EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1593 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kees 08-05-2024

Jan Verdaas prima zaak, product besteld en binnen vijf minuten afspraak van tijdstip levering afgesproken. Prima service! Via de site makkelijk juiste keuze gemaakt en volgende dag geleverd!

Kookbenodigdheden 08-05-2024

Tijd en alle rust, deskundig advies en de kok die inductiekoken ter per plekke laat ervaren hoe het moet kortom een totaal pakketje. Blij weggegaan met pannen en een koekenpan voor een mooie prijs. Beerepoot is een topzaak

Caroline 07-05-2024

Een wasmachine online besteld bij EP. Fijne en snelle communicatie gehad. Daarnaast een snelle levering. Ontzettend fijn en zeer tevreden.

Fam. Van Eldik 07-05-2024

Het personeel is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Zij geven de beste service die denkbaar is. Waarom kopen op Internet, terwijl hun prijzen niet onderdoen. Zij handhaven ook: vandaag besteld, morgen in huis.

gea spiekhout 07-05-2024

Super vriendelijk personeel en werd goed geholpen
We komen hier al jaren.
Binnenkort gaan we er weer heen om een afzuigkap.

Ron Kaptein 06-05-2024

Bij EPRene is de klant nog koning. Het geven van advies en het leveren van service staat hoog in hun vaandel.

Toppers!!!

Anja 06-05-2024

Ik heb online een sonos box gekocht. Ik kreeg gelijk een melding en binnen het uur belde ze mijn op dat ze het de andere dag s'morgens zouden bezorgen. En inderdaad de andere morgen rond half 10 is het keurig netjes afgeleverd.
Prima service en super snelle levering.

Koen 06-05-2024

Bestellen gaat heel makkelijk en snel. De bevestigingsmail liet iets langer op zich wachten dan ik gewend was van andere webshops maar was er in de loop van de avond wel. Ik heb op donderdagavond besteld en voor het eerstvolgende bezorgmoment gekozen op maandag. Ik werd vrijdag opgebeld door een vriendelijke , behulpzame medewerkster die aangaf dat indien gewenst de bestelde droger ook al op zaterdag kon worden gebracht. Op zaterdag kreeg ik een telefoontje van de bezorger dat hij in de buurt was en er over 15 a 20 minuten zou zijn. Bezorger gaf ook nog wat aansluittips en nam de oude droger mee voor een tweede leven. Al met al uiterst tevreden met een perfecte service.

Christiaan 06-05-2024

Via in3 op deze site aangekomen en ben zeer tevreden.

Snelheid van het pakket was zoals vermeld en de klantenservice was ook zeer vriendelijk aan de telefoon aangezien ik een fout had gemaakt met het maken van mijn account.

Zeker aan te raden.

C.P. 06-05-2024

De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Bezorging kan op ieder gewenst moment en werd zelfs tot de 6e verdieping (met lift) over de drempel in de gewenste kamer neergezet. Daarnaast goede klantenservice van EP: Swaak (Leiden)! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel tijdens telefonisch contact.

Zubeyde S. 06-05-2024

Voor het eerst besteld via EP. Ik heb via EP besteld omdat je ook in 3 termijnen kan betalen. Zeer goede levering en top service👍🏻

Nick 06-05-2024

Super service! Netjes aangesloten, sms gekregen in de ochtend van de bezorgdag met daarin een gewenste bezorgtijd

Adje Mol 05-05-2024

Geweldige service en snelle levering we zijn zeer tevreden over deze zaak aanrader

Mariska 05-05-2024

Heel erg vriendelijk en goed geholpen. Mooie winkel en vlot geholpen. Ik ga er zeker naar terug.

Richard 05-05-2024

Snel, goede communicatie en goede service, ik ben zeer te reden. Droger doet het prima!

Juvy 05-05-2024

Betrouwbare winkel! Snelle levering en wat mooi is dat, je n 3 termijnen kan betalen zonder rente. Men neemt vantevoren contact op met klant i.v.m. de bezorging' Ook is de bezorger vriendelijk.

Sahra 04-05-2024

De bezorger was zo een lieve man! Gelijk na bestelling ook gebeld om een bezorgdatum af te stemmen en satelliet was de volgende dag al! Superblij!!

Mike 04-05-2024

Goede aanbieding/prijs, datum planbaar en netjes geleverd, zeer tevreden!
Indien nodig zal ik hier weer bestellen.

Wim 04-05-2024

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat ik wilde bestellen bij een echte, stenen winkel.
Geen spijt van gehad. Deskundige en vriendelijke mensen, niet alleen tijdens het bezorgen maar ook in het contact voor de bestelling.
De eigenaar weet waar hij over praat, en het is ook leuk om dan even te kunnen kletsen over vergelijkbare modellen.

Joëllen 04-05-2024

Snelle levering en super apparaat. Droogt goed en maakt ook niet teveel lawaai.

Manuela 04-05-2024

Ik heb een nieuw koffieapparaat gekocht en super goed geholpen door een medewerker. Wij kunnen weer heerlijke koffie zetten.

Gijzen 04-05-2024

Goede en snelle service, wij hebben onze producten gekocht bij de vestiging in Groesbeek. Alles werd top geregeld.

Edwin 04-05-2024

Het type wasdroger wat ik zocht had EP voor een leuke prijs. De site is duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen ging gemakkelijk en een dag later werd er contact opgenomen voor de aflevering. Zo hoef ik niet de hele dag thuis te blijven. De aflevering verliep ook erg netjes.

Willie 04-05-2024

Makkelijk te bestellen. Goede uitleg.
En snelle bezorging .
Prima prijs.
Dus ik ben tevreden

Anoniem 04-05-2024

De shop is prima en uitgebreid, met goede aanbiedingen. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer de levering plaats vindt. De extra service die ik heb betaald is het echt niet waard, de bezorgers hebben totaal geen kennis van witgoed. Ongelofelijk!!