Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Appel300 16-11-2020

Net pan gehad doos was kapot deuk in pan
Moet ik label uitprinten om het terug te kunne sturen
Ik heb geen printer en kan niemand met printer
Geen andren optie zeggen ze bij Amazon
Lol moet ik nu een printer kopen
Om label te kunne printen
Om pan terug te kunne verzenden
Dit was eerste en laatste x dat ik iets bij Amazon besteld heb

Haha wilde review schrijven op amazon
Moet ik eerst voor 50 euro kopen de laatste 12 maanden
Dus haha om een review te mogen schrijven
appel300 16-11-2020

En ik beveel Amazon zeker niet aan

Lord Daniel Hagan 15-11-2020

I ordered my item and paid for it on the 30 October it is now 12 November and u still don't have my item. Amazon directed me to the verkoper, I bought it from amazon so my contract is with them so they should deal with any complaints and not a third party.

Rudy 11-11-2020

Voor de 1e en laatste keer besteld. 3 pak luiers voor 20 euro. Bij levering werd er een pak geleverd ipv 3. Met veel moeite contact gevonden met de klantenservice. Pak kon niet meer retour omdat deze open was, kreeg wel 2,49 in mijn account te goed. Naleveren kon niet omdat het een externe supplier was. Nu dus 17,50 voor 10 luiers betaald. Bij de etos kost dit 6.50.... voelt als oplichting en ontduiken verantwoordelijkheid door af te schuiven op externe supplier.

Anna latul 10-11-2020

Voor het eerst bij Amazon besteld, nooit eerder van gehoord. Maar als ik de reviews eerder had gelezen heb ik hier geen bestelling geplaatst. tijdens het bestellen stond dat de artikelen de volgende dag wordt geleverd. Gelijk na het betalen stond alleen dat de schemerlampen wordt geleverd en de nachtkastjes niet. Als het bekend zou zijn krijg ik een mail wanneer het geleverd wordt..... nu 4 weken later nog steeds niks ontvangen. Hoop dat het wel binnenkort geleverd wordt totale koopgedrag is €144

Miranda 05-11-2020

Na de vele slechte reviews lang getwijfeld of ik het wel zou bestellen. Echter was net nergens anders verkrijgbaar. Was ook niet zo duur, dus gok maar gewaagd. Gister besteld en zojuist in huis. Product valt zeer in de smaak

J.V. 03-11-2020

Je betaalt wat minder maar levert enorm in op betrouwbare levertijd én vooral service. Wat een enorm slechte service. Bijv. iets besteld op 26 oktober, zou 30 oktober worden bezorgd (duurt al lang voor webshopbegrippen). Sturen ze op 29 oktober een e-mail dat het 6 november wordt. Ik probeer verhaal te halen bij hun online chat klantenservice: echt droevig hoe hun medewerkers met je omgaan en wat een onkunde zij hebben. Je zou verwachten dat zo'n gigabedrijf wel een bepaalde kwaliteitscontrole heeft voor hun klantenservice, maar absoluut niet.

T.J. 01-11-2020

Betalen maar niet leveren. Zie dan maar 's dat je je geld terug krijgt. Amazon is telefonisch niet bereikbaar.

Victor P 28-10-2020

Nieuwe oortjes besteld voor thuiswerken. Aangezien Amazon een (tijdelijke) goede deal had, heb ik daar besteld. Helaas werd het niet geleverd op de juiste datum. De informatie gaf na een week te laat inmiddels aan "mogelijk zoekgeraakt, neem contact op". Het contact via de chat ging aardig, maar vervolgens wordt duidelijk dat alleen een terugbetaling tot de mogelijkheden behoort. Ik wil geen terugbetaling, ik wil het product, het product wordt ten slotte nog steeds aangeboden op de website. Op de vraag of de korting nog geldt bij opnieuw bestellen zou worden teruggekomen, wat niet gebeurd is.

Na jarenlange ervaring in Nederland met andere partijen zoals Bol.com en Bax, vind ik de dienstverlening van Amazon behoorlijk ruk. Ik snap dat hun model anders is waarbij soms veel meer verantwoordelijkheid bij partnerleveranciers wordt neergelegd. Echter doet Amazon wel beloftes over levertijden en biedt het als platform de betaling en afhandeling aan, dat schept verwachtingen.

Voorlopig zou ik bij lokale partijen zoal Bol blijven bestellen als ik u was. Amazon mag wereldwijd misschien de norm willen worden, maar de slechte 'Amerikaanse' dienstverlening blijft bij dit bedrijf ver achter.
jpmhavermans 26-11-2020

.plaza. Kan ook rotzooi zijn. In de US zijn ze keihard voor leveranciers. Klant heeft altijd gelijk

P.J. v. d. Bosch 28-10-2020

Had 3 hondenluiers gekocht bij Amazon voor 48,50 € maar deze pasten niet dus zou je zeggen stuur retour en dat hebben we na veel moeite kunnen doen door deze zelf naar een bedrijfje in spanje terug te sturen kosten 7,50 € maar zin's dien horen wij niets meer over terug betalen ook contact leggen met Amazon leverd niets op. Tevens werd ons meegedeeld dat wij 9,00€ minder zouden terug ontvangen nou 7,50 +9,00 is 16,50 € wat je dan al kwijt bent. Wat blijkt nu honden luiers komen bij AliXpres waar ze verkocht worden voor 3,25 per stuk dus totaal 9,75€ gratis thuis bezorgt.

Paula 26-10-2020

Retourneren lijkt onmogelijk. Zojuist geprobeerd om een artikel dat door Amazon geleverd is te retourneren. Dit wordt de klant onmogelijk gemaakt omdat retouretiketten niet gemaild worden. Ook chatten met een klantenservice medewerker kon geen uitkomst bieden. Nu zit ik met een product dat ik niet kan retourneren. Super slecht!

Door 24-10-2020

Op 23 okt 3 pakketje besteld op 24 okt netjes geleverd door DHL, alles naar wens. TOP

R.G.M. 22-10-2020

Je pakket is mogelijk zoekgeraakt
LOG IN VOOR DETAILS
Het spijt ons erg dat je bezorging zo laat is. Hoewel het mogelijk nog steeds aankomt, kun je nu een terugbetaling aanvragen.
Neem contact op met de verkoper.
Traceergegevens verstrekt door WellingtonOak
Bezorging door chinapost
Tracking-id: RV502769925CN

Het zijn oplichters, ben er helaas ook ingetrapt.
Je moet contact opnemen met leverancier die onbereikbaar is.
Amazon laat zijn "platform" misbruiken door oplichters en Amazon.nl weet van hun praktijken.
Betaal wel aan Amazon dus Amazon is wel aansprakelijk.

Hans 21-10-2020

Ik heb eind augustus 2020 een draadloze, handstofzuiger gekocht. Werd een paar dagen later op afgesproken dag bezorgd. Bij een 1e gebruik bleek al dat deze stofzuiger kapot was. de accu werd loeiheet en de stofzuiger stopte er na een half uur helemaal mee. Deze teruggestuurd en 1 dag later al een nieuwe weer gekocht (immers dat iets kapot gaan na transport of zo, geloof ik). Deze twee stofzuiger ook weer betaald. Deze nieuwe doet het goed, ben daar ook na een paar maanden tevreden over. Maar ik kreeg maar niet mijn geld terug. Contact opgenomen en toen bleek dat ik cadeaubonnen had gekregen voor 145 euro. Ik wilde geld terug, immers artikel was defect bezorgd, en aan cadeaubonnen heb ik niets, ik ben immers al in de 70. Ik heb een paar keer contact gehad via telefoon en dit schijnt de procedure te zijn. Deze was mij niet bekend, anders had ik wel gewacht tot de cadeaubonnen waren bijgeschreven op mijn account en dan pas een nieuw artikel gekocht. Ondanks hun laatste schriftelijke toezegging dat ze e.e.a. intern zouden bespreken, heb ik niets meer gehoord. Ik voel mij echt belazerd door Amazon.

Nelis 21-10-2020

Ik heb een meet instrument gekocht maar hij bleek stuk bij aankomst op vrijdag, gebeld naar Amazon op zaterdag terug gestuurd en op maandag kwam de nieuwe. Waar vind je nog zo service.

Nico 20-10-2020

Nadat mijn tv het begeven had een nieuwe besteld bij Amazon, nog 9 stuks op voorraad.
Wat kan er misgaan! Prijs was ok dus snel een account aangemaakt.
Na bestelling gebeurde er niets. Na een dag of tien maar eens een mailtje gestuurd, men zou er haast mee maken,even afwachten. Na na weer een week weer een mailtje met een link naar de leverdatum.Tot mijn verbazing zag ik dat de leverdatum steeds naar voren werd geschoven.
Levertijd van meer dan 3 weken voor een tv vond ik niet acceptabel.
Bestelling geannuleerd, helemaal klaar met Amazon. Aankoopbedrag retour na een paar dagen zonder gezeur.

Sbis 17-10-2020

Product besteld maar na 1 dag willen retourneren in het kader van bedenktijd. Ik kreeg van Amazon bericht dat de ‘verkoper’ eerst mijn retour verzoek moet beoordelen. Als ik na 3 dagen geen reactie van ‘vetkoper’ krijg mag ik van Amazon mogelijk een klacht indienen! Heel dubieus allemaal. Amazon moet product direct accepteren en retouradres verzenden. Voor mij geen Amazon meer. Totaal niet zeker om je kan retourneren en geld terug krijgt.

Bart 16-10-2020

Ondanks de slechte reviews toch een poging gewaagd bij amazon.nl. Tot nu toe de slechtste webshop waar ik ooit iets besteld heb.
Product besteld met een levertijd binnen 5 werkdagen. 3 Seconden later een automatisch gegenereerd mailtje dat het 2 weken word. 2 weken later een automatisch gegenereerd mailtje dat het nog later word. En toen nog zo'n mailtje. Toch maar gebeld met de klantenservice. Heel vriendelijk te woord gestaan en er zou een 'push order' gemaakt worden met een garantie dat het die week zou komen. Helaas, nog een mail dat het nog langer gaat duren. Vandaag na 33 dagen verrassend genoeg nog zo'n k** mailtje. Ik heb de bestelling geannuleerd. De slechte reviews kloppen. Je word aan het lijntje gehouden terwijl de producten niet op voorraad zijn. Bespaar je de ellende en bestel ergens anders. Zelfs aliexpres is betrouwbaarder.

Tim 15-10-2020

Koop hier nooit iets. De slechte reviews zijn er niet voor niets, maar ook ik zag een mooie prijs en liet me verleiden. Monitor gekocht en zou op dinsdag geleverd worden. Hele dag thuis. Geen monitor. Op woensdagochtend een mail dat de monitor toch niet op voorraad was. Gelijk gebeld om te vragen wanneer de monitor wel binnen zou zijn. Ze hadden geen idee. Dan wil ik graag mijn geld terug. Nee dat kon niet, want hij zat al te ver in het bestelproces. Hoezo? De monitor is niet voorradig. Dus nu geen monitor. Geen geld terug en geen idee wanneer deze geleverd zou worden. Nog nooit zo’n slecht bedrijf mee gemaakt. Mijn tip. Betaal toch iets meer en haal het gewoon bij Coolblue of iets dergelijks.

I .Blom 14-10-2020

Een jas gekocht ondanks alle slechte reviews.
Maar Amazon verkocht een jas die ik nergens meer kon kopen.en ik wou de jas zo graag..
Met angst en beven geld overgemaakt op maandag.
De jas zou dezelfde week op vrijdag worden geleverd..
Op woensdag kreeg ik bericht dat de jas dezelfde avond nog zou worden geleverd,dus 2 dagen eerder. De jas werd keurig geleverd en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Top dus!

Nick de G. 14-10-2020

Ik was op zoek naar een snoertje voor mijn adsl modem. Geen gewoon telefoonsnoertje, daar heb ik er genoeg van liggen, maar een snelle kabel. Gevonden op amazon, een winkel in China!! Tien keer sneller dan een 'gewoon' snoer!! Ja, die wil ik, kost wel elf euro, maar dat heb ik ervoor over. !!Tien keer sneller!! Het snoer kwam keurig op tijd, het was een keurig kabeltje, maar helaas net als al die andere een 'normaal' snoertje. En dus ook verreweg geen elf euro waard, hooguit twee....

En toen kwam de amazon mentaliteit om de hoek kijken. Net als hier wil ik andere mensen waarschuwen voor deze fop Chinees. Maar dat mag niet, je mag je medemens niet waarschuwen tegen oplichters. De handel gaat altijd voor. Vandaar twee sterren, het product kwam op tijd, het is een mooi product maar lang niet zo goed als op de site, en dit mag je niet zeggen. Amazon, een twee voor de moeite.

Cynthia 10-10-2020

Nu w keer iets besteld bij Amazon. 1e keer 6 lampen en bijbehorende grondpennen. 29 e mails verder en in 6 deelleveringen. Ze denken zeker dat ik alle dagen thuis ben. De fActuur is niet één factuur, nee 7 facturen. Lekker handig. 2e bestelling was een WMF citruspers. Verreweg goedkoopste van de aanbieders. Ik zou het 4 dagen kater ontvangen. Na 6 dagen een mail dat het vertraagd was en na 2 weken wachten bleek mijn zending spoorloos.... De prijs van de pers was op de site inmiddels een stuk hoger. Volgende keer bestel ik gewoon bij een goede webshop. Dit is niks.

Tim 09-10-2020

Fruit of the Loom T-shirts stonden aangegeven als een 3-pack. Ik bestel en vervolgens krijg ik doodleuk 1 t-shirt opgestuurd en wordt de product info ondertussen aangepast. Echt stijlloos! Klantenservice wil niks doen. Niet naleveren of zo, alleen maar retour. Nou zou ik dar niet zo'n issue vinden maar het komt heel vaak voor. Ik zag een leuke aanbieding voor een 6-pack shampoo... precies hetzelfde geval. Er wordt 1 fles geleverd en de product info wordt aangepast. Heel erg klantonvriendelijk dit. Voor customer experience krijgt Amazon NL een dikke nul van mij. Amazon UK laat hun ver achter!

N voppen 09-10-2020

Koop geen andere spullen dan boeken bij Amazon. Product kwam kapot, bijna onmogelijk om het te retourneren. Waar is die super service van Amazon?

Peter 08-10-2020

Ik shopte al jaren bij Wish maar ondervind vaak problemen zoals niet kloppende leveringen. Vaak niet bezorgd en bij achteraf betalen mag je toch gewoon betalen ook al heb je niets ontvangen. Ik shop nu nog alleen bij Amazon en Bang Good en deze shops voldoen prima. Laats was een zending van Amazon vertraagd en ik werd keurig op de hoogte gehouden en kreeg zelfs aangeboden om te annuleren en mijn geld terug te ontvangen. Ik heb gekozen de bestelling door te laten gaan en uiteindelijk was hij er binnen vier weken.

Flops 08-10-2020

Meteen na het bestellen kreeg ik het bezorg moment te zien in de mail.
Er werd zelfs een dag eerder bezorgd. Ik ben zeer tevreden