Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 631 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

kamera express online 18-10-2023

NIet in de winkel geweest , Outlet model kon niet meer opgehaald worden . Het telefonish hulp center heeft mij een goed voorstel gedaan om het product thuis te leveren in plaats van naar een afhaalpunt.=Pluspunt

Leoni Smith 18-10-2023

Deze winkel heeft een grote sortering en een goede service. Ik heb er de compact camera parasonic DC-TZ90 zilver besteld en kreeg keurig bericht toen die binnen was. Met uitleg waarom het reserveren nodig was. De uitleg en verzorging als klant was goed en ik ben erg tevreden over deze camera. Ik heb er al vele mooie paddestoelen van onderaf mee kunnen fotograferen, heel handig, dat uitklapvenster.
Ook aan zee heb ik mooie veraf foto's gemaakt. Ik ben zeer blij met deze camera.

Gregory 16-10-2023

Één zeer betrouwbare winkel met een ruim aanbod aan kwalitatieve producten. De verkopers zijn zeer klantvriendelijk en helpen je met het juiste materiaal te vinden, geschikt voor jouw doel en budget. Met kennis van het vak geven ze goede raad, waarbij eerlijkheid primeert. Je gaat hier niet te veel betalen voor spullen die je niet nodig hebt maar krijgt altijd de interessantste optie aangeboden.
facebook-8 18-10-2023

Bedankt voor dit mooie compliment!

We willen iedereen helpen om fotografie tot het volgende level te tillen en dat ook betaalbaar te houden.

Lars Hofman 16-10-2023

Ik ben een beginnende fotograaf, ik was op zoek naar een R7 en een Tamron 15-600 lens.
Super geholpen aan de balie bij Capelle, ik mocht de lens testen. Koffie met bonen is ook heerlijk haha :)

Erik 15-10-2023

Ruime keuze in fotomateriaal. Professionele en vriendelijke medewerkers.
Eerlijke info en ze luisteren naar uw behoeften.

Fay 15-10-2023

Onlangs bij Kamera Express de Sony Cybershot RX100 VII besteld. Ik had deze camera al een tijdje op het oog maar aangezien de prijs nog niet aangeschaft. Totdat ik zag dat Kamera Express voor een verlaagde prijs een zogenoemd "outlet" model verkocht, dit ging om open doos model. Hier heb ik toen contact over gehad om te informeren over wat dit precies inhield, hier netjes en spoedig antwoord op gekregen via de whatsapp chat service. De camera is net als nieuw en werkt volledig, niks op aan te merken. En dat toch voor een aantrekkelijkere prijs. Ook had ik meerdere producten besteld waarvan sommige een andere levertijd hadden, na contact zijn de producten apart verzonden zonder extra kosten. Ik ben erg tevreden over beide mijn aankoop en de service.
facebook-8 16-10-2023

Bedankt voor het compliment Fay! Fijn te dat wij je daarbij konden helpen.

hovenierke 15-10-2023

Ik heb de gegevens van de shop op Internet gevonden, en had dus geen voorgeschiedenis. Bij aankomst ben ik doorverwezen naar de meest competente verkoper, die mijn wens snel geanalyseerd heeft en mij de Lumix Z300 heeft aanbevolen. Het is nog te vroeg om meer te zeggen over de camera. Ik heb nog geen gelegenheid gehad om deze volledig te testen, maar het eerste contact is positief verlopen.

Frans 15-10-2023

Ze geven goede uitleg bij je aankopen en hele goede service. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Frans 14-10-2023

Edwin 14-10-2023

Snel geleverd, goed geprijsd, geen nonsens, gewoon bestellen en ervaar het zelf!

Amit 14-10-2023

I had to trade in my camera and I am very pleased with prompt and professonal services at Antwerpen Store. I would like to specially mention Steven for his technical expertise and freindly interaction. Many thanks and keep it up !

Hugo 14-10-2023

Al 5 jaar loop ik regelmatig langs de winkel in Breda.
Steeds twijfel ik, maar vandaag ben ik naar binnen gaan.
Ik ben verkocht en heb gekocht.....
Wat een vriendelijke service, de uitgebreide uitleg, alle tijd nemen voor vragen, een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Echt genieten.
Zo blij dat ik de winkel ben ingelopen en het niet online heb gekocht!!!
Dank voor service, het was echt genieten

R Dahler 14-10-2023

Er fijne en mooie winkel met vriendelijk en kundig personeel. Heb er een stuk voor moeten rijden maar dat was het meer dan waard. kom hier zeker terug

Elisabeth 13-10-2023

Zeer vriendelijk en professioneel personeel.
Uitgebreide en duidelijke uitleg.
Uitgebreid assortiment in de winkel.
facebook-8 14-10-2023

Bedankt voor het compliment!

Fijn dat je zo tevreden bent met ons.

Ab 13-10-2023

Nog een van de weinige fotospeciaalzaken in de omgeving met kennis van zaken en vriendelijk personeel.

M.M 13-10-2023

Ik was hier vrijdag 13 oktober. Voor een camerastatief had al via de website zitten kijken maar daar krijg je geen antwoord,
dus ben ik naar de winkel gegaan in Den-Bosch.
Zeer nette winkel en heel goed assortiment .
Ben daar door de mevr. heel goed en professioneel geholpen voor een standaard ze heeft ook alles heel netjes uitgelegd en voor gedaan.
Een aanrader om daar naar toe te gaan.
Is voor mij een top winkel.

cor 12-10-2023

Advies en uitleg gekregen over de verschillende keuze in kamera's. Goede service gekregen. En nu genieten we van de gemaakte foto's.
facebook-8 13-10-2023

Bedankt voor het compliment!

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent. Veel plezier met het maken van nieuwe foto's!

AVH 12-10-2023

Mooie winkel. Vriendelijke verkoper die een duidelijke uitleg gaf van de mogelijkheden en benodigdheden voor de aankoop van een eerste toestel.

Wim 12-10-2023

Je wordt geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben. Duidelijk in de advisering en maken zeker niet de indruk dat ze alleen willen verkopen. Het personeel luistert goed en geeft dan eerlijk advies. Positieve en open benadering.

Maarten 12-10-2023

De medewerker was behulpzaam, goed geïnformeerd en kon mij nuttige informatie geven over mijn gewenste aanschaf (Canon EOS250D).
Er was geen sprake van opdringerige 'upsell' en uiteindelijk liep ik weer naar buiten met precies mijn wens.

e 12-10-2023

goede service in Kamera Express
goede uitleg in Kamera Express
goed geholpen in Kamera Express
geduldig in Kamera Express
zoeken alternatieven in Kamera Express

Wil Molenaar Maaskant 11-10-2023

Prima bedrijf. Voldoende keuze en top medewerkers die in alle rust de tijd nemen om je van het goede advies te voorzien. Niet de eerste keer dat wij hier camera’s kopen. Aanrader!

Stefan Celis 11-10-2023

Super service, mooi vergelijk tussen de producten, absoluut niet opdringerig naar verkoop kortom TOP

Frans 11-10-2023

Vandaag uit Alkmaar weer een bezoek gebracht naar mijn favoriete Fotozaak. Wederom als van ouds weer prettig geholpen door de verkoper Jelle, om een Sony lens te kopen. En na een kopje koffie met een goed gevoel de winkel te Capelle verlaten. Ik kan deze zaak aan een ieder aanbevelen.

Harry 11-10-2023

De ontvangst is vriendelijk en de medewerkers zijn deskundig. Goede uitleg. Je krijgt ook de gelegenheid om vragen te stellen. Samenvattend: prima.