Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 633 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Tim 17-07-2020

Op 27 april een bestelling geplaatst. Volgens de website zou de levertijd 1 à 2 weken duren. Er zijn nu bijna 12 weken verstreken en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Kamera Express 17-07-2020

Beste Tim,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling zo vertraagd is. Ik zie dat u contact heeft met mijn collega en dat zij de levertijd voor u opgevraagd heeft. Zodra er iets bekend is zal zij contact met u opnemen. Wij verwachten vandaag een reactie.

DB 17-07-2020

Erg fijne service gehad toen ik mijn camera wilde kalibreren. Daarnaast goede adviezen gehad. Heel tevreden!

Henk 16-07-2020

Duidelijke informatie gekregen bij de aankoop in de web-shop en vervolgens goed geadviseerd in de winkel over de mogelijke opties die beschikbaar zijn.

Bert Raaphorst 16-07-2020

Prima webshop, duidelijke uitleg en na aankoop een snelle levering, n.l. de volgende dag de camera in huis. En in de praktijk wordt dat ook nageleefd: de volgende dag het product al in huis, netjes verpakt, factuur per email.

HarryvKe 16-07-2020

Onlangs een Dörr Macrolens 2,8/60mm Fuji X besteld. De lens heb ik goed verpakt de andere dag ontvangen. Deze lens, zonder electrische lenscontanten, werkt uitstekend. De scherpte is voortreffelijk, waardoor mooie foto's gemaakt kunnen worden. Het vergrotingsbereik van 2:1 is een extra pluspunt. Voor het gemakkelijk scherpstellen is een geleiderail aan te bevelen (dat geldt voor elk macro-objectief).

Ko 16-07-2020

Kamera-express doet wat het beloofd. De website is transparant en makkelijk te gebruiken waarbij je goed wordt geïnformeerd omtrent specificaties en levertijd.

Jeroen 16-07-2020

Prettige winkel, goed bereikbaar (vlakbij parkeergarage), ruim gesorteerd, deskundig personeel, prettig te woord gestaan.

H. Hakkesteegt 16-07-2020

Keurig geholpen, fijne camera uitgekozen. Aantal jaar geleden voor de eerste keer hier geweest, toen ook erg fijn geholpen!

Gino, Gullegem. 16-07-2020

Betrouwbaar service, vriendelijke bediening en professionele uitleg.

Online bestelde ik een Canon 90D met Tamron18-400mm F/3.5-6.3Di II VC HLD objectief. Het lukte mij niet om scherpe foto's te nemen. Hulp gevraagd aan een ervaren fotograaf. Er was blijkbaar iets mis met het toestel. Toestel teruggebracht naar de Superstore Gent. Het probleem voorgelegd aan medewerkster. Toestel werd zonder probleem ingeruild. Nieuw toestel werkt uitstekend en snel! Intussen een Sigma 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM Contemporay objectief aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over het objectief. AF werkt snel en accuraat in alle omstandigheden. Combinatie Canon body 90D en Sigma lens zou ik zeker aanraden aan vogelfotografen.

JV 16-07-2020

Prima geholpen in de winkel ('s-Hertogenbosch). Duidelijke uitleg over verschil Canon SX730 en SX740. Uiteindelijk SX740 gekocht.

Antoine Dona 16-07-2020

Kameraexpress is een goede shop Ik werd telefonisch goed,vriendelijk en vakkundig te woord gestaan . Er zijn veel betaalmogelijkheden. Zeer snelle levering voor 23.59 uur besteld ,de volgende dag in huis . artikel was keurig netjes en schokvrij verpakt (Sigma 60-600mm F/4,5-6,3 DG HSM Sports NIKON F ) Mooie en goede lens ( uitstekende Beeldkwaliteit ) HSM AF Motor is zeer stil. Inzoomen met lens kan door draaien en trekken en duwen

nicovdweide 16-07-2020

Kundig personeel, top advies gekregen.
Kwam voor een aanbieding Canon body Eos 4000D, maar door het juiste advies de 2000D aangeschaft.
Geweldige camera met de (volgens mijn vrouw) juiste mogelijkheden.

Aangezien ik het als kado voor mijn vrouw kocht, en zij de wensen door had gegeven, ben ik uiteindelijk thuisgekomen met de juiste body van Canon. Was ik voor mijn eigen 1e keuze gegaan, had ik uiteindelijk het verkeerde product gekocht...
Dus niets dan lof voor het vakkundige personeel in de winkel (Almelo).

Ruud 16-07-2020

Heel goed geholpen door de medewerkers van Kamera Express!
Als starter helder geïnformeerd, duidelijke Jip en Janneke taal.
Er is veel kennis aanwezig en hebben een ruim assortiment aan producten op voorraad.

BriBra 16-07-2020

Goed advies, netjes geholpen. Een verkoper die meedenkt. Nette winkel. Een voorbeeld in retailland

Superstore Eindhoven 16-07-2020

Een goede kennis van zaken , vriendelijk en behulpzaam en prima uitleg over je gestelde vragen.
TOP

Harrie Bours 16-07-2020

U hebt mij een objectief gestuurd met duidelijke technische gebreken waarvan bij de koop geen melding was gemaakt. Als klap op de vuurpijl moet ik de retourkosten betalen voor een door u gemaakte fout.
Kamera Express 17-07-2020

Beste Harrie,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat u een defect product hebt ontvangen, dat is zeker niet hoe wij onze artikelen opsturen. Ik zal u direct even mailen om tot een oplossing te komen.

Rob Erkens 16-07-2020

Vandaag een TV gekocht bij Kamera Express ,was in 3 minuten fantastisch geholpen door de verkopers ik had op internet gezien welke tv ik wou hebben ,nummers opgeschreven en de verkoper wist precies wat ik wou hebben, de verkoper zei, oke ik haal hem even in het magazine,
binnen 1 minuut was hij terug met de TV.
even pinnen en klaar.de verkoper bracht voor mij ook nog de TV naar mijn auto
dit is voor mij toch wel zo,n goede service een tien met een griffel voor de verkopers van Kamera Express in Rotterdam centrum. dit is echt geen woorden maar daden

Stefaan VDF 16-07-2020

Als amateurfotograaf na een eerste bezoek aan de winkel in Gent een Nikon Z6 aangeschaft + macrolens Sigma 25 mm. Deze macrolens voldeed niet aan de verwachtingen. Zonder probleem kunnen teruggeven en in de plaats een uitstekende Marumi macro voorzetlens gekocht om voorzichtig een stap te zetten naar macrofotografie. Voordeel: de autofocus werkt hiermee prima en zonder verlies aan lichtsterkte. Dit werd mij echter niet aangeraden als alternatief als amateur en dat vind ik toch een minpuntje. Voorts aangename winkel en verkopers.

Evert 15-07-2020

Al jaren koop ik bij Kamera Express in Capelle. Verschillende mooie verbouwingen gezien. Nu weer en dit keer volgens mij coronaproof: prima zaak! Veel behulpzaam personeel. In de webshop besteld om op te halen in Capelle. Na drie dagen een belletje en de X-pro3 lag klaar. Vlotte afhandeling bij deze combinatie webshop/winkel.

Ronny 15-07-2020

Personeel luistert goed naar de wensen van de klant.
Hierdoor kunnen ze doelgericht helpen bij het beslissen in je aankoop.
Mijn aankoop was in enkele ogenblikken rond dankzij deze aanpak, zelfs in deze moeilijke coronatijden.

Pieter & Marianne, Leerdam 15-07-2020

Op zoek naar een compact camera vonden wij bij Kamera Express een uitstekend gedocumenteerd aanbod. Onze keus viel op de Panasonic Lumix DMC-TZ80.
Wij zijn over deze veelzijdige camera zeer enthousiast.
Voor de komende jaren kunnen wij gegarandeerd vele mooie foto's schieten.

Vlaanderen 15-07-2020

Nog niet zoveel mee gedaan maar werkt perfect met een mooi resultaat.
Uiterst tevreden met de camera

Arianne 15-07-2020

Werden prettig geholpen. Kregen duidelijke informatie. Fijn om apparatuur in de handen te kunnen nemen. Mogelijkheid tot gratis workshops. Makkelijk te bereiken en gratis parkeren.

Marcel 15-07-2020

Deze winkel is corona-proof. De medewerkster nam alle tijd en gaf goede informatie.

JPAB 15-07-2020

Ik ben al een tijdje in bezit van een TAMRON 150-600MM F/5-6.3 DI VC USD G2 in combinatie met een EOS 400D én 650D, tot grote tevredenheid.
Op 14/7/2020 wou ik deze combo een upgrade bezorgen door aanschaf van de Tamron TC 1.4x Extender.
Bij thuiskomst stond ik te popelen om deze te kunnen gebruiken.
Helaas... het werkte niet, alleen maar manuele scherpstelling. Dat was zuur, vooral na de toch best prijzige aankoop.
Na wat rondbellen en informeren, een document van Tamron gevonden op internet waaruit blijkt dat deze combinatie enkel ondersteund wordt op een beperkte selectie Canon DSLR's. (EOS 5Ds R, EOS 5Ds, EOS 6D Mark II, EOS 5D Mark IV, EOS 5D Mark III, EOS-1D X Mark III, EOS-1D X Mark II, EOS-1D X, EOS 9000D (77D), EOS Kiss X9i (Rebel T7i / 800D), EOS 80D, EOS 7D Mark II)
Ik stuurde een mail naar de winkel in Antwerpen, die snel beantwoord werd met de boodschap dat dit nieuwe info voor hen was, en dat ik uiteraard de aankoop mocht retourneren.
Nog 14 dagen wachten op de refund, maar toch opgelucht.
Super behandeld!