EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1548 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vierhuizen 05-02-2024

Keurige snelle levering, binnen een dag in huis, aardige bezorger. Netjes op de hoogte gehouden middels de email over het bezorgmoment.

J 05-02-2024

Erg goede service en vriendelijk.
Brachten zelfs het product naar boven en zetten hem netjes op zijn plek.
Gewoon zoals ze het vroeger ook deden en werd met respect behandeld.
Netjes in een papieren envelop de bon overhandigd!
Ik zou er zeker weer kopen

Pascal 05-02-2024

Snelle en vlotte levering. Product zoals omschreven en uitgelegd. Top service.

Jan-Willem 04-02-2024

Via een prijsvergelijk op de AEG stofzuiger kwam EP als voordeligste uit de bus.
Appels met appels vergelijken en uiteindelijk een snelle registratie, betaling en levering.
Puntje van verbetering wellicht:
De stofzuigerzakken zou ik ook direct aanbieden, na de keuze om de stofzuiger in de winkelmand te plaatsen...

Michelle Pulatu 04-02-2024

Dinsdag avond bestelde ik een wasmachine, binnen 2 uur werd ik gebeld voor een afspraak en woensdagochtend om 09:40 was de wasmachine geleverd. Dit was exact zoals aangegeven in de track & trace. Zelden maak ik een bedrijf mee wat zulke goede service levert. Goede website, vriendelijke mensen en geweldig snelle service. Een dikke vette pluim. Chapeau!

Willem Schniedewind 04-02-2024

Heel snel geregeld nette prijzen binnen 2 dagen geleverd zeker een aanrader deze winkel

Koray 04-02-2024

Top service !! Makkelijk overzichtelijk kunnen bestelen
Goede informatie gekregen zeer provisioneel zeer deskundig

Hette 04-02-2024

Snelle levering van het item tegen een goede prijs.
Duidelijke afhandeling tijdens het bestelproces.

Piet 04-02-2024

Via internet was het product gemakkelijk te bestellen en is de volgende dag keurig thuis afgeleverd.

Boguslawa 04-02-2024

Ik heb printer besteld online. Ik heb die printer snel gekregen. Werkt prima. Ik ben super blij!

Angela 04-02-2024

Supersnelle levering. Ook de wijziging die ik later graag wilde werd direct doorgevoerd. Top.

XiJinPing 03-02-2024

Overzichtelijke site en het was makkelijk om een bestelling te plaatsen. Product was op voorraad volgens de site, maar ik wilde het snel in huis hebben, dus gekozen om op te halen. Was geen probleem en was ook vriendelijk geholpen.

Arjan Inge 03-02-2024

Vriendelijk personeel en goede prijs. Wel jammer dat de gewenste leverdatum niet de echte leverdatum is. Dit ben ik gewent bij e grote online winkels.

Yilmaz 03-02-2024

Goede service klantgericht vrolijke personeel belangerijkste is het vertrouwen!

Edwin Rooijakkers 02-02-2024

Alles geheel conform hetgeen is afgesproken. Fijn contact en snelle levering en plaatsing. Oude apparaat en alle verpakkingsmaterialen werden mee terug genomen. Top!

Ronald 02-02-2024

Voordelig en geleverd op het afgesproken tijdstip. Geen loze beloften op de site die achteraf niet waar konden worden gemaakt.

Hans Siemerink 02-02-2024

Goede service. Vorige week gekocht en binnen 2 dagen werd het geleverd. En dat allemaal voor een prima prijs.

EP consument 02-02-2024

Online kun je zien of de fysieke winkel het product in voorraad heeft. Zo niet dan is het veelal de volgende dag in de winkel. Of je laat het product vanaf centraal magazijn van EP thuis bezorgen.

Sergio 02-02-2024

Ik vind het uitstekend om bij EP te kopen. Prijzen zijn redelijk goed en je kan ook in 3 delen betalen en ik vind het top. 80% van mijn elektronische apparaten waren gekocht bij EP, bedankt EP en ga zo door, Top.

C.H.Beerenhout 01-02-2024

Na bestelling de volgende dag al geleverd kon er meteen mee aan de slag vriendelijke bezorger.

Cheryl 01-02-2024

Ik heb zaterdag 27 januari een Philips televisie besteld. Maandagmiddag ben ik gebeld voor een bezorgafspraak en ze konden de volgende dag ( dinsdag) al leveren! Dinsdagochtend netjes een mail gekregen met een tijd indicatie en ze waren zelfs 10 min eerder gekomen! Top en snelle service! Eerste keer besteld en zeker niet mijn laatste keer !

Stephanie 01-02-2024

Onze vaatwasser ging stuk na 15 trouwe jaren. De vorige kwam bij beerepoot vandaan en beviel goed dus kozen wij weer voor beerepoot. Vaatwasser besteld, de volgende dag werd ik al gebelt wanneer ze langs konden komen en de volgende dag kwam hij al!! Super snelle service.

San 31-01-2024

Hele goede service en helemaal naar jou keuzes...
Klant is nog koning bij ep....

Broekstra 31-01-2024

Duidelijke beschrijving en heldere keus in het bepalen van leverdatum. Ondanks een in eerste instantie verlate levering/installatie is het product toch op gewenste datum geleverd en geinstallleerd..

Hans 31-01-2024

We hebben een wasdroger bestelt van de Serie 4 type omdat wij zelf van het zelfde type de wasmachine al in huis hadden. Ze waren nog niet op voorraad. De verkoper gaf ons een ander alternatief van het zelfde merk en type alleen iets anders uitgevoerd.
En het apparaat was ook nog eens €150 goedkoper. Dat is mooi meegenomen in deze moeilijke tijd. Vrijdag voor het weekend besteld en wij konden de keuze maken voor een maandag of dinsdag bestelling in huis. Even later kregen wij per mail de levertijd bij benadering. De levering is vlekkeloos verlopen en ze namen het oude apparaat mee terug. Zo zie je maar. EP denkt met je mee! Chapeau EP en ga zo door. Een echte aanrader!