Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

RoseK 13-12-2010

Supersnelle levering.
Helaas soms onvoldoende informatie op de website, gelukkig heeft de klantenservice mij goed geholpen met al mijn vragen, deze verdient een dikke 10.

destenation 12-12-2010

snelle en nette aflevering.
enige commentaar is dat het een verlenging van een abbo betrof en ondanks dat moesten alle gegevens bij aflevering weer gecontroleerd en gescand worden. dit lijkt me toch wat overbodig als alles al bekend is.

queenie14 12-12-2010

alles is oke een min puntje ik heb nu voor de tweede keer een telefoon met abonnement en tot 2x toe is het fout gegaan met foto,s maken van paspoort en bankpasje en dan krijg je daarvan te vaak een mailtje of je het even zelf kan doen en te copieeren en op te sturen heel vervelend

Ekko 09-12-2010

Website is netjes en overzichtelijk. 24-uurs levering is voortreffelijk. Jammer dat het 'echte' Vodafone contract niet los naar je toe gezonden wordt via email, alleen een contract van Ritel zelf. Je ziet dat contract pas voor het eerst bij aflevering. Ik moest nu ook zelf vragen naar het moment dat mijn abonnement met nummerbehoud in ging. Wel een snelle en nette reactie. Voor de rest prima webshop, goed zaken mee te doen.

niet zo blij met Ritel 09-12-2010

Prima website met scherpe aanbiedingen. Bestelling online gedaan. Telefonische bereikbaarheid bleek zeer slecht. Telefoon werd wel snel geleverd. Echter, simcard (Vodafone) zat er los bij zonder enige informatie. Zelfs het 06 nummer moest ik zelf via Vodafone achterhalen. Opstartproblemen met de telefoon, wel bereik maar geen internet. Twee avonden met Vodafone klantenservice bezig geweest, nu werkt alles. Kortom: gemengde gevoelens over Ritel

felicie28 29-11-2010

Op de site staat op vrijdag voor 15.00 uur besteld dat de bestelling dan maandag geleverd wordt.
Niet dus, ik werd maandag in de voormiddag door de koerier gebeld om een afspraak voor dinsdag te maken.
Ik had de keus tussen de ochtend en middag.
Ik gaf te kennen de voorkeur voor de middag te hebben.
U krijgt vanavond een mailtje van ons met daarin een gerichte tijd.???
Ik wacht nog op dat mailtje.
Nadat ik Ritel had gemaild dat ik nog steeds niet wist hoe laat de koerier nu ongeveer zou komen, kreeg ik van hun in de loop van de ochtend een tijd - indicatie.
Wat leveringsdag en toezegging van het koeriersbedrijf ben ik teleurgesteld.
En wat ik ook niet wist is dat zo'n koerier bij je binnen moet komen om zaken af te handelen.

liesdione 26-11-2010

Binnen een aantal uren werd ik al gebeld om de leverdatum af te spreken.
supersnelle levering.de dag erna.je kon kizen of je smorgens of smiddag wilde.en zo vind je altijd een goed leveringsuur.
ik ben ook zeer tre vreden over de producten.
ga zo door ritel

liekestuur 24-11-2010

Bestelling was aanziendelijk later qua tijd dan gepland.
Misschien een idee dat de klant zelf kan bellen op de dag van levering voor een richttijd.

janvduijn 23-11-2010

Alles ging goed met bestellen en betalen ed.
Alleen de levering ging niet goed de telefoon zou tussen 1 en 6 uur worden bezorgd.
Dit werd rond 19:30 erg laat vond ik en had wel een telefoontje verwacht waarin ze zouden vertellen dat het mobieltje een stuk later zou worden bezorgd.

e.p.a. peters 23-11-2010

Hier kan ik kort en krachtig over zijn : ik ben snel geholpen en het product is ook zeer snel geleverd.
( top )

qke 23-11-2010

duidelijke webshop bestellingen via webshop en telefonisch.medewerkers zeer behulpsaam en geven ook tekst en uitleg over eventuele verschillende aanbieders.levering binnen twee dagen.zeer tevreden een aanrader.

lindsayvds 18-11-2010

snelle afhandeling, ging erg prettig.

Overleg tussen koeriersdienst & koerier was niet vlekkeloos. Had aangegeven dat ze mij hadden moeten bellen toen ze voor de deur stonden omdat ik de deurbel slecht hoor, dit was niet doorgegeven.

Bij 'service'op de website staat 24uurs service. Stond niet direct dat dit niet in het weekend geld, is wel handiger.

hennatop 16-11-2010

De bestelling, afhandeling en levering gebeurt snel en correct, handtekening bij ontvangst, vind ik juist. Zoals het hoort.

weet ik niet meer 16-11-2010

Zeer tevreden over de Service , men heeft zich duidelijk aan de afspraken en aflevertijd gehouden

ellis1980 16-11-2010

hele snelle levering van een super aardige koerier.
alles ging zeer netjes en officieel.
goede beveiliging, je moest vanalles tekenen en een bedrag van o,o1cent pinnen om te laten zien dat je ingevulde rekeningnummer wel van jou was.
de internet site is ook zeer duidelijk.

Ruud54321 14-11-2010

Zeer goed bereikbaar, vlotte en vriendelijke behandeling en meedenken over alternatieven.

feronika 12-11-2010

ik ben tijdens het hele proces perfect geholpen en ook bij afgifte goederen ben ik prima geholpen.

Jacky45 09-11-2010

Bestelling geplaats op website `s avonds 2 nov
Mail gekregen op 3 nov `s morgens dat de koeriersdienst zal me bellen voor een aspraak voor aflevering dat was ook zo.En 4 nov bestelling binnen in goede staat alles ging prima.Gaat zo door met jullie service.

adrijaantje 04-11-2010

Vriendelijke mensen aan de telefoon, vlotte afhandeling van de bestelling.

lola39 03-11-2010

Prima webwinkel waar je eenvoudig kunt bestellen en met snelle en goede levering.

jas456 01-11-2010

ik vind dat ik snel ben geholpen en het produckt de volgende dag al thuis had dat vind ik pas service van ritel

eeckie7 29-10-2010

duidelijk en overzichtelijke website.
bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd.
levering keurig op tijd en volgens informatie zoals aangegeven op de website. er werd keurig gebeld door de bezorgdienst om een afspraak te maken.

akimotoritsu 28-10-2010

alles 100% in orde en lekker duidelijk. ook erg snel geleverd en voordelige actie met de telefoon en abonnement..

ili 28-10-2010

1.besteling op vrijdag
2.op mandag een e-mailje met bevestiging
3.dinsdag ochtend toestel was geleverd.

top service!!!

kbwaal 28-10-2010

Alles liep zoals het hoorde. Ook op mijn vragen werd telefonisch als via e-mail keurig geantwoord.
Wat wel vreemd is dat u in een brief aangeeft dat je ook telefonisch vragen kunt stellen via een daar ter plekke gegeven nummer. Als je dat doet krijg je een keuze menu waarin keuze 4 voor algemene zaken is. Als je dat in toetst krijg je het e-mailadres te horen waar je met je vraag terecht kan!
Dus toch maar keuze 1 of zo doen.
Ook storend is dat je bij levering het vodafooncontact moet tekenen
waarop de normale abonnement prijzen staan, terwijl je een aktieprijs met Ritel hebt afgesproken. Als je weigert te tekenen en eerst navraag wil doen over hoe dat zit, gaat het pakje weer mee met de bezorger en ben je dus weer enige dagen verder voor die weer voor de deur staat. Lastig voor mij en ook extra kosten voor jullie, lijkt mij.