Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aslan 16-07-2021

ik ben heel erg tevreden over coolsound. ik heb 1 produkt voor 22 uur besteeld s morgens om ,09.30 is bezorgd

vertrouwd 08-07-2021

snel geleverd, correct verpakt en goed op de hoogte gehouden van de verzend status.

Ferry 21-06-2021

Echt een hele goede service aico bestel dag er na binnen
Ze waren iets vergeten mee te sturen en gelijk opgelost kunnen een hoop bedrijfen een voor beeld aan nemen
Zelfde dag draaide de aico

Maoam 21-06-2021

's ochtends besteld, smiddags een belletje of ze het al dezelfde dag konden bezorgen.
product werkt perfect.
Goede prijs.

VGV 16-06-2021

The delivery was fast and reliable, the product was in perfect condition as expected.

Sigaro 12-06-2021

2 ventilatoren besteld en deze werden netjes , op tijd en goed verpakt geleverd .
Oftewel super tevreden !

Renaat 11-06-2021

Snelle levering en na eerste gebruik van product erg tevreden. Nu de 2e keer aangezet maar helaas, hij is stuk. Nog even contact opnemen met leverancier om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Anders zeker nog 'n hoger cijfer

Joop kuypers 08-06-2021

Na een telefoontje een goede uitleg en een mooie prijs snelle service de volgende dag al in huis

Jos 29-05-2021

Braun scheerkop besteld. Een originele hetgeen Coolsound ook afbeeldde. Echter een andere verpakking ontvangen welkke meer op immitatie lijkt. Coolsound gemaild. Krijg geen reactie van ze. Ook niet na een rappel! Hoezo klantvriendelijk/ gericht?

Daisy 25-05-2021

Had de James stofzuiger via de Blokker besteld super snelle levering en heel tevreden

Wiel 22-05-2021

Het betreft de aankoop van een Singer naaimachine. Duidelijke beschrijving en een dag later keurig netjes ingepakt ontvangen. Super!

Jos 19-05-2021

dik tevreden, keurig op tijd, aanschaf van kruimeldief was serieus goedkoper dan elders

Tom 14-05-2021

Alles perfect, alleen is de ps5 vrij prijzig hier, maar ook wel weer begrijpelijk. al met al een top site een dikke 9 voor jullie.

Ronald 13-05-2021

Duidelijke website, we vonden snel wat we nodig hadden, het hele bestel proces was prima en de bestelling was de volgende dag met PostNL, keurig op tijd.

ajm 01-05-2021

apparaat snel geleverd alleen een opmerking om dat het met post.nl gebeurd niet de volgende dag geleverd maar een dag daarna terwijl ik niet thuis was dus naar een postadres waar men het zelf op moet halen ? ik ben niet blij met post.nl omdat ze zich niet aan de afspraken houden !
verder alles werkt goed

Cobus 30-04-2021

Inmiddels 3 x gemaild ivm een defect product. Maar Coolsound reageert nergens op.
Als er problemen zijn, geeft Coolsound niet thuis

Natasja Nikolic 28-04-2021

Artikel savonds laat besteld , volgende dag vroeg binnen. Stond versteld. Super service

annelies 23-04-2021

Snelle levering. Bij mijn klacht een goede en attente oplossing gevonden!
Prima bedrijf.

Juul 20-04-2021

Deze shop werkt samen met Blokker en die had de mixer op voorraad en volgende dag bezorgd.
En zo beloofd zo bezorgd.
Mixer is mooi qua design en rustig qua geluid.

Cecowi 17-04-2021

Zeer uitgebreide documentatie bij de producten. Makkelijke bestelling en snelle aflevering.
Een betrouwbaar bedrijf. Complimenten.

Jorrit 12-04-2021

Laatst een autoradio besteld. Gewoon prima. Het voldoet aan de verwachtingen en de bezorgtijd was zoals afgesproken.

P. van den Bos 12-04-2021

Gebruiksvriendelijke site +goed geholpen toen ik belde voor een dubbelcheck

Ronald 12-04-2021

goede duidelijke site , goede prijs en een uitstekend produkt wat voldoet aan de omschrijving en aan mijn verwachting

Wim 11-04-2021

Ik heb deze shop zeer prettig ervaren en zal als ik weer wat nodig heb ook hier aan denken

Frans 09-04-2021

alles perfect afgehandeld en snelle levering en zeer tevreden over de geleverde producten