Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 634 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Guy 25-06-2020

Vriendelijk onthaal en degelijk professioneel advies bij aankoop van camera in de Kamera-express store in Gent. Een aanrader

esther 25-06-2020

Ik zocht een vervangende body bij mijn lens. Tweedehands hadden hun de perfecte voor mij. Online gereserveerd in capelle. Naar toe gegaan en de afhandeling ging heel netje en vriendelijk. Kreeg ook nog 1 jaar garantie! Wat een service! Kom de volgende keer weer.

Rein 25-06-2020

Netjes geholpen in de winkel in Zwolle. De verkoper had alle tijd. Prima dus.

SdW 25-06-2020

Verrekijker via de overzichtelijke site 's avonds laat besteld, en de volgende dag keurig geleverd.
Mooi lichte en compacte kijker zoals beloofd.

Nadine 24-06-2020

Laat in de avond besteld, maar toch de volgende ochtend geleverd. Super.
En van de artikelen had langere levertijd, maar de camera, objectief en statief zijn wel direct geleverd. De ontbrekende waterpas wordt nagezonden. Prima service.

Henry 24-06-2020

Super goed geholpen. Wij kwamen in de winkel en hebben geen verstand van camera's. Ze namen alle tijd voor ons om alles uit te leggen en hebben zo een camera gekocht welke goed bij ons past. We zijn er super blij mee

Sander 24-06-2020

Voorraad website klopte bij mij niet (vandaag voor 23.59 besteld morgen in huis). Fouten kunnen gemaakt worden maar als ik vervolgens bel om naar jullie fout te informeren wordt na 10 minuten de verbinding verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Order per email geannuleerd met deze uitleg met een standaard antwoord als reactie. Geen excuses of iets anders. Zeer onvriendelijk, had meer verwacht toen ik de bestelling deed. Bedrag wordt over 5 tot 10! dagen pas retour geboekt.
Kamera Express 25-06-2020

Hoi Sander,
Wat vervelend te moeten lezen dat het artikel niet op voorraad bleek te zijn, ondanks de voorraad melding en dat je ons telefonisch niet te pakken heeft gehad, mijn excuses hiervoor. Telefonisch hebben wij enorm veel aanbod en werken we met man en macht om zoveel mogelijk klanten te woord te staan. Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend en had dit even wat anders aangepakt moeten worden. We zorgen dat de credit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

Kamera Express

HANS SCHAAREMAN 24-06-2020

VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM WINKELPERSONEEL. NEEMT DE TIJD EN DRINGT JE GEEN ZAKEN OP WAAR JE NIET OM GEVRAAGD HEBT. GOEDE UITLEG EN DUIDELIJKE INFORMATIE .

Camera-Express winkel te Zwolle . 24-06-2020

IK geef vanwege de service -voorlichting en snelle levering de webshop/winkel van Camera Express
een dikke 9 score !!!

Hans 24-06-2020

Altijd prima geholpen en goed advies. Ook geen enkel probleem als je iets wilt retourneren als het niet bevalt.

Pijl 24-06-2020

Erg vriendelijk en professioneel advies gekregen voor een verrekijker. Denkend en luisterend vanuit de klant heb ik een objectief advies met diverse mogelijkheden ontvangen.

Van de Vyver Jos 24-06-2020

Na een beetje geduld,misschien door de Coronacrisis is uiteindelijk mijn bestelling afgerond

super advies 24-06-2020

De service en klant behandeling is perfect.
Ik had een vraag en hij wist het antwoord direct en gaf ook nog een tip ,waardoor mijn product goedkoper uit viel. En ondanks de verbouwing neemt men alle tijd voor je.
Kamera Express 24-06-2020

Leuk om te horen! We denken graag met u mee.

Geert 23-06-2020

Goed en deskundig geholpen. Prettige medewerker in het contact. Snel geslaagd en voor een hele mooie prijs een prima camera gekocht.

B.Schoenmakers 23-06-2020

Bij de Kamera Express krijg je altijd advies op maat. Het personeel is erg vriendelijk en denkt met je mee.

Niels 23-06-2020

Fijne zaak met kundige medewerkers en dat nog eens gecombineerd met scherpe prijzen! Ook na vragen via mail snel en netjes te woord gestaan, top! Hebben in Rotterdam 2 LG OLED tv's gekocht.
Kamera Express 24-06-2020

Dat zijn 2 hele mooie aankopen geweest Niels, veel plezier ermee!

Rob 23-06-2020

Goed en deskundig advies en ruime keuze, redenen waarom ik al meerdere malen afgelopen jaren voor aankopen bij Kamera-express kom !

noor 23-06-2020

Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen. Op zondag besteld en toch al maandag direct in huis!

R.Mulder 22-06-2020

Deze winkel was makkelijk bereikbaar. vriendelijk personeel en we werden vlot geholpen.

Fred 22-06-2020

Mooie winkel,ruime sortering,goed overzichtelijk.Goed geholpen en snelle levering.

Harrie van den Hout 22-06-2020

Goede hulp bij het bepalen van de keuze voor dit toestel LG 55UM7660. Het toestel werd door een van de medewerkers bij mij thuis gebracht.

Roland Tel 22-06-2020

Uitermate vriendelijk personeel, er werd echt naar mijn wensen geluisterd. Kreeg nog goede tips. Kortom, een aanrader. Ik kom hier zeker weer.

Mark 22-06-2020

Vandaag de Sigma 70-200 f2.8 sport gekocht, prima geholpen. Medewerkers zijn kritisch en denken prettig mee.

BdJ 22-06-2020

Kamera Express is de super store van Nederland. Gemakkelijk ingericht, scherp geprijsd.

Leonneke 22-06-2020

Duidelijke informatie op de site, behulpzame medewerkers via de mail (al duurde de reactie wel lang, maar dat komt zoals aangegeven door drukte door corona) en levering snel en perfect.
Kamera Express 24-06-2020

Bedankt voor je begrip Leonneke, we doen ons uiterste best alles zo snel mogelijk op te pakken.