Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Mireya 06-10-2021

Niet aan te raden. Had een klein planetarium besteld met metalen ringen, zag er heel mooi uit. Vervolgens krijg ik een prul dat bijna uit elkaar valt van ellende. Alsof een kleuter het in elkaar heeft gezet. Totaal niet wat ik heb besteld. Weggegooid geld.

Riet 06-10-2021

Koop een product bij Amazon voor €4 ( in dit geval een microfilter van Alessi) en betaal hier vervolgens €16 verzendkosten voor!!!!!! Nog nooit eerder meegemaakt

Dennis 01-10-2021

Waardeloze tent, koffieautomaat besteld. Deze zou woensdag 8 pm aankomen, maar helaas om 20:30 stond er ineens dat ze hem helaas niet hebben kunnen afleveren en dat deze donderdag of vrijdag geleverd zou worden. Het is nu vrijdagavond 20:50 uur, en geen spoor van mijn bestelling.
Enige wat ik bij Amazon zie staan is dat hij vandaag afgeleverd wordt.

Contact met ze zoeken valt ook niet mee, ik ga nu maar bij een andere verkoper kopen.

Voor mij geen Amazon meer,

Sophie 01-10-2021

Voor het eerst iets via Amazon gekocht, en wel; voedingssupplementen met biologisch keurmerk (voor mij een voorwaarde!) uit Duitsland.
Ik verwachtte ellende, maar mijn bestelde producten kon ik na 2 dagen al ophalen bij een Postnl-punt. (De helft van de prijs van wat ik er hier in Nederland voor betaal.)
Ik zal in de toekomst vaker bij Amazon bestellen - al zal er ooit misschien een verkoper voorbij komen die een besteld artikel niet levert.

Marieje 01-10-2021

Ik zeg niks kopen via deze site! Zeer slecht. Als je zelf er niet achteraan gaat, kun je fluiten naar je product en geld!!
Ze komen je ook niet tegemoed, en ik zit in de stress voor de bruiloft!

Willem 30-09-2021

Kabels besteld en betaald. Nooit aangekomen. Mijn account zegt "mogelijk zoekgeraakt, je kunt restitutie krijgen". Vervolgens kun je nergens op de website dit aanvragen en verder is Amazon niet bereikbaar. WAT EEN BOEVENBENDE !
Ik bestel er nooit meer iets en wil ieder ander dit ook afraden. Gr Willem

ad 30-09-2021

iets besteld zou de zelfde dag bezorgd worden na 2 weken nog niets binnen

had ook prime maar gebruikte nooit gelijk stop laten zetten

ergste is ze nemen geen contact met je op

Sara 24-09-2021

Ik heb de bezorgtijd van mijn pakket niet per e-mail of sms ontvangen, dus ik wist niet het exacte tijdstip van aankomst van mijn pakket. Dus ik moest mijn pakket zelf ophalen

elly 22-09-2021

het was makkelijk te vinden heb het gisten 21-9-2021 besteld
ik had het ergens anders gezien maar bij Amazon was het ruim € 10,00 goedkoper
vandaag kwam het goed verpakt binnen op de tijd die aangegeven was perfect toch
mijn kleinzoon kan weer heerlijk urenlang spelen
bedankt

Quaj 21-09-2021

Zeer slechte ervaring met Amazon.nl. Heb een toestel besteld en betaald op 23 augustus 2021. Het toestel zou geleverd worden tussen 09 september en 18 september. Vandaag 21 september heb ik nog niets ontvangen. Ik denk niet het ooit nog te zullen ontvangen. Geld kwijt. NIET DOEN!!! Hebben zelfs nog het lef om te proberen om me een Amazon Prime aan te smeren. NOOIT MEER.
Amazon.de waar ik vroeger altijd op heb besteld was duidelijk meer te vertrouwen.

m 20-09-2021

erg slecht . ik had een partytent gekocht met alles erop en eraan .maar de partytent werkte niet goed .
ik had retour gedaan in hoop mijn geld terug te krijgen .wacht al maanden en heb nog steeds geen geld terug gekregen .200 euro .
ik heb gebeld en gemaild maar ze konden hem niet vinden erg slechte retour en waar ik moest sturen bestond niet .moest zelf er veel betalen om retour te doen

Tom 14-09-2021

Ik had 4 bobine's besteld voor mijn auto. Mijn auto rijd niet daardoor nu heb ik bobines hier besteld zodat ik het kan repareren en ik weer kan rijden. 2/3 dagen na bestellen kreeg ik ze binnen maar ze waren allemaal geplet omdat ze slecht verpakt waren. Bedankt amazon nu kan ik weer een paar dagen niet rijden en kan ik weer. 2 weken op mijn geld wachten.

Zonde van mijn tijd moeite en geld...

E.Bosma 14-09-2021

in oktober 2020 een tent besteld bij Amazon. Pas in juli 2021 gebruikt. Na 4 dagen kamperen knapte een stok en ook de andere stokken vertonen haarscheurtjes. Bovendien missen aan de achterzijde 2 van de drie elastieken om de tent vast te zetten. Dit na thuiskomst gereclameerd, waarop snel gereageerd werd, wilden een screenshot van de betaling, zodat ze het bedrag konden terug storten. Gestuurd, wilden toen accountgegevens, want konden de betaling niet terug vinden. Accountgegevens gestuurd en nooit meer wat gehoord, ook niet na meerdere mails gestuurd te hebben. Voor ons dus geen Amazon weer.

Jaap 13-09-2021

Ik plaats een bestelling en betaal. De leverancier schrijft dat er niet geleverd wordt omdat de prijs niet klopt. De prijs wordt door Amazon gepubliceerd. Zij zijn dus verplicht te leveren voor die prijs. Om ze daartoe te bewegen is m.i, verloren moeite. De drempels om alleen al je boodschap kenbaar te maken zijn erg hoog. Advies: doe geen zaken met zo'n webwinkel.

Frank 12-09-2021

had honden eten besteld , bij betaald om sneller te leveren Zou op dinsdag geleverd worden maar nu pas op zaterdag avond. Telefonisch niet bereikbaar.

Hans 12-09-2021

Vandaag (12-2-2021) zouden 2 artikelen worden bezorgd door de bezorgdienst van Amazon zelf. Kreeg rond het middaguur doodleuk een mailtje dat mijn pakket was bezorgd en afgegeven aan een bewoner, zonder verdere informatie. Dit terwijl ik zelf thuis was en er niet is aangebeld. Lijkt er veel meer op dat de bezorger niet aan de deur is geweest en ook niemand is alsnog bij mij aan de deur geweest om het pakketje af te geven. Wat mij betreft komt er niks meer via Amazon na deze ervaring.

Newtownetto 11-09-2021

Op 21 juni 2021 bestelling gedaan bij Amazon.de van 4 verpakkingen van 6 stuks L'Orëal Men Expert Invincible Sport Rol-On deodorant met als levertijd begin augustus.
Begin augustus komt melding dat het oktober kan worden.
Uiteindelijk vindt levering gisteren (10 september 2021) plaats echter in plaats van 24 stuks zijn slechts 9 stuks geleverd....
Dit riekt naar oplichting en is zeker Amazon onwaardig zeker gezien mijn eerdere ervaringen bij zowel Amazon.de als Amazon.nl

Of deze review tot handelen en oplossing van Amazon.de leidt, betwijfel ik (maar hoop het wel) gezien andere reviews. Maar ik moet mijn ontstemming wel kwijt.

Wim 11-09-2021

Ik heb op Amezon de 2 artikelen gekocht. Maar betaling heb ik er een geannuleerd. Kreeg wel een mail van het geannuleerde artikel maar niet hoe het met de terug betaling zit. Het gekke is bij geannuleerde artikelen stond hij er niet bij. Ik heb geprobeerd om per mail contact te leggen,maar dat is niet mogelijk. Ik heb heel Googl afgestreken maar steeds krijg je het zelfde redelijk. Als je in Nederland iets koopt is er een telefoonnummer of e-mailadres of je kan charter. Maar ik zou bij God niet weten hoe dat bij Amezone moet. Komt waarschijnlijk.dat ze in een hoop landen zitten en dat verkopen belangrijker is dan service. Uit verschillende reviews heb ik gezien dat bij terugbetaling er nog al wat mis gaat. Dus ik denk dat ik naar mijn € 56 kan fluiten. De rechtsbijstand verzekering in schakelen heeft ook geen zin, want daar is het bedrag te laag voor. Misschien weet iemand hoe je dit moet oplossen.

Bart 09-09-2021

Daar ben ik weer Amazon heeft mij een berichtje gestuurd dat de laarsen die ik retour wil zenden omdat het waardeloos spul en zeer slechte kwaliteit komt niet over 1 met de foto ze willen niet meer dan 12.50 terug betalen op een bedrag van 60 euro zijn ze helemaal besodemieterd ga ik echt niet mee akkoord weer terug geappt. Mensen echt ik meen het pas op voor Amazon goedkoop maar slechte kwaliteit ik blijf u op hoogte houden

Bart 08-09-2021

Eindelijk een bericht na 6 weken gekregen van Amazon over retour cowboy laarsen ( verschrikkelijke kwaliteit je wil ze nog niet aan bij de carnaval) ze doen een voorstel ik hoef ze niet terug te sturen want dan zijn de kosten voor mij en die zijn behoorlijk hoog en geven ze 10 euro composiatie en klaar is kees dus weg 60 euro aankoop. Het wordt steeds gekker.dan is grof weg gezegd 50 euro naar de kloten en dat pik ik echt niet blijf net zo lang schrijven appenl revieuws schrijven tot ik mijn geld volledig terug krijg. Ik hou u op de hoogte.

HaWi 08-09-2021

Twee jaar geleden een robot grasmaaier gekocht via amazon.nl. Na twee maanden was hij defect. Ik kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd die het prima doet. Op 24 augustus een monitor gekocht. Zou op 27 augustus afgeleverd worden. Mooi niet. Probleem was dat ik op 5 september voor drie weken met vakantie ging. Klantenservice is volstrekt machteloos. Kletsen maar wat uit de nek. Komen afspraken niet na. Kreeg bericht van UPS dat het pakket op 8 september om 20.00u bezorgd zou worden. Buren gemobiliseerd maar het pakket werd om 10.00u bezorgd en ligt nu onverrichter zake ergens in een depot. Goede en slechte ervaring, vandaar een 6

Bart de vries 07-09-2021

Ben helemaal klaar met Amazon ben gewoon besodemieterd bestel cowboy laarzen krijg gewoon nep laarzen die misschien geschikt zijn voor de carnaval. Ben al weken bezig om mijn geld terug te krijgen. Vraag een retour ticket krijg een mail terug waar ik op moet reageren maar dat kan niet want de website is uit de lucht. Aan de klanten service heb je ook niets aan want die reageren niet eens. Jullie moeten je diep schamen. Een zeer ontevreden klant die gewoon zijn geld terug wil.

melisa 03-09-2021

We have been an Amazon Prime Nederland member for some time. But lately the delivery service of Amazon.nl has been a disaster! Package was not properly delivered: they left them unattended in public space at the apartment entrance, they didn’t make any effort to deliver packages and leave them at the neighbour, and the worst was yesterday: the tracking of our urgent package said that we are not home (not true) and the package is with a neighbour BUT there was NO NUMBER provided and there’s no extra information where to find our package! We have 10000 neighbours to check. Unbelievable.

Mireille 31-08-2021

Ik ben prime lid van Amazon it .Over het algemeen ben ik tevreden over Amazon: snelle levering, betaalbare prijzen etc. Tot ik tot mijn grote verbijstering het volgende merkte: Google Chromecast, Grigio Antracite, Dai Il Via Allo Streaming kost er 10euro meer dan in Uni euro. Het was een vriendin die mij daar opmerkzaam op maakte (die niet te spreken is over de zogenaamde "laagste prijzen "op Amazon). Ik kon dit niet geloven en checkte dit en helaas het was juist! Wat een bedrog....

Emmie 30-08-2021

Ik had afgelopen donderdag een item besteld via Amazon.nl. Ik had alvorens tot de bestelling over te gaan gezien dat er 'meerdere versies' van het betreffende artikel bestonden en opteerde om op basis van de foto's en de omschrijving over te gaan tot de aankoop van de duurdere optie. Ik heb me hierdoor laten leiden door de foto's van het item en de uitvoering van het materiaal, welke voor hetzelfde artikel bleek te verschillen. De bestelling valt in de bus, en nu blijkt dat ik de goedkopere versie ontvangen heb welke overeen kwam met de niet gekozen goedkopere versie. Ik heb contact met Amazon.nl opgenomen omdat ik bereid ben om het alsnog te houden maar dan wel dat ik het prijsverschil terugbetaald zou willen zien, maar dat kunnen zij blijkbaar niet omdat het van een andere verkoper is en hun beleid dit niet toelaat! Ik zou eerst alles moeten terugsturen en dan opnieuw bestellen via de goedkopere verkoper. Want ja, als ik opnieuw bestel bij de duurdere verkoper krijg ik ook de goedkopere versie. Wat voor een gedoe is dit om dan uiteindelijk weer hetzelfde te bekomen. In mijn ogen moeten zij dit intern regelen en moeten wij (de klant) daar niet de dupe van zijn. Wij bestellen op basis van hetgeen wij op hun foto's zien, omschrijving, ... en dit was dus duidelijk niet correct. Ik voel me opgelicht en ben zeer ontevreden.