Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 633 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Patrick Bruijstens 20-02-2021

Al een aantal keer bij Kamera-Expres Den Haag geweest, o.a. voor een sensorreiniging, advies en nu weer een nieuwe zoomlens. Waar ik ook voor bel of voor langskom, ze leveren een uitstekende service, zijn klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben. Top!

Willy Van Looy 20-02-2021

amai...bangelijke lens ...fotograferen uit de hand wordt super gemakkelijk . heb al een paar keer geprobeerd en ze ligt ook heel gemakkelijk in de hand . heel plezant als je zoals ik niet van een statief houd

Henri Gillaerts 20-02-2021

Ce que je comptais acheter en magasin était bien disponible comme indiqué sur le site.
Personnel compétant.

Joost Heystek 20-02-2021

Na 25 jaar zonder spiegelreflexcamera te hebben gedaan, maar met de telefooncamera eindelijk weer toe aan foto's van betere kwaliteit. Vooral ook omdat het eerste kleinkind oo komst is.
Tweemaal telefonisch contact gehad om advies te vragen. De adviseurs luisterden heel goed naar mijn wensen, stelden goede vragen en kwamen zo tot hun advies. Uiteindelijk gekozen voor een prachtige set Nikon D5600 met kitlens, Tamron 70-300mm macrolens en een 35mm Nikorlens speciaal voor de portretten. De Tamron adviseerden zij omdat ik ook veel op grote hoogte wandel in de Zwitserse Alpen en betere foto's wil maken.
Na 2 weken testen bevalt de hele set uitstekend. Prima advies, prachtige set en uitstekende service. Stadsfoto's leveren met de kitlens het verwachte resultaat. De Tamron eveneens bij het fotograferen van vogels tijdens onze wandelingen.
De schadeverzekering sloten zij voor mij zelfs 2 weken na aankoop nog aan.
Op zoek naar een camera? Ga dan naar Kamera-Express.

Patrick 20-02-2021

Zeer goed geholpen als beginnend fotograaf door een toffe verkoper. Kan deze winkel zeker aanraden.

Colette Vaes 20-02-2021

Professionele benadering. Goed advies. Goede afspraken.
Correcte prijs/kwaliteit.

Janssen 20-02-2021

Zeer fijne ondersteuning gehad bij de aankoop van een camera. Een bezoek aan de winkel is niet mogelijk, waardoor het niet mogelijk was om live met een medewerker te spreken. De ondersteuning via de online chat heeft me alle informatie gegeven om de juiste aankoop te doen.

Marius 20-02-2021

Via internet bij KameraExpress beland. Ik moest een goede diascanner hebben en deze daar besteld voor een scherpe prijs van € 349,00. Helaas zat op deze scanner, die niet voorradig was (nergens) een flinke levertijd. Via de chat met twee medewerkers voor een uitstekend alternatief kunnen kiezen met dezelfde kwaliteit en een lagere prijs. Besparing van € 70,00 wordt teruggestort. Scanner is nog dezelfde dag verzonden. Dus een zeer tevreden klant. Dank je wel KAMERA EXPRES.

gjoanta 19-02-2021

Televisie heeft en prima beeld. Binnen een dag is deze geleverd. Niet de goedkoopste, maar wel met 5 jaar garantie.

Willem 19-02-2021

Bedrijf heeft al jaren ook echte winkels, Kon voor een goede prijs mijn gewenste camera kopen en werd heel snel geleverd (volgende dag). Daarnaast ook nog een gratis online cursus op de koop toe!. Dat was voor mij als beginner een welkom extraatje waar ik op werd verrast.

Marijke68 19-02-2021

Duidelijke website en duidelijke omschrijving van de producten. Snelle levering. Goede service. Deskundig op het gebied van fotografie.

Sander 19-02-2021

In het verleden vaker bij Kamera Express gekocht. Assortiment is groot, heldere site en levering helemaal in orde. Product zat netjes ingepakt en bieden leuke extra's zoals gratis verlengde garantie en ik ontving een email met gratis basiscursus fotografie.

A. de Jong, Amstelveen 19-02-2021

Net een Philips ambilight tv voor in de slaapkamer bij Kamera Express gekocht. Eentje met een beschadigde doos was het verhaal. En daarom een paar tientjes minder. Op zich prima. Maar er was duidelijk meer aan de hand. Het apparaat was slordig ingepakt, de handleiding ontbrak, nergens was meer beschermende folie aanwezig. Kortom, het apparaat was duidelijk gebruikt. Dat is iets heel anders dan een beschadigde doos. Jammer!
Kamera Express 20-02-2021

Goedemorgen, bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat uw outlet product niet compleet was. Dit is helaas wel eens het geval bij een outlet product. Mocht u ook schade ondervinden aan de televisie, dan horen wij het uiteraard graag en zullen we met u kijken naar een oplossing.

chrisje 18-02-2021

Onwaarschijnlijke informatie ontvangen van een zeer vriendelijke geduldige medewerker bij de winkel in wilrijk,

Bas 18-02-2021

Mijn Samsung TV ging helaas na 3 jaar kapot met hoge kosten voor reparatie. Uiteindelijk met een redelijke regeling een nieuwe Panasonic gekocht. Als is het knap vervelend dat de TV zo snel kapot ging, de Retourafdeling (ene K) was zeer bekwaam en behulpzaam. Dus nu met een 5 jaar garantie hopelijk zorgeloos TV kijken.

Chlo123 18-02-2021

Ik kwam er via de site niet uit welke items geschikt waren voor mijn camera en vond het een te groot bedrag om het op de gok te nemen. Ik had wel wat items op het oog maar twijfelde nog te veel. Daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice van kamera expres met mijn vragen. Ik kreeg al heel snel en duidelijk antwoord. Dat was erg fijn waardoor ik weer veder kon!

Angélica Lima 18-02-2021

Ik had een CANON EOS 600D en ik heb de Canon EOS 90D nu twee weken. Ik ben erg tevreden!
Mooie foto’s van de prachtige sneeuw gemaakt.
Dat is een mooi stapje richting professionelere fotografie.
Wat ik jammer vind is dat de de handleiding niet meer mee gegeven wordt.

Pimper.nel 18-02-2021

Ik ben zeer tevreden van de service bij Kamera Express te Gent. Peter heeft mij vriendelijk en met goeie raad geholpen bij de beslissingen van mijn aankopen.
Met vriendelijke groeten
Katrien Verhaegen

Gerard H. 17-02-2021

Duidelijke site. Ondanks de hogere prijs was de 5-jaars garantie voor ons doorslaggevend om de beamer te kopen bij kamera-express ipv bij een van de concurrenten.
Er was wat vertraging bij de levering door de sneeuwval en de drukte bij PostNL, maar we werden elke dag keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Keurig verpakt ontvangen.
Super blij met onze Xmigi H2 beamer.

Cassandra 17-02-2021

Ik ben uitstekend geholpen met het vinden van de juiste camera voor mij. Door middel van een video gesprek, de chat en een telefonisch gesprek zijn er verschillende camera's aanbevolen met bijbehorende objectieven en accessoires.

Jean 17-02-2021

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van deze winkel ( Turnhout ) De medewerker heeft me heel goed geholpen met mijn keuze en de nodige uitleg gegeven. Zelfs liet hij verstaan als ik achteraf nog vragen had, ik zonder probleem nog met de winkel contact mocht opnemen. Zeker een winkel om terug te gaan

Mozart 17-02-2021

Een Samsung QLED Frame 55LS03T gekocht bij deze zaak. Netjes geleverd hoor. Maar in tegenstelling van andere bedrijven doen ze hier alsof je de frames ook gratis kunt bestellen. Maar deze winkel doet niet aan deze actie mee. Daar kom je pas achter als je het frame wilt bestellen bij Samsung. Deze kosten komen er dus nog bij.
Jammer dit.

r.habets 17-02-2021

Tijdens m'n zoektocht naar een nieuwe OLED-televisie de prijzen vergeleken en uitgekomen bij Kamera-Express. Had al eerder camera-accessoires via hen gekocht, maar ontdekte recentelijk pas dat ze ook televisies leverden. Het bestelproces was erg eenvoudig, wat je ook mag verwachten van een goede webshop, en ook het afleverproces ging soepel. In de ochtend na m'n bestelling, had namelijk in het weekend besteld, werd ik gebeld door het transportbedrijf en binnen 5 min. stond de afspraak voor de levering op de volgende dag. Dag erna werd alles netjes afgeleverd door een vriendelijke chauffeur en was het alleen nog een kwestie van de televisie ophangen. Zo zie je het natuurlijk graag!

H. Huisman 17-02-2021

Ik was op zoek naar een goede kleine camera. Nadat ik hierover kamera express had benaderd en mijn wensen had opgegeven kreeg ik een aantal opties waarvan de Sony RX100 M7 er één was. Mede vanwege de externe mic aansluiting deze camera gekocht. Omdat ik vaak wandel is het een handige camera om in de zak mee te nemen. Nu 3 weken gebruikt en zeer tevreden.

Marga Rotterdam 16-02-2021

Al jaren trouwe klant bij kamera express in Capelle aan den IJssel.
Prima service, mooie grote winkel en personeel die weet waar ze over praten!
Super fijne benadering door het personeel.
Zeker een aanrader!