Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 66 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.
Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.
Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 66 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Beste Rinus,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
Goed dat je melding maakt van het beschadigd aankomen van jouw pakket. Fijn te lezen dat de telefoon intact was, maar het is niet de bedoeling dat de kartonnen Mobiel.nl doos beschadigd/gescheurd bij jou aankomt. Omdat we via dit kanaal geen klantgegevens kunnen achterhalen, willen wij je graag vragen een e-mail aan ons te sturen o.v.v. jouw ordernummer. We willen dit issue namelijk graag aankaarten bij de bezorgdienst. Je kunt de e-mail sturen naar info@mobiel.nl met jouw gegevens zodat wij hiermee aan de slag kunnen.
In afwachting van jouw e-mail, wensen wij je een prettige dag toe.
Met vriendelijke groet,
Team Mobiel.nl
Beste M. T,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
We vinden het jammer te lezen dat je de kwaliteit van Mobiel.nl achteruit vind gaan. Ook is het begrijpelijk dat je je afvraagt wanneer je jouw nieuwe toestel krijgt. Alle klanten die een iPhone 16-model besteld hebben, zien nu een oranje knop op de orderstatuspagina met "Bekijk actuele leverinformatie". We hebben per klant een leververwachting kunnen maken. Deze verwachting kan zowel positief als negatief veranderen. Dingen die hierop invloed hebben, zijn onder andere het type bestelling en het aantal geleverde toestellen aan Mobiel.nl. Mocht je hier meer uitleg over willen, deelt onze klantenservice deze informatie graag met je.
De reactietijd voor onze WhatsApp berichten is gemiddeld 2 uur. We doen onze uiterste best om deze 2 uur reactietijd te behalen, maar helaas vanwege actieweken en drukte op onze klantenservice kan het zijn dat je langer wacht op een reactie. Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen als je sneller antwoord wilt op je vraag. Dit kan via 070 301 03 01. We horen graag van je als wij je ergens bij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Team Mobiel.nl
Beste M. T,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
We vinden het jammer te lezen dat je de kwaliteit van Mobiel.nl achteruit vind gaan. Ook is het begrijpelijk dat je je afvraagt wanneer je jouw nieuwe toestel krijgt. Alle klanten die een iPhone 16-model besteld hebben, zien nu een oranje knop op de orderstatuspagina met "Bekijk actuele leverinformatie". We hebben per klant een leververwachting kunnen maken. Deze verwachting kan zowel positief als negatief veranderen. Dingen die hierop invloed hebben, zijn onder andere het type bestelling en het aantal geleverde toestellen aan Mobiel.nl. Mocht je hier meer uitleg over willen, deelt onze klantenservice deze informatie graag met je.
De reactietijd voor onze WhatsApp berichten is gemiddeld 2 uur. We doen onze uiterste best om deze 2 uur reactietijd te behalen, maar helaas vanwege actieweken en drukte op onze klantenservice kan het zijn dat je langer wacht op een reactie. Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen als je sneller antwoord wilt op je vraag. Dit kan via 070 301 03 01. We horen graag van je als wij je ergens bij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Team Mobiel.nl
Beste D.
Bedankt voor het plaatsen van je review.
We zien dat je ook een review hebt geplaatst op Trustpilot. We hebben de review dan ook via Trustpilot beantwoord. Mocht je hier nog vragen over hebben kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Team Mobiel.nl
Beste Gymirful,
Bedankt voor het plaatsen van je review.
Vanwege onze actieweken is het de afgelopen periode extreem druk op onze klantenservice. We streven er natuurlijk naar om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan via onze diverse kanalen. Helaas lukt dit niet altijd. Hiervoor onze excuses.
In dit geval heb je gekozen voor toestelflexibiliteit. Dit betekend dat je tijdens je sim-only abonnement over kan gaan naar een abonnement met een toestel. Het klopt dat er bij ons €40,- administratieve kosten bij komen op het moment dat je kiest voor toestelflexibiliteit. Dit komt doordat wij hier €40,- voor moeten betalen aan Odido. Dit bedrag wordt doorberekend naar de klant. Odido zelf heeft hier natuurlijk geen kosten aan. Over het algemeen zijn de prijzen bij ons wel een stukje lager dan bij Odido. De uitleg van de toestelflexibiliteit staat ook bij ons op de website (https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/providers/odido/odido-toestelflexibiliteit).
Doordat de order weer op actief is gezet zijn er ook geen extra kosten bij gekomen. De kosten waren exact hetzelfde als op de dag dat je de bestelling plaatste.
We begrijpen dat het een vervelende situatie is als er kosten bijkomen welke je in eerste instantie niet had verwacht. We hebben je een mail gestuurd met een passende oplossing. We hopen dat je hier tevreden mee bent.
Met vriendelijke groeten,
Team Mobiel.nl
Beste Hullie,
Bedankt voor het delen van je ervaring.
We vinden het super fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons aanbod en over de snelheid van de verzending. Bedankt voor het compliment! Mocht je toch nog vragen hebben over je bestelling, dan staat onze klantenservice (WhatsApp 06 249 666 02) iedere dag van de week voor je klaar.
Met vriendelijke groeten,
Team Mobiel.nl
Beste gertjan van den berg,
Bedankt voor het plaatsen van je review.
Wat vervelend dat je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en dat je het gevoel hebt dat we je niet voldoende hebben geholpen. Dit is absoluut niet de service die wij willen bieden.
We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door te bellen naar 070 - 301 0 301 of door een WhatsApp bericht te sturen naar 06 - 24 96 66 02.
Met vriendelijke groeten,
Team Mobiel.nl
Beste Joost Thissen,
Bedankt voor het plaatsen van je review.
We zien dat je ook een review hebt geplaatst via Trustpilot. We hebben je via Trustpilot voorzien van een reactie.
Met vriendelijke groeten,
Team Mobiel.nl
Beste Harmwv,
Wat vervelend dat onze koerier niet heeft voldaan aan de leververwachting die bij het bestellen gegeven was. Graag zouden we je willen vragen of je contact kan opnemen via whatsapp (06 - 24 96 66 02) zodat we kunnen kijken naar de status van de levering.
Met vriendelijke groeten,
Team Mobiel.nl