Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,5

Will 02-03-2021

Bestelling was binnen 2 dagen al gearriveerd. Was met 1 product niet zo tevreden dus met eenvoudige retourservice geretourneerd en binnen no-time weer mijn geld terug. Ook erg fijn zijn de notificaties die je ontvangt over je bestelstatus.

Maryam 01-03-2021

Slechte klantenservice, geen excuses bij fouten, geen vriendelijkheid & nog is liegen over het item opnieuw bestellen
Geen aanrader

Mks 25-02-2021

Woensdag avond 24-2-21bestelling gedaan donderdagavond 25-2 bestelling in huis alles naar wens
Keurig verpakt

Joke 25-02-2021

Geen contact te krijgen! Bestelling geannuleerd, wel al betaald, maar Amazon geeft geen thuis! Ik bestel hier nooit meer iets!

Ikke 25-02-2021

Veel "meuk" van AliExpress. Voor een dubbele prijs. Gevalletje dropshipping dus...

Joke 24-02-2021

Electrische verwarmde zolen maat 35/40 besteld, na 3 x gebruikt, kapot, doorgegeven, sturen andere (doorgestuurd door een klant, die ze waarschijnlijk niet wilde) maat 41/45 terwijl ik 36 heb, zeggen ze, knip maar op maat, kan niet, snij je de draden door, dit drama duurt nu al vanaf eind januari. Al een paar keer gemeld, ik krijg geen bericht terug en mijn geld ook niet!

Sonja 24-02-2021

Speciaal kado voor een vriendin besteld, omdat zij 50 jaar wordt. De datum is 1 maart. 13 februari besteld, verwachte datum van levering: 18 februari. Tot op heden niets ontvangen! Dit was voor mij eens maar nooit meer.

J 23-02-2021

Amazon neemt het niet zo nauw met het selecteren van verkopers. Ze laten verkopers toe die niet leveren en geen geld teug geven. Dit komt vaak voor zie reviews. Reageren niet op feedback. Slechte service. Onbetrouwbare webshop!

C 22-02-2021

Een bar tafel met 2 krukken besteld. De krukken waren binnen, van de tafel kreeg ik bericht dat dit 2 werkdagen langer zou duren. Na een aantal dagen niets te hebben gehoord, ben ik de bestelling online gaan opzoeken en bleek dat deze niet meer geleverd kon worden. De klantenservice gaf aan dat het product inmiddels al was verkocht aan iemand anders en dat ze geen vervangen product konden aanbieden. Hoe is het mogelijk dat je een product koopt (en dus betaald), maar dat het vervolgens zonder enige communicatie wordt terug gestuurd en verkocht aan iemand anders? En dan ook geen vervangend product kunnen aanbieden. Schandalig!

Henk Teelbal 21-02-2021

Kort maar krachtig: geen enkele positieve ervaring gehad met alles wat met Amazon te maken heeft. Prime Video opzeggen is het lastigste wat ik in de afgelopen tijd heb moeten doen en dat zegt genoeg in deze lastige tijd voor iedereen

Jan 20-02-2021

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een kolomboormachine besteld voor €154.
Product was op voorraad, zou zelfde week geleverd worden maar ineens niet meer op voorraad. Item werd dag erop meer dan €100 duurder.
En toen begon het gezeik. Ik zie op de site regelmatig dat de boormachine op voorraad is maar leveren, ho maar. Meermaals mails gestuurd en deze worden netjes beantwoord maar ben de excuses inmiddels wel zat. Ik wil gewoon mijn bestelling. Zoals gezegd, nu 4 weken verder en zeker 8 mails, maar nog steeds geen boormachine. Ik denk dat ik hem binnenkort annuleer en ik ben ff helemaal klaar met Amazon.

Gennaro 19-02-2021

DRAMA! Mail dat pakket is aangeboden door GLS. Was gewoon thuis dus ze zijn niet geweest want ook geen briefje in de bus. Amazon stuurt mailtje met 'Gefeliciteerd pakket is bezorgd bij een GLS afhaalpunt.' Geen adres of niks. Track en trace op GLS website niet bekend.
Je kunt ze niet bellen. Niets over GLS op Amazon website. GLS kun je ook niet bellen. Leverantier blijkt een chinees te zijn gevestigd in Italie, antwoord dus nooit op je mailtjes. Kortom pakketje kwijt.
Dan maar weer bestelling annuleren..... PFFFFFT.

Mathijs 18-02-2021

Bestel een camera lens , oke beetje vreemde titel iets met turtle school maar goed beschrijving was informatie over de lens, de afmetingen en dan de foto's nog die zijn van een de desbetreffende lens die ik wil kopen. En ik heb nu dus een mega dure kinder trolley gekregen voor 30 euro

Is al de 2e keer dat amazon of niet verstuurd wat je besteld of het aangeschafte gewoon annuleert en duurder terug plaats op de site

Tibwoman 16-02-2021

Super tevreden Amazon klant! In coronatijd al zoveel besteld. Nog nooit problemen gehad en supersnelle bezorging! Ook nog eens gratis bezorging als je prime hebt... love it!

Karin 16-02-2021

Ik had een apparaat gekocht dat na een maand defect bleek te zijn. Binnen 48 uur is er een nieuwe geleverd. Prima service. Ook het contact leggen via de chat verliep vlot en vriendelijk

Charles 16-02-2021

Besteld een Serrano ham met standaard en mes. Vandaag afgeleverd. Doos was onderkoeld en zonder standaard en mes. Helaas weer een mindere ervaring met Amazon ,lijkt wel hoe groter hoe slechter.

Eugene 13-02-2021

2 keer en bestelling gedaan bij Amazon en 2 keer niet geleverd,
Bij alle twee de bestellingen een maand moeten wachten om er achter te komen dat het nooit verzonden is.
Contact gehad met de klantenservice van Amazon, uiteindelijk me geld terug gekregen
Maar ik heb wel 2 keer een maand zitten wachten, daar hebben ze geen boodschap aan.
Heb dit nog niet eerder meegemaakt bij wat voor bedrijf dan ook.
Voor mij geen Amazon meer!!

Guido 12-02-2021

Goede service, swiffer doekjes besteld, er ontbrak 1 van de 2 verpakkingen, na chat krijg ik een nieuwe levering en mag de eerste gratis houden. Goed opgelost!

nas 11-02-2021

Denk je zal ik eens uit mijn comfortzone stappen van de wat meer betrouwbare web-winkels en eens iets bestellen bij Amazon. Dan kom je van een koude kermis thuis... Netjes mijn product besteld, verzendbevestiging ontvangen en een paar uur later het bericht dat het pakketje retour is gestuurd en ik mijn geld terug krijg omdat er een fout is gemaakt bij DHL.
Prima dat er fouten worden gemaakt kan gebeuren. Stuur dan het pakketje opnieuw op eventueel met een dag of wat vertraging. Laat de klant niet de dupe worden van interne fouten.
Nu maar afwachten of ze het betaalde bedrag terug storten.. dan maar weer naar Bol.com.
Hoezo 11-02-2021

Mijn pakketje was ook terug gestuurd, dus heb mijn geld terug gekregen van Amazon.
Wel ben ik door de verkoper via mail bedreigd met , ik heb je adres en zeg hallo tegen mijn vrienden als ze langs komen voor het geld en je zal er spijt van krijgen dat je een refund heb. Dit is het even in het kort, er waren nog meer bedreigingen, waarom ????

Marcel 09-02-2021

Is echt een slechte winkel, ik had er een Outdoor telefoon besteld en kreeg een stekkerdoos thuis gestuurd...
Was verkeerd gegaan met verzenden bij Amazon. Hun oplossing was de stekkerdoos terugsturen en dan zouden hun het geld terugstorten. Daarna kon ik weer opnieuw de telefoon bestellen...
Bij vele andere webwinkels krijg je of je geld terug zonder iets terug te sturen (.......) of ze regelen dat je alsnog het gewenste product krijgt (.......).
Ondertussen zit ik nog steeds te wachten op mijn geld terug.

Rob J 06-02-2021

Ik was huiverig geworden om te bestellen bij Amazon, vanwege de vele negatieve recensies. Ondanks dat, maar ook vanwege het feit dat ik daar vond wat ik zocht, toch gedaan. Pas vanaf maandag verwacht, vandaag (zaterdag) ontvangen. Alles ging prima. Kortom, van mij een positief bericht. Nou nog hopen dat ik niet plat gemaild wordt met ongewenste aanbiedingen.

Ida 02-02-2021

Goede communicatie en binnen 1 dag binnen. Super! Zeer tevreden. Op de website stond levertijd 2 dagen maar het kwam al in 1 dag en zonder verzendkosten!

Rve 31-01-2021

2 Defecte kastjes retour gestuurd , portokosten €50 ivm verzenden naar Duitsland , en wat denk je nooit geen reactie gehad . Aanschaf prijs plus €50 kwijt !!

Peter 30-01-2021

Slechte service.Word beloofd gegarandeerde levering maar na dag gewacht te hebben een mailtje dat het pakketje paar dagen vertraagd is .Is ook niet eerste keer..Nooi meer amazon voor mij.

Angie 30-01-2021

Bestelling niet ontvangen. Geen antwoord
Bestel nooit meer iets bij amazon