Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Nico 11-11-2020

Winkel in de stad, goed bereikbaar.
De verkoper dacht mee en zeker qua budget. Uiteindelijk verliet ik de winkel met een camera die onder mijn voorgenomen budget kostte. Fijn is dat.

N Schuler 11-11-2020

Weer eens ouderwets geholpen kort en duidelijke uitleg van de solara tv die ik gekocht hebt voor oudere mensen die in deze tijd wel eens moeite hebben met de moderne techniek dik tevreden mooi beeld wat wil je nog eer

eef 11-11-2020

Voor mijn was dit de eerste keer contact met camera expert. Ik belde en werd boven verwachtingen geholpen. mijn gegevens werden genoteerd en werd binnen een uur terug gebeld met mooi nieuws dat ze mijn aanbieding voor elkaar hadden en op de post werd verstuurd.
Nu mijn Olympus om10 mark 111 zo happy! ik ga hem met een leuke toegevoegde basis cursus helemaal ontdekken maar weet van een kennis dat dit dingetje prachtige plaatjes gaat maken.

Jay 11-11-2020

Erg vriendelijk personeel, helpen je graag en hebben er veel verstand van. Ik ben fan. Topwinkel!

Erna 11-11-2020

Na eerst grondig de website van Kamera Express te hebben bezocht, reviews te hebben gelezen, heb ik de winkel in Arnhem bezocht. Ik wil graag een camera zelf kunnen bekijken maar ook voelen hoe een camera in de hand ligt. De winkelmedewerker nam de tijd om goed naar mijn wensen te luisteren en dacht actief mee in mijn zoektocht. Met het advies en hulp van de winkelmedewerker heb ik de kit samenstelling van Sony A6000 zwart + 16-50 mm + 55-210 mm gekocht. Ik ben goed geholpen en blij met deze aankoop.

van Duin, Wouter 11-11-2020

Ongelooflijk veel keus en beslist ter zake kundig personeel in winkels en webshop.

Claudia Ugoeze 11-11-2020

Op de webshop mooie tv gezien, uiteindelijk contact gehad met winkel Rotterdam om toch de juiste keuze te maken. Heb geen minuut spijt van de aankoop. Super jullie klantenservice en verkoopmedewerkers

Frans Heckers 11-11-2020

Je wordt goed geadviseerd en prima geholpen bij een aankoop. Het personeel is deskundig

Claudia Ugoeze 11-11-2020

Ben blij met de aandacht die mij gegeven is van kamera express. Goede uitkomst en mooie tv mogen ontvangen

Huub 11-11-2020

Prima winkel met vriendelijk personeel en goede service en advies. Top.
Sigma 85mm F1.4 DG DN ART Sony FE-mount gekocht. Prima resultaat. Aanrader!!!

Anita 10-11-2020

Prima service, telefonisch snel correcte informatie verkregen en snelle levering! Ik heb op deze wijze mijn oude spiegelreflexcamera vervangen door een nieuwe. Ook erg fijn dat er ook fysieke winkels zijn voor service en vragen mocht het nodig zijn. .

Ton 10-11-2020

Ik kom er vaker, Ik krijg altijd goed advies, personeel is erg behulpzaam en handelt altijd correct.

Karin de Roo 10-11-2020

Vriendelijke bediening voorzien van professionele hulp en kennis van zaken.

g.dejong 10-11-2020

Prima winkel met een goede afhandeling, ze nemen de tijd voor je om tot een goede aankoop te komen

D.J. 10-11-2020

Na enkele weken twijfelen over welke camera ik zou aanschaffen heb ik heb vorige week een Sony A7 mark III body met een Sony FE 50mm F/1.8 lens.
Wat een fantastisch mooie camera! Ik ben meerdere malen heel goed geholpen in de Kamera Express in Groningen. Hele fijne communicatie, zowel in de winkel als via de mail.

M. Dikstra 09-11-2020

Echt een hele fijne winkel met deskundig en vrolijk personeel. De verkoper heeft me behoedt voor het aankopen van een verkeerde lens omdat ik even niet goed gelezen had in het woud der Sony lenzen. Na aanschaf van een a7sii ben ik nog een keer terug geweest in de winkel met een paar vragen over instellingen, daar werd ik ook heel goed mee geholpen. Er gaat niks boven een echte winkel met zakenkundig personeel. Ik koop dit soort apperatuur daarom echt nooit online. In een winkel is de service veel beter.

Duracell22 09-11-2020

Op basis van de goede reviews deze spiegelreflexcamera gekocht. Na een snelle levering de spiegelreflexcamera vandaag ontvangen. De camera ligt lekker in de hand en is erg licht voor een spiegelreflexcamera. Met een korte maar duidelijke handleiding en de gratis online cursus hoop is snel het toestel onder de knie te krijgen.

Ruby 09-11-2020

Wat een fijne winkel! Professioneel advies en er wordt echt de tijd voor je genomen. Al mijn vragen uitgebreid kunnen stellen en heel blij met de producten die ik heb gekocht! Het is mijn eerste Camera en wat ben ik er blij mee. Bedankt!

Pierre 09-11-2020

Rijkelijk aanbod van alle soorten camera's en accessoires. Goede nieuwsbrieven met interessante en functionele aanbiedingen. Scherpe prijzen. Fijn dat er naast een webwinkel ook vele echte winkels zijn.

Wim 09-11-2020

Ben goed geholpen, bij de aankoop van mijn eerste camera en voorgelicht over mijn camera, toen deze door een ongelukje stuk was gegaan wederom goed voorgelicht hoe ik kon handelen om de schade aftewikkelen.
Heb toen het zelfde type camera opnieuw gekocht, wederom netjes geholpen.

Sebastiaan 09-11-2020

Op 4-11 om 17:15u online bij Kamera Express een Sony OLED TV (KD-55A8) besteld.
Binnen enkele minuten ontving ik orderbevestiging per mail waarin werd aangekondigd dat ik dezelfde dag nog zou worden gebeld door het bedrijf dat de TV zou komen brengen. Dit is keurig netjes gedaan en een afspraak voor levering gemaakt de dag erna.

Op 05-11 is rond 12:00u de TV keurig geleverd door de vervoerder.

Alles is gegaan zoals je zou hopen en verwachten dat een levering zou gaan. Zo hoort het! Ik kan niets anders zeggen.

Doordat het allemaal perfect verliep heb ik geen contact met Kamera Express hoeven opnamen dus kan daar niets over zeggen.

Hier kunnen veel bedrijven iets van leren.

carlijn 09-11-2020

Ik heb de keuze gemaakt om bij kamera-express mijn canon 90d te kopen omdat hier een leuke actie bij zat. Helaas was de camera niet meer in het dichtsbijzijnde filiaal maar na een mail zou de camera daar wel heen gestuurd kunnen worden. Dus top service. Fijne afhandeling in de winkel.

Rachel 09-11-2020

Geweldige service gehad. Ze nemen ruim de tijd voor je en geven goede adviezen. Heel blij met mijn aankoop.

Wouter 08-11-2020

Via tweakers gehoord dat ik hier een goede deal kan krijgen. Snelle reactie, en volgende dag al geleverd ! Top service.

Jos van Reenen 08-11-2020

Mooie en klantvriendelijke zaak met goede deskundigheid in huis.
Corona regels worden super nageleefd en de sfeer is super klantgericht.