Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bas Worm 30-10-2023

Ik zat voor de Z-5 camera te twijfelen over een Z 24-120 of Z 24-200 lens. De een wat lichtsterker, de ander een groter zoombereik, de een interne VR, de ander niet. In alle rust zijn alle voors en tegens van beide lenzen besproken en heb ik een overwogen keuze kunnen maken. Fijn dat er nog tijd voor je genomen wordt en deskundig advies gegeven wordt.

Ben Schiffeleers 29-10-2023

Vriendelijke en correcte verkopers! Goede uitleg over de gekochte producten.
Filiaal van Kamera Express in Maastricht is een fijne winkel.
facebook-8 30-10-2023

Bedankt voor het mooie compliment!

Kappert 28-10-2023

Vandaag een gaming Android tv gekocht bij kamera express woonboulevard Almelo. Top geholpen. Verkoper nam uitgebreid de tijd voor ons. Hier ga ik vaker komen.

Patrick Bosmans 28-10-2023

Na online reservatie lag mijn nieuwe Canon EOS r8 camera een uurtje later in de winkel in Turnhout klaar ,goede uitleg gekregen over beschikbare lenzen en andere gestelde vragen .
Tevreden terug naar huis en nu genieten van mijn nieuwe camera

Freddy Van Erp 28-10-2023

Foto apparatuur... dat koop je bij Kamera Express. Ook hier in België. Moet een eindje rijden naar Evere (België) maar is steeds de moeite. Ken geen andere winkel die me de service geeft die ik wens!

Sdj 28-10-2023

Zeer prettig geholpen in Capelle aan den IJssel. Helaas was mijn online bestelling niet zoals gehoopt. Gelijk contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of het ook mogelijk is om mijn artikelen om te ruilen of te retourneren in de winkel. Dit was mogelijk, dus op naar Capelle. Hier vriendelijk gehoord en te woord gestaan. Nu kan ik weer blij foto's maken! Volgende keer kom ik direct naar de winkel. Bedankt!

Zethof 27-10-2023

Netjes en vakkundig geholpen in Capelle a/d Ijssel. Wordt goed mee gedacht en prima advies gehad van de medewerker. Nikon AF-P 70-300 mm F4.5-5.6 E ED VR. Deze lag ook netjes gereserveerd volgens afspraak gereed.

Hub 27-10-2023

Ik heb de canon r6 mkii aangeschaft bij Kamera express. Reden is: deskundig en vriendelijk personeel. De prijs is conform markt.

Gerda 27-10-2023

Prachtige shop met ruime keuze aan artikelen. Zeer vriendelijk, deskundig personeel.

Gerda 27-10-2023

Mitchell van Splunter 27-10-2023

Een nieuwe positieve ervaring met een bezoek aan een Kamera Express winkel is weer een feit. Dankzij jullie inruil systeem heb ik weer een leuke deal kunnen sluiten. En ging ik weer helemaal happy naar huis met een nieuwe aanwinst. Oude spullen bewaren en inruilen bij Kamera Express loont zeker. Niets anders dan hulde en alle lof voor Kamera Express!
facebook-8 27-10-2023

Wat slim dat je je oude gear in hebt geruild.
Fijn dat je kon slagen bij ons!

Sjef 26-10-2023

Prima winkel, ik werd goed geholpen.
Ondanks dat het niet druk was werd ik niet lastig gevallen met vragen, of gevolgd of ander opdringerig gedrag.
Kreeg alle tijd om lekker rond te neuzen en voor vragen werd goed de tijd genomen.
Werd goed voorgelicht over de lens die ik wilde kopen.
Geen overdreven aanprijzen, gewoon open en eerlijk over het product.
Het personeel wist waar het over sprak, had zeker kennis van zaken.

Jan 25-10-2023

In eerst instantie perfect online geholpen waarna ik de Superstore in Maastricht heb bezocht en daar onder zeer deskundige hulp van Dhr. Dennis mijn keuzes heb kunnen maken waarna mijn aankoop volgde. Nu gaan studeren op de 641 pag. tellende handleiding echter, ik ben van harte welkom in de winkel voor eventuele hulp en/of vragen. Al vaker bij Kamera Express een aankoop gedaan en dat is heel goed bevallen, blijkt nu ook weer 🔝

Ton 25-10-2023

Bij Kamera-Express in Capelle a/d IJssel geweest voor informatie over een nieuwe camera.
Heel geduldig en goed alles uitgelegd en tips gegeven.
Veel kennis van zaken en totaal niet opdringerig.

Dit heeft geresulteerd in de aankoop van een Canon camera met 2 lenzen

Rien 25-10-2023

Kamera Express Almelo, altijd fijn om daar naar toe te gaan, Leuke medewerkers die weten waar ze het over hebben.

F.F. 25-10-2023

Door de jaren geen al heel wat materiaal gekocht bij Kamera express en nooit problemen gekend met leveringen.
Wanneer je naar hun winkel gaat merk je dat ze heel klantvriendelijk en gemakkelijk aanspreekbaar zijn, voor mij is dit toch een plus punt.
facebook-8 25-10-2023

Bedankt voor het vertrouwen.

Fijn te lezen dat je tevreden bent over ons.

Anne 25-10-2023

Gister online een aanvraag gedaan voor de verkoop van mijn camera terug aan kamera express omdat ik deze te weinig gebruik. Ik was op zoek naar een plek waar ik wist dat het in juiste handen zou zijn. Vanochtend al een indicatie voor de verkoop ontvangen en in de middag langs gegaan bij de fysieke winkel in Den Bosch. Daar werd ik heel vriendelijk geholpen en spatte het enthousiasme voor mijn olympus camera er vanaf. Binnen 14 dagen staat het verkoopbedrag op mijn rekening. Ontzettend tevreden!

Ed 24-10-2023

Ik had info per mail opgevraagd over een toestel ( een nieuwe type met wat ik heb gehad) dit leek aardig overeen te komen met mijn eerste toestel wat ik ooit gehad hebt en besloten om naar Groningen te rijden voor meer info en advies.
Keurige uitleg gehad en personeel was zeer behulp hoevend en stond me goed te woord. Ik besloot om de aankoop direct te doen en mijn oude toestel wat ik 4 jaar geleden had gekocht bij Camera Express ( wat toch niet aan de verwachtingen deed van mijn 1e kapotte toestel Panasonic Lumix FZ38 ) in te ruilen. Ook daar kreeg ik een goed prijs voor terug.

Piet 24-10-2023

We zijn goed voorgelicht over het aan te kopen product, prettige en rustige verkoper niet opdringerig

AG 24-10-2023

Op zoek naar een powerbank, bij Kamera Express uitstekend geholpen en wegwijs gemaakt in het vele aanbod. Ze nemen echt de tijd om voor jou de beste oplossing te vinden.

Ed 23-10-2023

Eerst een goede uitleg gekregen op mijn vraag per mail. Daarna in de winkel wezen kijken en meer uitleg gekregen op mijn vraag en toestel en uiteindelijk een mooie prijs voor mijn oude systeem gekregen. Kortom. Goede service en zeker aan te bevelen.

Jan 22-10-2023

Ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Ben goed geholpen, de verkoper nam ruim de tijd bij de aanschaf van een macrolens en heeft alles prima uitgelegd. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

Marthin Flokstra 22-10-2023

Nadat ik op de webshop heb gekeken naar half formaat Fujifilm camera's ben ik naar de winkel in Maastricht gegaan. Daar hebben de medewerkers mij heel goed advies gegeven. Daarna verder online onderzoek gedaan en telefonisch wist de service medewerkster mij aanvullende informatie te geven. Op basis daarvan vervolgens 2 verschillende types naar Maastricht laten komen. In de winkel hebben de medewerkers mij geholpen bij het definitieve besluit. Ik ben ongelooflijk blij en verrast wat ik allemaal met de Fujifilm GFX 100S body en de Fujifilm GF 55mm F/1.7 R WR kan. Veel geld maar de kwaliteit is het dan ook echt waard.

Marja van Aalst 22-10-2023

Kamera Express Breda, daar werd ik super goed geholpen, namen echt de tijd.
facebook-8 23-10-2023

Bedankt voor het compliment! Ik zal dit doorgeven aan mijn collega's.

Nick Rombouts 22-10-2023

Hier bij kamera express zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam, ze helpen je met de beste producten voor de soort foto's die je wil nemen, ook staan ze altijd paraat als er een probleem is of kunnen ze meer uitleg geven die sommige mensen nog niet wisten. zeker een aanrader voor beginnende en gevorderde fotograven