Zeer onbetrouwbare organisatie. Refunds worden achterhouden,de schuld van de niet verkregen full refund word door amazon bij de verkoper neergelegd terwijl amazon de refund achterhoud. Ik heb bij deze vandaag bij mijn bank het totale aankoop bedrag van deze verloren geraakte besteling TERUGGEBOEKT,Wij staan nu bij deze volledig kiet! Een Indiase onprofessionele amazon medewerker heeft de grove fout gemaakt om de REFUND op een giftcard balance te zetten terwijl ik daar nooit de toestemming voor gegeven heb,dus ook mede wegens deze onacceptabele fout heb ik dus het totale aankoop bedrag van deze besteling terug geboekt bij mijn bank. Amazon u kunt het giftcard saldo van :€5,33 inbeslag gaan nemen om de kosten te gaan dekken. Ik heb de Amazon.fr klantenservice meermaals de algehele situatie van a tot z duidelijk uitgelegd en telkens blijven uw amazon.fr medewerkerkers de zelvde onverantwoorde fouten maken. Mails worden niet gelezen door uw onprofessionele personeel,enkel uit het gekozen topic word door uw klantenservice een onsamenhangend verhaal gefabriceerd dat volledig afwijkt van de daadwerkelijke situatie. Telkens zijn het mensen uit India die mijn berichten onsuccesvol overnemen uw Indiase onprofessionele medewerkers zijn de Engelse taal niet machtig. Copy and past berichten met standaard vooruit gedrukte algemene informatie is wat mij telkens toegestuurd word door uw zeer slechte personeel . De reden dat mij een full refund beloofd is door de verkoper heeft te maken met het feit dat de verkoper toegezegd dat de bestelling tijdens het transport verloren is geraakt en zodoende zou ik binnen 24 uur een full refund krijgen,.Vervolgens is de verkoper deze afspraak niet nagekomen en toen heeft u de verkoper een waarschuwing gestuurd om alsnog binnen 2 werkdagen de full refund te verwerken zodat de full refund naar mijn orginele betalings provider word overgemaakt,ook dit heeft de vekoper niet volbracht en na veel klachten gestuurd te hebben naar uw amazon.fr klantenservice en tevens ook veel klachten aan de verkoper heb ik besloten om de betaling van deze besteling terug te boeken bij mijn bank. Het ontbreekt amazon aan profecioneel getraind personeel en daarom maakt uw rommelige klantenservice telkens grove fouten. Nu blijkt dat de verkoper alsnog de full refund gaat uitbetalen wand deze refund was volgens de verkoper zogenaamd stucked in the system,terwijl ik de verkoper op voorhand duidelijk kenbaar gemaakt heb dat ik het totale aankoop bedrag inmiddels al terug geboekt heb bij mijn bank . Indien de lang verwachte full refund alsnog bijgeschreven word op mijn bankrekening nummer dan betaal ik u dat door u overgemaakte bedrag terug op uw amazon bank rekening nummer dat ik in mijn bezit heb. Onbegrijpelijk dat Indiase medewerkers de berichten afwerken terwijl dit alles een amazon.fr probleem is . Al dagen ben ik bezig met dit probleem met amazon.fr , amazon is ronduit onverbeterlijk . Nochmaals: WIJ staan nu bij deze volledig kiet! Indien u een incasso bureau op mij af stuurt dan zal ik u dat niet in dank gaan afnemen wand u bent zelf in gebreken gebleven. Sterker nog er zal door mij in geen enkele vorm gehoor gegeven gaan worden aan een eventuele incasso bureau wand ik stuur uw incasso bureau dan enkel alle digitale bewijzen van dit algehele probleem en tevens voeg ik dan ook SCREENSHOTS toe van de beloofde full refund. Alle e-mail berichten tussen u en mij en tevens ook alle berichten tussen mij en de verkoper en ook al uw berichten tussen u en de verkoper WORDEN DOOR MIJ TER BEWIJS BEWAARD! Tijdens het plaatsen van deze review blijkt dat Amazon mij een mail heeft gestuurd met de bevestiging van de full refund, een ongelooflijk slordige en zeer ontzettend slecht georganiseerde organisatie is amazon ,nu is er dus door de slordige werkzaamheden van amazon onnodig rompslomp ontstaan. Ik beveel amazon NIET AAN ! Ik wacht totdat deze refund op mijn bankrekening nummer bijgeschreven staat en dan pas betaal ik amazon dat bedrag aan terug. Ik zal nog 1 malig uw amazon.fr klantenservice benaderen over deze slordige handelingen. Amazon werkt constant LANGSMEKAAR HEEN. Desondanks zal ik deze klachten ook kenbaar gaan maken op alle overige online review websites. Ook zal de acount manager mij vandaag binnen 6 uren proberen te benaderen per e-mail bericht dus deste onbegrijpelijker dat amazon alsnog de full refund heeft overgemaakt naar mijn bankrekening nummer terwijl ik duidelijk meermaals kenbaar gemaakt heb dat ik het totale aankoop bedrag inmiddels al bij mijn bank terug geboekt heb. Al dagen lang heeft amazon.fr een loopje met mij genomen. Indien amazon mij eventueel gaat benaderen over de teveel ontvangen refund/terugboeking van het totale aankoop bedrag dan verlang ik dat u mij in Engelse taal of inNederlandsche taal gaat benaderen in uw e-mail bericht. Ik begrijp namelijk geen Franse taal. Helemaal psychisch uitgeput geraakt ben ik door de klantenservice van Amazon.fr