Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 634 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bert 30-11-2020

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Super snelle levering van de Denon receiver. Goed verpakt en goede online ondersteuning

Hanneke 30-11-2020

Twee jaar geleden goed geadviseerd over de aanschaf van een panasonic Lumix DC-TZ200 compact camera. Al heel veel prachtige vakantiefoto's mee gemaakt en nog steeds erg blij met het toestel. Nu kwam ik onverwacht toch weer bij kamera express vanwege een schade (door mij zelf veroorzaakt). De camera werd naar panasonic gestuurd, ik ontving keurig is kostenopgave voor de schade en na akkoord was de camera binnen twee weken weer terug. Ontzettend fijn dat het zo snel ging en ik weer prachtige foto's kan maken.

Eric 30-11-2020

Naast de scherpe prijzen op de website, in de winkel (Zwolle) voorzien van een professional eerlijk advies, men heeft meegedacht naar het zoeken naar de beste oplossing, afgestemd op mijn mogelijkheden. Goede inruil. (Neem altijd al je spullen mee)

Marian Groeneveld 30-11-2020

Ik heb onlangs 2 camera’s, Canon RP en de Olympus omd em5 mark iii, gekocht bij de Foka/Kamera Express, vanwege hun goede service in de winkel en scherpe prijzen, ook voor de inruilapparatuur gaven ze me een fair bedrag terug. Een aanrader!

Laurie 30-11-2020

Wat een fijne winkel. Vriendelijke en vooral goede en duidelijke uitleg gehad.

Kamera-Ad 30-11-2020

De prijzen bij Kamera Express zijn scherp; wat dat betreft kun je gerust zijn. De voorlichting is duidelijk en haakt in op de gestelde vragen. De inruilprijs is voor verbetering vatbaar, maar reageert op de (gebruikers) markt van vraag en aanbod. Het grote verschil met de occasions is dat er 5 jaar garantie gegeven kan worden bij aanschaf van nieuwe artikelen.

Giuseppe 30-11-2020

Ik had bij de aankoop van een LG OLED bij verschillende winkels prijs aangevraagd. Kamera Express had hierbij de beste deal voor mij (inclusief 5j garantie) en reageerde overigens telkens het snelst op mijn vragen. Ondanks de drukke Black Friday periode had ik de volgende dag mijn nieuwe TV al in huis. Zeer goede ervaring dus en ik ga hier in de toekomst zeker nog shoppen!

Nico 30-11-2020

Uitstekend geholpen door vriendelijk personeel. Door gebruik te maken van de inruilaktie in combinatie met de aantrekkelijke prijs een nieuwe Camera aangekocht. Ben nu al zeer te vrede over deze camera. Heel veel mogelijkheden, haarscherp en een hele goede grip in de hand.

Eldi Pernet 30-11-2020

Klantvriendelijk en prima uitleg over het product . Op al mijn vragen hadden ze een deskundig antwoord . Werd netjes geholpen door de verkoper om mijn product in de auto te zetten.

sjapo

Jos 30-11-2020

Ook later per email goed geholpen en uiteindelijk de TV besteld. Er werd gezegd dat, wegens de drukte, de levering op maandag zou zijn, maar het werd toch zaterdag geleverd. Netjes met een sms en email wanneer de levering zou plaats cvinden.

Leo van den Berg 30-11-2020

prima geholpen en goed advies, behoede mij voor valkuil dus zeer erkentelijk

Steentje 30-11-2020

Duidelijk site, makkelijk zoeken en scherpe aanbiedingen! Super snelle levering.

Raimon1983 30-11-2020

Afgelopen Zaterdag even naar KE Zwolle geweest voor wat achtergronddoeken. Daar geholpen door een zeer leuke en vriendelijke dame. Goed geholpen en geslaagd. Had ook niks anders verwacht. Doe nu sinds een jaar zaken met hen en tot nu toe altijd zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Op 1 werknemer na. Maar doet niet op tegen de rest die het wel super doen.

Beginnend fotograaf 30-11-2020

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg en geduldig. Zeker voor iemand zoals ik die pas begint met fotograferen.

Johan 30-11-2020

Op basis van de prijs, in combinatie met de revieuws gekozen voor Kamera Express. Website is overzichtelijk en duidelijk. Levering was, ondanks de black friday, snel. Ik had de TV een dag later in huis.

Jaap 30-11-2020

Afgelopen zaterdag besteld en vanmiddag binnen!!
Keurig verpakt en netjes geseald in de verschillende verpakking. Dat zien we graag.
Nadat alles is uitgepakt en gemonteerd kan de pret beginnen.
prima self-supporting camera die je vlot de weg wijst door het menu en voila "He is ready to go".
Ik ben nu al blij!!!

Peter Verhulst 30-11-2020

Vandaag mijn nieuwe D6 opgehaald in Breda. Ben wederom prima geholpen door xxx en zijn team. De camera werd uit de verpakking gehaald en er werd gecontroleerd of alle items die volgens de paklijst aanwezig moesten zijn ook meegeleverd waren. Een aanbod om het gebruik van de camera uit te leggen heb ik beleefd afgeslagen omdat ik overstap van D4S.

Evert T 30-11-2020

De shop is overzichtelijk en ruimtelijke. Zeker een must in deze Corona tijd! De uitleg mbt
het product is goed en de service in algemene zin is dik in orde. De medewerker hielp met de grote doos in de auto zetten en de achterklep op een creatieve manier te sluiten. Top!

P. Sprong. 30-11-2020

Mijn motivatie om naar Kamera Express Arnhem te gaan is mijn ervaring bij vorige aankopen aldaar.
Goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer. Enorme keus in vele merken en artikelen.
Prettige bediening en goede uitleg over het artikel. Ook de laagste prijsgarantie is echt waar gebleken.
Zeer aanbevolen en uitgebreide garantie en service.

Antony Snorrewind 30-11-2020

Een prima winkel waar een deskundige altijd paraat staat om je een goed advies te geven. Vriendelijke behandeling en goede kwaliteit van de camera en de lenzen. Heb een Canon R5 aangeschaft plus lens 24-105, een RF 35 mm. macro. Ideaal om mee te werken, een echte aanrader!

IlfordFP4 30-11-2020

Goed advies bij de aankoop van een nieuwe full-frame camera. Medewerker denkt mee naar een oplossing om oude objectieven te kunnen blijven gebruiken.

Yanti Widyasari 30-11-2020

Na mijn 10 jaar oude kamera (Canon) werd het tijd voor een nieuwe. Ik ben op onderzoek gegaan op het internet en het werd een Fujifilm X-T3 body zilver en een Fujinon XF 56mm f1.2 R lens.
Via internet ben ik ook bij Kamera Express terecht gekomen.
Ik ben zeer tevreden van Kamera Express.
Prima prijs, prima service en ik ben goed geholpen door twee verschilende medewerkers in Kamera Express Utrecht.
Al mijn vragen zijn beantwoord en mijn protector filter die niet voorraad was, kon ik de volgende dag ophalen.
Wat betreft de kamera en de lens! Een aanrader! Top kwaliteit!
En als express extraaaaatje kan je je garantie ook nog gratis verlengen naar 5 jaar 😁 , nou wat wil je nog meer👌.

Maarten 30-11-2020

Uitgebreide keuze en producten op voorraad. Deskundig personeel dat een goede inventarisatie uitvoerde van mijn wensen. Daardoor kreeg ik het juiste aanbod.

J. Goudriaan 30-11-2020

Ben hier op Cyber Monday langs geweest voor advies. Een zeer vriendelijke medewerker nam de tijd om alles uit te leggen en ik ging uiteindelijk heel tevreden met een nieuwe Sony camera + lens en ach. de deur uit.

Antony Snorrewind 30-11-2020