Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Laura 19-11-2022

Ik kwam vandaag de winkel van kamera-express binnen en ik had wel research gedaan wat ik graag wilde, maar wist er te weinig van af om al een keuze te kunnen maken welke camera ik wilde. De mevrouw die mij hielp was erg lief en dacht goed met ons mee. Ze wist ook ontzettend veel van de camera’s en wat er uit het assortiment zou gaan etc. Hierdoor heb ik de perfecte camera met accessoires kunnen kopen. Ook gaf ze eerlijk advies over de verschillende camera’s en wat er allemaal handig was om te hebben. Daarnaast dacht ze ook goed mee om binnen het budget te blijven. Ik ben echt super goed geholpen en zou iedereen die naar een camera wil aanraden om naar de kamera-express te gaan!
Kamera Express 22-11-2022

Leuk om te lezen dat je zo een fijne ervaring hebt gehad bij ons in de winkel. Bedankt voor het aanraden!

Tom 19-11-2022

Eenvoudig de juiste spullen te vinden met daarbij een hoop informatie.
Daarnaast veel nuttige algemene informatie op de site, via de academy en ook via het YouTube kanaal. Echt een aanrader waar bijvoorbeeld camera's van twee verschillende merken worden vergeleken
Dit alles heeft mij geholpen de juiste keuze te kunnen maken
Kamera Express 22-11-2022

Superleuk dat je alle mogelijkheden hebt benut om de juiste keuze te kunnen maken. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Jos 19-11-2022

Nieuwe camera aangeschaft in winkel in Utrecht. Ik koop meestal mijn apparatuur bij Kamera Express. Altijd goede service en fijn bedrijf. Verkoper probeerde mij wel heel lang te overtuigen om het careplan aan te schaffen terwijl we al 2 keer hadden aangegeven dat we daar geen gebruik van wilde maken.
Kamera Express 22-11-2022

Een careplan wordt inderdaad altijd aangeraden bij aankoop van nieuwe apparatuur, maar is natuurlijk geen verplichting. Gelukkig heb je alsnog een mooie keuze kunnen maken en wensen we je veel plezier met jouw camera.

Michel 19-11-2022

Het was behoorlijk druk in de winkel maar de baliemedewerker heeft de tijd genomen mij goed te helpen. Hij kwam met een uitstekende oplossing waar ik zelf niet aan had gedacht. Het valt mij overigens op dat het team van Kamera Express altijd probeert te zoeken naar de oplossing die het beste bij mij past. En dat zij veel kennis hebben. Ook is het fijn dat ze een grote voorraad hebben zodat ik meteen verder kan. Aanrader dus.
Kamera Express 22-11-2022

We proberen altijd zo goed mogelijk mee te denken en iedereen te helpen. Bedankt voor het aanraden!

Henk w 19-11-2022

winkel Via de websiite gevonden en dat inruil mogelijk is .
zodoende ben ik naar deze winkel gegaan en zeer goed geholpen met de aanschaf van een GoPro hero 11black creator edition met de nodige accessoires.
de verkoper was zeer behulpzaam.
Kamera Express 22-11-2022

Slim dat je gebruik hebt gemaakt van onze inruilmogelijkheid. Veel plezier met je nieuwe GoPro.

Kees 18-11-2022

Voor Kamera Express vanwege eerdere goede ervaringen, alhoewel het bezorgen van een 65 inch TV met een externe vervoerder weer even nieuw was. De dag kan je zelf (gelukkig) plannen en je hoort de avond vooraf het exacte tijdslot waarin de bezorging ook echt gebeurde. Uitpakken was simpel, ophangen en installeren ook. Fijne TV voor niet heel veel geld. Geluid is beter dan mijn vorige platte TV, maar nog steeds niet "top", maar dat lijkt de standaard bij deze platte TV's. Het beeld is meer dan prima, zwart is in mijn optiek ook echt zwart. Blij mee! Eerst maar even een tijdje mee testen. Reden om voor deze te kiezen was de common interface en 4X HDMI, maar zeker ook de Ambilight die echt heel fraai is aan 4 kanten. Het menu was ik wat bang voor dat het traag zou zijn, maar dat valt alleszins mee. En ook andere reviews gaven een goede indruk. En die klopt als ik na één dag al kan zeggen.
Kamera Express 22-11-2022

Veel plezier met je nieuwe televisie. Bedankt alvast voor het delen van jouw ervaring.

Ralph 18-11-2022

Perfecte service, veel aandacht voor de wensen van de klant en denken goed met je mee zodat je de juiste dingen aanschaft. Nieuwe systeemcamera gekocht met bijbehorende lens.
Kamera Express 22-11-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe systeemcamera, we hopen dat je er veel plezier van mag hebben.

Jordi 18-11-2022

Goeie Winkel met deskundig advies over de meeste producten. super service en goeie communicatie.
Kamera Express 22-11-2022

Dat lezen we natuurlijk graag, bedankt!

Edwin Roelse 18-11-2022

Om mijn keuze te maken heb ik mailcontact gezocht met Kamera Express. Razendsnel kreeg ik een terugkoppeling waar ik ook echt iets aan had. Niet sturend op andere duurdere producten, maar gewoon een goed en verhelderend antwoord op mijn vraag. Daar hou ik van. TOP!!!
Edwin_1971 18-11-2022

Absoluut! Super bedankt, mensrn van Kamera Express!

Kamera Express 18-11-2022

Goed om te lezen Edwin. Hopelijk heb je zo een goede keuze kunnen maken!

A. Buitelaar 17-11-2022

Zeer klantvriendelijk personeel dat de tijd neemt voor deskundige uitleg. Er wordt echt gedacht aan het belang van de klant. Zo wil je altijd worden geholpen.
Kamera Express 17-11-2022

Wat een compliment, dankjewel!

Bert 17-11-2022

Prima winkel, goede service. Iets wat niet in voorraad was wordt toegestuurd. Verkoper gaf eerlijke uitleg en luisterde goed naar de wensen. Komen er altijd weer terug als we iets nodig hebben.
Kamera Express 17-11-2022

Bedankt dat je al vaker bij ons bent geweest Bert. Ook volgende keer staan we weer klaar met eerlijk advies!

Henk B. 16-11-2022

wij zijn meerdere malen goed geholpen door kamera express eerst in Tilburg en nu in Breda.
de laatste keer was dat we een ongeluk gehad hadden met onze Canon powerschot SC70HS de kamera werd opgestuurt en binnen een week kregen we prijs opgave die wij te duur vonden na de waarde van het toestel. mijn vrouw was zo gehecht aan de SX70HS camera dat we besloten een nieuwe te kopen. deze was niet op voorraad maar toen de camera weer leverbaar was kregen we onmiddelijk bericht . mijn vrouw is weer otzettend blij met haar lichtgewicht super zoom camera,en dank voor de sevice .
Kamera Express 17-11-2022

Balen dat hij niet te maken was, gelukkig kwam er een nieuwe op voorraad. Ze zeggen niet voor niets: a happy wife, a happy life :)

Marcel 16-11-2022

Online bestelling gedaan, binnen het uur lag het netjes klaar in de winkel.
Kamera Express 17-11-2022

Als het op voorraad is, geen enkel probleem!

Michel 16-11-2022

Goed geholpen in de winkel. De aanwezigheid van 2 lenzen voor een vergelijking (in de winkel) kon snel worden geregeld. Uiteindelijk een lens met vaste brandpuntsafstand gekozen.
Kamera Express 17-11-2022

Dat is het fijne van een bezoek aan de winkel, je kunt het even met elkaar vergelijken.

kamera express rotterdam 16-11-2022

uitstekende uitleg over het product. alle tijd die je nodig hebt met vragen, het is geen probleem.
Kamera Express 17-11-2022

We staan iedereen graag zo goed mogelijk te woord.

Peter 16-11-2022

Nieuwe lens gekocht voor mijn rp systeem camera. zeer tevreden over hoe ik geholpen ben in de winkel. goede adviezen. en ook goede prijs voor mijn inruil lens.
Kamera Express 17-11-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe lens. We zijn benieuwd naar de resultaten!

Ad 15-11-2022

Door de ruime keuze en het via de website kunnen zien of iets in voorrad is in de winkel van je keuze werkt en winkelt prettig Daarnaast vriendelijk personeel, maakt dat je doet terugkomen.
Kamera Express 17-11-2022

Klopt, dit is zeker een handige functie. Zo ga je in ieder geval niet voor niets!

Koole 14-11-2022

Ze hebben mij bij Kamera Express Zeer goed geholpen in de aanschaf van mijn Leica. Ze hebben alle tijd genomen om de verschillende opties aan camera's laten zien, voelen en waar mogelijk gebruiken. Ook Hebben ze hun best gedaan om camera's te testen, gebruiken en goed gevoel voor te krijgen.
Kamera Express 17-11-2022

Super dat je zo tot een goede keuze kon komen. We wensen je veel plezier met je Leica.

Andre 14-11-2022

Zoals altijd weer perfect geholpen bij kamera expres , in dit geval voor elektronica.

Zeer vriendelijk en deskundig personeel die weten waar ze over praten
Kamera Express 17-11-2022

Bedankt! Superleuk om te lezen dat je altijd goed geholpen bent.

Adje62 14-11-2022

Aardige medewerker, goede kennis van zaken, goed advies gegeven, winkelpand geod bereikbaar met vergoeding van parkeerkosten.
Kamera Express 17-11-2022

Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk zien we je nog een keer terug.

Jos 14-11-2022

Goede ontvangst; goede hulp van de verkoper; gekwalificeerde verkoper, die weet waarover hij praat en die goede voorlichting geeft. De voelt je een echte klant. In 1 woord: uitstekend!!!!
Kamera Express 14-11-2022

Daar doen we hard ons best voor, bedankt Jos!

Gerard Olierhoek 13-11-2022

Een fijne winkel op Capelle a/d IJssel, leuk, goed en gespecialiseerd personeel.
Je helpen je heel goed en aardig en geven een prima uitleg van mijn nieuwe Canon Camera die ik heb hier gekocht heb.
Kamera Express 14-11-2022

Gefeliciteerd met je nieuwe Canon camera, we wensen je veel plezier!

Evelien 13-11-2022

Naar Kamera Express in Arnhem geweest. Blij met de adviezen die werden gegeven om de keuze voor mijn nieuwe camera te bevestigen. Vlot en vriendelijk geholpen. Levertijd was helaas wat langer dan verwacht, maar het was zeker het wachten waard. EOS M50 Mark II met de 18-150 mm lens is echt een top camera, ben heel blij met mijn aankoop!
Kamera Express 14-11-2022

Mooie allround camera, super dat we je met deze keuze konden helpen. We wensen je veel fotografieplezier en stuur je foto zeker eens in bij 1 van onze challenges!

Johan 13-11-2022

Ik was klant van foto Konijnenberg, alleen dat is overgenomen door Kamera express, daarom ben ik naar Kamera express gegaan. in mijn geval ben ik naar de winkel in Groningen gegaan om een nieuwe camera te kopen na de vaststelling dat mijn oude SLR camera defect was. De adviezen en uitleg heb ik als ruim voldoende ervaren. Alleen jammer dat de camera van mijn keuze (Canon RP met objectief 24-105) niet compleet voorradig was. De body wel maar het objectief niet. Ik had perse dit weekend een camera nodig. Door adviseurs is contact opgenomen met de vestiging Zwolle en daar kon ik later op de dag alsnog mijn nieuwe camera ophalen. Al met al tevreden over de behandeling. Ook in Zwolle een fijne uitleg en prettige behandeling.
Kamera Express 14-11-2022

Jammer dat hij niet direct in Groningen lag, maar gelukkig had je de mogelijkheid naar Zwolle te gaan. Zo had je toch voor het weekend je camera binnen. We hopen dat je er veel plezier van hebt.

Peter 13-11-2022

Ik ging altijd al naar Foto Konijnenberg in Den Ham maar dat is overgenomen door Kamera Express. Op zich jammer maar gelukkig zijn veel van de medewerkers van daar naar Almelo meegegaan. Goed advies dus en ze nemen veel tijd voor je. Ik heb daar mijn nieuwe Fuji X-H2s gekocht. Wat wel beetje jammer is dat de prijs hoger was dan bijna overal elders in het land. Daar doen ze niet moeilijk over en passen de prijs aan voor jou. Maar eigenlijk zou je van zo'n grote keten verwachten dat zij dezelfde prijs hanteren als camera.nu en coolblue. Als je er niet naar vraagt betaal je dus te veel. Maar verder dus super tevreden met de vestiging Almelo!
Kamera Express 14-11-2022

Klopt, de meeste medewerkers zijn gewoon meegegaan! We proberen onze prijzen elke dag te matchen met die van onze concurrenten, maar zien ook wel eens iets over het hoofd. Het is alleen maar goed dat je het ons dan meldt, dat houdt ons ook scherp!