EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1549 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Amar 24-12-2021

Denken goed met je mee en komen met goede alternatieven. Klantvriendelijk. Zelfs contact op zondag.

Jos Markus 24-12-2021

Snelle levering, voor de juiste prijs. Berzorger was vriendelijk en correct.

Jolanda Smit 24-12-2021

Super blij met de service , haal al 16 jaar mijn machines en apparaten hier, omdat ik vaak verhuisd ben. Mijn oude machine word mooi weer mee genomen. Alles goed geïnstalleerd en gebruiksklaar. Altijd vriendelijk en aardig en duidelijk!

Marie-louise 24-12-2021

Helaas schrijf ik nu een mindere review, ik was vol lof, omdat ik netjes op de hoogte werd gehouden over de vertraagde levering van de door mij bestelde vaatwasser. Nu kom ik daar op terug heb de hele week gebeld, mij werd beloofd dat ik de vaatwasser voor de kerst zou hebben, maar helaasniets is minder waar, ik voel me aan het lijntje gehouden, had ik dit geweten had ik hem elders besteld, ma werd ik gebeld er was vertraging, dinsdag was het geleverd met schade, maar er waren er voldoende op voorraad, hij zou wo of do geleverd worden, vervolgens heb ik dagen gebeld vandaag tot 3x toe en werd me gezegd dat hij niet was binnen gekomen. Kan gebeuren maar ben eerlijk dan had ik nog kans gehad hem elders te bestellen. Heel de week zijn er smiesjes verzonnen.

Anoniem 24-12-2021

Zondagavond een TV besteld. Dinsdag in goede orde ontvangen. Duidelijk specificaties van het product. Al met al prima service.

Dyson 24-12-2021

Snelle Levering, en prijs ook erg gunstig kortom aanrader deze winkel, alles netjes verpakt!

Gerdiene 24-12-2021

Zaterdag besteld en dinsdag geleverd. Super geregeld. Heel blij met onze nieuwe tv in de zoveelste lockdown 😁

frits.Guijken 24-12-2021

het is vandaag de dag niet meer zo ingewikkeld om het juiste merk or de laagste prijs te bestellen.
Toch niet gedaan voor een paar euro meer gekozen voor een leverancier die mij in het verleden al eens goed bediend had , vandaar mijn keuze.

Paul 24-12-2021

Website is simpel en duidelijk, snel besteld, duidelijk in prijs, afhalen in de winkel ging soepel.
Bij vragen ook altijd duidelijke antwoorden, kom om deze reden liever naar EP dan de concurrent.

H.P.J.B. 23-12-2021

Prima service en kan hier altijd terecht voor vragen en opmerkingen. De acties zijn ook de moeite waard (getuige de Qled tv die ik laatst ook bij EP:Rosies heb gekocht).

Rob 23-12-2021

We waren op zoek naar een nieuwe koelkast tegen een scherpe prijs, leverbaar op korte termijn.
Gelukkig had Ep Hoorn een scherpe aanbieding die aande vereisten voldeed
Top en een aanrader

Arie 23-12-2021

Hele fijne webwinkel. Navigeert makkelijk, spullen zo besteld en netjes gelever. In een woord TOP.

Rob 23-12-2021

Goede prijs en snelle levering.
Heel tevreden. Zal zeker nog een keer bestellen.

Henk & Esther 23-12-2021

Wat een top service van de Beerepoot!
Lieve Richard en collega, ik wil jullie uit de grond van mijn hard bedanken voor jullie hulp met het plaatsen van mijn vaatwasser. Het leek onmogelijk maar met jullie inzet en doorzettingsvermogen is het gewoon gelukt! Vooral in deze moeilijke en zware tijd voor mij was dit echt een opsteker! Met kerst draait gewoon mijn vaatwasser, hiervoor nogmaals mijn dank, De Beerepoot, jullie hebben echt goede monteurs in dienst, koester deze mensen...jullie kunnen echt trots op hun zijn!
Fijne feestdagen Henk & Esther

m.j majoor 22-12-2021

Bewust voor deze winkel gekozen omdat hier tijd is om de klant goed advies te geven en samen te kijken wat het beste bij jou past. er is tijd/ze zijn vakkundig/word met de klant meegedacht/komen afspraken na en instaleren ook nog eens de artikelen.een ecghte aanrader.

Juul 22-12-2021

Prima service, mooie aanbieding en snel geleverd.
Duidelijke website met zoek opties

Cherrellee 22-12-2021

Wat een vriendelijke mensen werken er hier! Goede hulp en persoonlijk met de mensen! Daarbij is m’n droger top en ook nog super geleverd ook! Twee vriendelijke jongens die alles voor me klaar zetten en netjes uitlegde! Bestel voortaan hier mijn spullen!

Carla 22-12-2021

Wij hebben online een wasmachine gekocht. Helaas bleek de levertijd anders dan gedacht. Wij zijn pro actief gebeld door EP en is een mooie passende andere wasmachine aangeboden. Scherpe prijs. De levering was volgens afspraak en de oude machine is keurig retour genomen. En de wasmachine bevalt.

Streutker Arend 22-12-2021

Altijd vriendelijk en geven goede adviezen.
Ook als er problemen zijn komen ze met een oplossing

Jan 22-12-2021

Goede service en geleverd volgens afspraak en oude machine retour genomen de bezorger

Sharon 21-12-2021

Ik ben zeer tevreden over de service van EP.
Ik had na de zaak gebeld om info te vragen omdat ik een nieuwe wasmachine wilde aan schaffen en de meneer van de zaak was zeer vriendelijk en behulpzaam en keek mee welke wasmachine het beste bij mij zou passen en welke ook binnen mijn budget paste. Ik ben een zeer tevreden klant.

Barry 21-12-2021

Ik was opzoek naar een oled tv, toevallig kwam ik op de site van EP : terecht. Ikzelf had nooit van het bedrijf EP : gehoord ik las goeie reviews over het bedrijf. De site heeft leuke acties is overzichtelijk de producten worden goed omschreven. Daarom heb ik mijn oled tv bij EP : Heijnen besteld. Je krijgt na het bestellen gelijk een email met al je gegevens en bestelling van het product en je word goed op de hoogte gehouden. De dichtstbijzijnde EP: leverancier voormij was EP Heijnen in Spakenburg. De winkelier nam keurig contact met mij op voor de bezorgtijd. Aangezien je op de site alleen de bezorgdag kon aanvinken. Ik dacht ook voor een bepaalde tijdstip dat het de volgende dag word afgeleverd goede service. En een goede bezorgservice bij het afleveren van mijn product. De bezorger was een hele vriendelijke meneer. Ik raad EP : en EP Heijnen bij iedereen aan. Waarom geen 10 maar een 9 omdat er altijd verbeter punten zijn in een bedrijf. Ikzelf heb een hele goede ervaring met EP : Heijnen in Spakenburg gehad. Ga zo door met jullie klantvriendelijkheid en goede service.

Anneke Smidt 21-12-2021

Keurig een telefonische bevestiging van de internetorder. Snelle levering door een vriendelijke meneer. Accuraat te woord gestaan bij een vraag over mijn aankoop.

Alin 21-12-2021

Super blij met mijn nieuwe tv the frame, bedankt, top service, erg beleefd ook aan de telefoon snel geholpen, snel geleverd ook, ja ik beveel het zeker aan, bedankt 🙏

Walter 21-12-2021

Zelf gezocht naar geschikt fornuis, deze besteld bij de winkel met de hoogste review score. Géén van de winkels zal aansluit klaar apparaat leveren, dus helaas moest er speciaal iemand komen om stekker er aan te zetten en meten welke draad waarheen gaat, extra kostenpost die ik als winkel zou aanbieden voor geringere vergoeding, danwel 'service'. Werd niet gevraagd uitpakken, en verpakking afvoeren...slechts hier een krabbel, en fijne dag....niet erg, maar toch....over all... onbeschadigd apparaat, zal de extra garantie bij Etna registreren, dan ben ik vast helemaal happy de komende jaren. Etna560wit, fijn fornuis