Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Chantal 07-06-2023

Groot aanbod, vriendelijk en professioneel personeel. Duidelijk en correct. Personeel voorziet je van goed advies.

Noor 07-06-2023

Fijn, netjes en professioneel geholpen. Vriendelijke mensen en veel keuze uit producten.

Vincent 05-06-2023

Het bestelproces is zeer overzichtelijk en het werkt prima. Een goede keus aan lenzen etc, Wat ik vooral waardeerde de keus om het op te halen. De communicatie hierover is snel en prima geregeld. Een aanrader
Kamera Express 07-06-2023

Bedankt voor het aanraden!
Fijn te lezen dat alles soepel en snel verliep.
Hopelijk tot snel!

Sony A7 mark 3 04-06-2023

vandaag een A7 mark 3 gekocht goed geholpen en goede uitleg top. heb mijn oude Sony A7 mark twee ingeruild tegen een goede inruilprijs.
Kamera Express 05-06-2023

Slim om je oude gear in te ruilen, zo kan je toch iets nieuws kopen voor een leukere prijs!

Veel plezier ermee.

Mil 04-06-2023

Gezellige shop met personeel dat een deskundige uitleg kan geven op al je vragen. Een eerlijke prijs bij taxatie van tweedehands materiaal.
Een aanrader.

Bo 03-06-2023

Online contact gehad ivm het inruilen van mijn oude camera. Duidelijk en heldere feedback gehad en zonder problemen mijn camera in kunnen ruilen tegen een vergoeding. Daarvan een nieuwe camera gekocht. De Canon is heel fijn in gebruik en er werd goed naar mijn wensen geluisterd.

Eric T 03-06-2023

Fijne winkel met vriendelijk personeel in Almelo , goede uitleg over aanschaf nieuwe body van Canon

geertmantje 02-06-2023

Ik koos op basis van een advertentie met een aanbieding. Bestellen ging eenvoudig, evenals het regelen van de betaling (met IDEAL) 's morgens besteld en 's middags het programma al in gebruik genomen. Super!

Angela Kersten-Verriet 02-06-2023

Vriendelijk en deskundig personeel. Die de tijd neemt om je als klant goed te helpen. Voor mij als leek voel ik me op me gemak. Want al die termen die er bestaan daar weten hun op een makkelijke manier uit te leggen zodat ik het snap. Ik ga er graag naartoe, vanuit Groesbeek zo daar gelukkig. En bovendien gratis parkeren.

Luc 02-06-2023

Vriendelijk, correct en gratis verzenden. Jammer dat mijn oude lens niet kon worden overgenomen.

Brouwer 01-06-2023

Duidelijke website, alle informatie goed te vinden.
De beloofde snelle levering, volgende dag had ik mijn camera al in huis.
Kamera Express 02-06-2023

Bedankt!
Fijn te lezen dat je de volgende dag alles in huis had.

Marco Zandvliet 01-06-2023

Geweldig concept,via mail de bestelling en gelijk de check op Voorraad,daar wordt je al blij van
En dan smiddags je melden en dan vakkundig geholpen met vragen en de geruststelling dat je keuze voor jou produkt goed is
Ging met een goed gevoel weg,met zijn tips en info tijdens de aankoop
Kamera Express 02-06-2023

Dat doet me goed te lezen! Fijn wanneer alles op rolletjes verloopt en dat jij de deur uit loopt met een goed gevoel en een goed product wat bij je past.

Anne 01-06-2023

Ik ben naar de kamera express winkel gegaan in rotterdam. Ik was nog best onbekend met camera's maar ik wou er graag mee aan de gang gaan en er veel van leren. Ik ben vandaar naar de winkel gegaan om advies. Ik best super geholpen door de medewerker daar, die te tijd voor mij nam en veel heeft uitgelegd over verschillende camera's. We zijn uiteindelijk uitgekomen op een hybride camera, waar ik tot nu toe echt super tevreden mee ben en aan mijn eisen voldoet.

Tevreden klant 31-05-2023

Mijn ervaring met Kamera Express is erg goed. Het was rustig in de winkel, dus ik was direct aan de beurt. Ik werd goed geholpen, door een vriendelijke medewerker. Hij nam de tijd en luisterde goed naar mijn wensen. Daarnaast kon ik producten uitproberen om mijn twijfels voor aanschaf weg te nemen.
Kamera Express 01-06-2023

Fijn om te lezen dat je deze ervaring zo gehad hebt. Juist doordat je zelf de producten kan zien en proberen kan je de keuze het beste maken. Ik wens je veel plezier ermee.

Tevrede klant 31-05-2023

Producten besteld op zowel de website als in de store in Amsterdam. Daar werd ik vriendelijk geholpen. De meneer was zeer geduldig en gaf goed advies.

LievenL 31-05-2023

Telkens ik hier kom keer ik blij terug, of dat nu na een terugname van mijn oud materiaal is of na aanschaf van een lens die ik reserveerde en keurig klaar ligt...steeds heel goed advies erbij. Topwinkel.

Dank je wel!

Wim 31-05-2023

Goede communicatie en service en alles wordt netjes verpakt!!
Door een technische storing had mijn bestelling een vertraging opgelopen.
Dit is zo snel mogelijk rechtgezet en de bestelling is nog dezelfde dag verstuurd.
De volgende dag had ik het ontvangen zoals beloofd, terwijl dat een zaterdag was.
Dikke pluim voor het team van Kamera Express.
Doe zo verder!!

Ingeborg 31-05-2023

Ik ben al jaren klant bij KameraExpress. Ook deze keer wel uitstekend geholpen. Ik kwam voor een adviesgesprek en ben uitgebreid geïnformeerd ondanks dat er tijdens het gesprek veel nieuwe klanten binnen kwamen. Ik kreeg alle tijd om twee body's te vergelijken, te voelen en te proberen. De verschillen werden helder uitgelegd en er werd goed ingespeeld op mijn gebruik. Er werd geen enkele druk uitgeoefend om toch iets aan te schaffen. Dat heb ik wel gedaan, juist omdat ik alle tijd kreeg om te ervaren en na te denken.
Kamera Express 01-06-2023

Super om te lezen Ingeborg! We wensen je veel plezier met je aankopen!

LJ 30-05-2023

Zeer vakkundig personeel. Luistert eerst naar de wensen van de klant en komt dan met onderbouwd advies.
Goede uitleg en nemen tijd voor de klant

Allan 30-05-2023

Ondanks alle drukte in de winkel werd iedere klant vriendelijk en geduldig geholpen. Ja ik moest even wachten maar toen ik aan de beurt was...mijn complimenten. Customer Service uit het boekje. Als beginnend amateur werd ik gevraagd en ongevraagd voorzien van adviezen, werden mijn vragen vriendelijk en met kennis beantwoord dat resulteerde in een super blije klant. Met een big smile voldaan naar huis.

L 30-05-2023

Filiaal Utrecht

Mooi ruim opgezet filiaal. Een zeer compleet assortiment. Maar het belangrijkste is dat er ervaren en geschoold personeel werkt. Men heeft daar verstand van zaken en je kan alles vragen wat je wilt. Ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.
Kamera Express is absoluut mijn favoriete camerawinkel.

T.J. Doeve 29-05-2023

De kwaliteit van uw support is uitstekend. Om een goede keuze te kunnen maken tussen de CANON EOS R10, EOS R6 Mark II, EOS 6D en EOS R was het deskundig advies van uw medewerker precies wat ik nodig had. Het werd uiteindelijk de CANON EOS R6 Mark II. Ik ben er volledig tevreden over.
Tijdens de koop hebben we het niet over jullie actie gehad, mijn hoofddoel was vooral gericht op het kopen van de juiste camera die geschikt is voor mijn doeleinden. Dat u achteraf alsnog de vouchers nastuurde werd zeer gewaardeerd, bedankt!
Kamera Express 01-06-2023

Goed om te lezen dat je de support uitstekend vind. Dit zien wij graag. We doen er alles aan om iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Bedankt voor je mooie review.

wouter 29-05-2023

vriendelijke mensen, nemen de tijd voor je ook al ben je een beginner en domme vragen bestaan niet bij hun, en zeer goede kennis van de apparatuur

Koen H. 29-05-2023

Wederom uitstekend geholpen door xxx in het filiaal in Amsterdam. Vriendelijk, professioneel en geduldig ;). Kom graag in de zaak aan de Parnassusweg en dat komt vooral door de service en vriendelijkheid van de medewerkers. Ook yyy is zo'n uitstekende medewerker met veel kennis en goed advies. Kortom uitstekende ervaring en ik kom zeker weer terug!

Marjolein 29-05-2023

Een tijdje terug naar de winkel in Capelle ad IJssel geweest voor advies. Marcel heeft alle specificaties van de Canon R6, R6ii, R7 en R8 voor mij op een rijtje gezet om te vergelijken. Fijn meegedacht over mogelijkheden back button focus en evt rolling shutter besproken. Prettig geholpen en tot de conclusie gekomen dat de R6ii het beste bij mijn wensen aansluit. Deze heb ik 2 weken geleden bij Kamera Express aangeschaft na reserveren via de website. Blij mee.
Kamera Express 01-06-2023

Wij wensen je er veel plezier Marjolein! Kom je snel eens wat foto's laten zien ?