maandagochtend om vijf over twaalf had ik mijn bestelling nog niet en dus heb ik gebeld (0900-nummer, dus het kost geld) en toen bleek dat mijn levering op 13:10 gepland stond.
Ik moest naar school om 12:15 dus moest ik een nieuwe afspraak maken.
Deze levering is wel goed gegaan.

twinner 21-12-2010

Overal was de Iphone 4 uitverkocht of pas later leverbaar maar bij Ritel had ik hem binnen 3 dagen thuis TOP!
Duidelijk contract, voor de aflevering wordt er een afspraak gemaakt en kan je dus zelf aangeven waneer je je bestelling kan ontvangen.
Dikke voldoende voor Ritel

piettax 15-12-2010

Na bestelling van het product werd er door de koerier 2 dagen later contact opgenomen wanneer hij zou komen om het product af te geven. Dat was snel. Bovendien kwam de koerier keurig op de afgesproken datum en tijd het product leveren.

henkes4 15-12-2010

Perfecte service alles binnen een paar dagen geregeld.

Joyceke1979 15-12-2010

Ik ben zeer tevreden over Ritel 2jaar geleden abbonement verlengt met een mooie tv erbij ,nu 2 jaar later belde ze me netjes op om door te geven dat het abbonement weer verlengbaar was en dat ik weer keuze uit leuke cadeaus had .
Deze keer koos ik voor de iPad erbij en ben er super blij mee en alles was weer snel en netjes geregeld.

Annie_25 14-12-2010

Snelle service en levering. Bij nummer behoud duurt levering iets langer (1-2 dgn). Vanwege een storing werd ik pas laat in de middag gebeld door de koeriersdienst om een afspraak te maken voor de volgende dag. Koerier kwam ruim 1,5 uur later dan werd aangegeven op de site waar je dit kunt zien. Nu een mail gekregen van koeriersdienst dat ze mijn contract missen in het dossier, deze zou ik per mail moeten krijgen van Ritel, heb ik dus niet gekregen. Mail gestuurd naar Ritel, hier nog in afwachting van.

Smat 14-12-2010

De ervaring met de koeriersdienst is in een woord waardeloos! Het bestelde toestel zou op dinsdag tussen 8.00 uur en 13.00 uur worden bezorgd. Om 13.15 uur gebeld naar het koeriersbedrijf, omdat de koerier nog niet is geweest en kreeg te horen dat de chauffeur vastzit vanwege drukte op de weg. Mijn vraag waarom ik niet tijdig werd geïnformeerd ivm andere afspraken werd door de medewerkster als vervelend ervaren en werd het gesprek zonder uitleg beëindigd. Voor mij is dat toppunt van klantonvriendelijkheid! Als dat ook het visitekaartje is van Ritel, dan hoop ik dat er niets mis gaat met mijn aankoop. Uiteindelijk was de bestelling om 14.30 uur nog steeds niet geleverd en heb ik een afspraak moeten maken voor een andere dag.

freakish1977 14-12-2010

Heel simpel via de website telefoon en abonnement uitgekozen. Daarna binnen een dag de telefoon binnen!!
Super snel Nu maar hopen dat het abonnement ed. ook naar wens is.

happyikke 14-12-2010

Dit is de 2e keer dat ik iets bestel via ritel en het is altijd goed en snel. Dit jaar met 1 dag binnen was nog sneller dan 2 jaar geleden! Er werd zelfs gebeld of het nummer goed was omdat hij ergens niet ingevuld was.