Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 634 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jordi 13-08-2020

Ik heb een bestelling geplaatst van drie artikelen. Een LED panel en twee reflextoren.
Vandaag het pakket ontvangen:
- Op de witte zijde van de reflector zitten oranje vlekken, en omdat dit het laatste artikel is, konden ze niets vergelijkbaars voor aanbieden.
- Het LED panel had geen accu bij zich, terwijl op de drie product foto's een accu te zien is. Je koopt toch wat je ziet.. en niet achteraf zeggen, ja dat is inderdaad niet zo slim.

De geven oplossing? Of ik anders langs Den Haag kon rijden om het om te ruilen.. En anders konden ze niets doen en of ik het terug kan sturen. Ik bestel online om het thuis te hebben niet om een uur in de auto te gaan zitten voor mijn product, ik betaal er immers verzendkosten voor.

Ongelooflijk, dat twee van de drie artikelen niet in orde zijn en dat je zo slecht geholpen wordt. En dat terwijl ik het dit weekend nodig heb en er geen gepaste oplossing gegeven kan worden.

Eerste order hier en ook gelijk mijn laatste, zo zie je dat de service van Bol en Coolblue uiteindelijk toch de beste is.
Kamera Express 14-08-2020

Beste Jordi, bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat het niet zo is gelopen als had gemoeten. Onze excuses hiervoor. Ik heb contact gehad met een collega en die gaat de foto's van de LED panel aanpassen. Ik ga jou een email sturen.

Henriette 13-08-2020

Vriendelijke ontvangst en vrijblijvend en deskundig advies bij keuze tussen reparatie of nieuwe aankoop.

Nooit meer Kamera Express 13-08-2020

De klacht
Ontzettend teleurstellende klantenservice meegemaakt. Een dag voordat we op vakantie gingen de camera -Canon Powershot 540- binnengekregen. Verpakkingsdoos verwijderd en het blauwe Canon doosje met toetsel bij de koffers neergelegd zodat we op vakantie op ons gemak het toestel konden instellen en uitproberen. Volgende dag is mijn vrouw jarig en dit was een kado. Doos opengemaakt, accu opgeladen en wat bleek: hij deed het niet, het display was defect....

De echte irritatie onstond pas de volgende 9 dagen: we hebben 6x gebeld, voicemails ingesproken, mails gestuurd.
Dagenlang geen reacties ontvangen.
Uitendelijk na 9 (lees 9 dagen) heeft er een medewerkster gemaild dat we in Zwolle de camera konden ruilen. Later nog gebeld door dame en die was niet op de hoogte van de mail dus die dame ging niks doen/controleren om zo "niet in de weg te zitten".... Zinloos telefoontje dus...
Zwolle is niet om de hoek, ook niet vanaf de vakantie locatie maar na 9 dagen zoveel bureaucratie meegemaakt te hebben was ik er zo klaar mee dat het maar moest.
Afgelopen maandag in Zwolle aangekomen, heeeeeeel lang gewacht op mijn beurt en de parkeerautomaat 3x bijgevuld te hebben ben ik eindelijk "geholpen". Medewerker heb ik het hele verhaal gedaan, excuses konden er wederom niet vanaf net als bij zijn collega's.
Misschien is het beleid om geen excuses te maken bij Kamera Express???
De medewerker maakte zich meer zorgen om de nieuwe accesoires in Zwolle te houden dus werden de oude oude accessoires omgerolen zodat er in Zwolle een nieuw doosje stond met nieuw en ingepakte accesoires. Maar inmiddels was ik al/nog zo geirriteerd dat het me niet boiede en heb ikzelf de camera gecheckt of deze het wel deed. Dat was het geval.
De medewerker begon nog een veraal dat hij deze klachten vaker hoorde en bij zijn manager had neergelegd maar er doorgaans geen actie ut kwam.
Dit hele gedoe heeft mijn hele maandagmorgen gekost, benzine (85 km gereden) en paar euro aan de parkeerautomaat. Totaal dus een paar uur weggegooid op vakantie, kosten gemaakt en geen enkelteken van compassie laat staan een vergoeding.
En nu komt het: maandag had ik natuurlijk gemaild met Kamera Express (want bij bellen pakken ze toch niet op) en gisteren een mailtje terug gekregen met de tekst dat de melding was afgehandeld.
Zonder reactie, geen excuses, geen antwoord, niks!!!
Wat een verschrikkelijk takkebedrijf is dit! NOOIT IETS KOPEN HIER!!
De oplossing
Financiele compensatie

Beste klant,
Bedankt voor uw review en wat ontzettend vervelend om te lezen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u er flink van baalt. Excuses voor deze situatie.
Gelukkig is de omgeruilde camera wel goed. Heeft u deze al kunnen gebruiken ?
Tot slot: ik ga u een email sturen.

Fleur 13-08-2020

Afgelopen week bij de Kamera Express Superstore in de Nikon D3500 gekocht (ik koos de kit incl objectief, tas en kaart) . De verkoper, die later de bedrijfsleider bleek te zijn, heeft mij meer de keurig geholpen. Een hele duidelijke uitleg en demonstratie gehad en de set meegenomen naar huis. Wat een fijn toestel, de op het toestel aanwezige gids geeft ook een fijne uitleg. Resultaat: vanaf de eerste foto alles scherp in goed belicht, een aanrader !

Ton 13-08-2020

Kamera Expres in Zwolle, zeer bekwame en vriendelijke sociaal medewerkers, fijne ontvangst een bakkie koffie bij binnen komen. altijd klaar voor een gesprek anders dan Fotografie, fijn toch.
Goede service en snelle afhandeling, begrip voor u wensen en aanmerkingen. Zeer zeker dat ik jullie zal aanbevelen bij vrienden familie en bekenden. Ik kom graag terug voor een volgende product. een vriendelijk en positieve groet
Ton

Dun John 13-08-2020

Overzichtelijk winkel, je wordt goed geholpen ondanks at het druk is. Ze nemen echt de tijd voor je. Gevoelsmatig deskundige mensen.

H Coenradi 13-08-2020

Top camera ik heb de Nikon d7500 sinds kort in mijn bezit ik ben super tevreden over deze camera.
De foto's zijn schitterend van kwaliteit de 4k films zijn super
Ik ben zeer tevreden met deze camera

Ruud Verlaan 12-08-2020

Super winkel.
ze nemen voor iedereen de tijd . Of je nu wat goedkoop komt of iets duur.
Ik heb een goede inruilprijs voor mijn canon spullen gehad.
En met de Sony a9ii en 200- 600 mm ben ik goed geholpen.
Met een goede bak koffie
Kamera Express 15-08-2020

Hi Ruud, wat leuk om te lezen dat je kennis hebt gemaakt met onze winkel. We zien je in de toekomst graag terug.

Marja 12-08-2020

Een fijne winkel waar je goede informatie krijgt over je camera.
Wij wisten al wat we wilde hebben, maar nemen ze de tijd voor je.
De prijzen zijn er goed en de service is prima.

Vincent 12-08-2020

Kamera Express Utrecht blinkt uit als je aan de beurt bent, dan krijg je alle aandacht die je wenst. Het kan er erg druk zijn. Mijn ervaring is dat je de verkoper moet kiezen die ook zelf met het merk van jouw keuze werkt, dan krijg je als bonus de 'ins en outs' van het product, maar ook de persoonlijke ervaring telt dan mee. Bijna alles is de volgende dag leverbaar indien het niet in de winkel aanwezig mocht zijn.

T Tummers 12-08-2020

Een tamron alround lens gekocht ,mooie stevige lens en hij maakt mooie scherpe fotos.
Vriendelijke verkooper ,die alles zeer goed uitlegde.

Mgovers 12-08-2020

Ik heb deze week mijn Canon 80d ontvangen. Na lang twijfelen toch besteld en zeker geen spijt van. Ik heb hem smiddags om 16u besteld en de dag daarna om 11u kreeg ik al een mail dat hij bij het pick-up point lag.
Ik heb inmiddels al vele haarscherpe foto's gemaakt, echt super blij mee! Ik ga vaker bestellen bij kameraexpress. Enige wat jammer was, is dat mijn mailtjes blijkbaar niet aankwamen om een of andere technische reden...

Beste M. Govers,

Bedankt voor uw review en wat vervelend te lezen dat uw e-mails niet aankwamen. Gelukkig zijn ze aangekomen hoor.

Ik zag dat u netjes antwoord heeft gehad op al uw vragen.

CM 12-08-2020

Bij binnenkomst erg snel en vriendelijk geholpen. Duidelijke informatie werd gegeven bij de aanschaf van mijn nieuwe camera.
Een batterij moest nog nagestuurd worden. Dit is netjes en snel verzorgd. Top service!

R. de Goeijen 12-08-2020

Gebruiksvriendelijk en deskundig bij het geven van adviezen en antwoord op de vragen die er zijn.
Er wordt met je meegedacht als er twijfels zijn wat te doen.
Je wordt in een prettige sfeer geholpen en er is ruim voldoende tijd om tot aankoop over te gaan.

Kathia 12-08-2020

Prima service genoten in Dilbeek. Heel blij ook met de gekochte camera. Alleen spijtig dat ze de gewenste filters niet op stock hadden.

Ton Swanenberg 12-08-2020

Afgelopen zaterdag een nieuwe body, Nikon D7500, gekocht en een portretlens Sigma 105 MM F/2,8. Goed en prettig geadviseerd door Anne-Marie aansluitend bij mijn behoefte en wens om mijn oude lens te blijven gebruiken. Heerlijk zo’n winkel waar mensen met verstand van zaken en liefde voor de fotografie werken.

Dorina 12-08-2020

- alle tijd voor een klant
- bij een vaag probleem van mij hebben ze door vragen stellen en onderzoek doen voor mij een passende oplossing gevonden. Heel fijn!
- oud ( maar goed) materiaal kun je inleveren en krijg je geld voor, daar bellen ze voor en volgens mij heeft ieder personeelslid een specialisatie. Dus ook iemand die de occasions beoordeeld.
- er valt niet te onderhandelen over de prijs, dat vind ik jammer
- grote voorraad. Enorme keuze.

piet dobiez 11-08-2020

Ik ben goed geholpen door de medewerker en luister naar je wens en je krijg goed advies Gr piet dobiez

Vanessa 11-08-2020

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snel antwoord op gestelde vragen. Zeer snelle levering van het product.

Hans Bernink 11-08-2020

Kamera Express heeft een snelle service om het door mij gevraagde produkt op zicht in de fysieke winkel van mijn keuze te krijgen. Goede service, goede prijs. Ook inruil van gebruikte lenzen heel tevreden over. Zelfs een vrij oude lens bracht nog een mooi bedrag op. Algemeen: heel tevreden over deze winkel.

Hans Bernink 11-08-2020

Kamera Express heeft veel produkten op voorraad, en heeft een snelle service om het door mij gevraagde produkt op zich in de fysieke winkel van mijn keuze te krijgen. Goede service, goede prijs. Ook inruil van gebruikte lenzen heel tevreden over. Algemeen: heel tevreden over deze winkel.

Koen van der Velde 11-08-2020

Ik heb in de winkel in Almelo een televisie van Philips (65pus7354) gekocht. Zeer tevreden over de afwikkeling en aankoop. Zeer deskundig geholpen door Jesper, die uitgebreid de tijd voor mij nam.
Zeer klantvriendelijk geholpen.

Canon Powershot SX740 HS 11-08-2020

Heb mijn camera bij het filiaal in Breda gekocht. Ligt net buiten het centrum, makkelijk bereikbaar en parkeren voor de deur. Netje geholpen en goed advies gehad. Zou in de toekomst zeker teruggaan voor eventuele nieuwe aankopen. Opmerking: kortingen online bij kamera express werd bij de kassa niet automatisch meegenomen, moest dit zelf kenbaar maken.

Janneke 11-08-2020

Voorzien van duidelijk en helder informatie mijn eerste spiegelrefex gekocht. Snelle levering en goed verpakt kwam mijn camera binnen, ook nog eens voor een voordelige prijs!

J.Keizer 11-08-2020

Heb afgelopen week 3 mails gestuurd om informatie te krijgen over verschillende producten.Nog steeds geen antwoord.Kom niet met het antwoord het is druk.