EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1549 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robertjan 02-10-2023

Goede service, wij werden netjes gebeld dat de levering een dag later zou plaats vinden. Erg blij met de goede communicatie.

Mike 02-10-2023

Geen 10, pure perfectie bestaat niet in mijn ogen. Maar heel tevreden over de site en telefonisch ook heel duidelijk. De wasmachine was nergens zo goedkoop en heb weer een AEG genomen, de vorige werd 15 jaar oud. De bezorging was snel en er werd een duidelijke uitleg gegeven over de aansluiting en hij draait nu als een tierelier.

F Merken 02-10-2023

Vriendelijk personeel behulpzaam
Van te voren gebeld voor de levering
Ondanks latere levering toch tevreden

Esther 02-10-2023

On line besteld.Afleverdatum zelf ingevoerd.Nagebeld door ep beerepoot.
Op dag van levering een telfoontje dat z3 er over 45min waren.waren zelfs nog eerder.
Keurig vlgs afspraak boven neer gezet en geinstaleerd. Tevens uitleg over onderhoud droger gehad.
EEN DIKKE 10.

Esther 02-10-2023

On line besteld.Afleverdatum zelf ingevoerd.Nagebeld door ep beerepoot.
Keurig vlgs afspraak boven neer gezet en geinstaleerd. TEVENS UITLEG OVER ONDERHOUD DROGER GEHAD.
EEN DIKKE 10.

TT 02-10-2023

Wasdroger besteld en keurig volgens afspraak geleverd.
Goede service en prima prijs-kwaliteit verhouding..

Jansen 01-10-2023

Duidelijke uitleg over het product, goed vermeld waar op voorraad en evt hoe lang t duurt voor t bezorgd wordt. En hoe t afgehandeld wordt.

Joshua Weelink 01-10-2023

We hebben de bestelling geplaatst, en de wasmachine werd 5 dagen later geleverd. Levering was correct. Telefonisch contact mbt de afspraak voor het leveren was ook zoals men mag verwachten, en we hebben een hele goed prijs kwaliteit verhouding.

Rinze de Vries 01-10-2023

Het Kontakt was goed en snel de levering precies volgens afspraak en de koelkast vries combi werkt zeer goed.

D. 01-10-2023

Bij EP een wasmachine besteld en de zelfde avond nog door hun gebelt voor een bezorgafspraak. Bezorger was eerder dan verwacht dan ik thuis was, maar had aangegeven deze achter het huis neer te zetten en dat is prima verlopen. Netjes neer gezet en een geweldige machine.

Miranda Kientz 01-10-2023

Goede service! Netjes gebeld voor de leverdatum van de droger. Deze werd snel geleverd.

Anoniem 01-10-2023

Perfect keuze! Naar eigen agenda datum prikken voor de levering! Ging zoals afgesproken!
Super tevreden!

Roland Heidema 01-10-2023

Wij hebben een nieuwe droger gekocht op dinsdagavond en op woensdag eind van de ochtend al geleverd. Goeie uitleg erbij gekregen en wij hadden een storing in onze kookplaat dankzij hun tip is die nu ook opgelost echt vakmensen van Ep.

Kevin Bekhof 01-10-2023

Goede prijs voor een Bosch droger! Snelle levering en enorm goede service! Droger maakte een raar geluid, volgende dag een monteur op de stoep. Droger vervangen voor een nieuwe en wat handige tips gekregen! Aanrader

Aimee 01-10-2023

Goede service bij EP. Ik werd gebeld om een afspraak in te plannen voor de levering. De bezorgers namen mijn oude wasdroger mee en de nieuwe werd netjes uitgepakt en op zijn plek gezet. Ik kreeg zelfs uitleg bij het nieuwe apparaat.

Monique 01-10-2023

Hebben online besteld, maar telefonisch goed advies gekregen en de laagste prijs.
Snelle levering, goede communicatie hierover en droger werkt perfect!

Willy 01-10-2023

Mooie aanbieding vanwege 10% korting. Helaas klopte de aangegeven levertijd van 1 tot 3 werkdagen niet. De vierde werkdag kwam het ons niet uit en zijn het dus 5 werkdagen geworden. Ook fijn was het dat er een afspraak werd gemaakt met een tijdspanne van 1 uur. Levering voor de rest netjes en vlot verlopen.

Hans 30-09-2023

Wasmachine besteld .op site stond dat deze op voorraad was maar helaas .had hem graag voor het weekend gehad maar omdat deze door een andere firma geleverd werd is deze op woensdag geleverd.prima installatie.

J. Kranen 30-09-2023

Via webshop tv gekocht , prima optijd geleverd. En niet te vergeten voor de laagste prijs t.o.v van anderen. Uiteindelijk zelf aangesloten en voldoet prima , dus EP Boxtel een aanrader.

Gelukkig nog op voorraad bij EP Ommen 30-09-2023

Vorige keer een Inventum inductiekookplaat besteld bij EP want 5 (vijf!) jaren garantie en prima bezorgd. Nu was mijn vaste telefoon (ja ik ben ouderwets, ik weet het) defect en gelukkig had EP in Ommen nog een laatste exemplaar op voorraad. Doet het prima. Maar hedendaagse apparatuur raakt defect waar je bijstaat dus het is afwachten. Ik hoop dat dan nog vaste telefoons bestaan (en ik nog besta......)

Astrid 30-09-2023

na het op zondag plaatsen van de online bestelling werd maandag direct contact opgenomen dat er eerder gelevert kon worden. Ook een vraag via Facebook op zondag was niet te veel, en vriendelijke bezorgers

Frank Ebbeskamp 30-09-2023

Snel geleverd en gemakkelijk besteld. Prijs is ook scherp en niet duurder dan bij andere zaken.

Brenda Kettmann 30-09-2023

mooie prijs betaald , goedkoper dan ergens anders waar ik keek, gratis stofzuigerzakken erbij. duidelijke website. goede communicatie. ep belde mij zelfs op om te vertellen waneer ik mijn product zou krijgen. netjes op tijd geleverd. blij met deze klantvriendelijke service, dank jullie wel!!

Miranda 30-09-2023

Na mijn bestelling online, belde de winkel al snel om een bezorgmoment af te spreken. Snelle levering en op de plek gezet. Helemaal tevreden!!

As 30-09-2023

Machine werkt goed tevreden ermee, de post zette hem voor me deur en ging weg, hij kom eventueel ook door iemand anders meegenomen kunnen worden, jammer
klantenservice-66 02-10-2023

Geachte heer/ mevrouw
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer. Wij willen graag uitzoeken hoe deze levering is gelopen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een pakket onbeheerd wordt achtergelaten.

EP:Klantenservice