Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 207 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

semjase 23-10-2012

zeer goede telefoon, snelle levering bij ritel
ik had een 24 uurs levering gedaan ritel heeft dat
perfect uitgevoerd.

bedankt ritel.

smitje999 18-10-2012

Ik kreeg mijn Iphone 5 keurig op tijd geleverd! Het enige jammere vond ik dat er een nieuwe nano simkaart was meegeleverd maar er niet helder in de meegeleverde papieren stond dat ik zelf meteen Vodafone kon bellen om de simkaart te laten activeren.
Daarnaast zou de bereikbaarheid iets beter kunnen, maar zeg nou zelf bij wie is dat wel goed geregeld.....

telefoontje2 17-10-2012

Bestelling geplaatst, helaas niet geleverd volgens de "24-uurs levering" wat ze zo "trots" melden.. zelfs de 1-2 werkdagen niet gehaald.. na 1 week nog niets ontvangen dus bellen. Telefonisch niet te bereiken en de "orderstatus op de websitë" meld ook niets zinvols..

Weet iemand of dit bedrijf failliet is? Kon op faillissementen.com nog niets vinden.. maar vind de gang van zaken erg vreemd!

sharosyl 09-10-2012

hallo, ik heb rond 20 september mijn galaxy note 2 besteld bij ritel omdat, deze gelijk leverbaar was volgens de site terwijl hij op elke andere site pas 1 oktober uitkwam. Na het afronden en betalen van mijn bestelling bleek dit bij ritel ook het geval.

"Ritel is zeer moeilijk telefonisch bereikbaar".

Ik heb uiteindelijk mijn telefoon deze is 3 oktober bezorgt dus ik heb niet super lang moeten wachten. Alleen kan ik er nu nog niet mee bellen omdat,mijn oude nummer pas 17 oktober word overgezet en mijn oude symkaart niet in dit toestel past!!! Voorheen kreeg je dan altijd een tijdelijk nummer ter overbrugging maar, dat is niet meer!!
Ik had dit laatste toch graag van te voren geweten! verder vind ik het vreemd dat het overzetten van een nummer 5 weken moet duren?

Sevil 03-10-2012

Tot nu toe gaat alles goed.Mijn bestelling wordt snel afgeleverd.Ik ben ook tevreden van de voorwaarden van mijn abonnement.

shiningstarlies 03-10-2012

Mijn bestelling was snel verwerkt, het duurde wel een paar dagen voordat ik mijn bestelling in huis had helaas.

M.Vermeul 03-10-2012

Het enige minpunt bij ritel is de telefonische bereikbaarheid.
Maar eenmaal aan de lijn was de contactpersoon zowel vriendelijk als behulpzaam. Ook mijn berichten via de mail werden keurig en relatief snel behandeld, hulde!
Mijn bestelling werd snel en goed afgeleverd, dus ook daar geen commentaar. Per saldo blijft het een prima webwinkel waar ik tevreden over ben.

saskiavandam88 02-10-2012

Telefonisch niet bereikbaar, steeds werd na lang wachten de verbinding verbroken. Via de mail pas zeer late reactie, niet voor 18u zoals ze zelf zeggen bij de telefoon maar pas een week later oid. In de winkel konden ze me ook niet helpen.

Perfecttt 01-10-2012

De service van Ritel was perfect. voordat ik het binnen had kreeg ik veel smsjes van de status van mijn bestelling.

3tjes 01-10-2012

Heb op een donderdag 2 maal een Samsung Galaxy S3 besteld. De een met een abonnement bij Tele2 en de ander met een abonnement bij T-mobile en beide met nummerbehoud. Gelijk de maandag daarna stond de pakketdienst al aan de deur met mijn bestelling. De website is dan misschien wel aan de saaie kant maar hij is wel erg duidelijk. Telefonisch contact gaat niet altijd even snel maar het personeel is wel vriendelijk en behulpzaam. Ook bij mijn bestelling van een paar jaar geleden verliep alles al naar wens. Kortom ben dus al jaren een best tevreden klant.

Irene01 28-09-2012

13 september heb ik een bestelling geplaatst, en tot nu toe heb ik nog niets ontvangen. Een aantal keer heb ik Ritel gemaild, daarop heb ik nog steeds geen antwoord. Vandaag heb ik Ritel aan de lijn gehad waar mijn bestelling blijft, en dan zeggen ze dat mijn adres niet bestaat. Nou ik woon er al 3 jaar en krijg ieder pakket aan. Nooit van iemand gehoord dat mijn adres niet bestaat. En dan laten ze ook niets weten aan mij om te zeggen dat ze het niet hebben kunnen leveren, erg schandalig. Ik hoop dat ik binnenkort mijn bestelling geleverd heb gekregen want mijn abonnement gaat wel lopen.

Jip25 28-09-2012

Ik heb de telefoon met abonnement besteld. Woensdag 19 sept krijg ik bericht dat de telefoon is verzonden vanuit ritel. Tot op heden heb ik niets ontvangen van ritel. Na vIjf mails en vier telefoontjes krijg ik te horen dat de telefoon in ontvangst is genomen en er is getekend met 'sumter/buren 75 ll'. Wanneer en door wie het geleverd zou moeten zijn wordt niet vermeld.

Ik heb hiervan nooit melding gekregen. Geen track and trace code en geen bericht in de brievenbus dat het pakket is afgeleverd aan 'die persoon op dat en dat adres'.

Na de mail dat de telefoon is afgeleverd ben ik maar liefst acht naaste buren langsgeweest. Geen van allen heeft iets aangeboden gekregen. Laat staan aangenomen. (de buren van 2 hoog heten geen sumter en hebben niks ontvangen en verder heb ik met alle buren een prima contact)

Nav deze mail heb ik nog acht keer gemaild, drie keer gebeld en een keer gefaxt naar ritel. Zo snel als ze reageren als je een bestelling wilt plaatsen zo lang duurt het als ze ergens moeite voor moeten doen. Ik heb zelfs postbedrijven gebeld (welk bedrijf voor ritel bezorgd weet ik ook niet zeker) geen van allen had een pakket voor mijn adres of ze kunnen mij enkel info verschaffen indien ik een track and trace code heb. (die ik nooit heb ontvangen).

Het contract loopt wel al dus nu moet waarschijnlijk met behulp van een advocaat onder dit contract uit zien te komen. Ik vind het schandalig. Voor ritel moet het makkelijk te achterhalen zijn wie de telefoom heeft geleverd, wanneer en aan wie. Maar schijnbaar zitten ze daar niet op te wachten. Lijkt me ook erg vreemd beleid om een telefoon van honderden euro's zomaar zonder bericht of legitimatiebewijs ergens af te leveren.

Kajootje 26-09-2012

Zeer slechte bereikbaarheid! Bellen met een buitenlands nummer à 45 ct per minuut en zeker per keer tien minuten in de wacht gehouden (3x) reken maar uit. Bezorgkosten betaald via ideal maar volgens het externe bureau waar ik Hern heb gebeld had ik niet betaald! Gelukkig een bevestiging van mijn bank per email ontvangen. Zeer slechte service! Extern bureau werkt niet! Een paar jaar geleden ook via Ritel besteld en toen was alles prima in orde. Nu nooit meer!

Soheil11 25-09-2012

In plaats van 2 dagen duurde het 14 dagen tot ik mijn bestelling ontving. Ik heb dagen uren lang in de wacht geweest om telefonisch een medewerker te spreken. Daarnaast werd er op geen van de 20 emails die ik heb verstuurd gereageerd.
Nadat ik 10 dagen lang contact probeerde te maken met ritel heb ik iemand aan de lijn gekregen en die vertelde dat mijn telefoon naar Rotterdam was verstuurd ipv mijn woonadres in Leiden. Kortom ik bestel nooit meer bij Ritel.nl

MobieleGebruiker 21-09-2012

Ritel.nl/gsmsale.nl heeft een VRESELIJKE klantenservice. Mijn mobieltje was niet in voorraad wat op zich geen probleem is, maar toen ik even een vraag had over het contract en de status van mijn bestelling was Ritel compleet onberijkbaar. E-mail werden niet beantwoord and bellen is al helemaal nutteloos.

Nooit meer Ritel.nl

Ronnywilly 25-09-2012

Helemaal mee eens, na een poging telefonisch contact te maken heb ik het via de site geprobeerd door een vraag te stellen, maar daarop wacht ik nog steeds op antwoord. Inmiddels is wel alles geleverd. Dit speelde zich vorige week af.

heintje1991 15-09-2012

zaak is absoluut onbereikbaar,ook in 2 winkels werd niet opgenomen,meerdere malen geprobeerd,een rotervaring!

Mocht geen andere naam kiezen op site 14-09-2012

Heb de aanbieding besteld bij Ritel.nl en alles was snel en keurig geregeld. Ben tevreden met de abonnement van 3 euro voor 1 jaar + een leuk simpel toestel.

Kare-nina 07-09-2012

Alles verliep snel en prettig. Goede klantenservice.Ik had zelf een foutje gemaakt bij het invullen van de bestelling en werd daar netjes over teruggebeld om e.e.a. te corrigeren.

Dominique The Master 06-09-2012

Website ziet er overzichtelijk uit. had ook nog vragen, deze gesteld via email en kreeg vrij snel antwoord. Hoop dat ik veel plezier van de IPhone mag hebben en dat ik over 2 jaar weer bij Ritel mag kopen.

dana196 05-09-2012

ik ben dik tevreden over het contact en de aflevering van de bestelling gewoon top en heel keurig
tussen door sms de dag van levering en precies optijd geleverd je weet precies waar je aan toe bent

Fantoena 04-09-2012

Ritel is voor mij al heel lang de onbetwiste nummer 1 op het gebied van verzorging van mobiele abonnementen.
Of je nu via internet, uit de krant, of in de winkel een abonnement afsluit,een open,duidelijke,maar vooral geduldige,en vriendelijke benadering staat altijd voorop.
Daarnaast is de verzorging en de informatie van een bestelling tot in de puntjes geregeld, en wordt de klant dmv verschillende emails bijna tot op de minuut op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Daarnaast zijn de aanbiedingen erg aantrekkelijk.
Normaal ga ik aan dit soort beoordelingen voorbij,maar ik maak graag van deze gelegenheid gebruik om Ritel een hart onder de riem te steken. Grote Klasse Ritel, Ga zo door!

J.packbiers 01-09-2012

Ik vind het een snelle servies vandaag besteld en ik had hem de dag erna al in huis.De behandeling door de mede werkers was ook goed ook de afhandeling van de mede werker die het paket bij ons bezorgde was even netjes en voorkomend.

tjootje 31-08-2012

snel behulpzaam aan de telefoon. beloofde bij snelle reactie ( <24 uur) een headset. niet geleverd bij ontvangst toestel. na kort telefoontje wel snel geregeld en geleverd!

H a w in 't Zandt 30-08-2012

Nadat ik uiteindelijk mijn bestelling maar telefonisch had gedaan, dit eigenlijk om een paar kleine onzekerheden weg te werken.
De telefoon werd in eerste instantie nit opgenomen, maar wel werd ik heel vriendelijk te woord gestaan.
Nadat mjn bestelling was afgerond, werkte alles perfect.
De afspraak met de koerier, de snelle aflevering, precies op de afgesproken tijd, en de afhandeling van de in te vullen formulieren.... Perfect.
Met aftersale heb ik nog niet van doen gehad

mkwist 30-08-2012

snelle en acurate levering, kreeg de kans niet om de papieren op te sturen of het aangekochte product was al onderweg.

Alles TIP TOP