Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 633 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sytske 15-02-2024

We waren nog nooit bij Kamera-express geweest. Via internet bij deze zaak gekomen. We werden heel goed geholpen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Goede uitleg gehad over verschillende camera's. Daardoor konden we een goede keus maken. Wil er ook een basiscursus volgen. Een zaak om aan te bevelen.
facebook-8 15-02-2024

Heel erg bedankt voor je mooie review! De cursus is erg leuk en leerzaam om te volgen.

Peter L. 14-02-2024

De deskundige en vooral behulpzame medewerkers van de winkel Kamara Express Capelle a/d IJssel hebben mij uitgebreid geïnformeerd bij het kiezen van een verrekijker Steiner Wildlife XP 10x44 en behulpzaam bij het geven van tips voor het gebruik van mijn nieuwe verrekijker. Ook de telefonische klantenservice heeft bijgedragen dat de verrekijkers in de winkel waren om ze te vergelijken. Ik kwam naar de winkel om te kiezen tussen een Steiner Wildlife XP 8x44 of de 10x44 en zij hebben mij bovendien uitermate goed geholpen bij het vergelijken van de Steiner met andere merken en specs. Hierdoor kon ik in alle rust overwogen kiezen en wat uiteindelijk heeft geleid tot de aanschaf van de 10x44 (en dat is persoonlijk) Een verrekijker zal je toch fysiek moeten hanteren om een goed beeld te krijgen wat bij je past. Zij hebben mij alle tijd gegund (meer dan 1,5 uur) om de kijkers te vergelijken en gepast van advies gedaan. Kortom ik ben een blije klant.
facebook-8 15-02-2024

Heel goed dat u de tijd heeft genomen om dit goed te proberen, alleen zo kan je de beste keuze maken. Heel erg bedankt voor de review. Ik wens je heel veel plezier met de verrekijker.

L.P. 14-02-2024

Wij waren op zoek naar een juiste lens op onze SONY FX30 op een gimbal. Bij KameraExpress die bekend staat om z'n ruime sortering van foto-apparatuur, kozen we voor de nieuwe range Samyang V-AF objectieven. Dit zijn lichtsterke AF-objectieven die bij alle brandpunten hetzelfde gewicht en vormfactor hebben. Daardoor hoef je bij het wisselen de gimbal niet opnieuw te balanceren. Dat werkt snel en handig. De lens was op voorraad en snel geleverd. Ook de aftersales is uitstekend. Kortom een aanrader.

Nancy Bouthoorn 14-02-2024

Na onderzoek op internet gedaan te hebben, besloot ik in de winkel ook advies te vragen. Ik werd zeer prettig geholpen, waarbij goed geluisterd werd naar wensen. Binnen mijn wensen werd een passend advies met verschillende camera’s en prijsniveaus naast elkaar getoond zodat er zonder druk binnen mijn budget (onbekend voor de verkoper) een fijne keuze gemaakt kon worden. Ook werd ik op de hoogte gebracht van ontwikkelingen op camera gebied waar ik nog niet van op de hoogte was. Hierdoor heb ik een goede keus kunnen maken. Uiteindelijk was de service zo goed dat ik direct tot aanschaf over gegaan ben en het gevoel heb hier absoluut geen spijt van te krijgen.

Erwin 12-02-2024

Excellente en snelle service als gewoonlijk.
Absoluut aan te raden.
Ongelooflijk hoe snel alles gaat.
facebook-8 13-02-2024

Super snel proberen we zeker te zijn Erwin, bedankt voor je review!

Joyce 10-02-2024

Ik ben in de vestiging van Den Bosch geweest omdat ik op zoek was naar een andere camera en lens. Ik ben uitstekend geholpen met eerlijk en kundig advies. Ik kreeg een redelijke prijs voor mijn oude camera en er werd veel tijd genomen voor uitleg, uitproberen en advies.

Ik ben zeer tevreden en ben uiteindelijk met een nieuwe camera en tweedehands lens naar huis gegaan.
facebook-8 12-02-2024

Fijn te lezen te dat mijn collega je goed geholpen heeft.

Heel veel plezier met de nieuwe camera!

Romy 08-02-2024

Fijne overzichtelijke website. Ook met outlet items waardoor je weer mooi wat kan besparen ;)! Duidelijke communicatie. Hulp waar nodig. ‘s avonds bestelt en de volgende dag alles netjes in huis. Daarnaast goed te volgen bestelling. Bedankt Kamera express nu heb ik mijn camera voor de vakantie binnen!
facebook-8 09-02-2024

Wat fijn dat je lekker met de camera op vakantie kan!

Ook als je alleen advies nodig hebt, kan je altijd bij ons terecht.

Veel plezier, misschien kan je paar 'kiekjes' delen via onze socials?

Altijd tevreden de deur uit. 06-02-2024

Al jaren zijn wij klant bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel. Omdat we zo goed en vriendelijk geholpen worden, komen wij telkens graag terug. Het personeel is zeer kundig en voorziet je altijd van goede informatie.
Ook bij inruilen van apparatuur worden we altijd naar tevredenheid geholpen. Je krijgt een eerlijke prijs voor de inruilapparatuur.
We gaan altijd weer tevreden de deur uit.
facebook-8 07-02-2024

Fijn te lezen dat jullie ondertussen vaste klant zijn!

Bedankt voor het vertrouwen.

Wil Ooms 05-02-2024

Ik was op zoek naar een groothoek voorzetlens. Zag deze op de site van KE. Was alleen op bestelling. Ik gaf aan dat ik niet zeker wist of die lens aan mijn verwachtingen zou voldoen. KE bood aan de lens te bestellen en dat ik hem in de winkel mocht komen beoordelen. Kreeg bij binnenkomst melding en ging in Almelo proberen. Werd uitermate vriendelijk en kundig geholpen en heb de Raynox voorzet lens gekocht.
facebook-8 06-02-2024

Goed om te lezen Wil, we helpen je natuurlijk graag op deze manier, ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Caroline 01-02-2024

Op de site kon ik me vooraf goed inlezen en een voorselectie maken. In de winkel ben ik erg vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan. Er werd ruim de tijd voor mij genomen en ik kreeg heel goed advies (en een lekker kopje koffie 😊).
De winkel in Utrecht is ruim en heel goed te bereiken.
Een erg prettige ervaring én ik ben heel blij met mijn camera.
facebook-8 02-02-2024

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent in de winkel.

En een kopje koffie is altijd een plus!

Ahmad Ata 01-02-2024

I know there are a lot of shops out there, but you will be 100% satisfied once you visit and order from Kamera Express.
Last year I ordered my new Sony Alpha camera and this year I ordered a new lens. They deliver really fast and also have good tips & suggestions in their store.

Benno 30-01-2024

Deze shop is TOP! Kamera Express Breda met voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
Zeer vakkundig personeel die je op een zeer professionele en vriendelijke manier te woord staan. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden van de apparatuur zodat jij de beste keuze kan maken voor je aankoop.
Deze mensen weten waar ze het over hebben. Nemen alle tijd om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Ik ben ZEER TEVREDEN met mijn aankopen en heb nog steeds een blij hoofd...
facebook-8 31-01-2024

Dat doet me goed te lezen Benno! Daar worden wij ook ontzettend blij van.

Fijn dat je bij ons terecht kan, ook met de auto. ;-)

Vera Stielstra 30-01-2024

Al jarenlang vertrouw ik op Kamera Express voor al mijn professionele apparatuurbehoeften, en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Hun uitgebreide assortiment, deskundig advies en vriendelijke medewerkers maken het tot een topbestemming voor elke fotograaf of filmmaker.

Wat me het meest opvalt bij Kamera Express is de passie en toewijding van hun medewerkers. Of ik nu op zoek ben naar een nieuwe camera, lenzen of accessoires, ze nemen altijd de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me te voorzien van waardevol advies. Dit niveau van klantenservice is zeldzaam en wordt enorm gewaardeerd.

Bovendien is het assortiment van Kamera Express indrukwekkend. Ze hebben alles wat een professionele fotograaf nodig heeft, van de nieuwste camera's tot hoogwaardige lenzen en andere accessoires. Het feit dat ik alles op één plek kan vinden, maakt mijn winkelervaring des te gemakkelijker en plezieriger.

Al met al kan ik Kamera Express niet genoeg aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige professionele apparatuur. Hun uitstekende klantenservice, uitgebreide assortiment en passie voor fotografie maken het tot een absolute favoriet onder fotografen en filmmakers.
facebook-8 31-01-2024

Bedankt voor dit mooie compliment Vera!

Fijn te lezen dat je altijd bij ons terecht, tenslotte hebben wij hier allemaal dezelfde passie voor fotografie en willen we elkaar helpen om naar een hoger niveau te brengen.

andre 28-01-2024

Zeer goede ervaringen met kamera-express. meerdere bestellingen gedaan en altijd goed ontvangen.
Goede webshop voor al je foto apparatuur.
facebook-8 29-01-2024

Hi Andre,

Ontzettend goed om te horen dat je een fijne ervaring beleeft bij Kamera-Express, daar zijn we ontzettend blij om!

Erwin 25-01-2024

Aanschaf objectief.
Word er altijd goed geholpen, kundig personeel en denken met je mee.
Nemen ook de tijd om dingen uit te leggen. En voor mij lekker dichtbij.
facebook-8 26-01-2024

Bedankt voor het mooie compliment Erwin!

Toon Hermans Genk 22-01-2024

De medewerkers van KameraExpress zijn vriendelijke mensen die mij op een zeer professionele manier geholpen hebben, zij zijn echt vakbekwaam. De herstelling van mijn toestel verliep sneller als verwacht en de herstellingskosten vielen wel mee.
facebook-8 23-01-2024

Bedankt voor je fijne review Toon, goed om te lezen dat je toestel het weer goed doet na een reparatie, ik hoop dat je er weer veel plezier van zult hebben.

Jelle 22-01-2024

Ik was op zoek naar een reisstatief voor mijn filmcamera. Omdat ik gebruik maak van een rolstoel, moest het een toegankelijk statief zijn. Via de website kwam ik er niet helemaal uit, dus ben ik naar de winkel gegaan. Daar ben ik uitstekend geholpen. Een zeer geduldige verkoper die met mij meedacht. Verschillende soorten geprobeerd.

Aanvankelijk had ik een Manfrotto op het oog, maar daarvan kreeg ik de hendels van de poten niet goed los. Toen kwam hij met een Benro iTrip FIT29AIH1 met een goed bijpassende statiekop van Sirui VA-5 Video Head. Een zeer geschikt statief, wat ook nog eens lichter en compacter is, dan de oorspronkelijke Manfrotto. Dus dat is helemaal mooi!

Hans Beijer 22-01-2024

Ik was voor een cursist in haar opdracht op zoek naar een mooie 'instapcamera' waarmee zij voorlopig voort kan en die vond ik in het ruime assortiment van Kamera Express. Het digitaal bestellen ging super eenvoudig en snel. Kon niet beter!

Miranda 20-01-2024

Super tevreden, er werd alle tijd genomen in de winkel en alles werd heel goed uitgelegd!
facebook-8 22-01-2024

Wat fijn om te lezen, bedankt voor de review!

Daisy Schwartz 19-01-2024

Dit is nou een typisch voorbeeld van goede service van mensen die er echt verstand van hebben. Ik kom niet vaak, maar als ik kom, kom ik met een lach de winkel uit en ben ik nog enthousiaster om te gaan fotograferen!

Erwin 19-01-2024

Ik kom al jaren bij de vestiging Capelle a/d ijssel.
Word er altijd prima geholpen, en er word meegedacht en dat vind ik prettig.
Dit keer kwam ik voor een DLSR.
Mooie zaak, personeel neemt de tijd en.....lekker dichtbij.
facebook-8 19-01-2024

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Erwin! Bedankt voor je mooie review.

P. Scova 18-01-2024

Uitstekend geholpen; vriendelijk, geduldig en deskundig. Verder prima omruil/inruil waarde gekregen. Ben heel tevreden met Kamera Express.!
Top zaak!

Ruben 17-01-2024

We bestelden een Lumix TZ200 in outlet, na het lezen van talloze recensies en de review van kamera express. Toch wel bang afgewacht tot het pakket werd geleverd, maar de camera en verpakking waren in perfecte staat, alsof niemand het al had open gemaakt. Wij zijn zeer tevreden over de service en de scherpe prijs! Aangeraden.
facebook-8 18-01-2024

Fijn dat het pakket in goede staat binnen gekomen is! Ik wens je veel plezier met de camera!

Kim 14-01-2024

Ik heb polaroid fotootjes besteld, en het was de volgende dag meteen in huis! Daarnaast kreeg ik een persoonlijk kaartje erbij :)
facebook-8 15-01-2024

Bedankt voor het review!

Leuk dat je een kaartje kreeg van mijn collega!

Marionfotografie 13-01-2024

Wanneer ik in de winkel in Arnhem kom met een vraag, wordt ik altijd heel vriendelijk geholpen. Dit keer was ik er om de sensor van mijn camera te laten reinigen. Die was een beetje te stoffig ... in een mum van tijd was dit alweer klaar. Daarna wat vragen gesteld over een camera die ik had gezien op de website. Dit zou echter een downgrade zijn van mijn D4 en dat werd ook heel duidelijk gezegd. Een voorbeeld wat er wel voor in aanmerking komt genoemd, een stille camera zoals een Nikon Z6 of Z8. Zeer prettige plek om te komen, vriendelijk personeel en leggen graag iets uit. Ik kom er graag!