Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Arie 30-11-2021

Bestelling gedaan bij amazon ,deze bleek afgelopen zaterdag bezorgd bij mijn buren op huisnummer 110,maar ik woon op 110,tot op heden niets ontvangen,na contact met de klantenservice bleek deze bestelling ook niet meer leverbaar,betaald met ideal dus nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg,volgende keer voor mij geen amazon meer!

Pe 27-11-2021

Ik heb een wetsteen besteld bij Amazon. Die is bij levering zoekgeraakt. Hier kreeg ik een email over. Maar geen nieuwe levering. Ik heb meerdere keren verzocht het geld terug te storten maar geen reactie. Ik heb het gehad met de firma, en ik bestel hier niets meer.

MBohan1244 26-11-2021

Mijn ervaring met Amazon is slecht. De eerste bestelling werd geannuleerd omdat mijn gegevens niet correct zouden zijn. Zonder enige aanpassing opnieuw besteld en toen lukte het wel.

Bij de 2de bestelling en dus 2de kans werd de bestelling geannuleerd. Geen bericht van ontvangen maar zelf toevallig ontdekt omdat ik bij de bestelling keek. Terugbetaling binnen 5 tot 7 dagen maar inmiddels 10 dagen verder.

Onderzocht hoe contact op te nemen maar op de site van kastje naar de muur. Status Terugbetaling op site bekeken maar dan krijg je de vraag waarom je wilt terugsturen. Dat wil ik niet want ik heb niets ontvangen. Ik keek toch bij de status van de terugbetaling? Dus ook nog een bug op de site.

Nog een keer Amazon. Voor mij niet. Dit was de laatste keer.

Lucasenfloris 26-11-2021

Wat ben ik blij dat Amazon sinds een paar jaar ook scrap producten in Nederland verkoopt! Vroeger was Amazon voor memory- keeping producten een droom omdat het alleen makkelijk te bestellen was vanuit Amerika,
later via Amazon Duitsland en nu is het gewoon in handbereik!

Ze hebben gelukkig steeds meer kwaliteits producten om uur te kiezen!
Dat scheelt weer tijd waar ik vroeger het halve land door reed naar scrap winkels. Tijd die ik liever aan mijn hobby besteed.
Altijd nette levering van de producten via Amazon.

Ga zo door Amazon qua inkoop van volwassen- creatieve hobby producten!

Lisa 25-11-2021

Dochter wil graag een LOL haarstyling pop van Sint. Was niet meer te verkrijgen bjj de speelgoedwinkel. Via amazon gevonden en de gok gewaagd (ondanks slechte reviews gelezen te hebben). Gisteren besteld en vandaag al in huis, heel tevreden dus!

Aarts 24-11-2021

Slechte service, had koffiecups besteld voor een aantrekkelijke prijs, nu krijg ik bericht dat ik ze teruggestuurd heb en het geld terug krijg. Ten eerste heb ik ze niet ontvangen en ten tweede ik wil ze graag ontvangen, nu krijg ik het advies opnieuw bestellen maar dan zijn ze een stuk duurder.

Marcel 24-11-2021

Je verwacht niet dat als je iets besteld, het doodleuk uit China moet komen, het meer daneen maand onderweg is en je vervolgens nog inklaringskosten en btw moet betalen. Dit is niet duidelijk op amazon.nl. Het is sowieso een mengelmoes van alle Europese amazons. Meer niet. Dus als je dvd's besteld, moet je verdomd goed opletten of er Nederlandse ondertiteling bij is, want dat is meestal niet het geval. Amazon.nl kan het beste worden opgedoekt!
Ruud 29-11-2021

Kijk goed op de site. Wie levert en WIE de verkoper is. Staat er netjes bij. Amazon is soms net zoals BOL een tussenpersoon. Ik bestel enkel als het 2 X Amazon is. Nooit problemen gehad. En bij retour of annulering snel geld retour. Via Amazon.DE duurt de levering soms langer maar vaak wel goedkoper. Lees dus goed !!!

Benny 21-11-2021

Ik ben alles behalve tevreden met de verkoopstechnieken van amazon.de
Ik heb namelijk een inbouwdouche besteld van grohe type 34706000. Op 3 november stond het product in promotie voor de prijs van 480 euro in plaats van 742 euro.Dat zou binnen de 5 dagen worden geleverd. Na een paar dagen ontving ik een mail dat het produkt niet voorradig was maar dat ze mij een mail gingen sturen wanneer het werd verzonden.Dat vond ik al vreemd aangezien ze online nog steeds in voorraad waren maar niet meer in promotie
Een paar dagen nadien opnieuw een mail dat het te lang zou duren voor ze het produkt konnen leveren en hebben ze dan maar beslist om mijn geld terug te storten en dan stond ik daar met mijn voorbereidingen om de douche te plaatsen
Bedankt amazon.de

Wendy 19-11-2021

Mijn grootste miskleun ooit meegemaalt 3 nov megijn voor zoontje besteld verjaardag .kind met verstamdelijk beperking en autisme 9 nov mail ik hun waar het blijft staatbop voorraad kan het ni een week duren voor ze een leverdatum hebben .nou mevr amazon stuurt bericht magazijn .krijg ik datum vrijdag voor 20 uur geleverd .nou mooi op tijd dacht iknzaterdag nodig .savonds geen bestelling .mail terug .krijg ik als amtwoord iknkan niet zien dat hij verstuurd is .u zult hem niet hebben .3 weken echt ik ben woest .krijg mijn geld terug eerst nog zien natuurlijk heb hem vanavond elders besteld maar kan ni errder dan dinsdag hebben.dank je wel amazon voor de fijne verjaardag te verkloten

Henrianne 19-11-2021

Gisteren een lampje besteld en volgende dag al binnen.
Ik ben tevreden dus hoeft niet retour.

J 11-11-2021

Zeer moeilijk is het positieve en enthousiaste beoordeling over Amazon.nl te geven ( ! ! ).
Op ene kant is het wel zo dat je iets wat je nodig hebt makkelijk daar vinden kan, maar op andere kant is het ook zo ( ! ) dat zeer vaak ( en vaker ook ! ) product die je nodig hebt uit China komt ..
Je bent natuurlijk altijd blij als je op Amazon ( Amazon.nl ! ) vind wat je hebben wil, maar zoals al gezegd product die je bestelt is het vanuit China vaak, vervolgens bestel je die en dan extreem en enorm lang op je moet wachten, zelfs ook maand of twee of ook langer nog etc.etc.
Uiteindelijk als tijd voor hun belofte en levering wel aankomt je plotseling krijgt bericht dat die zoekgeraakt is en dat je zelf met verkoper contact opnemen moet ev. ook dan zelf terug betaling aanvragen moet, maar bij dit gedoe en deze retour betaling je moet aan ergens in China bepaalde verkoper eigen alle gegevens voor te schotelen zodat zogenaamd vervolgens alles in orde ev. komt ...
In dat soort zaken niemand helpt je meer en je bent dus in dit geval in steek gelaten, je moet zelf kijken of je dat echt met eigen gegevens durft en/ of wil terugbetaling vragen of doen..

Harry Kanis 04-11-2021

Amazon.nl is bijzonder slecht bereikbaar per e-mail en telefoon ik kan niet meer met ze communiceren en bestellen mijn creditcard wordt ook niet meer door hen erkend, terwijl ik me afvraag of mijn Amazon account misschien gehijacked is!. Zelfs gratis boek fragmenten ontvang ik niet meer!
Heb nu maar besloten om voortaan alleen bij Bol.com mijn boeken te bestellen daar kun je tenminste makkelijk bestellen en achteraf betalen !!

Patricia 03-11-2021

Ik heb een kookboek gekocht, werd ongeplastificeerd geleverd in een kapotte envelop. Papier golft waarschijnlijk door vocht.
Ik krijg geen enkele reactie op mijn mail

Bonny 03-11-2021

iPhone gekocht maanden terug. Prima toestel, maar nooit meer koop ik iets bij Amazon! Eerst werd het toestel niet bezorgd en moest ik hem na een verplichte terugbetaling voor €9 meer aankopen. Op zich niet zo’n probleem. Maar toen deze geleverd was en ik in mijn account de factuur wilde opzoeken begon het gezeur. Het account was geblokkeerd, want ik zou misbruik gemaakt hebben?! Tig keer gebeld en allemaal vriendelijke mensen die zeggen niet te kunnen zien wat er mis gegaan is, zelf ook niet in het account te kunnen, maar dat het wel opgelost zou worden. Nou nee dus! Ook gemaild en de enige 2 antwoorden die ik kreeg was dat het goed onderzocht was en mijn account permanent gesloten is. Alsof ik een misdadiger ben! Woedend was ik, maar na maanden van belletjes en mailtjes wilde ik alleen nog maar mijn factuur. Nu zeven maanden later is het account voor 48 uur geopend en kreeg wel de waarschuwing erbij dat alle bestellingen geannuleerd zouden worden. Wat denk je zelf?! Nooit meer dat ik iets met dit K.U.T bedrijf te maken wil hebben. 😝

HAKAN 01-11-2021

Betaal nooit met ideal maar met klarna of creditcard zodat je nog beschermd bent als je niks krijgt of beschadigd geleverd krijgt👍 ik had gummy vormers besteld en op mijn klarna kreeg ik geen bevestiging van aankoop. Via mijn mail kreeg ik het wel. Er stond binnen 3 dagen geleverd en ineens na een uur werd het 28 dagen. Ik heb niet betaald maar als ik met ideal had betaald was het weg en kon ik lang blijven strijden voor een paar tientjes.

D 28-10-2021

Tegenwoordig wordt een hele hoop van de pakketjes door Amazon zelf bezorgd en dat gaat niet altijd helemaal lekker. Pakketjes worden als bezorgd weergegeven maar zijn dat helemaal niet. Ook is er geen track and trace.

Hsayed55 28-10-2021

Ik heb twee weken geleden paar dingen besteld en betaald en na twee weken heb ik bericht gekregen dat bestelling is door de verkoper geannuleerd, waarom? weet ik niet,
Ik koop nooit iets bij Amazon.nl

Superservice 22-10-2021

Zelfs na ruim 3 maanden kon ik mijn slecht functionerende Garmin Camper 780 mt-d zonder probleem terugsturen en werd mijn aankoopbedrag binnen een week terugbetaald. Bij Garmin werd ik al die tijd aan het lijntje gehouden en niet geholpen.
HAKAN1988 01-11-2021

Ik kan je screenshot sturen van mijn klarna en de mails van amazon. Aankoop word bevestigd via mail en amazon account, bevestiging staat niet in mijn klarna🤔 hoe kan dat dan? Sommige gaat het goed maar MEESTAL gaat het fout. Ik heb het meegemaakt

Mike 17-10-2021

Hier een ECHTE koper op Amazon.nl. Ik heb al zeker 30 x iets gekocht en alle bestellingen werden zonder uitzondering perfect op tijd geleverd tegen bijna altijd de scherpste prijs. Al die mensen hier met die reviews met een 1.0 score, dat kan gewoon niet kloppen. Kan het zijn dat een bekende Nederlandse online winkel (die met dat bolle blauwe mannetje) hier achter zit om hun grote nieuwe concurrent de wind uit de zeilen te nemen?

Wim van Gardingen 17-10-2021

Zelfs na ruim 3 maanden kon ik de miserabel functionerende Garmin navigatie terugsturen en kreeg ik het aankoopbedrag teruggestort.
Super.

Michael 16-10-2021

Waarom bestaat deze .nl website, alles is duurder en/of is zelfs niet leverbaar in vergelijking met de .de site
Producten niet leverbaar via de .nl website, en geblokkeerd via .de site
De klantenservice betreurd dat ze niet kunnen helpen, maar kunnen veder niets doen, wat heb je aan die winkel.
En van wat ik op tweakers lees, is hun levering ook belabberd!

S 13-10-2021

Slecht! Eind augustus iets besteld, nog steeds niet binnen. Word van kastje naar de muur gestuurd!

Poorya 13-10-2021

Nog nooit problemen ermee gehad.
Let wel goed op dat de verkoper Amazon zelf is en geen 3de partij verkopers

Sylvesterrr 08-10-2021

Eergisteren een Sennheiser Momentum 3 koptelefoon besteld, zou daags daarna geleverd worden. Vervolgens een email ontvangen van DHL dat ze 's avonds aan de deur zouden komen tussen 18:30 en 21:30 en dat gebeurdeom 19:45.
Kortom: helemaal prima.
Ik heb door de jaren heen al best veel besteld bij Amazon en eigenlijk nooit problemen gehad, gelukkig.

Anoniem 06-10-2021

SUPER SLECHTT BEDRIJF. DOE GEEN BESTELLINGEN MAAR AANGIFTE bij de politie. Heb al 5 keer gebeld en constant kastje naar muur gestuurd. Manager is ook onbereikbaar en noch mijn bestelling en mijn geld kreeg ik niet terug. De 3de partij word hierin elke keer de schuld gegeven over de bestelling. Maar zodra ik mijn geld terug wil, kan dat niet. Pure oplichterij en criminele bedrijf. Snap nu wel waarom dit bedrijf een miljarden bedrijf is.