Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 207 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M. Filius 28-08-2012

helemaal goed, ik ben heel blij met mijn gsm en abonement heel voordelig! kreeg er een fantastisch cadeau bij, een laptop, yeahh.
Ik kreeg een goed antwoord op mijn vragen bij bellen.
De bestelde spullen waren binnen 5 dagen bezorgt op mijn adres.

Met vriendelijke groet

cloezaf 28-08-2012

Er werd mij niet gemeld dat ik een andere simkaart nodig had en hierdoor ben ik al anderhalve week in het bezit van een toestel en heb ik de simkaart alsnog moeten bestellen tegen nota bene 5 euro.

Verder kreeg ik bij het navragen een mailtje met de tekst bij verlengen krijgt u geen simkaart deze moet u maar bestellen bij uw provider. Dit had toch ook al bij de bestelling gemeld kunnen worden.

Redelijk klant onvriendelijk

Passie80 24-08-2012

Na een duidelijke webshop met diverse keuzeopties qua abonnement, telefoon besteld en na drie dagen geleverd.
Extra met een headset, top !!
De telefonische bereikbaarheid is ronduit belabberd, diverse keren geprobeerd,niemand gesproken.
Ik heb er nog steeds vertrouwen in.

T. C. 21-08-2012

problemen met inloggen, betaling is gekoppeld aan bepaald banknr en niet aan de naam/ordernr van besteller.Periode van bestelling en aflevering duurde 6 dagen.

Iwan Kamperveen 17-08-2012

Snelle en vlotte verwerking bestelling. Duidelijkheid op de website, geen verborgen bijkomstigheden. Ben een tevreden klant.

p.rijsdijk. 15-08-2012

advertentie gelezen,oud contract nagekeken en dat liep nog een maand door, naar ritel gebeld, niet alleen een nieuw toestel ,ook goedkoper ,en inderdaad binnen 24 uur bezorgt,en het probleem met provider wijziging werd kosteloos verzorgd.Dit belooft een leuke samenwerking.

Samantha1975 14-08-2012

Na een uitgebreide zoektocht bleek Ritel het goedkoopst met de iPhone 4S met Vodafone-abonnement.
Het bestellen van de iPhone en het afsluiten van het nieuwe contract ging heel vlot. Ik heb niemand aan de telefoon gehad, alles kon gewoon lekker makkelijk digitaal. Na een paar dagen had ik m'n iPhone met toebehoren binnen, en een exemplaar van het contract met Vodafone.
Voor herhaling vatbaar!

Jochhem 01-08-2012

Bereikbaarheid is niet voldoende tot 2 keer langer dan 10 minuten in de wacht gehangen, bezorging via Dynalogic meer dan perfect keurig de volgende dag in huis

Alegra 22-07-2012

Het ging van bestelling tot bezorging supervlot. Woensdagavond besteld, maandagmiddag bezorgd, op mijn werk door een koerier. Het contact met de klantenservice verliep ook prima. 10 met een griffel!

bastiaan1964 21-07-2012

ik kreeg een goede stem aan de telefoon om rustig een afspraak te maken met duidelyke uitleg en tyden vervolgens kon ik ook nog de levering volgen op google earth te gek

frans Welman 19-07-2012

Geen probleem bij bestellenin, wel bij levering want er zat geen verklaring van de provider bij. Bij navraag bleek er snel en adekwaat gereageerd te worden. Uitstekend dus!

Poes1 19-07-2012

Bestelling iPhone via Ritel. Verliep helemaal prima, maar bij levering bleek dat de simkaart ontbrak. Het lukt vervolgens helemaal niet om bij Ritel iemand aan de telefoon te krijgen. Hele slechte klantenservice dus. Via Vodafone alsnog opgelost.

Dussss 18-07-2012

Bestelling via website is prima, aflevering ook snel (met koerier tegen meerprijs) Echter bij aflevering bleek zowel bij mij als mijn vrouw dat de Micro SIM niet was meegeleverd. Vervolgens is er, als je belt in het keuzemenu geen optie om iemand aan de lijn te krijgen voor vragen, enkel voor verkoop. Je wordt steeds doorverwezen naar het versturen van een mail. Dat vind ik irritant. Vervolgens zelf maar via Vodafone de micro SIMS geregeld. Samengevat: op zich prima service en prijzen, maar telefonische bereikbaarheid voor 'nazorg' vind ik zeer gewenst.

Isaboss 10-07-2012

Goede en snelle sevice, wat ook handig is, is een contract thuis afsluiten, een koerier komt op afspraak netjes met een grote koffer thuis met je bestelling en binnen 15 min. is alles geregeld, goede service.

Mechel01 08-07-2012

Overzichtelijke website, voldoende keuze.
Snelle en vriendelijke contact met de medewerkster.
Snelle levering.

adria310 07-07-2012

Prima ervaring met deze webwinkel.
Aanvraag gedaan en de volgende dag een telefoontje omdat nummerbehoud niet mogelijk was (wel raar want was wel in te vullen op aanvraagformulier)
Medewerkster vroeg mij of abonnement dan nog door moest gaan dus zonder nummerbehoud.
Toch aanvraag gedaan en 2 werkdagen later werd alles bezorgd.

snelheid, zorgvuldigheid maar jammer dat nummerbehoud niet kon !!

DickN. 07-07-2012

Het was een bijzonder goede aanbieding, dat is al mooi natuurlijk. Jammer, dat men in 1e instantie over mijn opmerking op het aanvraagformulier had heengelezen, maar dat werd na 1 mailtje snel en goed opgelost. Aanrader!

T van Loenen 04-07-2012

Dit is mijn tweede keer via ritel. Website is overzichtelijk, makkelijk te hanteren en duidelijk.
Bereikbaarheid: is goed, zelden problemen met de site gehad.telefonisch zeer vriendelijk
Bestelling en levering: zeer vlot
After sales: Had van ritel een actie flyer ontvangen met een code, waarbij ik bij mijn bestelling een kado mocht uitzoeke, heb deze geactiveerd, maar tot heden nog geen reactie op gehad.

Ad Humme 04-07-2012

Telefoon besteld via de webshop, dacht deze op te kunnen halen in de winkel, was niet mogelijk op zich geen probleemvia de koerier kreeg ik keurig bericht van aflevering en een kwartiertje voor aflevering nog keurig een sms berichtje.

Enige minpuntje was dat ik in alle correspondentie niet terug kon vinden wat mijn mobiele nummer zou gaan worden hiervoor heb ik kontakt op moeten nemen met de klanten service van Vodafone

koos de ridder 03-07-2012

was netjes dat ik bericht kreeg dat mijn abonnement van mijn galexys19000 was afgelopeb heb nu de 3 gekocht, service was weer uitstekend van zowel de webshop als de koerier.
liep allemaal gesmeerd !!

veel succes nog.

ins de klonia 01-07-2012

vriendelijk geholpen , bezorging perfect!
niet de hele dag thuis blijven voor levering.
krijg keurig bericht .over de tijden van bezorging .

Zeynep. 27-06-2012

Ik was tevreden met alles tot dat de bestelling aankwam ik heb 24uur expres gedaan het ging allemaal snel het werd wel snel geleverd alleen toen de koerier voor de deur kwam deed zijn pin automaat het niet moest ik een uitdraai van mij bank afschrift maken wat nog al prive is en niet fijn is.nou vervolgens wil ik cash gaan betalen maar dit keer had de koerier geen wiselgeld.

en er stond bij dat ik een gratis sd kaart van 16 gb kon krijgen vervolgens wil ik me aanmelden bij de samsung site staat er imei ongeldig nadat ik een email heb gestuurd naar ritel heb ik hem wel ontvangen alleen nu is de vraag nog steeds waarom de imei niet geldig is..

Verder ben ik wel tevreden maar de dingen die ik hier boven heb gezet waren de min punten.

dupreetjes68 27-06-2012

heb 3,95 betaald voor verlenging en bezorgkosten maar weet niet waarvoor heb mij alleen nog geld gekost om alle dokumenten dingen op te sturen maar ik heb verder niets toegestuurd gehad weet niet waar ik die 3,95 voor betaald heb.

Leen van Rijswijk 27-06-2012

Bestelling werd goed afgehandeld ook toe de blauwe kleur er nog niet was, kreeg ik een voorstel of ik dan misschien de witte wilde die wel direct leverbaar was.

Jeroen Mensink 23-06-2012

Ik ben zeer tevreden over Ritel, alleen de communicatie tussen PTT post en Ritel kan wel wat beter vind ik!
Er was veel onduidelijkheid over de tijden van bezorgen vanuit Post.nl.