Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Helena 29-03-2021

Gisteren klemmen en een vinyl achtergrondrol besteld. Deze zouden vandaag toekomen. Echter ontving ik enkel de klemmen. Omstreeks 18u belde ik naar de winkel om te vragen of dit nog geleverd ging worden omdat ik deze de volgende dag nodig had. De persoon aan de telefoon zei dat ik me geen zorgen moest maken en hij er een goed oog op had en nog geen kwartier na ons telefoontje stond hier de koerierdienst toch met mijn rol. TOP BEDANKT

H.J. Brinkman 28-03-2021

Gekozen voor deze winkel omdat ze scherpe prijzen hebben, goede beoordelingen en aanvullend 5 jaar garantie aanbieden

Federica 28-03-2021

kamera express is the best shop in amsterdam where to buy high quality products , the service was helpful despite some issue about the order.

Rondru 28-03-2021

Reeds velen malen apparatuur gekocht, altijd prima levering en goede service.

Jan Boeren 28-03-2021

Prima winkel met een uitgebreid actueel assortiment. Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel zonder opdringerig te zijn. Ze denken mee met je portemonnee en proberen je op een eerlijke manier te helpen bij je keuzes.

Brightlife 28-03-2021

Zeer deskundig en klantvriendelijk. Ik oriënteerde me online op een nieuwe camera, kreeg op elke vraag snel en adequaat antwoord. Koos uiteindelijk voor de Sony A7iii en heb hier nog geen seconde spijt van gehad. Wat een top-camera!! Voor mijn volgende aankopen ga ik zeker weer naar Kamera Express.

Thomas vk 28-03-2021

Ik was zelf lang op zoek naar de AirPods Max, aangezien deze koptelefoon overal is uitverkocht, totdat ik via een advertentie op marktplaats terecht kwam op deze website en zag dat ze nog 1 blauwe op voorraad hadden. ik was zeer blij en heb ze gelijk besteld. om toch even zeker te weten of ik mijn koptelefoon zou krijgen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. klantenservice was heel vriendelijk, reageerde snel en gaven me het goede nieuws dat de AirPods Max natuurlijk voor mij waren gereserveerd. AirPods zouden volgende dag geleverd worden en dat is ook gebeurd. naar mijn ervaring een uitstekend winkel om uw aankopen te doen.

Johan 27-03-2021

Canon EOS R6 gekocht. zoals vorige keer goed en correct geholpen. Er zou een SD kaart nagestuurd worden maar ze hadden er net 1 ingeboekt. Na controle bleek dit winkelvoorraad te zijn en ze gaven die gelijk mee. Set in 1 keer compleet.
Top. Bedankt voor de service kameraexpress Breda.

Steef van Leeuwrn 27-03-2021

Ik kwam voor een Osmo Action voor op mijn hel en wilde de accessoire hiervoor kopen....Dar was niet nodig volgens de verkoper...toch wel helaas...dus moet ik deze nu nog bij bestellen... :-(

ellen stefels 27-03-2021

Vandaag voor informatie naar Kamera Express. We hadden een half uur de tijd en hebben deze ook volledig benut.Pepijn dank voor je Nette en deskundige hulp.

Peter 27-03-2021

Hebben binnen 3 maand onze 2e camera hier gekocht, dit omdat de 1e eerste camera schade had, we zijn zeer tevreden over het meedenken en adviseren wat te doen.

Gerrit Jan 27-03-2021

Goede deskundige afhandeling van aankoop van Benq monitor. Heeft lang geduurd ivm leveringproblemen maar dat komt veel vaker voor in deze tijd. (Covid) . Kamera express blijft mijn favoriet op fotografiegebied!!!

Jolanda 27-03-2021

goed en erg vriendelijk geholpen, goed advies gekregen. Blij met mijn aankoop.

Stan 27-03-2021

Vorige camera ging nét na afloop van de garantie kapot.... Uiteindelijk toch weer bij Kamera Express een nieuwe gekocht. Goede voorlichting, goede prijs.

Gertjan 27-03-2021

Na 2 dagen eindelijk gelukt om een artikel te betalen. Nu nog hopen dat het ook verstuurd wordt.
Ben benieuwd.
Kamera Express 29-03-2021

Beste Gertjan, bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat u problemen had tijdens het betalen van de order. Ik zie dat uw order inmiddels is verzonden en ontvangen. Veel plezier ermee.

yvonne 26-03-2021

vandaag mijn eerste camera gekocht bij de winkel. Werd erg goed geholpen en er werd goed uitgelegd

Hans 26-03-2021

Een middagje afgesproken in Capelle om mijn spiegelreflex gear in te ruilen voor een high end compact camera. Altijd al goed geholpen bij Kamera Express en ook veel online besteld omdat de club betrouwbaar is.. Nu wilde ik back to the basics en niet meer met al dat glas sjouwen. De vraag was wat is het oude spul waard en wat is de high end compact camera voor mij ? De inruilwaarde was eerst indicatief getaxeerd via email, wat de aanleiding was om naar Capelle te rijden. Aldaar werd de waarde bevestigd en ontwikkelde het adviesgesprek. Via internet had ik me al ingelezen, maar een beslissing was er nog niet voor de nieuwe camera. Het Corona half uurtje werd anderhalf uur. Ik ben hem nog steeds aan het ontdekken en ben er heel tevreden mee. Dank voor de adviezen en de hulp bij de keuze

Mp 26-03-2021

De Sony Alpha 7 iii FE 24-105mm vandaag aangeschaft.
Ziet er op eerste gezicht goed uit. Jammer dat me extra accu en geheugenkaart nog niet zijn bezorgd.
daardoor moeilijk foto,s maken, ;-). dus nog even wachten tot de rest komt.

A.Bruls 26-03-2021

goede informatie over het product en de levertijd niets mis mee kan nu het betere weer aan komt goed gebruik maken van mijn aanwinst

Ward 26-03-2021

Kamera Express in Breda is een heel fijne winkel
Sinds een paar jaar fanatiek aan het fotograferen geslagen en koop mijn spullen steevast bij Kamera Express in Breda. Fijne winkel, vriendelijke service en goede prijzen.

Tuxic 26-03-2021

Een Fujifilm Medium formaat camera aangeschaft en bij de koop (ook in coronatijd) zeer professioneel bijgestaan door de kundige medewerkers van KE. Filiaal Amsterdam blijft mij favoriete camera winkel.

Pilar 26-03-2021

Kamera Express is one of the safest places to buy your photo equipment. I have just purchases a Sony a 6400 but this is not my first purchase here.

I have been using their services for a long time as the people in the shop always make an effort to give you the best and honest advice on the products you purchase.

They are also very quick and smooth in the case of having to return a product. I highly recommend Kamera Express to anyone out there.
Kamera Express 26-03-2021

Dear Pilar,

Thank you so much for your kind words, we appreciate that!
Enjoy your Sony A6400.

R.van Rijswijk 26-03-2021

De click & collect is perfect geregeld en geweldige service bij mijn aanschaf 👍

Angela 26-03-2021

Vakkundig geholpen en medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, locatie is goed bereikbaar.
De site is klantvriendelijk in gebruik om produkten te zoeken en informatie te bekijken.

Rachel 26-03-2021

Snelle levering van bestelling, toen er aan mijn kant iets mis ging met betalen heeft de klantenservice mij goed en snel geholpen.