Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 691 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Mike Dols 08-05-2024

Ruime keuze online en ook in de winkel. Gedegen en eerlijk advies van mensen die zelf ook echt ervaring hebben met fotograferen. Bovendien ook vaak nét iets goedkoper dan de andere aanbieders.

a3 08-05-2024

Gisteren in de winkel geweest vriendelijk geholpen goed uitleg goed advies helemaal top.

Hanan 07-05-2024

De vriendelijke verkoper heeft ons geduldig uitgelegd welke camera en lens we het beste kunnen kopen voor onze vakanties.
Heeft waardevolle informatie kunnen geven en veel verteld over de toepassingen en functies van de camera.

Julian 07-05-2024

Ik heb tussen een aantal camera’s getwijfeld. Er staat echt veel goede informatie op de site van KameraExpress je kunt er ook echt goed camera’s vergelijken, dat heeft mij geholpen een keuze te maken. Toch was het voor mij een belangrijke keuze (zo’n goede, dure camera koop ik niet zo 1, 2, 3) en ben naar de winkel in Zwolle geweest. Daar ontzettend goed geholpen door het personeel, ik kreeg veel tips vanuit persoonlijke ervaring, ook over objectieven, etc. Uiteindelijk in de winkel de camera nog vast kunnen houden en mee naar huis genomen. Ben nog steeds erg blij mee! Verder heb ik er later nog wat accessoires besteld, zoals extra batterij en polsriem, snel geleverd, vertrouwd!

Pascal Rombaut 06-05-2024

Hey is fijn om in zo'n gespecialiseerde winkel dicht in de buurt te kunnen gaan. Deskundig advies ter plaatse, veel keuze in producten. In mijn geval een fototas. Mogrlojkheid om alle eigen materiaal in de tas te proberen plaatsen. Rustig winkelen. Een aanrader.

Pascal R 06-05-2024

Hey

Het is fijn om in zo'n gespecialiseerde winkel dicht in de buurt te kunnen gaan. Deskundig advies ter plaatse, veel keuze in producten. In mijn geval een fototas. Mogrlojkheid om alle eigen materiaal in de tas te proberen plaatsen. Rustig winkelen. Een aanrader.

Jaap Willem Coumou 05-05-2024

Al eerder een aankoop via deze winkel gedaan en wederom bevestigd in de klantvriendelijkheid, deskundigheid en service van het personeel. Dit uiteraard naast de kwaliteit van de apparatuur, ook tweedehands! Ook de inruil was vlot en naar beider tevredenheid geregeld. Al met al een positieve en prettige ervaring.

Pecebe 05-05-2024

Professionele winkel, goed en kundig advies. kwam voor een flinke reparatie van mijn Canon lens, omdat ik gevallen was. Werd een inschatting gedaan van de reparatie, wanneer ik bericht zou krijgen met een prijsopgave en wanneer de reparatie klaar zou zijn. Allemaal even duidelijk en correct. Verliep zoals opgegeven was, ben zeer tevreden en lens werkt weer als vanouds.

Koen 04-05-2024

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk om de juiste lens te vinden, veel uitleg/specificaties en reviews. Daarbovenop nog een uitleg in de winkel

Valerie A 04-05-2024

Ik heb op 30 april (een dinsdag) mijn bestelling opgehaald in de winkel in Amsterdam. Voor mij was het een flinke uitgave en daarom best een spannend moment om mijn camera op te halen. De medewerker droeg echter niet zo positief bij aan het moment. Bij mijn aankoop hoorde ook de service dat mijn camera gebruiksklaar werd gemaakt, maar vanwege de drukte (twee wachtenden) en het feit dat ze met twee personen in de winkel stonden, werd er gezegd dat ze dat op dat moment niet konden bieden. Deze service was echter de reden dat ik mijn camera in de winkel op kwam halen in plaats van het thuis te laten bezorgen. Dit heb ik dan ook duidelijk gemaakt. De medewerker vroeg mij toch een andere keer terug te komen, omdat er twee wachtenden waren. Toen ik aangaf niet om de hoek te wonen, werd ik met instructies weggestuurd om het thuis zelf te doen. Dat ging thuis inderdaad zonder al te veel moeite, maar daar gaat het niet om. Als je een service biedt, kun je het niet maken om een klant weg te sturen en met een gehaast gevoel de winkel te laten verlaten.

Daarentegen ben ik erg blij met mijn camera + lens, die scherp waren geprijsd. Ook werd ik een dag vóór mijn bezoek erg vriendelijk telefonisch te woord gestaan door een medewerker die zijn best deed voor mij. Al met al echter geen top ervaring. Ik had graag met een tevreden gevoel de winkel verlaten. Dat was helaas niet het geval.

Mitchel 02-05-2024

Kamera Express Eindhoven, fijne winkel. Goede service, klantvriendelijk. Uitgebreide assortiment

Erwin 01-05-2024

Een fijne winkel, ik kom al jaren bij Kamera Express Eindhoven.
Heel klantvriendelijk en goede service

Charlene 30-04-2024

Professionele verkopers weten goed waar ze het over hebben. Ze helpen je vriendelijk en helpen ook goed met het vinden wat passend is voor jouw camera.

Ik ben vorige week geholpen door een zeer vriendelijke man die mij goed heeft geholpen met een passende lens te vinden voor mijn camera. Ook gelijk uitleg gehad hoe ik het beste me lens kon verwisselen. Ook nog spullen extra aangeschaft voor het schoonmaken van de camera ook hier goede uitleg over gehad.

Githa 29-04-2024

Ik shop vrij regelmatig in Capelle aan den Ijssel. Ik vind hier de medewerkers erg vriendelijk en zijn altijd bereid om een oplossing te bieden.

Wil 20-04-2024

Heel erg netjes en correct geholpen
Geen opdringerige verkoper , er werd goed uitgelegd wat voor mij de verstandigste keuze zou kunnen zijn.
Mooie winkel met verkopers die echt het verschil maken. Dit was de tweede camera die ik bij kamera express heb gekocht en hopelijk ben ik net zo tevreden met deze camera als met mijn eerste aankoop zes jaar geleden.

Maxime 19-04-2024

Super goed geholpen met het kopen van mijn eerste systeemcamera. Aardig personeel, kon goed de verschillen tussen camera’s en lenzen uitleggen (ook aan een beginner). Vandaag nog terug geweest met meer vragen, opnieuw super fijn geholpen! Dankjulliewel

Lieve 16-04-2024

Deze winkel heeft een heel uitgebreid assortiment en correcte prijzen. De verkopers zijn heel goed op de hoogte van hun producten en kunnen je dus met raad en daad bijstaan bij de aankoop van hun fotomateriaal. Aanrader!
facebook-8 16-04-2024

Heel erg bedankt voor je mooie review Lieve, gelukkig zijn we zelf ook helemaal 'in to' het fotograferen en kunnen we hier je dan goed bij helpen.

Sandra van der Zwan 15-04-2024

Ik was eerlijk gezegd een beetje bevooroordeeld. Ik lees van te voren reviews en die waren niet allemaal even positief. We werden heel goed geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen. Ik had zeker geen opgejaagd gevoel. Accessoires waar we zelf om vroegen werden ook uitgelegd bij de camera die wij kochten ook kregen wij tips over extra accessoires en zeker niet altijd de duurste opties. We kregen advies over hoe de camera te gebruiken er werden zelfs websites doorgegeven waar we op konden kijken om de camera stap voor stap uitgelegd te krijgen. Ik hoop nog lang plezier te hebben van de camera, maar een volgende zou ik zo weer hier kopen.

Costa G. 15-04-2024

Ben geholpen geweest, een zeer vriendelijke en behulpzame man.
Heb een Nikon Z9 gekocht en heb mijn Z6II ingeruild waarvoor ik een zeer eerlijke prijs voor heb gekregen.
De medewerkers zijn ook zeer professioneel de service is ook top.
facebook-8 15-04-2024

Wat een mooie keuze hebt je gemaakt, ik wens je veel plezier met deze camera!

Roy Vrijs 14-04-2024

Gisteren naar Kamera Express in Capelle a/d IJssel geweest om een tweedehands lens aan te schaffen. In de winkel werd ik netjes geholpen door een van de medewerkers die mij erop attendeerde dat zij meerdere exemplaren van de lens als tweede hands in de winkel hadden staan. Het betreft hier een Nikon 24-70 f2.8 ed lens. Ik mocht alle exemplaren uitproberen en heb uiteindelijk de winkel verlaten met een lens waar ik erg blij mee ben en die er nog uit ziet als nieuw. Het feit dat er alle tijd genomen werd om mij de lenzen uit te proberen gaven mij als klant het gevoel serieus genomen te worden. Ik ben erg tevreden met de service van de medewerker en kom zeker vaker terug op deze locatie.
Zeker een aanrader.

Bob 12-04-2024

Via de website een bestelling gedaan met de volgende dag ophalen in de winkel. Door een fout van mijn kant kreeg men een onjuist e-mailadres. Na telefonisch contact werd dit snel herstelt. De volgende dag naar de winkel gegaan en werd daar vriendelijk geholpen en kon ik mijn bestelling meenemen….

Een prima ervaring!
facebook-8 15-04-2024

Wat fijn om te lezen Bob, gelukkig konden we je snel helpen. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Rocoen 12-04-2024

Ik heb reeds verschillende camera's en lenzen (zowel nieuw als tweedehands) gekocht in de winkel van Gent en ben steeds goed geholpen door vriendelijke medewerkers. Het grote assortiment en de grote voorraad zorgt ervoor dat de meeste zaken direct beschikbaar zijn. Nu in Madrid mijn fototas mét inhoud gestolen is heb ik nieuw materiaal terug bij Kamera Express in Gent besteld.

Brecht 11-04-2024

op deze website een nieuwe camera met bijhorende lens gekocht.

Duidelijke website die vlot te navigeren is.
kortingsactie op de lens en body combinatie die wordt mooi automatisch toegevoegd.

Daarnaast snelle verzending met alles goed ingepakt. en verzending onbeschadigd geleverd. de volgende dag
facebook-8 12-04-2024

Zo lezen we het graag! Bedankt voor de mooie woorden, Brecht! Heel veel plezier met je aankoop.

Hans Wognum 10-04-2024

Super praktisch georganiseerd voor een (parttime) vanlifer. Van achter m’n laptop in m’n Volkswagen California camperbus een keuze gemaakt welke vlogcamera het beste zou passen bij de video’s die ik voor mijn YouTube kanaal en golfcamper.nl maak. Deze heb ik gereserveerd bij een filiaal dat ik onderweg naar m’n volgende bestemming zou passeren en daar lag bij binnenkomst alles klaar. Mooie plek gevonden en daar alles uitgepakt en uitgeprobeerd! Helemaal conform verwachting! Binnenkort is door de mensen van Kamera Express de volgende Golfcamper video van betere kwaliteit! Hartelijk dank daarvoor!
facebook-8 11-04-2024

Bedankt voor je mooie review Hans, fijn dat we kunnen bijdragen aan de kwaliteit van je video's. Heel veel plezier met de nog komende avonturen in de camperbus!

Ebru 07-04-2024

Vandaag bij Kamera Express in Eindhoven geweest, ik ben hier zeker 1 uur geweest waarop al mijn vragen werd beantwoord. Super informatieve gesprek gehad en super behulpzaam en vriendelijke medewerker die mij hielp. Uiteindelijk heb ik perfecte aankopen gehad na dit goed begeleid gesprek. Want na 4 jaar tussenjaren pak ik weer mijn hobby als fotografe weer op! :) ik heb er zeker zin in en ja hoor, tot ziens!!
facebook-8 08-04-2024

Wat leuk dat je weer zin hebt gekregen om te gaan fotograferen, ik wens je veel plezier met je aankopen!