Mobiel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Mobiel.nl.

Mobiel.nl stelt zich voor

Het vergelijken en kopen van je mobiele abonnement of nieuwe smartphone doe je eenvoudig en snel bij Mobiel.nl. In de mobiele jungle zijn wij er om je wegwijs te maken, zodat jij zelf slim kan kiezen wat het beste bij je past. Een nieuw abonnement bestellen of verlengen kan bij Mobiel.nl altijd. Het maakt hierbij niet uit of je je huidige abonnement ergens anders hebt besteld. Wij zorgen ervoor dat alles makkelijk en snel geregeld is. Wie slim kiest, kiest Mobiel.nl.

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Muse 10-10-2019

Helemaal tevreden over kwaliteit /prijs van het toestel en ook de bezorging was Top.

Karin 09-10-2019

Shop is oke ,hezorging via Postnl valt tegen. Wonen in appartement en krijgen geen tijd om naar beneden te gaan . Bezorger was al weg.

Jaime 09-10-2019

Prima webshop, duidelijke site en snelle helpdesk via WhatsApp. Had enkele vragen via de WhatsApp gesteld en deze waren binnen goed en snel beantwoord.

Lindsey 09-10-2019

Ik wacht al 3 weken op mijn terugbetaling, nog steeds geen antwoord ontvangen, triest, niet tevreden over mijn horloge, dus teruggestuurd, antwoord gehad dat ik mijn geld binnen de 2 weken ging krijgen. Nooit meer, nu klacht neergelegd bij test-aankoop, jammer dat een mens dit zo moet doen. 1 x en nooit meer

René 07-10-2019

Klasse, alles conform afspraak en ook nog goedkoper dan bij de provider zelf!

S. Phlaikaew 07-10-2019

Ik vind mobile.nl klanten vriendelijk, snel geholpen, goedkoop heel veel aanbieden.

Mario 07-10-2019

Zeer tevreden met Mobiel.nl, netjes gebeld met een probleem over het abbonement bij aanvraag. En alsnog de bestelling de volgende avond thuis gekregen zoals beloofd.

marcels 07-10-2019

goed overzichtelijke site snelle levering precies wat wenselijk is van een webshop

Ivo 06-10-2019

Prima site met een duidelijke en efficiënte bestelprocedure. Geen gedoe meer met het ondertekenen, inscannen en mailen van allerlei (contract)documenten, maar optimaal gebruik van iDin. Foutloze levering. Zoals ik had verwacht.

Jos 04-10-2019

toestel ondanks boerenprotest toch op afgesproken tijd geleverd en dit toestel bevalt mij prima.
Kan op dit moment nog geen tekortkomingen ontdekken!

jack 03-10-2019

Ten eerste zijn de telefoonprijzen super want allen dit is vooraf te beoordelen. Echter ook telefonisch contact gehad en zeer klantvriendelijk en met goede kennis van zaken geholpen. Verder kan alles online geregeld worden en hoef je niet thuis te blijven voor je bestelling

Martijn 03-10-2019

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden. Heb er een s10 met tele2 gekocht, was verreweg de goedkoopste

Paul 03-10-2019

Top geregeld allemaal. Supersnelle levering. Zou maandagavond worden geleverd. Was er zaterdagmiddag al.

Miranda 01-10-2019

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke webshop met voldoende informatie over het product.

MusicMaker 30-09-2019

Jammer dat je bij winkels als mobiel.nl maar 1 keer per 2 a 3 jaar iets hoeft te kopen. Goede service, scherpe prijzen en snelle leveringen. Gecombineerd met een overzichtelijke website, maakt dat een fantastische webwinkel. Thanks!

Veerman 29-09-2019

Het artikel was snel en overzichtelijk te vinden. De levering was top, s avonds besteld ochtend erna bezorging.

Victor 29-09-2019

Mobiel.nl is op zich een goede winkel maar de beschrijving bij desbetreffende telefoon schiet ernstig te kort.
Zo wordt er beweerd dat de note 10 in een half uur is opgeladen terwijl dit alleen bij de note 10+ het geval is.
Dit staat niet goed aangegeven bij mobiel.nl.
Officiele reactie van Mobiel.nl 30-09-2019

Beste Victor,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

We vinden het heel erg fijn dat je ons op deze fout wijst. We gaan dit zo spoedig mogelijk op de site aanpassen.

Het team van Mobiel.nl

smurf 28-09-2019

Deze shop gekozen omdat het de goedkoopste was. Tevens werd er snel geleverd.

Mia Eijkenboom 27-09-2019

Alles snel en correct geleverd! Ook de informatie vooraf was prima. Ik ben dus tevreden.

Bert 27-09-2019

Makkelijke overzichtelijke site, waarbij duidelijk wordt aangegeven wat de mogelijkheden zijn.
Ook in het telefoongesprek ter controle gaf de medewerkster duidelijk aan wat de bedoeling en de afspraken waren.

Michael 25-09-2019

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, goed verpakt product, zeer snelle levering. Aanrader!

Bert 24-09-2019

Vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact.
Vlotte levering van mijn Oppo Reno met Vodafone abonnement.
Alleen jammer, dat er geen gebruiksaanwijzing van de Oppo Reno is.

Tessa kaatee 23-09-2019

Heel belachelijk ik ontvang een telefoon die al 2 maanden gebruikt is terwijl ik gewoon voor een gloednieuwe betaal walgelijk nooit meer !!
Officiele reactie van Mobiel.nl 30-09-2019

Beste Tessa kaatee,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review.

Het is niet mogelijk dat je telefoon al 2 maanden is gebruikt. Wij bieden alleen nieuwe toestellen aan (tenzij je een refurbished toestel hebt gekocht).

Graag willen we je vragen een e-mail te sturen naar: aftersales@mobiel.nl. In het onderwerp mag je vermelden: Review Kieskeurig.nl Tessa kaatee en het ordernummer van je bestelling. In de tekst ontvangen we graag kort de omschrijving van je klacht. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review graag verder in behandeling.

Het team van Mobiel.nl

Bulenr 22-09-2019

Jammer dat de communicatie zondags erg traag is via whatsapp maar service en afhandeling is perfect verlopen

ToJa 21-09-2019

Ben al jaren klant bij mobiel.nl prima site met duidelijk overzicht van de mogelijkheden.
Bij afsluiten nieuw abonnement volgende dag toestel in huis. Beslist niet de duurste provider, wel, in mijn beleving, de meest stabiele. Aanrader!!