Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Roes 29-01-2021

Waardeloze klanten service met omslachtige reacties met veel bochten in de tekst

Joop 29-01-2021

Op de website word altijd geadverteerd met korte levertijden, maar de ervaring leert dat het altijd gedoe is met zulke overkoepelende winkels. Na bijna 2 weken nog geen verzenddatum terwijl er met 4 dagen bezorging word belooft. Ik zie sowieso nog niets gebeuren aangezien er nog geen track en trace is. pff

onnodig ingewikkelde communicatielijnen, producten komen niet aan of véél later dan aangegeven.
Een plaatselijke website was achteraf een veel betere keuze geweest, zelfs voor hogere aanschafprijs.

jacob Hakvoort 28-01-2021

Inmiddels enkele bestellingen gedaan bij Amazon, nog nooit een gemelde levertijd nagekomen.
allen meestal 3 weken later dan zoals aangegeven de volgende dag.
@ bestelling werden door Amazon geanuleerd zonder enige opgaaf van redenen .
zit je te wachten op je zending en krijg je drie dagen later een reactie wij hebben u bestelling geanuleerd

Rene 27-01-2021

Ondanks diverse negatieve ervaringen van sommige klanten ben ik tot dusver zeer tevreden over Amazon.de en Amazon.nl.
Door mij verkeerd bestelde producten werden na retourzending keurig terugbetaald. Ook een per abuis geplaatste order die ik de volgende dag heb geannuleerd, werd een dag later keurig terugbetaald.

Marcin 26-01-2021

Ik ben thuis, maar ik heeft alle tijd: "WE HEBBEN JE GEMIST. JE PAKKET BEZORGEN WE BIJ EEN DHL SERVICEPOINT." Ook voor brievenbus pakket . .. gemeld bij amazon en dhl .. maar geen verbetering

Jan 24-01-2021

3 weken geleden een Apple-Windows conversiekabeltje gekocht, ter grootte van een paar postzegels. Zou de 13e bezorgd worden, toen de 20e en nu: Joost mag het weten. Volgens T&T komt dat dingetje uit Frankrijk en is ergens vastgelopen ion Duitsland. Elders hetzelfde gekocht en was binnen 48 uur geleverd. never ever meer Amazon voor mij!

Ellis 24-01-2021

2 x iets besteld bij Amazon. Binnen 2 dagen binnen. Zelfs 2 grote stellingkasten werden 3 dagen eerder geleverd. Niet duur en prima kwaliteit.

Janny Vos 23-01-2021

Begin december een houten dobbelspel besteld. Eind januari ontvangen rechtstreeks uit China. Daar waarschijnlijk gekocht voor een paar euro. Goedkope kwaliteit. Veel winst gemaakt. Ik bestel nooit weer bij Amazon.

Mamaloe 22-01-2021

Eerste keer dat ik iets bij ze besteld heb. Had een merkjas bij een ander postorderbedrijf besteld maar de maat was niet goed, daarom wilde ik daar een andere maat bestellen. Niet meer op voorraad. Hierna expliciet gezocht op internet naar deze jas. Bij Amazon wel voorradig in de juiste maat en nog behoorlijk goedkoper ook. Woensdag besteld en donderdag in huis. Dus nu dik tevreden.

Henk 22-01-2021

DHL beweert doodleuk mij vandaag om 17:55 niet thuis te hebben aangetroffen.
Er is geen auto van DHL gezien, laat staan aangebeld. Amazon zegt klacht door te geven aan DHL. Paket

Ludy 20-01-2021

Ik had een infrarood matras besteld voor 130 euro. En moet nu ineens 45 euro aan inklaringskosten betalen. Waarom komt alles tegenwoordig uit China als je iets via een Nederlands bedrijf koopt?!! Ik ga mooi niks betalen en de matras mag weer linea recta terug naar China. Wees dus gewaarschuwd, want het wordt nergens vermeld!!

Inge 20-01-2021

Bestelling gedaan, zou 2 januari afgeleverd worden. Eerdere bestellingen komen keurig aan en ineens ontbreken adresgegevens. Pakketje zoek. Geen enkele manier om contact met ze te krijgen. Via Amazon niet en DHL heeft een vermeld telefoonnummer dat al weken in gesprek is!!!! Voor mij de laatste keer dat ik daar iets besteld hebt.
Dbklj 21-01-2021

Precies hetzelfde bij mij. Adresgegevens waren ineens onjuist. En ik wacht al 2 weken op een reactie of terugbetaling.

JP 18-01-2021

Product informatie bij de artikelen klopt vaak niet. Wanneer je hierover een nette en informatieve beoordeling plaatst bij het artikel, krijg je een bericht terug dat de beoordeling niet geplaatst kan worden omdat deze "in strijd is met de richtlijnen" Hoezo mag je niet vermelden dat bijvoorbeeld een DVD geen NL ondertiteling heeft als deze wel vermeld staat in de beschrijving of op de product foto's? Het klopt gewoon niet en is misleidend. Ik snap dat ik dan het artikel dan mag retourneren, maar misleidende informatie komt te vaak voor om dit een betrouwbare webshop te vinden.

Randy 15-01-2021

Deze tip kreeg ik. Als je besteld kijk naar Verkoper (waar komt het weg) en Verzender (door wie word het verzonden). Beide Amazon 👌. Verkoper externe partij, Verzender Amazon 👌. Verkoper en verzender externe partij, geen garantie..

Ik lees over het algemeen wisselende reviews, van wel en geen goede ervaringen. Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen, 3 keer besteld en alles super snel binnen, netjes verpakt, en product zoals op de foto’s.

Lambo Norris 15-01-2021

Al meerdere malen iets gekocht bij amazon.nl. Alle bestellingen zijn netjes op tijd en goed verpakt geleverd geworden. 1x iets geannuleerd en een aantal dagen later netjes geld terug op mijn rekening. 100% tevreden tot nu toe. Over Amazon.de ook overigens, net zo goed.

antoinette 15-01-2021

ik bestel er vaak bij amazon omdat ze goedkoper dan menig ander zijn en ze zeer snel en goed verzenden alles wat ik heb besteld kwam goed verpakt aan en de produkten zijn origineel en van goede kwaliteit dus zeker aan te raden

Paulien 13-01-2021

Snelle actie wanneer je je zending cancelt, maar je geld terug krijgen lukt niet altijd!
En waar kun je dat melden al je niet wilt bellen.....
Dat mist nogal op de klantenservice pagina!

mar 13-01-2021

Werk al heel lang met Amazon.fr/de/it/co-uk/com en altijd mooi op tijd mijn producten ontvangen ooit eens een pakketje verloren gegaan op transport en terugbetaald door Amazon. Ook een garantie geval gehad hebben me het bedrag teruggestort enkel het transport vanuit de us werd niet terugbetaald.
Dus heel tevreden maar met amazon.nl is dit een heel ander verhaal zij werken via marketplace dropshops en dergelijke staat op voorraad en als het besteld moet het nog van China komen chatservice hier kom je dus nergens mee net alsof je tegen een computer aan het praten bent herhalen altijd maar hetzelfde "ik begrijp uw frustratie etc" vermelden er zelfs bij dat dit bij bol en mediamarkt ook zo is ???

ton giesen 12-01-2021

Amazon annuleert opdrachten naar willekeur zonder opgave van reden, terwijl produkt leverbaar is. Zij denkt dit te mogen doen met verwijzing naar hun algemene voorwaarden. Dit is geen klantenservice maar misbruik van macht.

Janny Vos 12-01-2021

Een bordspel besteld en betaald, maar nooit ontvangen. En geen enkele reactie op mijn pogingen om contact hierover te krijgen. En al tientallen keren geprobeerd om in contact te komen met de klantenservice of leverancier.

Maverbel 12-01-2021

Bestelde een elektronisch artikel op amazon. Werd veel te warm en voldeed niet. Vroeg dus aan om terug te sturen. Was mogelijk maar naar England en zelf te betalen (13 euro). Dat deed ik. Maar raad eens, ze beweren het nooit ontvangen te hebben. Volgens de post wel maar dan sta je machteloos en kan je niets doen. Deze oplichters zullen van mij geen bestelling meer ontvangen. Al jaren doe ik bestellingen online bij Bol.com, Conrad en Alliexpress. Maar dergelijke klantonvriendelijk behandeling heb ik nog nooit ervaren. Verbaasd mij niks dat de baas van Amazon de rijkste mens ter wereld is.

Annelies R 11-01-2021

Ik heb een iPhone 11 Pro space gray besteld zaterdag
2 januari stond er word 8 januari bezorgd, 8 januari niemand te zien stond er word 9 januari bezorgd en weer niemand gezien ik kijk op track & trace staat er pakketje is bezorgd maar ik was de hele dag thuis en heb niemand gezien en de buren weten ook van niets, ik weet niet wat ik nu moet doen ik heb al met post nl gebeld maar zij konden mij niet helpen, dat is €1.185.00 Kwijt

eliza tol 11-01-2021

Goedemiddag
Amazone schrap ik van m'n lijstje
Waarom?
Heb 3 producten besteld zodat ik boven de 20 euro voor gratis besteliing kwam
Maar1 product kon pas later geleverd worden met als gevolg dat ik toch verzendkosten moet betalen.
Ik heb dat product geannuleerd maar kreeg net bericht dat het toch opgestuurd is.
Ik kan het product ook niet retourneren omdat hier om lijm gaat.
Schandalig!!
Mensen, bezint eer ge begint, met bestellen bij Amazone

Hugo 10-01-2021

Zeer gebruik vriendelijke site snel gevonden wat ik nodig had.
Eerder eens een probleem gehad met mijn fire tv afstandsbediening die niet meer functioneerde.
Toen ben ik naar de site van Amazon gegaan heb ik toen ingelogd en op de knop hulp gedrukt. Toen kon ik het item fire tv selecteren en mijn telefoonnummer invoeren en werd meteen gebeld door de klantenservice en binnen 20 seconden had een medewerker aan de lijn. Die meteen zij dat het garantie was en het probleem oploste en voor mij een verzendlabel aanmaakte voor retour. Hierna vertelde de medewerker dat ik kon kiezen tussen garantie of geld terug. De medewerker adviseerde te kiezen voor geld terug zodat ik zelf kon bepalen of ik het item nog wou aanschaffen en hierdoor zal ook de garantie periode van 2 jaar opnieuw beginnen.
Ik heb toen gekozen voor geld terug, het artikel retour gestuurd en kreeg binnen 5 dagen mijn geld terug en heb een nieuwe fire tv aangeschaft bij Amazon.

Top klantenservice

Rosie 10-01-2021

Ik heb van het merk Gillette mesjes gekocht 12 stuks voor €24,-
Maar de mesjes zijn allemaal bot een afgekeurde party .
Ik heb 2 x contact opgenomen met Amazon maar niets meer gehoord.