Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Lars 12-09-2022

Slechte ervaring met levering en heel slechte ervaring met service verlening erna.
Verschillende medewerkers zeggen verschillende dingen over hetzelfde probleem.
Maar meestal is het alleen een robot die je van het kastje naar de muur stuurt.
Goedkoop als je geluk hebt, maar gaat er iets mis dan kan je duur uit zijn.

Meta 12-09-2022

Een grillplaat voor de barbecue besteld bij Amazon. Er zat bijna twee weken levertijd op volgens de bevestigingsmail. De volgende dag lag er een kaartje in de bus en zou het pakket bij een ophaalpunt in de buurt afgegeven zijn. Toen ik een paar uur later nog eens keek stond er dat het pakket retour gezonden was. Nu wacht ik al 10 dagen af en hoop ik dat ik m'n geld teruggestort krijg.

Yvonne 08-09-2022

Al meerdere keren hier iets gekocht,het is altijd goed en keurig verpakt.en heel vaak word het nog eerder bezorgd als beloofd. 10 met een griffel!!🙂🥳👍

Polleke 07-09-2022

Na bestelling en betaling op 3 augustus, informatie dat het pakket op 31 augustus bezorgd zou worden.
Op 1 september bericht dat het vertraagd was en uiterlijk 5 september bezorgd zou worden.
Op 6 september het bericht dat het pakket mogelijk zoekgeraakt is.
Dus eerste keer is ook de laatste keer.

Sven 05-09-2022

De klantenservice aardig en probeert alles op te lossen maar dat laat niet staan dat het absurd slecht geregeld is met de bezorging. Ik heb extra betaald voor een snelle bezorging die de volgende dag al binnen zal moeten zijn. en dan kijk ik op de website en zie ik dat het pakketje pas over en paar dagen word bezorgd zonder een mailtje te sturen off een waarschuwing voor de late bezorgtijden heel slecht geregeld en zal het al helemaal afraden om hier vaak bestellingen op te plaatsen nu maar duimen dat ik me geld maar terug krijg

Yda 31-08-2022

Na een probleem contact per telefoon gezocht met de klantenservice, ben super vriendelijk te woord gestaan ik was aangenaam verrast dat een klantenservice echt de zaak oppakten en het opgelost werd, compliment is hier wel op zijn plaats !

Anna 11-08-2022

Teleurstelling... Jaren geleden was het met de bestelling van mij mis gegaan en nu na al die tijd heb ik er weer 2de kans willen geven. Zo verheugd naar m'n bestelling. Het zou vandaag bezorgd worden en opeens bericht, er was een probleem opgetreden tijdens het verzenden, waardoor de product wordt geannuleerd en retour gestuurd.
Terwijl ik was de pakketje volgen en was voor daaaagen niets aan de hand.
Slecht service.... Geen Amazon bestelling voor mij meer

JD 11-08-2022

Op 01/07 kocht ik bij jullie 3 artikelen (bestelnummer :408-0486970-2645958). 2 artikelen daarvan (SIGG Traveller drinkflessen) waren geblust en het ander (Verso hoesje voor Huawei P10 Lite) was prullaria. Ik heb dit laatste teruggestuurd en enkele dagen nadien werd mijn rekening terug gecrediteerd. Tot daar geen vuiltje aan de lucht.
Nu bekijk ik eergisteren de betalingsstaat van mijn kredietkaart en constateer een debet van € 2,99 met als referentie "Amzn Prime NL EX9IC66MS". Ik kan mij geen aankoop herinneren. Bij verder onderzoek bij hogere instanties (mijnkaart.be) blijkt dit een inschrijving op een Prime abonnement te zijn. Ik kan mij niet herinneren dat ik om het even welk abonnement het ook moge zijn, heb ingeschreven. Dus veronderstel ik dat ik bij mijn aankoop van 01/07/22 ergens een vraag, dat ik moest uitvinken, uit het oog verloren ben, met als gevolg dat ik op ik weet niet wat geabonneerd ben. Heb mijn kredietkaart laten blokkeren daar het onmogelijk is de firma noch via mail, noch via telefoon te bereiken is. Gezien deze oneerlijke en frauduleuze praktijken vraag ik u : 1° dit abonnement direct en onherroepelijk te annuleren en 2° mij de som van € 2,99 zo vlug mogelijk op mijn kredietkaart terug te storten.
“EENMAAL AMAZON, NOOIT MEER AMAZON !!!!".

Bocht douche gordijn stang 10-08-2022

Bocht douche gordijnstang gekocht van 48€ kreeg een goedkopen stang en verpakking laag materiaal + de stang minder kwaliteit China nooit meer eerste en laatste keer.

Best 09-08-2022

Vorige week een artikel gekocht via Amazon.
Deze bleek niet te werken.
Helaas is er nu, een week en vele mails later, nog steeds geen retoursticker.
45 euro door het putje.
Ik koop nooit meer via AMAZON.

nee 08-08-2022

ze zouden mijn pakketje op vrijdag 5 augustus geleverd hebben in de namiddag tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen

Daniël 27-07-2022

Monitor besteld, levertijd stond op twee dagen. Wordt nu na ruim een week gezegd in gebrekkig Nederlands via de chat dat het twee weken kan duren. Waardeloos bedrijf!

Edit: bericht gekregen dat monitor op 28 juli geleverd wordt. 2 dagen bij Amazon kan je dus vermenigvuldigen met een factor 10!

Milan 27-07-2022

Amazon was oke, tot ze overschakelde naar Colis privé als lever dienst ipv DHL. 1/8 pakketten zijn aangekomen. Wordt tijd dat amazon actie onderneemt en deze shit service eruit gooit. Ik betaal verdomme nog liever DHL 20euro voor levering dan deze gratis zooi.

Anneke 24-07-2022

Ik bestelde 5 vinylplaten, deze werden gisteren geleverd.
Alle 5 in een individuele sleeve verpakt.
In 2 van de sleeves zat geen plaat in!
Retourzending gestart, lege sleeves teruggezonden.
Benieuwd of ik mijn geld ga terugkrijgen.

Robert-Jan 22-07-2022

Tijdens de Prime Days 2 grote bestellingen gedaan bij Amazon.NL. Deze werden door hen opgesplitst in 8 aparte pakketten. Van die 8 pakketten zijn ze erin geslaagd om er 3 kwijt te spelen. Ze hebben 1 pakket vervangen en de andere 2 konden ze enkel terugbetalen omdat dit externe verkopers bleken te zijn en ze dit niet zo maar kunnen vervangen. Hun advies was om het dan maar opnieuw te bestellen, uiteraard aan verhoogde prijs want de kortingen zijn niet meer van toepassing nu natuurlijk…

Leroy 21-07-2022

Ik had op 12 juli 2022 een product besteld op Amazon dat ik direct had betaald. Via de Amazon app en website had mijn bestelling de status 'verzonden' dit was op 13 juli. Het pakketje zou uiterlijk 15 juli binnen moeten komen.

Een aantal dagen niets vernomen van mijn bestelling en/of Amazon. Hierop contact opgenomen met Amazon, zij hadden contact opgenomen met de verkoper. De verkoper verklaarde dat mijn pakketje tussen 19-22 juli bezorgd zou moeten worden.

Suprise suprise, ook dit gebeurde niet. Ik heb weer geprobeere om contact op te nemen met zowel Amazon als de verkoper Xplosion Sales, niemand was meer te bereiken en niemand reageerde meer op mijn e-mail.

Persoonlijk raad ik mensen af om hier iets te bestellen. Ik had niet verwacht dat Amazon zo slecht met klanten om zou gaan.

Dominator 18-07-2022

Ik wou mijn bestelling annuleren. Mooi niet mogelijk natuurlijk hebben ze wel het geld geïncasseerd. Gelijk met de bestelling staat er dat het is verzonden. En ondertussen word het pas na 8-11 dagen bezorgd. Stelletje profiteurs zijn het. En je kunt nergens werkelijke contact gegevens vinden. Geen live chat, e-mailadres of telefoonnummer niks, niks, niks

W. Man 14-07-2022

Normaal gesproken heb ik goede ervaringen met amazon en gaat het eigenlijk altijd goed! Nu is er wel iets kapot, er wordt niet gereageerd op mijn klacht, fabrikant reageert niet, review wordt geweigerd, werkelijk belachelijk! Valt me erg tegen en je zou denken van een Amerikaans bedrijf, klant is koning.
Nee dus; zolang het goed gaat, is het goed, maar zodra er iets verkeerd is, zijn ze nogmaals niet thuis! Heel erg slecht vind ik dat, toch een zes als beoordeling gegeven, omdat ik ook veel spullen gekocht heb. Waar ik heel blij mee ben!

Joe 13-07-2022

I have ordered lots of items this is not about any item. this is about Amazon's delivery service, DHL Connect. Each time I get an e-mail saying "Sorry we missed you. DHL_CONNECT tried to deliver your package today but didn't want to leave it unattended."
This is not true. No one has come to my home as my wife is there 24/7. Please get the delivery service to do their job correct.

Albert 12-07-2022

Amazon prime dag! Veel korting volgens tv reclame! Wilde gisteren een bestron waterkoker voor 16,95 euro kopen, dacht nou misschien vandaag korting.... staat hij vandaag voor 17,98 euro met grote uitroep dat et ook nog eens 22 procent korting op is berekend!!! Dit is pure oplichting, want kan me niet voorstellen dat het het enige product is. Amazon ga je flink schamen!! Contact is totaal onmogelijk

D. van Loon 05-07-2022

Voor de eerste keer hier een bestelling gedaan en ik kreeg een melding dat het product 2 dagen later zouden leveren. Helaas wat dit niet het geval. Een medewerker van Amazon behandelde mij echt verschrikkelijk. Hij was erg asociaal en zeker niet kundig. Hij belde mij terug om nogmaals zijn gelijk te krijgen. Hoe is het mogelijk dat zo een medewerker nog aan het werk is? waarschijnlijk ben ik niet de enige die een klacht over hem heeft.

Bas Hummel 04-07-2022

Ik zal hier mijn eerste ervaring met Amazon delen. Hoewel het product kapot is geleverd is de retourafhandeling en terugbetaling uiterst vlot verlopen. Op dinsdag besteld, product woensdag ontvangen (uit italie), helaas was het product defect bij aankomst. Binnen 1 uur na ontvangst heb ik het pakket retour gestuurd. Donderdag kreeg ik een bevestiging van ontvangst en vandaag (maandag nog geen week later) stond mijn geld weer op de rekening. Mijn ervaring is dus vooral met de service van Amazon heel goed bevallen. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Paul 01-07-2022

Waardeloos, wat een toko. 2 keer besteld. Eerste keer nooit meer wat gehoord. 2de keer duurde super lang, dacht geld weer kwijt te zijn. Uiteindelijk bleek het van een idioot te komen die zelf op alibaba besteld oid. Niet eens omgepakt. En op alibaba staat alleen rotzooi, dat was het dus ook terwijl de omschrijving heel wat onder zei.

Ger 28-06-2022

Ik heb batterijen besteld voor mijn hoor apparaat, steeds uitgestelde levering, moet ik bij die Chinese leverancier mijn geld terug vragen. steeds moest ik weer wachten en de Chinees komt niet in de lucht.
Ik had beter bij ........ kunnen bestellen. Heel vaak gedaan en nooit tekort gekomen.
gervanh 28-06-2022

Ik moet zeggen dat, na het plaatsen van mijn review, bericht kreeg van Amazon dat mijn geld terug gestort zou worden, en vanavond ook nog van mijnheer Chung dat hij zou betalen.
Afwachten dus.
Ger

Eus 25-06-2022

4x wat besteld en maar 1x werkelijk wat geleverd. Klantenservice is wel netjes. Maar ik zou niets meer bestellen bij Amazon.