Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Moniek 27-03-2021

Mond masker was niet aangekomen binnen. De tijd maar werd netjes terug overgemaakt en later kreeg ik ze als nog dat vind ik geweldig echt heel netjes

ton 27-03-2021

Heb nu twee artikelen besteld waar uitdrukkelijk bijstond dat het in voorraad was en direct kon worden geleverd. Na betaling stond er plots levering 16 April bij de ene en bij de andere blijft het stil! Geen levering en niets bekent in mijn account. Voel me opgelicht ,had ze snel nodig !

P.B.Koster 25-03-2021

Heb ca. 4 weken geleden een elektrische wekker besteld die na 3 weken is aangekomen.
De wekker bleek niet te werken. Er verschenen geen cijfers en letters bij het aanzetten van de stroom. Heb gemeld dat ik de wekker terug wil sturen en mijn geld terug wil hebben. Ik werd hiervoor verwezen naar de chinese fabrikant. Ik heb daarna hiermee 3x moeten mailen voor ik de wekker mocht terugsturen. Dat moest naar een adres in Velp. Van dat adres bleek de postcode niet te kloppen met het adres. Heb daarom de postcode maar laten aanpassen bij het adres, in de hoop dat de wekker goed aankomt. De kosten van verzending bedroegen 7,25 Euro. De wekker kostte 22,86 Euro. De volgende keer maar weer naar Bol.com. Als je daar iets terug moet sturen krijg je een etiket toegestuurd en kun je het pakket gratis verzenden.

ZKER 24-03-2021

Verkeerd product besteld, Retour aangevraagd welke akkoord was, Printje gemaakt van retourlabel. Komt de bezorger van DHL (cursus klantvriendelijkheid en ABN zou geen kwaad kunnen) die het pakket niet meeneemt omdat er een sticker zou ontbreken. Blijk ik een mail in het Italiaans te hebben ontvangen waar ik een stempel op moet zetten?? Geen idee wat ze bedoelen. Nu maar hopen dat het goed komt ?? Eerste en laatste keer besteld bij AMAZON, zijn nog niet klaar voor de Nederlandse markt.

Feline moningka 23-03-2021

Ik had gisteravond een bestellen gedaan voor een acryl set met alles er op en eraan ik had extra betaald zodat het vandaag binnen zou komen! Het is niet gekomen en ze zeggen nu dat het morgen of over morgen komt

Bakker V 23-03-2021

Een bestelling gedaan die de volgende dag zou worden geleverd.. Nu twee dagen verder en nog steeds geen update. Dit was mijn eerste bestelling bij Amazon.nl en gelijk de laatste

Ralf 23-03-2021

Amazon levert sommige bestellingen gewoon niet, of in ieder geval veel te laat. Ben al twee weken op mijn spullen aan het wachten. Dan krijg je van de klantenservice vertraging te horen en geneuzel over giftcards. Maar ik ga volgende keer gewoon bij een webshop bestellen die wel levert, ondanks dat Amazon soms wel goedkoper is.

Frieda 19-03-2021

Zoon van 14 jaar had trui besteld bij Amazon. Zeer teleurstellende kwaliteit en dus retour. Duurt even voordat je je retourticket hebt, maar als je dan bij het afgeven van je pakketje 23 euro moet betalen aan retourkosten (die mijn zoon nog braaf betaald maar die we gezamenlijk weer hebben terug geeist bij PostNL) dan weet je wel: nooit meer iets bestellen bij Amazon!

Helma 18-03-2021

Ik dacht een betrouwbare webwinkel maar kom van een koude kermis thuis. Jas is gewoon bij Ali expres besteld voor de helft goedkoper. Jas was te klein dus wil hem retourneren maar kost €23.00 zonder track en tracé en €29.35 met track en tracé meer dat de helft van de jas. Zo slecht dit, Dit is drop shopping. En dan zoveel betalen voor retourneren. Op geen enkele wijze contact te krijgen. Eens maar nooit weer.

Ron Amir 18-03-2021

Provide misleading information about transportation time in order for it to look good to the customer. In practice, after payment, follow-ups and excuses begin. Disregard for customers is Amazon's strategy

Irma 18-03-2021

Wederom een reactie van de leverancier.ik kan 50procent terug krijgen en moet mijn jas maar kado doen aan iemand....nog nooit zoiets geks gehoord.ik wil gewoon mijn jas retourneren naar eternal power.maar ben bang dat ik nooit het adres van ze ga krijgen.kijk goed uit dat je nooit iets daar besteld als je er niet zeker van bent.

Irma 17-03-2021

Kijk uit dat je product niet uit China komt.moeilijk te retourneren.je krijgt allemaal Engelse mails.je moet bijna smeken om retour te mogen sturen.ben al een paar dagen bezig een vest wat voor winterjas moet doorgaan te mogen retourneren.ze doen erg moeilijk.willen eerst foto’s zien.je zou het bijna opgeven en weggoooien.je hebt er niks aan lijkt of je naar geld kunt fluiten.en dan hebben we het niet over een paar euro.ik koop hier niets meer.

Codi 16-03-2021

Op 4 maart een krachtige zaklamp besteld. Deze zou tussen 22 maart en 1 april aankomen. Is vandaag 16 maart aangekomen. Dit is dus eerder dan verwacht. De lamp voldoet aan de verwachtingen. Zelfs de verpakking is als mooie opbergdoos herbruikbaar. Hier is dus heel goed over nagedacht.

Ellen 16-03-2021

Spullen komen van heel ver en arriveren uiteindelijk niet. Track en trace vertelt ook niets behalve ‘vertraging’.

Peter 14-03-2021

Binnen 2 dagen pakket bezorgd ik had de reviews gelezen waren niet al te best toch besteld mijn ervaring is prima.

Joop 13-03-2021

Altijd prima in orde.
Voor het eerst iets geretourneerd en binnen 3 dagen afgehandeld.

Gea van Essen 13-03-2021

Ik heb een maand geleden een bestelling geplaatst waarvan de bezorgdatum allang verstreken is. Als je dan inlogt staat er excuus uw pakket is vertraagd.
Na nog weer paar weken wachten mail gestuurd en na 2 dgn nog maar een keer. Totaal geen reactie tot nu toe, helaas ook nog geen pakketje

Alianne 11-03-2021

Ik had een bestelling gedaan en een giftcard gebruikt. Dit ging prima, alleen de volgende dag kreeg ik een email dat mijn account was vergrendeld en dat ik een aankoopbewijs moest laten zien. Dit heb ik gedaan, maar hij is niet geaccepteerd? Ongelovelijk vervelend dit, mijn geld weg en geen spullen. Ik zou hier zeker niet kopen voordat ze ook jou geld afpakken zonder de spullen te geven!

Irma68 09-03-2021

Evenals anderen die hier een recensie schreven had ik ook problemen met twee bestellingen van Amazon. Echter was het DHL die het verpestte omdat ze het pakketje gewoon niet uit leverden en retour stuurden. Als Amazon kiest voor een andere bezorger dan zal het vast goed gaan. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de klantenservice van Amazon. Ik kreeg steeds binnen een paar uur reactie op mijn e-mails en binnen 5 tot 7 dagen staat mijn geld terug op mijn rekening. Ik heb er vertrouwen in dat dat goed zal gaan en ik zal Amazon zeker nog een kans geven als ze gaan werken met een andere vervoerder.

Dave 08-03-2021

Ik heb 1 bestelling geplaats met 5 producten. Alle producten waren op voorraad en zouden de volgende dag geleverd worden.
2 producten werden na 2 dagen geleverd
2 producten hadden een leverdatum die elke dag opschoof en werden uiteindelijk na een week geleverd
1 product kon niet geleverd worden, maar heeft op de website nog steeds status op voorraad levertijd 1werkdag

henkM 06-03-2021

Omschrijving van product op de site klopte niet, daarom wilde ik retourneren. Na een uur zoeken op de site van Amazon wie de kosten van retourneren betaald nog geen antwoord. Je wordt door alle chatbots e.d. Telkens weer naar dezelfde informatie geleid waar dus helemaal niks hierover staat. Uiteindelijk gechat met amazon medewerker en het blijkt dus afhankelijk van leverancier te zijn. In mijn geval betekende dat zelf de kosten (13 euro) betalen om pakketje naar Duitse leverancier te retourneren. Irritant dat het zo onduidelijk is en dat je ook nog eens met extra hoge retourkosten te maken hebt naar Duitsland. Voor mij is Amazon vanaf nu derde keuze. Werkt bij Bol.com toch echt tig keer beter al zijn sommige producten iets duurder.

Henk 05-03-2021

Pakketje besteld. Bericht ontvangen dat get afgeleverd is. Niets ontvangen. DHL wijst naar Amazon nederland. Zij zeggen het te gaan onderzoeken. En bericht te krijgen binnen 3 dagen. Geen reactie meer ontvangen . Bedankt Amazon 100 euro lichter. Bestel er nooit meer iets.

Step niet leverbaar 04-03-2021

Iets op voorraad hebben liggen dat kopen om vervolgens zelf na een aantal dagen gewacht te hebben te horen dat het toch niet op voorraad is. De verkoop gaat schijnbaar sneller dan de aantallen op de website en is dus achterhaald. Ook kan men niet vertellen wanneer dan wel op voorraad je mag gewoon wachten tot je een ons weegt. Je kan annuleren en dat is de enige "oplossing" die ze aandragen. Slechte zaak!

Ewijk 03-03-2021

Je besteld iets.

Blijkt een externe verkoper te zijn

Ding is defect en je koopbescherming wordt ingetrokken!

Meike Horsthuis 03-03-2021

Tot nu toe bestelde pakketjes worden altijd netjes geleverd. Wel goed opletten met bestellen dat je een product koopt bij Amazon zelf. Externe bedrijven verkopen ook via Amazon waaronder veel bedrijven die hun producten rechtstreeks uit China laten komen. Lange verzendtijd en slechte garantie bij die bedrijven. Verder duurt het lang bij Amazon zelf voordat je je geld terug hebt. Ik wilde zondag een iWatch bestellen en deze maandag binnen laten komen. Na afrekenen was de leverdag ineens versprongen na dinsdag. Dan zou ik niet thuis zijn en ik wilde niet dat mijn dure watch afgegeven zou worden bij een ophaalpunt. Dus 3 minuten na het bestellen geannuleerd maar nu 3 dagen later nog steeds mijn 388 euro niet terug! Dit vind ik belachelijk. Ik wil dit horloge nog steeds bestellen maar ik wil eerst mijn geld terug.