Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 634 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Jacintha 09-05-2021

Mooie canon lens aangeschaft bij kamera Express. Gedegen en deskundige uitleg gekregen over de lens en mogelijkheden voor gebruik op de huidige en een ander camerasyateem.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review Jacintha! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en graag tot een volgende keer.

Anitapaul 08-05-2021

We hebben gekozen voor deze shop omdat ze een goede service bieden en klant vriendelijk zijn, daarnaast een scherpe prijs en een goede uitleg over de camera en de lens
Kamera Express 21-05-2021

Hi Anita. Wat ontzettend fijn om te horen! We hopen je in de toekomst nog veel vaker van dienst te zijn.

Kees 08-05-2021

Eerst heb ik me via de site van Kamera-express op de hoogte gebracht van de verschillende compact camera's. Je krijgt dan wel veel informatie te verwerken. Daarna (gisteren) ben ik naar de winkel aan de Woonboulevard in Almelo gegaan en ben daar zeer professioneel en met veel geduld geholpen. Ook toen ik vanmorgen met enkele aanvullende vragen kwam nam men weer alle tijd. Fijn dat er winkels zijn met zulk personeel!
Kamera Express 20-05-2021

Hi Kees, op de site kan het aanbod inderdaad wat overweldigend zijn. Goed dat je naar Almelo bent gegaan en dat ze je daar verder hebben kunnen helpen. Ik hoop dat je een mooie keus kunt maken!

Mark 08-05-2021

Goede service bij Kamera Express Amsterdam voor aanschaf mijn nieuwe Sony A6400 + 70-350mm lens. Nemen de tijd om je te helpen en uitleg te geven.
Kamera Express 20-05-2021

Dat is een mooie combinatie Mark, veel fotoplezier!

J Peters 08-05-2021

Een Sony A7III met 28-70 lens(kit) en Sony 90 mm Macrolens gekocht. Goede informatie op de site, snelle levering. Duidelijke website en alles aangekocht in de webwinkel. Ging probleemloos. Al eens eerder een camera gekocht in de zaak in Groningen, verlies ook prima! Ik kom ook bij mijn volgende aanschaffen zeker terug bij KameraExpress!!
Kamera Express 20-05-2021

Bedankt voor je positieve woorden. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen. Graag tot een volgende keer!

Henk Swinkels 08-05-2021

De winkel is in de buurten het personeel is erg vriendelijk. De service is erg goed. Een betrouwbare leverancier die ook nog eens met je meedenkt.
Kamera Express 20-05-2021

Hi Henk, wat leuk om te horen, dat doet ons goed!

van Wijk 08-05-2021

Goede voorlichting en nemen de tijd voor je, een ruime keuze aan camera's en accessoires
Kamera Express 20-05-2021

We zijn blij je zo goed van dienst te kunnen zijn!

Huub 07-05-2021

Ben eerst naar de winkel in Maastricht geweest voor algemene in formatie over een systeemcamera. Ben daar voortreffelijk geholpen door een medewerkster en heb zoveel mogelijk info gekregen om het thuis nog een keer in alle rust te vergelijken. Ben de volgende dag terug geweest en werd door een andere medewerker verder geholpen. Heb uiteindelijk de gekozen camera, lens, extra accu en verdere benodigdheden gekocht. Ik heb ook goede uitleg gekregen over het gebruik van de camera. Ben zeer tevreden.
Kamera Express 20-05-2021

Wat fijn om te horen dat onze collega's uit de winkel je zo goed hebben kunnen informeren tijdens je aankoop! Wij wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag snel weer terug in de winkel in Maastricht.

Rene 07-05-2021

Na eerlijk en open overleg over mogelijkheid reparatie oude lens besloten om een nieuwe te lens te kopen. Met mijn eerste vrag om een occasion te kopen werd ik er netjes op geattendeerd dat het type niet klopt met de tekst maar wel met de foto. Ben erg netjes geholpen en nu blij met de aanschaf!
Kamera Express 20-05-2021

Fijn dat we je konden helpen Rene. Veel fotoplezier!

Kai 07-05-2021

Super fijne winkel in Den Bosch. Goed geholpen. De Canon EOS R6 is een hele fijne camera en ben nu al super blij met mijn aankoop.
Kamera Express 20-05-2021

Dat is zeker een hele mooie camera. We zien je graag weer in Den Bosch!

D. Braamhaar 06-05-2021

Goede service en de mogelijkheid om een betere prijs te krijgen voor het product.
Kamera Express 07-05-2021

Wat fijn dat je zo blij met ons bent!

Cor 06-05-2021

Hele goede informatie gekregen van Victor. Nam alle tijd en heeft heel veel kennis van zaken.
De klant is daar nog echt koning. Service staat hoog in het vaandel.
Kamera Express 07-05-2021

Hoi Cor, bedankt voor je review. Victor is inderdaad een topper!

Karlijn 06-05-2021

Ik heb de shop in Arnhem gekozen omdat deze de dichtstbijzijnde winkel was. Op de site stond dat de camera uitverkocht was en tijdelijk niet leverbaar was, na een chatgesprek bleek dat deze gewoon op voorraad was. Verder had de verkoopmedewerker voldoende kennis om mij op weg te helpen.
Kamera Express 07-05-2021

Hi Karlijn, fijn dat het alsnog gelukt is de camera te bestellen. Heel veel fotoplezier!

KF 06-05-2021

Altijd een topservice bij Kamera-express. Daarbovenop altijd de beste prijzen, een goed bereikbare klantenservice en uitgebreid assortiment! Hele vriendelijke en technische mensen in de winkel die je graag helpen.
Kamera Express 07-05-2021

Leuk om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, daar doen we ons uiterste best voor!

BJR 06-05-2021

Goed geholpen om product (LG smart tv, ziggo certified) te vinden op de website - bleek een storing te zijn ; snel een goede link gekregen. Bestelproces op webshop ging soepel en netjes de volgende dag afgeleverd. TV is prima.
Kamera Express 07-05-2021

Fijn dat je de televisie alsnog hebt kunnen bestellen. Heel veel kijkplezier!

Henk 06-05-2021

Kamera Express is erg volledig en vriendelijk in de klantenservice, al zijn de wachttijden voor telefonische vragen wel wat lang.

Verder zijn ze scherp in de prijs en de extra acties zijn motiverend, zoals masterclasses.
Kamera Express 07-05-2021

Hoi Henk, bedankt voor jouw review.

We doen onze uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Heb je onze nieuwste actie al gezien? We bestaan namelijk 25 jaar! Daarom geven we als je een bestelling doet cadeaukaarten weg tot wel €200!

Winston 06-05-2021

Bij een bezoek aan kamera express ben ik meer dan uitsluitend geholpen. Ik kwam binnen met een idee maar na een goed advies heb ik een andere keuze gemaakt. Ik ben hier meer als blij mee. (Filiaal Breda)
Kamera Express 07-05-2021

Hi Winston, goed te lezen dat je zo blij met ons bent. Daar doen we het voor!

Manuela 05-05-2021

Super goede service van Kamera express gehad. Zowel in de winkel als online.

AMSG 05-05-2021

Klantvriendelijkheid van aantal medewerkers die er al wat langer werken (Capelle a/d IJssel) is heel goed. Ik wordt graag door hun geholpen en geïnformeerd. Ze dringen geen producten op en geven goede informatie.
De telefonische klantenservice kan nog wel wat leren, gelukkig kunnen we nu weer naar de winkel.

Harry Hollegien 05-05-2021

Ik heb in het verleden de Canon Eos R gekocht met 24-105mm F4 en 24-240mm lens gekocht. Ik heb hierop mijn "oude" Canon camera en enkele lenzen ingeruild. Toen werd ik op een fantastische wijze geholpen en dat was gisteren weer het geval. Ik heb gisteren de Canon Eos R6 gekocht en ook nu ruim te tijd om alles te bespreken en zaken af te wegen. Mijn verkoper is heel reeel in zijn verhaal en verkoopt geen fantastische verhalen. Hij blijft keurig bij de feiten en dat vind ik zeer prettig. Dus ook nu weer een zeer goede ervaring!

Yvonne Stevens 05-05-2021

Bij Kamera Express (en voorheen Foka) worden wij al 40 jaar deskundig, professioneel en vriendelijk geholpen!
Zeer uitgebreid assortiment!
Ook nu weer de Fujifilm X-T4 op voorraad. Fijn om in de regio zo’n uitgebreid assortiment te kunnen bekijken.

Alexander 05-05-2021

Goedendag,onlangs een LG oled evo tv gekocht in fileaal Alemelo .
Zeer goed en enthousiast geholpen .
Heel blij en tevreden met de aankoop.

Databart 05-05-2021

Goede website. Alles makkelijk te vinden. Alle jaren een tevreden klant, al vanaf 1998

Jeffrey 04-05-2021

Bedonderd door de reparatie. Ik heb mijn drone binnen de garantie termijn opgestuurd omdat de kalibratie het niet deed. Vervolgens krijg ik een rekening met een foto van schade die er niet op zat. De drone zat goed verpakt toen ik die opstuurde. Ook heb ik geen melding gehad van een beschadigde verpakking. Zo komen ze mooi onder de garantie uit, en ik heb geen poot om op te staan. Ik heb hier voor meer dan 15K euro besteld, maar in de toekomst zal ik mijn uitgave bij de concurrent doen.
Kamera Express 05-05-2021

Beste Jeffrey, bedankt voor uw review.

Wat ontzettend vervelend om dit te lezen. Ik zie dat je hierover contact hebt opgenomen en ik heb mijn collega van de reparatieafdeling gevraagd om dit morgen op te pakken.

klaas 04-05-2021

Vorige week zaterdag (01-05) bij Kamera Express Groningen de RF800 mm telelens gekocht. Ik had er al veel over gelezen op allerlei fora, en was plezierig verrast dat de lens in Groningen zowaar in voorraad was. Na een probeer-sessie met deze lens op mijn Canon R body (waar ik van het winkelpersoneel toestemming voor kreeg) en thuis even nauwkeurig kijken naar de kwaliteit van de foto’s, heb ik de lens gekocht.
De winkel zelf is niet erg groot en wat sober ingericht. Er is niet zoveel "te zien". Maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de bediening.
De service in de winkel is prima, ben daar goed geholpen. Vooral fijn dat ik even een paar foto's kon maken met de lens, want het blijft een kostbare aanschaf.