Ritel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Ritel.nl.

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

josajuso 10-04-2012

Bestelling keurig via de mail bevestigd en gebeld voor het maken van een afspraak voor de bezorging, allemaal zeer zorgvuldig. Dik tevreden.

vialis 10-04-2012

alles is naar wens en goed en netjes afgeleverd.

IF 10-04-2012

Vanaf de bestelling tot de levering erg goed en snel gegaan, ik kon in de gaten houden wanneer het toestel geleverd werd.
Dit klopte precies, om op mijn werk te leveren was geen bezwaar, er werden smsjes verzonden rond hoe laat de levering zou plaats vinden. Super wij mijn man ook hetzelfde toestel, zijn erg tevreden.
Bedankt

chichaan 23-02-2012

Slechte bereikbaarheid klantenesrvice. Willen de klant graag 24 uur per dag bedienen met een webshop maar de klantenservice is zeer slecht bereikbaar. Zelfs tussen 12 en 13 niet. Niet van deze tijd.
Toestel kapot geleverd en de klant mag rustig 3 weken wachten tot dat ritel het heeft uitgezocht.

M. Hovingh 03-01-2012

Ik heb een Samsung Galaxy 2 besteld + abonnement bij Tele 2. Mijn telefoon kwam eerder dan dat mijn nieuwe abonnement inging, en binnen die tijd heb ik mijn simkaart van Telfort in het toestel gestopt en gebruikt. Binnen drie weken was het toestel opeens zwart, dus probeerde ik via de website( want telefonisch zijn ze voor dit soort reparaties niet te bereiken) het formulier in te vullen voor de reparatie. Tot twee keer aan toe nadat ik het hele formulier had ingevuld ging het versturen van dit formulier dus niet. Ik de volgende dag weer gebeld, nu in het menu verkoopadvies gekozen, dan wordt je tenminste wel te woord gestaan. De jongeman aan de lijn vult het formulier voor mij in en daarop volgend ontvang ik een mail met de adressticker en dergelijke. Mij werd verteld wat er mee moest naar de reparateur.

Ik stuur mijn Samsung volledig retour inclusief mijn batterij + orginele verpakking. 10 werkdagen later komt mijn telefoon retour ZONDER mijn batterij. Hierover gebeld met Ritel en de reparateur waarop ik van beide te horen krijg dat die er niet bij zat( ik word dus ook nog voor leugenaar uitgemaakt!!)

Ik heb een nieuwe batterij aan moeten schaffen want zij waren niet bereid om met een oplossing aan te komen.
Toen kwam mijn simkaart binnen van Tele 2 die werkte niet dus ik ben 7 volle dagen afgesloten geweest van de buitenwereld. Ik heb gebeld met beide bedrijven in dit geval Tele 2 en Ritel en men vertelde mij dat het 48 uur kan duren ivm een juridische kwestie?? Ook werd mij medegedeeld dat je bij Tele 2 2 maanden niet kan bellen vanuit het buitenland en of gebeld worden in het buitenland??? Waar staat dit in mijn contract NERGENS dus.
Toen ik terug van vakantie kwam 7 dagen later deed mijn telefoon het nog niet, nu blijkt dat mijn Galaxy 2 het gewoon nog steeds niet werkzaam is. Ik heb de manager gesproken van Ritel en die verzoekt mij om een begeleidend schrijven te versturen + de telefoon dit keer aan hen te retourneren. Wat een vreselijk slechte service heeft dit bedrijf ik ben nu al 6 weken bezig met dit verhaal het is een grof schandaal. Nooit meer Ritel voor mij!! Ik moet weer aan de slag want de brief moet af, ik ben benieuwd wat voor een ondeugelijk apparaat ze nu gaan sturen.

Ik heb recht op een deugelijk apparaat, en zal mijn recht verkrijgen ook hoe dan ook!!
Ok ik was tussentijds op vakantie

annagrazyna 30-12-2011

alles is perfect georganizert,steds bliv ik op de vhote vvan mijn besteling en levering.Perfect ingeleverd op afgesproken datum en tijd.En alle twee producten werk super.Kurier erg behulpzaamen vrindelijk.

Patty59 30-12-2011

Het is voor mij de eerst keer dat ik van de diensten van Ritel gebruik maak. Het bevalt me tot nu toe goed. Alles gaat naar behoren en volgens afspraak. So far so good.

Amina36 30-12-2011

Ritel mailt de tussenstappen van het bestelproces. Heel erg handig om die stappen te ontvangen. De samenwerking met Dynalogic is heel erg goed gegaan met de levering. DynaLogic stuurt sms-en over de levertijd. Prima regeling! Daar waar andere bedrijven niet precies kunnen aangeven wanneer ze voor de deur staan of de levering per dagdeel aangeven, doet DynaLogic het bijna op de minuut precies. Prima service!

lisette0403 15-11-2011

Er werd gebeld voor een afspraak, na een tijdje heen en weer gepraat geregeld, bij mijn ouders.
Het resterende bedrag zou gepind kunnen worden ,29 euro.
Komt die man bij mn moeder aan de deur, als ze het niet contant had ging hij weer want het pinapparaat was stuk.
Mn moeder geeft hem 30 euro contant, kon niet eens de euro terug geven.........
Slecht geregeld!

vught01 15-11-2011

snelle ahandeling,goede service en vriendelijke koerier.

Rob Wildschut 13-11-2011

Snel, duidelijk en niks duurder. Ik ben zeer tevrede over jullie en ben jullie al aan het aanraden bij mijn vrienden en kennissen.

P. Reiding 12-11-2011

Ben super goed geholpen.
als ik een vraag had deed ik per mail.en kreeg direkt antwoord terug of ze belden mij gelijk op.
Het is een goede services.
ben erg tevreden met Ritel.

R.Tielrooy 12-11-2011

Goed en overzichtelijk,goede service en snelle levering

rhani 2001 12-11-2011

snelle levering en goed op de hoogte gehouden via sms waneer wordt gelevert

Erik v.d. Bovenkamp 11-11-2011

Snelle service en een goede communicatie. Zo hoort een online winkel te werken. Bij Ritel.nl hebben ze het goed begrepen ! Complimenten !

corle003 11-11-2011

De website is erg overzichtelijk en duidelijk. Zodra je wat besteld wordt alles vlot en keurig netjes afgehandeld.
Er wordt via de mail ook regelmatig contact gezocht over de bestelling, dit is zeer prettig.
Ook de afspraak van afleveren vind ik prima, het wordt afgeleverd wanneer het bij ons uitkomt.
Wij zijn gewoon zeer tevreden over Ritel

Adagi12 11-11-2011

Duidelijke site een goede service en uit eerdere bestelling kan ik ook zeggen dat ook na de aankoop de service goed blijft.

ben verschoor 11-11-2011

zeer snelle levering en prima klantvriendelijkheid een reden tenmeer om de volgende keer zeker weer wat te bestellen.

Joop en Manuela 27-10-2011

Overzichtelijke website, bellen om inlichtingen was prima, wordt goed geholpen, wordt goed ingelicht wanneer producten worden geleverd en producten waren op tijd binnen, kortom: alles geheel naar volle tevredenheid! Kan niet anders dan 4 maal 10 geven.

ANNIE MUNNIK 27-10-2011

Ik was zeer verrast fijne hulp korekte aflevering
Email plus sms over afgelevering van te voren overleg wanneer dus in een woord vriendelijke fijne snelle
Behandeling betreffende bestelling goederen plus aflevering

newbieEM 25-10-2011

Perfecte bereikbaarheid klantenservice; geen bandje, word persoonlijk te woord gestaan, duidelijk en heldere uitleg omtrent beschikbaarheid en levering product. Snelle communicatie middels email. Voor herhaling vatbaar.

FCKU 24-10-2011

Snelle afwikkeling, snelle levering, volgens afspraak, goedkoper dan de meeste concurrenten, gewoon zeer tevreden.

xjannyx 23-10-2011

Ik heb op donderdagavond een laptop bij Ritel besteld, op vrijdagochtend werd ik al gebeld voor een afspraak over de levering en op zaterdagochtend om 09.00 uur had ik het product al in mijn bezit. Ik ben super tevreden over de service van Ritel en zal in de toekomst ook weer bij hen kopen.

lariekoek 17-09-2011

een maand toen deet hij het niet meer.
denk je garantie te hebben nee dus.
Geen goed woord voor dit bedrijf.

Roger79 25-08-2011

Hierbij de afhandeling door Ritel.nl;

Ik kreeg netjes een telefoontje na mijn toegezonden mail. Dat kon ik erg waarderen, het gebeurt helaas ook nog wel eens dat je het met een standaard mailtje moet doen of dat je helemaal niks meer hoort.

Voor het ongemak kreeg ik netjes 2 bioscoopbonnen toegezonden zodoende kan ik van mijn verloren ochtend misschien nog een gewonnen avond maken.

Mijn telefoon kreeg ik 's middags en daarbij heeft mijn vrouw nog heel wat moeten verzetten om thuis te kunnen zijn maar goed, ik heb een telefoon en de Ipod zou deze week binnen komen, hopelijk gaat het nu wel wat beter met de koerier óf de communicatie daarmee.

Ik keur de website nu als 10 om mijn lage cijfer in de 1e review te compenseren en aangezien ik het gewoon een goede overzichtelijke website vind waar ik eigenlijk wel voor gevallen was en bij mijn 1e review zat natuurlijk wat boosheid en wrok wat de beoordeling niet ten goede kwam ;)