Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Kay 22-11-2021

I bought the Nikkor AF-S 80-400mm F4.5-5.6 G ED VR at Photogalerie Nivelles powered by Kamera Express.
An amazing experience, both thanks to the great lens but also the excellent service received! Lots of information on mirrorless camera's and lenses, adaptors etc...
Definitely the place to be with knowledgeable and friendly sales people.
Kamera Express 22-11-2021

We're very happy to read about your excitement on the lens and also on us. ;) We hope to see you again!

Altijd goed geholpen 22-11-2021

Wederom zeer goed geholpen bij de aankoop van een objectief voor mijn Sony camera. Ook een goede inruilprijs gekregen voor mijn oude objectieven. Kundig personeel, vriendelijk en snelle service.
Kamera Express 22-11-2021

Daar zijn we blij mee. Slim om je 'oude' apparatuur in te ruilen!

Marion 22-11-2021

Fijne winkel, vriendelijk en kundig personeel heb er op advies een Canon Powershot SX 70HS gekocht.
Voldoet volledig aan mijn verwachting.
Kamera Express 22-11-2021

Mooie compactcamera Marion, veel plezier!

Harrie 22-11-2021

Advies gevraagd voor een lens, verkeerd advies verkeerde lens ontvangen. Lens afgegeven in winkel Groningen, man wilde geen bewijs meegeven van retourneren omdat het intern is??? na aandringen toch maar bewijs meegekregen, Direct nieuwe lens besteld (ma 15 nov) met same delivery, het is nu 1 week later ( ma 22 nov) en geen lens te bekennen) meerdere keren gebeld (zijn ze niet bereikbaar) vm achter gelaten( 1e keer nog wel terug gebeld daarna nooit weer) op mail wordt niet meer gereageerd. Vorige week eidelijk iemand te pakken en volgens hem was het een occaision wat ik besteld had, duurde 1 tot 4 dagen leveren, na 7 dagen nog niet eens verzonden ( vorige occasion had ik volgende dag). Onvoorstelbaar dat televisieprogramma's zich met zulke bedrijven inlaten, wacht nog maar paar dagen, kijken of ik lens krijg en mn geld retour van de 1e lens. Zolang alles goed gaat goede service, maar dan................zie vorige reviews...............................
Kamera Express 23-11-2021

Wat vervelend om te lezen dat het zo is misgegaan met jouw order Harrie. We snappen dat het vervelend is, aangezien je hem dezelfde dag verwacht te krijgen. De lens is gelukkig onderweg en wordt naar verwachting vandaag bij je bezorgd. Ook de verzendkosten worden aan je terugbetaald. Sorry voor het ongemak!

Joey 21-11-2021

Snelle levering, goede communicatie en netjes ingepakt! Heel erg blij met onze nieuwe tv, aanrader!

Heel veel kijkplezier!

Thijs 21-11-2021

In de winkel uitgebreid advies gekregen. Erg fijn geholpen en meteen een camera en lens gekocht.

Guus 21-11-2021

Heb hier een Nikon D850 opgehaald uit voorraad.
Mooie winkel, overzichtelijk, vriendelijke verkoopster.

Anita 21-11-2021

Heel vriendelijke ontvangst. Toestel canon powershot scx70 hs t is een vreugde om met dit toestel te werken

bolhuis 20-11-2021

Vandaag goed geholpen in de winkel van Groningen. Ik had vooraf al 3 camera's in gedachten, deze kenbaar gemaakt bij de verkoper die ze vervolgens allemaal heeft toegelicht en mij heeft geholpen met de beste camera die bij mijn wensen past. Daarnaast ook nog een mooie cameratasje erbij gekocht.
Kamera Express 22-11-2021

We proberen altijd de beste camera te vinden voor diegene die voor ons staat. Veel plezier ermee!

Canon R6 camera 20-11-2021

Bij Kamera Express in Groningen kocht ik een R6 lens met Canon lens de 24-70. Ook moest er een adapter bij, want anders paste de lens niet op deze R6. Het liefst wilde ik een RF lens, maar die lens die ik wilde was er niet. Deze kwam pas in november 2021, dus 5 maanden later. Camera maakt na reparatie goede foto's. Wel jammer dat je een heel nieuw product gelijk moet laten repareren, terwijl de fout ligt bij Kamera Express.
Kamera Express 22-11-2021

We snappen dat het heel vervelend is als een product zo snel ter reparatie moet. Gelukkig maakt hij nu weer top foto's!

O. Mendonca Dias 20-11-2021

Ik was aan een nieuwe camera toe door de extra mogelijkheden van het nieuwere model voor mijn genre fotografie. Mijn telefonisch contact met Kamera Express liet een goed indruk achter en later, de inruil prijzen per email geboden voor mijn materiaal werden nagekomen en zelfs verbeterd.
In de winkel werd ik ook vriendelijk en na behoren geholpen.
Ik zal zeker bij Kamera Express terugkomen.
Kamera Express 22-11-2021

Leuk om te lezen hoe tevreden je bent. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Monique 20-11-2021

Wij zijn in Breda geweest omdat die op zondag open is. We zijn hier goed geholpen. We mochten ook met de camera en telelens naar buiten om hem uit te proberen. En geen opdringerige verkoop. Een prettige ervaring
Kamera Express 22-11-2021

Als het product het toelaat, is testen natuurlijk superfijn. Top dat het kon in dit geval.

Wesley 19-11-2021

Kamera Express is een fijne winkel, voor goede advies over foto apparatuur. Ik heb voor het laatste een bestelling gedaan bij Kamera Exspress in de winkel in Utrecht. Helaas was de bedervende product niet op voorraad maar gelukkig hebben ze netje geholpen per mail op een ander product te nemen of me geld terug. Nu heel blij met me fototoestel.
Kamera Express 22-11-2021

Jammer dat jouw bestelde product niet op voorraad was. Gelukkig snel een alternatief, zodat je weer snel kunt fotograferen. Fijn dat je blij bent Wesley!

PAV2603 19-11-2021

Ik heb op donderdag 18 november de bestelling geplaatst voor een LG 86 NANO 756 PA en betaaldd, op de website werdt aangegeven dat deze televisie op voorraad was en dat indien voor 20.00 hr besteld er de volgende dag geleverd zou worden.
Ik kreeg na de bestelling een bevestigings mail met daarin de volgende tekst:

Bezorging
Vanwege de grootte van het pakket zal jouw bestelling met onze vrachtdienst verstuurd worden. Als je op werkdagen —voor 20:00 hebt besteld, wordt je dezelfde dag gebeld voor een afleverafspraak. In dit geval zal je het pakket al de volgende dag in huis hebben. Mochten we geen contact met jou kunnen krijgen proberen we het de volgende dag weer. Houdt in dit geval dus wel rekening met een extra dag levertijd. Voor informatie over het vervoer kan je bellen met 0900 - 111 88 89.

Hierop heb ik geduldig zitten wachten op een telefoontje waarna ik om 20.30 hr de servicedesk maar eens ben gaan bellen, deze wist me toen te vertellen dat de televisie de volgende dag niet geleverd kon worden omdat die uit een winkelvoorraad gehaald moest worden dus het zou 4 werkdagen duren. Hierop heb ik de aankoop geannuleerd en gezegd dat ik mijn geld terug wil en dat gaat volgens deze medewerker 5 tot 10 dagen duren. Ik kan de televisie nu dus ook niet ergens anders gaan kopen. Al met al een rot ervaring om je klanten op deze manier voor te liegen, bij kameraexpress moet je dus niet online kopen heb ik nu geleerd.
Kamera Express 22-11-2021

We snappen heel goed dat dit geen fijne ervaring is geweest, onze excuses daarvoor. Helaas lijkt er iets fout te zijn gegaan met jouw order. We zullen dit intern ook navolgen in de systemen, om het in de toekomst te voorkomen. Nogmaals, sorry voor het ongemak!

Ria Janssen 18-11-2021

ben supergoed geholpen in de winkel in Breda. kreeg n goede inruilprijs. alleen met betalen lukte het niet zo best. kreeg het er warm van. gelukkig kreeg ik n kopje koffie, de bank heeft het voor me opgelost en ik moet zeggen dat het personeel me op mijn gemak gesteld heeft. ben super blij met mijn aankoop.
Kamera Express 22-11-2021

Geen reden tot paniek Ria. Er kan altijd iets tegen zitten. Hopelijk smaakte de koffie naar wens en ben je ondertussen goed tot rust gekomen.

Theo Hofs 18-11-2021

Afgelopen week een LG 50UP78006LB (2021) besteld online bij Kamera Express. Afgelopen dinsdag (16-11-2021) werd de TV bezorgd. Na het uitpakken en installeren, vonden wij de TV toch iets te klein. Dus alles weer ingepakt en van Losser naar Almelo gereden met de TV. Bij kamera Express in Almelo werden wij hartelijk ontvangen en werd de TV teruggenomen en geruild voor een door ons, na goed geadviseerd te zijn, uitgezochte grotere TV (LG 55UP78006LB (2021). Hiervoor moest slechts een klein bedrag bij betaald worden. Geen gedoe alleen vriendelijk personeel en een vlotte afhandeling. Helemaal Top
Kamera Express 22-11-2021

Dat kan tegenvallen als hij dan toch te klein is. Slim om even langs de winkel te rijden, zo zie je gelijk de grootte!

Bezoek aan de shop 18-11-2021

De medewerker in de shop is vriendelijk, begrijpt je vragen en geeft er adekwaat antwoord op. Het maakt het bezoek aan de shop aangenaam

wallican 18-11-2021

Nadat, door een misverstand van mezelf, er een probleem was met een levering in de shop hebben ze dit in Gent in geen tijd opgelost en gezorgd voor opvolging van de levering. Service van echte mensen daar kan niks aan tippen hé.
Kamera Express 22-11-2021

Gelukkig konden we nog ingrijpen!

Roel 18-11-2021

Ben al langere tijd vaste klant bij Kamera Express vanwege de goede voorlichting en de prima service. De aanschaf van enkele Canon producten waarmee een best bedrag gemoeid was is dan ook bij hen in goede handen. De voorlichting betekent bij hen ook dat je nooit noodzakelijker wijs het duurste product moet kopen, maar dat ze hun advies richten op het beste product tegen de beste prijs zonder de kwaliteit te kort te doen en dat geeft vertrouwen. Stephan een medewerker die ik al enkele keren heb mogen raadplegen in Capelle a.d. IJssel is een fotograaf pur sang en is wat mij betreft een van de gezichten die Kamera Express ook maken naar de klant toe. Hij heeft mijn inruilapparatuur op een faire manier ingeschat zodat de aankoop van een Canon 6D met een batterijgrip extra aantrekkelijk werd. Alles werd goed geregeld ook het Careplan die de boel verzekerde. Dik tevreden was ik dus (Zoals al eerder!) Goed en betrouwbaar adres zowel in de winkel als online.
Kamera Express 22-11-2021

Wat fijn dat je ons al langere tijd weet te vinden Roel. We streven er inderdaad naar het perfecte toestel te vinden voor diegene die voor ons staat. Veel plezier met je nieuwe camera en tot de volgende keer!

ND 18-11-2021

Na lang wikken en wegen besloten om mijn Canon 6D in te ruilen voor een Canon systeemcamera. In eerste instantie geen echte voorkeur voor een bepaalde winkel maar mede door de actie van het Perfecte Plaatje kwam ik uit bij Kamera Express in Eindhoven. Ik twijfelde nog welk model Canon ik wilde maar middels een aantal goede vragen door de medewerker werd het duidelijk welk model het moest worden. Het verdere process was erg plezierig; geen opdringerige verkooptechnieken maar echt een medewerker die zeer behulpzaam was en die er op uit was om mij zo goed mogelijk van dienst te zijn met heldere en eerlijke uitleg. Prijzen die Kamera Express hanteert zijn naar mijn mening markt conform. Ondanks het feit dat ik minder terug kreeg voor mijn oude camera dan ik had verwacht (misschien ook niet geheel realistisch) is de medewerker mij toch nog enigszins tegemoet gekomen en heb ik tevreden de winkel verlaten met een nieuwe camera en toebehoren. Andere pluspunten van Kamera Express is dat zij een zeer goede website hebben waar de winkels perfect op aansluiten met een groot assortiment van producten op voorraad. Ervaring is dusdanig positief geweest dat Kamera Express er een nieuwe klant bij heeft die voor toekomstige aankopen zeker naar Kamera Express zal gaan; ofwel via de website, of wel via de winkel.
Kamera Express 22-11-2021

Superleuk dat je door het Perfecte Plaatje bij ons bent uitgekomen en dan ook nog met een mooie nieuwe camera naar huis gaan. Welkom bij Kamera Express en hopelijk kunnen we ervoor zorgen dat je zo tevreden blijft!

rahiemgoedar 18-11-2021

goeie service in de winkel, goeie technische kennis over de aangeschafte tv en audio. meer opties voor audio zou mijn voorkeur hebben.

W Schouten 17-11-2021

Bij de keuze voor een Nikon systeemcamera ben ik vriendelijk, snel en ter zake kundig geholpen. Ondanks de lange leveringsduur (in heel Nederland was de camera maandenlang niet verkrijgbaar - hierdoor steeg ook de prijs) bleef mijn oorspronkelijke inruil-offerte gehandhaafd. Erg tevreden met het product!
Kamera Express 22-11-2021

Bedankt voor je begrip omtrent de levertijd en natuurlijk heel veel fotoplezier van je nieuwe Nikon systeemcamera!

Uitstekende Service 17-11-2021

Vanwege een aantrekkelijke korting had ik besloten om een SONY 48 OLED TV in de outlet te kopen. Helaas werd deze door PostNL beschadigd bezorgd. Direct contact in de avond opgenomen met de klantenservice. Daar ben ik vriendelijk te woord gestaan en zij hebben mij meerdere opties aangeboden. Ik heb er voor gekozen om de volgende dag de tv in de winkel om te ruilen voor een SONY 48 die niet uit de outlet kwam. De medewerker heeft mij keurig te woord gestaan en zelfs de tv naar mijn auto gebracht. Klasse. De SONY 48 OLED is een topper met extreem mooi beeld en een geweldig geluid. Één van de beste tv's van dit moment.
Kamera Express 22-11-2021

Oei, we snappen dat je daar niet zo blij mee bent. Gelukkig konden we dit snel voor je oplossen en staat er supersnel een televisie!

Jan Lievers 17-11-2021

Fotozaak met ruime sortering en een goede landelijke spreiding, zodat je bij onverhoopte service het persoonlijk contact niet verliest. Jarenlang aankopen bij Kamera Express gedaan, daar nooit spijt van gehad, altijd deskundig advies gekregen door klantvriendelijk personeel. Logisch dat ook mijn laatste upgrade op camera gebied, weer bij hen is gedaan. In de aanloop naar mijn aankoop enkele keren telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Als minpuntje is te vermelden dat je hiervoor wel het nodige geduld moet hebben voordat je een medewerker aan de lijn krijgt. En ik ben zeer tevreden over mijn Pentax K3, mark iii.
Kamera Express 17-11-2021

Bedankt dat je al lange tijd klant bij ons bent Jan, dat lezen we natuurlijk graag. We zijn inderdaad wat minder goed bereikbaar, maar werken hard dit zo snel mogelijk op te lossen.

Mike 16-11-2021

Hele goede service, vriendelijk en vakkundig personeel. Super blij met mijn nieuwe Nikon Z6 ii!