Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Frank 06-01-2021

Snelle service van Kamera Express, met goed advies, scherpe prijzen en snelle levering. Ook nu de fysieke winkels dicht zijn. Aanrader!

Monique 05-01-2021

Ja, ik ben zo blij met alle tips en hulp die ik van KE heb gekregen. Ik heb nu een lens die professioneel foto's maakt! Ik ben er super blij mee!

Tim J. 05-01-2021

Goede feedback en persoonlijk contact voor de levering, waren er ook binnen het afgesproken tijdslot, 5 jaren garantie is wel een beetje omslachtig

Frank 05-01-2021

Lensdop voor een canon SX H70 nodig. Op de website meerdere voorradig waaronder in Arnhem. Moesten we toch naar toe dus dan maar er even langs. Vriendelijk geholpen maar nee, geen lensdop voor mijn canon. Direct aangegeven dat ik dit vreemd vond maar goed, dan maar bestellen. Na een mail van mijn kant dat het lang duurde, twee maand, kreeg als antwoord dat dat inderdaad vreemd was. Een week later het verlossende bericht, de dop werd de komende week verwacht. Helaas, geen lensdop. De levertijd was nu op onbekend gezet, of ik de order open wou laten staan. Drie maand later dus geen lensdop, die ten tijde op voorraad was, en geld terug op de rekening. Lijkt net Bol.com, als je iets zoekt krijg je bij bol.com ook zo’n mooi, helaas niet leverbaar te zien.

Mij zijn ze als klant kwijt.

Lokkertjes anders niks.

Frank
Kamera Express 06-01-2021

Beste Frank,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het product toch niet leverbaar bleek, dat is uiteraard heel vervelend. Helaas hebben veel leveranciers momenteel nog last van de corona maatregelen in de wereld, waardoor er veel niet op voorraad is en levertijden verschuiven. Helaas was dit hier ook het geval.

Uiteraard onze excuses voor het ongemak.

Erik Konijnenburg 05-01-2021

Prima geregeld tijdens de lock-down. Bestellen en ophalen. Vriendelijk contact en efficient. Helemaal Corona proof

Yvonne Jongeleen 04-01-2021

Ik ben toevallig geholpen door een medewerker die mij 2 jaar geleden in Rotterdam ook heeft geholpen aan een vorige Camera. Ontzettend vriendelijk, nam alle tijd voor uitleg en een keuze die ik kon maken.
Ik zou Kamera-express zeker aanbevelen.

Bert 04-01-2021

super service door vakmensen !
Zeer vriendelijk onthaal.
Fantastische advies.

A Veenstra 04-01-2021

De site is overzichtelijk makkelijk in gebruik en de producten zijn makkelijk te vinden heb een canon sx450hs gekocht staat een uitgebreide beschrijving bij zo dat je weet wat je koopt
ben zeer tevreden over de site

Helen 04-01-2021

Het is nu geen makkelijke tijd om iets aan te schaffen door Corona, maar ondanks dat ben ik super tevreden en prima geholpen. Telefonisch en per mail goed en duidelijk te woord gestaan. ook het bestellen ging goed. Het ophalen was ook netjes en prima coronaproof .

Snoopy 04-01-2021

snel en effectief, telefonisch goed bereikbaar en aardige mede werker ook de prijs is prima.

Eva 04-01-2021

Mijn vriend heeft voor mij bij Kamera express Arnhem een Olympus systeemcamera gekocht. Hij is daar goed geholpen. Ze zijn vriendelijk, weten waar ze over praten en kunnen daar duidelijk over adviseren. Er waren per ongeluk 2 geheugenkaartjes aangeslagen terwijl we er 1 hadden gekocht. Dat geld is ook zonder problemen weer teruggestort. Kortom heel positief. De camera zelf daar moet ik nog wegwijs in worden, maar dat zal niet aan de camera liggen. Ben er erg blij mee!

MV 04-01-2021

Ondanks Kerstdrukte werd de bestelde TV 1 dag na bestellen op de dag voor Kerst afgeleverd. Super bezorgservice!
TV zelf voldoet tot nu toe aan alle verwachtingen.

A.Dirks 04-01-2021

Op 28-11-2020 bij Kamera express een nieuwe camera gekocht.
De dame achter de balie was zeer behulpzaam bij de uitleg van de camera en bijpassende batterygrip die helaas niet op voorraad was maar wel nagezonden wordt.
Kreeg een goede inruilprijs van mijn oude camera.
Verder zeer tevreden over de service van de winkel bediening die overigens mooi verbouwd is en zeer overzichtelijker geworden is.
Zal er zeker nog eens komen als ik nog wat nodig heb.

Ron 03-01-2021

Complimenten hoe het is geregeld bij kamera express met een afhaal punt je blijft gewoon in auto zitten en komen naar je toe

Frank Provenier 03-01-2021

Ik kocht op 31/12/2020 een camera Sony a7iii met Tamron lens 28-75 f/2,8 en toebehoren als startende fotografie hobbyist bij kamera express te gent, België. Professionele winkel, met brede keuze én alles in voorraad. Ik kreeg vlot en volledig informatie over de wenselijke aankopen.
De eerste dagen voldeed de camera en lens aan mijn wensen.

Klaas 03-01-2021

Weer prima geholpen in de superstore van Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Nog net voor de sluiting van de winkels voor de tweede lock-down. En mooi meegenomen de cashback op Nikon producten.

Maaike 03-01-2021

Super winkel en we zijn zeer goed te woord gestaan, geen enkel moment gedacht dat we de winkel werden uitgepraat, Raf heeft ons het gevoel gegeven dat we zeer welkom waren en heeft ons erg goed geholpen

Rianne 03-01-2021

Goed contact gehad met een medewerker. Goed geïnformeerd via mail en telefonisch. Alles werd duidelijk uitgelegd. Erg blij met mijn aankoop, een systeemcamera van het merk Canon.

Mark 02-01-2021

Snelle levering, heldere website. Super scherpe tamron lens gekocht 28-75 f2.8 di iii RXD.

klaver 30 02-01-2021

goede informatie, duidelijk en betrouwbaar bij superstore Breda.
canon powershot SX70HS zeer fijne compacte camera!
ben er blij mee!

Jos 02-01-2021

De aanschaf van een CANON EOS M50 ZWART + 15-45MM IS STM heb ik op basis van goede vergelijking op de site kunnen doen. Verder duidelijke communicatie en snelle service bij levering!

Eib Ham 02-01-2021

Afgelopen week een tv gekocht bij Kamera Express.nl. Binnen een paar uur gebeld met de afspraak voor levering en perfect binnen een dag geleverd. Prijs en kwaliteit van Kamera Express zijn altijd goed. Ik beveel ze daarom ook zeker aan. Ook de tv is een pareltje. Ben heel bij met mijn aankoop. Zowel aanschaf,levering en kwaliteit vooralsnog perfect.

Henny Pepermans 02-01-2021

Naast de webshop beschikt deze firma over veel fysieke winkels verdeeld over heel Nederland.
Kamera Express heeft kundig en vriendelijk personen en geven de juiste voorlichting.
Kamers Express heeft een zeer groot assortiment in alle prijsklassen. Voor mij de beste winkel op het gebied van foto en video.

Yardena 02-01-2021

Ik ben onlangs begonnen met fotograferen en heb via Kamera express een aantal items afgenomen. aangezien het allemaal nieuw voor mij is, heb ik goed advies nodig. Mijn ervaring is dat zij professioneel zijn, erg behulpzaam en de tijd nemen om je te voorzien van goed en passend advies. Zoals vandaag, ik was op zoek naar een onderdeel voor mijn flitsset en ben goed geholpen door Pascal. Hij heeft de tijd genomen om met mij mee te kijken, producten via de chat laten zien die op mijn wensen/vraag aansloten en meerdere opties gegeven om tot een beslissing te komen. Kortom, uitstekende service, ik beveel kamera Express zeker aan!

Koen 02-01-2021

Ik heb hier onlangs een compactcamera aangekocht voor mijn zoon. Ben hier met mijn zoon uitleg komen vragen over de aanschaf van een fototoestel en de verkoper heeft vriendelijk een duidelijke uitleg gegeven over de mogelijkheden. Waarna we daarna enkel nog mailtje hoefde te sturen, direct mail terug gekregen dat het toestel klaar ligt om af ta halen :)