Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roger79 19-08-2011

24 uurs levering voor 95% van de gevallen?

Ik kreeg gelijk een mailtje dat de ipod niet op vooraad was en deze nageleverd moest worden.

Maar, een dag na mijn bestelling zou de telefoon geleverd worden tussen 15:00 en 18:00, prima ik de middag vrijgehouden totdat ik om 13:00 een telefoontje van de koerier kreeg dat hij hem nu direct kon brengen en anders had ik pech.?!?! En voor een nieuwe afspraak moest ik RITEL maar bellen.

Rtel is telefonisch alleen bereikbaar via keuze menu 1, wanneer je dus een bestelling wilt doen, niet wanneer je een vraag of een klacht hebt. Ik zag geen andere optie en heb met ene "Joey" een afspraak gemaakt voor vandaag tussen 9:00 en 12:00, helaas, de hele ochtend gewacht voor niks!!!

Nu ben ik 96 uur verder, 3 afspraken die zij niet nakomen verder en betaal ik mijn dure abonnement al 4 dagen voor niks en heb ik GEEN enkele telefoon en al helemaal geen IPOD.

Ik was op de 24 uurs levering afgegaan omdat mijn telefoon defect was, nu heb ik helemaal niks...

Ik ben benieuwd wat ze doen om me tegemoet te komen.

Ritel bedankt...

Wendy2110 12-07-2011

mijn voicemail werd vrij onduidelijk ingesproken
Koerier erg vriendelijk en efficient

anoniem niet van belang 11-07-2011

snelle en correcte levering, geen poespas.
goede ervaringen met Ritel webshop

Moppie80 06-07-2011

Afspraak voor levering tussen 8 en 13 uur. Heb nog gebeld ter bevestiging kreeg toen te horen dat de levering gepland stond om half 2. Er was dus al bekend dat de levering later was. Waarom word de klant daar dan niet van op de hoogte gebracht? Vervolgens vond de levering pas om kwart voor 2 plaats.
De SIM kaart was in het doosje van mijn telefoon geschoven. Er was geen begeleidende brief van de provider te vinden. Ik wist hierdoor niet wat mijn nummer en pincode was. Heb gebeld met Ritel.nl (nummer in het contract van Ritel.nl verwijst je gelijk naar het internet of email en daarna wordt de verbinding verbroken) daar werd mij verteld dat zij de pakketjes alleen bezorgen. Slecht dat de pakketjes niet worden gecontroleerd.
Vervolgens stond ik de volgende dag al in de winkel van de provider omdat ik mijn telefoon niet meer aan kreeg.
Alles bij elkaar genomen gaf het me een slecht gevoel, de service van ritel.nl hielp er niet bij.

R. Nieuwenhuijze 06-07-2011

Reseller die als eerste het product leverbaar stelt met elk abonnement. Snelle levering door koerier. Inclusief welkomstgeschenk. Reeds 2x abonnement afgesloten via deze reseller.

Blub21 20-06-2011

Super snelle service. Werd snel geholpen en je krijgt duidelijk informatie.

F. Klijs 18-06-2011

Als je iets wil bestellen bij Ritel.nl wordt nergens vermeld of het artikel wél of niet op voorraad is. Na bestelling én betaling, krijg je de mededeling dat het bestelde artikel binnen twee werkdagen zal worden afgeleverd. Een dag later de mededeling dat het artikel niet voorradig is. Bij mijn bestelling heeft het geen 2 maar 17 dagen geduurd voor het werd afgeleverd. Twee keer is via e-mail door mij contact gezocht, en beide keren werd met een standaard-antwoord gereageerd, dat de bestelde telefoon niet op voorraad was en dat men verwachte die "binnen een week" te zullen leveren. Tip voor Ritel.nl: Vermeld gewoon netjes op je website of je het artikel wél of niet voorradig hebt, en hoe lang de levering zal gaan duren. Dan kun je als klant eventueel op zoek naar een andere leverancier.

lin74da 16-06-2011

Be bestelling die ik gedaan heb is op tijd binnen gekomen en zelfs prima afgeleverd.
Ik was in de veronderstelling dat ze vanaf 8 uur in de ochtend het pakketje af zouden leveren. De koerier belde me om 7.20 uur dat ze voor de deur stond en dat ik de deur niet opendeed.Ik was nog niet thuis. Ze heeft toen het pakketje afgeleverd op het adres waar ik op dat moment verbleef en dat vond ik erg attent van haar.

Xander78 15-06-2011

Goede duidelike website met een makkelijk te volgen bestelling verloop. Aanrader!

R Wondergem 15-06-2011

De aflevering van contract verliep wat moeizaam.
De bioscoop bonnen dienen nog geleverd te worden

Roderik1983 15-06-2011

Ondanks de lange levertijd vanuit Apple toch eindelijk mn Ipad via Ritel ontvangen.
Nette afhandeling net product, ik kom terug bij Ritel

twotimes 15-06-2011

Wij zijn inmiddels vaste klant bij Ritel, worden altijd prima en snel geholpen een absolute aanrader

AJ8602 25-05-2011

Makkelijk en overzichtelijk.
Ze bellen voor besteviging en wanneer er geleverd moet worden, dus goede communicatie.
Top winkel

telefoonmannetje 25-05-2011

Supersnelle levering. Goed verpakt.
Helemaal OK

dylanoleora 23-05-2011

Gewoon supersnel geregeld en heel gemakkelijk op te volgen. Klasse hoor

Salv 23-05-2011

Product was op vorraad zoals beloofd, en levering de volgende dag!

Patrickj30 21-02-2011

snelle levering, duidelijk telefonisch en email contact. Ben goed en duidelijk geholpen.

johnp111 09-02-2011

perfect.
vandaag bestellen-morgen bellen.
super snel geregeld.

toxic_timmie 09-02-2011

Bestelprocedure is heel gemakkelijk en de afhandeling ervan ook.
Ben zeer tevreden met de snelle levering.
Makkelijk dat hier geen rompslomp voor nodig was etc.
Een volgende bestelling zal als het prijstechnisch interessant is zeer waarschijnlijk weer bij Ritel plaats vinden.

Erwin_Leiden 08-02-2011

Super goed geregeld! Prima communicatie, levering zeer snel, website duidelijk, en de prijs/kwaliteit verhouding is uniek.

Op dit moment zonder twijfel DE nummer 1 website voor mobiele telefonie! Erwin, Leiden

Oki73 03-02-2011

Heb ruim 2 weken geleden bestelling gedaan. Bestelling kon niet door gaan omdat huidige abbo nog niet verlengd bleek te kunnen worden. Wel betaling gedaan. Van Rittel uit geen enkele actie ondernomen om bedrag terug te storten. Moet hier zelf nu achteraan.

Joe Duine 02-02-2011

Ik heb de blackberry bold 9780 gekovht bij ritel en ben er heel erg tevreden over er werd contact met je opgenomen en de bestelling was er net als gepland.

alles was duidelijk en super service

Paul Coevorden 31-01-2011

Goed telefonisch bereikbaar, geen lange wachtrij en geen eindloze keuzemenu's. Te woord gestaan door een medewerker met kennis van zaken. Snelle en praktische afhandeling van de bestelling/aankoop. Levering van de aankoop door een koerier die voorafgaand aan de levering overlegd waar en wanneer de bestelling/aankoop afgeleverd kan worden.

boem0101 31-01-2011

De bestelling is goed verlopen precies zoals het op de site wordt vermeld. En via aflevertijden.nl kon ik zien hoelaat het toestel ongeveer geleverd zou worden. En ik moet zeggen hij was 5 minuten te vroeg. Dus helemaal super. Bedankt voor de goede service.

Hg van den Berg 31-01-2011

Goede en nette behandeling van mijn bestelling.
Supersnelle levering.