Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Patrick uit Goirle 25-06-2022

Ik heb voor Amazon gekozen omdat het artikel niet de beste prijs had maar met verzending erbij wel. Het ging om een onderhoudsvrije loodaccu met capaciteit van 5AH. Ik kreeg van hetzelfde merk een ander artikel, een veel kleinere accu met een capaciteit van 1.2AH. Ik heb die retour gestuurd en nu krijg ik te horen dat ik een oude accu van 5AH terug heb gestuurd en dat ze er zeker van zijn dat ze mij 5AH hebben opgestuurd. Dus geld weg en geen product. Klinkt als oplichting.

Nooit meer Amazon. 24-06-2022

Ik heb twee keer iets besteld en twee keer is het niet bezorgd. Maar ze betalen wel snel terug. Het is nu wel de laatste keer geweest dat ik iets via Amazon gekocht heb.

Fredthegiant 24-06-2022

Geen shop om te bestellen, wel betalen maar niets leveren. Geld weg dus pure diefstal.
Ieder die dit leest, bestel hier niet.
Waardeloos bedrijf die klanten besteelt

Annoukje 23-06-2022

Heel jammer dat ik 1 ster moet geven want dat zijn er 10 te veel. Wat een verschrikkelijk slechte site! Klantenservice is niet bestaand. Telefonisch niet te bereiken en via de chat werd mij letterlijk gezegd dat we moesten “duimen dat de verkoper zich van zijn goede kant liet zien” nadat ik door hem werd opgelicht. Artikel kwam beschadigd aan. Nadat ik dit meldde bij de verkoper verhoogde deze meteen de prijs van het artikel met 18 euro zodat ik dat nog extra (plus verzendkosten) moest gaan betalen als ik het BESCHADIGDE artikel zou willen omruilen.

Ingeborg van Kuijk 21-06-2022

Ik ben erg teleurgesteld in Amazon.
De terugbetaling van mijn retourzending is in een z.g wallet gestort.
Dus ik ben verplicht om voor dat bedrag bij Amazon iets terug te kopen.
Dus beter hier niets meer kopen.

Tineke 11-06-2022

Aanvankelijk was het allemaal prima. Snelle levering, niks mis mee. Tegenwoordig is het normaal dat de levering vertraagd is, zowel bij Amazon.nl als bij Amazon.co.uk. Dit is niet wat ik van Amazon gewend ben. Ik overweeg dan ook er maar niet meer te kopen.

Rob S. 10-06-2022

Op 15 november 2021 een windscherm besteld en betaald maar is nooit onvangen
Ik ben nu al maanden bezig met amazon.nl om mijn 29,22 euro terug te krijgen maar ze verschuilen zich achter de verkoper
Deze zou contact met mij moeten opnemen volgens hun maar doet dat gewoon niet en amazon betaald niets terug !
De prijzen zijn OK bij amazon maar de service is gewoon slecht voor zo een groot bedrijf
Een bonafide verkoper zou de kosten voor zijn rekening nemen maar dat zijn ze dus niet

Tot 2 keer toe ging het fout 03-06-2022

Amazon werkt prima zolang er geen problemen zijn. Tot nu toe bij mij twee keer hetzelfde artikel verkeerd geleverd. In plaats van 4 paar van iets, 4 losse. Dus 4 tekort. De eerste keer hierover geklaagd en artikelen retour gestuurd en opnieuw besteld. Want je verwacht toch niet dat het twee keer fout gaat. Maar dat ging het wel. Enige reactie is weer retourneren en geld terug. Want ze leveren het niet zelf. Slap excuus, want het staat wel op hun website. Voor mij heeft Amazon afgedaan.

Drusilla 28-05-2022

Ik had n step besteld en nooit ontvangen. Ik krijg geen geld terug want volgens track code is die aangekomen. Ik heb t echt nooit ontvangen. Het zal wel voor mijn deur gezet zijn. En door anderen mee genomen. Ik heb geen toestemming gegeven om t voor mijn deur te zetten.

Flip 24-05-2022

Slechte shop. Samsung soundbar besteld en betaald maar er werd niets geleverd, was niet te leveren maar stond nog steeds als 1 op voorraad op de site. Gebeld maar helaas na een aantal maanden geld retour gehad.
Lijkt me een onbetrouwbare site.

Monitor 17-05-2022

Ongelooflijk dat ze bedrijven toelaten die slechte kopieën versturen, en dan hun verantwoording afschrijven na zeer korte tijd. In feite gaan ze in zee met criminelen, en als koper moet je het vaak maar zelf uitzoeken.
Ik ga nadat ik meer dan 100 euro heb verloren aan criminelen, ondersteund door Amazon nooit meer iets daar kopen.
Ze zouden Amazon moeten verbieden.

Lennie Ligthart 13-05-2022

Dinsdagavond besteld, donderdag middag bezorgd. Alles goed gegaan, ben tevreden.

sophie 06-05-2022

Never deliver on time, regularly lose packages. Despite their website saying you can call them, you can't - the call never comes through. Beyond pathetic, why even extend service to NL in this state?

RvS 06-05-2022

Waardeloos. Verkeerd artikel ontvangen. Netjes in originele verpakking gelaten en retour gestuurd. Beweren ze nu dat ik een oud artikel heb terug gestuurd en dat hun het juiste artikel hadden opgestuurd. Ze zouden het artikel weg gooien en als ik het geld terug wil moet ik volgens hun het artikel retour sturen dat ik nooit heb ontvangen. Ook dreigen ze mijn account te blokkeren terwijl ik al jaren klant ben. Correspondentie zinloos. Telefonisch en via chat niet bereikbaar en mail is duidelijk uit een vertaalprogramma.
Ik ga mijn account zelf verwijderen en in het vervolg elders bestellen.

Winny 01-05-2022

Ik heb 28 april ballonnen voor een ballonnenboog besteld en betaald. Ik zou het 29 april ontvangen. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en de ballonnen ook niet. Via klantenservice kom je niet ver bij Amazon.nl. ik wil of de ballonnen ontvangen of mijn geld retour.

Hvz 21-04-2022

Wacht nu al sinds 5 april op mijn Boucheron Jaipur edp geurtje en nog niet geleverd. Blijven maar uitstellen op basis van vertragingen. Bij de bestelling vermelde leverdata is niet uitgekomen

Brett Swanson 16-04-2022

Absolute worst experience. They delivered a different size shoe than ordered, then refused to come get the item. They expected us to pay to drive the package to a town, and mentioned a different delivery service than the label was printed for. It cost us $40 in fuel for two wasted trips and we are so upset, that we aren't even driving there again despite losing $100 and having useless shoes. I tried a charge back on my card, but lost. Evidently they aren't liable for any mistakes.

Pieter van den Berg 14-04-2022

Amazon.nl brak vandaag het snelheidsrecord "afleveren" !
Van de 1265 bestellingen de laatste 8 jaar bij alle webshops kwam vandaag mijn Amazon.nl bestelling binnen in 22 uur en 29 minuten ! Dat moet dus allemaal zeer "gestroomlijnd" lopen met de vervoerder (DHL) van Amazon ! En dat blijkt ook uit hun informatiebegeleiding via updates van een bestelling. Amazon.nl , you beat them all !!!

patricia van seymortier 14-04-2022

ik had een frame besteld via amazon.nl maar was beschadigd aangekomen. de eigenlijke verkoper deed moeilijk over retour en terugbetaling. heb met klantenservice van Amazon.nl contact opgenomen en deze dame (Melissa) heeft me uitstekend geholpen en een oplossing gegeven voor mijn probleem. Amazon heeft een uitstekende service. Bedankt hiervoor

Mario O 12-04-2022

Ik heb er 10 sorteer boxen besteld. Deze werden geleverd maar de boxen ontbreken een aantal van de tussen schotten . Na 2 mail te sturen nog steeds geen reactie. Heel spijtig . Het zal maar voor 1 keer geweest zijn dat ik er iets zal bestellen.

Ray 11-04-2022

Na een bestelling gedaan te hebben op 29 maart
Kreeg ik bericht dat het product op 6 april om 20.00 uur geleverd zou worden.
Maar ik heb niets ontvangen ! en Amozon gaf aan als het niet voor 9 april binnen zou zijn ik contact op moest nemen met hen.maar het enige contact is een computer die zegt wil je je geld terug of contact met de verkoper .
Ik kreeg weer een bericht van de computer dat ik na 48 uur weer contact moest opnemen
Ik vind niet dat je op 6 april om 20.00uur kan beloven om te leveren , ik vind dat als het niet op 6 april kan, waarom dan niet op 7 of 8 of 9 of 10 april leveren ?
Ik vind dit geen manier om met mensen om te gaan.
Voor mij was dit de eerste bestelling en kennismaking met Amazon en gelijk ook de laatste keer.

Jozef Mincklau 05-04-2022

Twee keer een product gekocht dat werd aangeboden, maar blijkbaar niet beschikbaar was. Nu al twee maand aan het wachten. Klantendiest gecontacteerd. Reactie: dat kan gebeuren, meneer. Mijn oordeel, dat is on professioneel, Amazon.nl.

Sylvia v. 05-04-2022

Ik heb bij Amazon.de een Xiaomi Tab 5 besteld voor 339 euro. Deze zou normaal gezien op 10 maart worden geleverd. Jammer genoeg heb ik niets ontvangen terwijl ik op de dag speciaal thuis ben gebleven. De verkoper bleek een Chinese firma ( ......) te zijn. Deze verkoper is compleet onbetrouwbaar en weigerde bij de transportfirma DPD na te vragen wat er met mijn pakket gebeurd is.
Ik ben nu al 3 weken in contact met Amazon en zij kunnen de verkoper ook niet bereiken. Om een onduidelijke reden waar Amazon.de geen antwoord op kan geven kom ik niet in aanmerking voor de zogenaamde A-z garantie. Dus het komt erop neer dat ik mijn geld kwijt ben. En dan durf Amazon zich nog een klantgerichte onderneming noemen. Een goede raad bestel niets van waarde bij Amazon en al zeker niet bij externe verkopers!

joop 03-04-2022

Amazon mijn ervaring is Echt een waardeloze klantenservice zodra als er wat retour gedaan moet worden , ik koop er nimmer meer wat.

mvdb 02-04-2022

Nu paar keer iets besteld bij Amazon.nl. Als het goed gaat , is er geen probleem. Laatste pakketje was beschadigd. Dan blijkt toch dat de klantenservice eigenlijk niet bestaande is. Inmiddels al 4 pogingen gedaan om ze te contacteren. Ondanks bevestiging van de de vraag, blijft een antwoord van Amazon uit. Mijn ervaring met competitieve site als bol.com en Aliexpres zijn veel beter. Amazon.nl scoort niet hoog in de reviews en dit wordt bij mij jammer genoeg bevestigd. Totaal geen aanrader. Lees de reviews en je weet genoeg. Echt waardeloze klantenservice.