Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred 30-05-2023

Zeer goede service door de medewerker, gaf duidelijk aan wat de verschillende opties waren.

J. Kiljan 28-05-2023

Wij zijn buitengewoon goed geholpen door zeer vriendelijke medewerkers. Ik bevel deze zaak bij een iedereen aan.

bert 27-05-2023

geen lange wachttijd vlot en een vakkundig en eerlijk advies gehad .
ga bij eventuele vragen zeker terug .

van Boven 24-05-2023

hele goede service. Vriendelijke en goede benadering van de medewerkers. Goede uitleg . en uitleg van mogelijkheden die voor mij het beste zijn.

Kyan 24-05-2023

Prima site/winkel.
Eerst twijfelde ik nog welke telefoon aan te schaffen, na contact met de winkel was mijn beslissing gauw gemaakt.
Telefoon via de site besteld, deze werd keurig verpakt en op tijd bezorgd.
Zeer tevreden dus.

Marlou 22-05-2023

Werd heel aardig geholpen. Meneer had verstand van zaken en legde alles netjes uit. Had ook zeker de tijd en begrip aangezien ik geen keuze kon maken voor welke kleur ik moest gaan. Alle uitleg gekregen die ik nodig had.

Tevreden klant 22-05-2023

Ik werd perfect geholpen. Omdat ik precies wist wat ik wilde, kwamen we er snel uit.

De Schalkjes 22-05-2023

Prima service! Klantvriendelijk, geïnteresseerd, oprecht, behulpzaam. De klant voelt zich geapprecieerd en daarom komen we iedere keer terug.

Jeanne 21-05-2023

Zeer netjes en goed geholpen, altijd vriendelijk personeel die goed uitleg geven

Anouk de jong 19-05-2023

Goede uitleg ,service
Personeel vriendelijk en behulpzaam ,word in ritel waalwijk goed geholpen 👍👍

Diana Van de Weyer 16-05-2023

Het personeel is daar heel vriendelijk en ze doen hun werk graag. Ze helpen je altijd heel goed. Altijd vrolijk.

Corrie 15-05-2023

Snelle en nette service. Dag na bestellen binnen zoals beloofd. Keurig verpakt

Martin 13-05-2023

We werden heel goed geholpen, en liepen de winkel uit met een nieuwe werkende telefoon. Alles netjes overgezet. Nieuw hoesje en beschermscherm erop. Personeel weet veel problemen op te lossen. Wij komen hier al jaren. Zijn altijd zeer tevreden over deze winkel.

Leonie 10-05-2023

Ik ga al jaren naar Ritel Vlissingen en vraag naar Leida. Ze helpt me al zo lang ik kan heugen vriendelijk en professioneel.

Mevrouw. Veulings 09-05-2023

Ik ben hier heel goed geholpen, mijn dochter zei dat we hierheen moesten gaan. Omdat mijn 2G uitgeschakeld gaat worden. Deze meneer wist precies wat ik dan moest doen. Omdat ik al 90 jaar ben en geen smartfoon heb.

Erlep 06-05-2023

Onze kinderen zijn toe aan een mobiel en de medewerkers van Ritel Goes geven eerlijk advies en de juiste hulp! 2 van de 3 kinderen zijn helemaal gelukkig en blij, dus binnenkort komen we weer langs voor onze dochter!

Prima 05-05-2023

Voor mijn mobiele telefoon kom ik al jaren bij deze winkel. Zoals altijd vlot en goed geholpen

Robert 03-05-2023

Op alle gebieden een top winkel service , vriendelijk personeel personeel die weten waar ze het over hebben

Harald 03-05-2023

Snel en goed geleverd,makkelijk met bestellen.
Telefoon kwam in goede conditie aan.
En ritel was de goedkoopste van alle telefoon verkopers.dus zeker een aanrader

sjaak 02-05-2023

kom er al jaren goede uitleg/antwoorden op de vraag en snel regelen en ook de keuzes die ze aanbieden zijn goed en voordelig

Ben Bulte 02-05-2023

Alles is prima verlopen. Uitstekend website, snelle reacties, goede prijs.
Hopelijk is de service na aankoop ook goed.
Bedankt

Jan_B 02-05-2023

Geleverde dienst: wijziging van twee prépaids naar abonnementen.
Verwachting: bellend de winkel uitlopen.
Plus: deze shop gekozen om de voor ons goede bereikbaarheid. Vriendelijke verkoper.
Min: Geen kopie van het contract meegekregen, foute geboortedatum op het contract (had ikzelf ook niet goed gecontroleerd). Procedure van de wijziging (nieuwe SIM-kaart) onvoldoende duidelijk gemaakt. Helpdesk van de provider heeft ons verder geholpen (extra belkosten). Nog steeds in afwachting over terugkoppeling van Ritel over het ticket naar de provider i.v.m. foute geboorte datum op contract.

ritel delft 02-05-2023

goed advies, perfecte service, aardig en goed opgeleid personeel..zeker de moeite waard om daar een telefoon of iets anders te kopen.

Corrina Van driel 28-04-2023

Deze man geeft het alle maal goed voor ons uit ge zorgt en een goede hulp ge boden. En heel vriendelijk. En behulpzaam

M van den Broek 24-04-2023

Altijd klantvriendelijk en kundig, oplettend en behulpzaam in een overzichtelijke winkel