Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 634 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

eddy Houdevelt 15-04-2022

Een gezellige winkel en een veel keuze van toebehoren voor de beroeps fotograaf en ook de amateur fotograaf
Personeel was heel behulpzaam en deskundige uitleg.

Joke van DIjk 15-04-2022

werden prettig geholpen door de medewerker. goede informatie. Makkelijk aan te rijden, makkelijk te parkeren

Turan 14-04-2022

Na een lange zoektocht besloten om een Canon EOS R te kopen. Eerder bij de Kamera Express in Arnhem geweest. Medewerker hier heeft me heel veel informatie gegeven over de nieuwe camera's en me ervan overtuigd om voor een Canon EOS R te gaan. Uiteindelijk de knoop doorgehakt bij de winkel in Capelle. Prima geholpen!
Voorheen altijd een spiegelreflex camera gebruikt. Dit is mijn eerste systeemcamera en ik heb er zin om met mijn nieuwe camera nieuwe avonturen tegemoet te gaan.

Kamera express Den Bosch 14-04-2022

De winkel is goed bereikbaar met parkeermogelijkheden. Verkopers zijn deskundig en nemen de tijd voor goede (technische) uitleg van het product dat je wil kopen. telefonische bereikbaarheid kan beter.

Eric B. 14-04-2022

Thuis al de nodige research gedaan voor de nieuwe hobby en bedacht wat ik dacht nodig te hebben aan camera body en lenzen. Online bij Kamera Express uitgekomen. De verschillende combinaties met even verschillende kortingen waren wat verwarrend (enige minpunt) en daarom naar de winkel in Utrecht getogen om dit ter plekke uit te zoeken en me verder te laten adviseren. Uiteindelijk een geluk bij een ongeluk want in het advies gesprek toch op een andere lens uitgekomen, en de juiste aanbiedings opties uitgekozen om tot een optimale prijs te komen. Prettige en behulpzame sfeer in de winkel (Utrecht).

Louis Cuylaerts 14-04-2022

Keuze te over en zo niet, bestelling komt vlug in orde. deskundige uitleg. Alleen het ontsmettingsmiddel MOET operationeel blijven !!!

Joyce Tempel 13-04-2022

Ik zocht een nieuwe body ter vervanging van mijn oldskool camera. Ik had er al 1 op het oog, maar de verkoper stelde mij de juiste vragen en uiteindelijk kwamen we er toch achter dat ik beter voor een ander model kon gaan. Ik wilde ook een nieuwe lens kopen, maar de verkoper adviseerde mij eerst om mijn huidige lens te gebruiken met de nieuwe body. Ik vind dit super! Hij had namelijk ook kunnen denken: ik verkoop die lens er ook mooi bij. Daarnaast mocht ik bij de collega's van Budgetcam de camera even testen, echt een topservice in deze winkel in Arnhem. Mijn complimenten! Ik kom hier zeker vaker terug vanwege de eerlijkheid van het personeel.

Ria Huizenga 13-04-2022

De camera die ik wilde kopen was nog maar in een winkel en die heb ik heel gemakkelijk kunnen reserveren en de volgende dag lag de camera klaar en kon ik die kopen.

San 13-04-2022

Prettige hulp door medewerker, luisterde goed en hij nam de tijd om een en ander uit te leggen.

Marc 13-04-2022

Bestelling geplaatst de vrijdag morgen vroeg en extra betaald voor rappe levering van dezelfde dag , en bestelling 4 dagen later ontvangen en extra van 4,99 euro niet terug gekregen , wel verschillende keren gebeld en mails verstuurd maar de extra van 4,99 euro is weg .dus volgende keer plaats ik geen bestelling meer sorry .
Kamera Express 15-04-2022

Beste Marc,

Wat jammer dat same-day-delivery helaas 4 dagen later kwam. Dit is niet wat we willen tewerkstelligen. Uiteraard willen we je graag tegemoetkomen in de kosten. Bel ons gerust even op, moest dit intussen nog niet in orde gebracht zijn.

Jos 13-04-2022

Altijd goed geholpen met professionele raad en bij Kamera Express Turnhout.

Luuk 12-04-2022

Ik wacht nu al een week op 2 simpele sd-kaarten en bel elke dag. Elke keer krijg ik opnieuw te horen excuus meneer, echt oprecht, en we verzenden het vanavond dan is het morgen in huis. Een week verder en nosteeds heb ik 2, nog niet eens 1 vierkante centimeter aan plastic, in huis!
Kamera Express 15-04-2022

Dag Luuk,

Onze excuses voor het ongemak! Indien je ons per mail je order gegevens doorstuurt, bekijken we asap wat er net mis gaat.

Bellie 12-04-2022

De webshop heeft correcte prijzen. Er is een ruime keuze aan producten en alle producten worden goed en uitgebreid uitgelegd.

MK 12-04-2022

Prima service en goede uitleg. Ik zal hier zeker terugkomen voor nieuwe spullen.

Steven 11-04-2022

Veel keuze en bieden voor veel spullen de beste prijs. Communicatie kan wel beter. Producten die bij bestellen op voorraad staan maar vervolgens niet geleverd kunnen worden. Uiteindelijk heb ik bijna 5 maanden moeten wachten op het door mij bestelde product. Vervolgens blijkt de 5 jaar verlengde garantie in te gaan op datum van aankoop ipv datum van levering. Dus uiteindelijk is het eigenlijk 4,5 jaar garantie. Het product is verder goed geleverd uiteindelijk, en tussentijdse vragen mbt levering werden netjes beantwoord. Proactieve updates ipv wachten totdat de klant weer informeert naar de status zou een verbetering kunnen zijn.

Wouter Lucassen 11-04-2022

Ik ken Kamera Express al heel lang, ik denk zo'n beetje vanaf mijn eerste Canon EOS-650, en dat is ergens ver in de vorige eeuw... Vandaag bij de vestiging aan de Juliana van Stolberglaan in Den Haag het macro-objectief gekocht waar ik al zo lang over nadacht. Fijn en zeer deskundig geholpen. Er werd echt tijd voor me genomen. Ook kreeg ik nog een positief-kritisch advies over een portretfoto die ik even aan de medewerker liet zien. Na de koop ben ik natuurlijk meteen de tuin in gegaan om het objectief op deze mooie voorjaarsdag op bijtjes te richten. Heerlijk werken!

Jakkimo 11-04-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de goede advisering van de nieuwe apparatuur, goede prijs en correcte beoordeling en afhandeling van de in te leveren apparatuur.

Bas 10-04-2022

Goede deskundige hulp, ze namen de tijd voor je en dachten mee met mijn wensen. Tevens snelle service

Jp 10-04-2022

ik wilde graag een tele lens voor mijn vakantie aanschaffen. Kanera express had deze op voorraad in de winkel en ze geven er 5 jaar garantie op. daarm heb ik voor kamera express gekozen. ik ben er goed geholpen en kon de lens ter plekke uitproberen. De sigma 150 - 600 heeft het prima gedaan tijdens de vakantie. Fijne lens voor een schappelijke prijs.

KC 10-04-2022

Uitgebreid aanbod, uitgebreide uitleg, geen vraag is teveel. Luisteren naar wat je zoekt als klant. Niet opdringer en niet gericht op het verkopen van onnodige extra's. Aangename eerste kennismaking met deze winkel.

Ronald 09-04-2022

Afgelopen maand een systeemcamera (Nikon Z6ii + Nikkor 24-200 zoomlens) aangeschaft bij Kamera-Express vestiging Capelle a/d IJssel. Hoewel er iets mis is gegaan bij de bestelling is er door de vestigingsmanager van het filiaal Capelle a/d IJsel alle moeite genomen om het probleem naar tevredenheid op te lossen (binnen de mogelijkheden die er waren). Komen hier zeker terug, zeer deskundig personeel.

Update: 18-04-22:
50MM Nikkor macro lens aangeschaft. De lens moest uit een ander filiaal komen. Na een aantal dagen keurig een email ontvangen dat de lens bij filiaal Capelle a/d IJssel afgehaald kon worden...TOP

Marc 09-04-2022

Een camera koop ik het liefst in de winkel en niet online. Zodoende kun je zien wat je koopt en bij evt. storing ga ik liever naar een winkel i.p.v. terugsturen naar de webshop. De verkoper probeerde geen duurdere versie van het product te verkopen, maar lichte in plaats daarvan de voordelen van deze camera toe, erg prettig. Hij wist waar hij het over had en bovendien was hij erg aardig!

Cok 09-04-2022

Prettig geholpen bij inlevering van oude apparatuur om daarna met de z5 24-70 f4 de winkel te verlaten

Paul 08-04-2022

Ik heb vandaag bij Kamera-Express in Arnhem een mooie Sony A7 mark III met lens 24-240mm gekocht. Ik ben zeer goed geadviseerd en uitleg gehad.

Sabrina 08-04-2022

Ik ben een beginnende fotograaf en ben zeer goed geholpen door.... . Hij heeft genoeg info gegeven over welk fototoestel ik het best nam. Heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker terug.