Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ria 31-05-2022

Heel goed produkt, keukenradio. Bezorging heel snel.
Jammer dat de aankoop bon zelf geprint moet worden, voor de garantie, ik heb aangevinkt dat hij bij de zending zou mee komen.
En mijn printer loopt vast.

Dirk 29-05-2022

Snelle en kordate levering, bestelde goederen werden tevens goed verpakt voor transport met de pakketdienst.
Het bestelde artikel gelijk geprobeerd en werkte Fantastisch, licht en makkelijk te bedienen (betreft een Vileda Steam stoomreiniger) Hoop er lang gebruik van te maken

M.van brug 26-05-2022

Super en deze winkel heeft wel 4 weg spotjes plafond van Philips MyLiving waar ik aan het zoeken was bij bij me in me huis paste! (Heb ook 3 weg spotjes van MyLiving aan de plafond hangen)
Ik heb overal gezocht en kwam deze Coolsound tegen die dat 4 wegs spotjes hebben waar ik erna zochtte. Ben er heel blij mee, ze waren ook goed verpakt, ook snel geleverd!

coolsound 23-05-2022

Dit is helaas de tweede review omdat de eerste centrifuge na een week al kapot was
direct contact opgenomen en meteen een nieuwe toegestuurd gekregen supersnel en keurig afgehandeld

Pascal053 19-05-2022

Top service bij CoolSound. Echte aanrader!!!

Bij CoolSound heb ik een Henry stofzuiger besteld.
Helaas na iets meer dan een jaar was er een klein defect.
Na contact te hebben gelegd werd ik uitstekend geholpen!

Me mail werd snel & professioneel behandeld.
De mensen die ik er gesproken heb zijn ook zeer vriendelijk en meegaand.
Geen gevoel dat ik een nummertje was of dat ze me wouden afschepen.
Ik heb er zeer veel waardering hoe ik hier behandeld ben, echt super service!

Ik werd volledig geholpen. Ik kon me stofzuiger opsturen voor reparatie.
Deze was al in een kleine week terug en alles was volledig opgelost !
Sindsdien werkt deze uitstekend en ben ik zeer te spreken over CoolSound.

Klantenservice: 10/10
Klachtbehandeling: 10/10
CoolSound krijgt een dikke 10

coolsound 16-05-2022

kwam op Uw site en zag wat ik nodig had besteld en volgende morgen al in huis

Smolenaers 09-05-2022

Duidelijke beschrijving van het artikel.
Snelle levering van het goed ingepakte pakket, zeer tevreden.

Svhese 01-05-2022

Heb nieuwe magnetron besteld. Bestelling is wel 3x verzet door Post.nl. Dus “vandaag besteld morgen in huis” gaat echt niet op. Zou andere bezorgen kiezen of Post.nl er op aanspreken.

Coolen 29-04-2022

Heb een stofzuiger besteld via blokker en zou door de post gebracht worden
De bezorging werd 3 maal verzet
En er zat een deuk in de doos en er was een gat gemaakt
Niet fijn

Jo schaap 27-04-2022

Zoals gezegd vandaag bestellen morgen in huis . Wat een service 👍 ook is de wekker radio in goede orde aan gekomen , dit komt door de goede verpakking die met zorg is gedaan . Het was een genoegen dit voor de eerste keer gedaan te hebben en dat het met suc6 is afgehandeld . Topppp 🙂

Sander 25-04-2022

Zoals belooft, bluetooth speaker om 21.00 besteld en volgende dag ontvangen.

Brink 16-04-2022

Keurige webshop met de juiste prijzen. Verkoper wel goed getraind in extra sales maar daar is, als je zelf goed weet waar je staat, niets mis mee. Nette aflevering door franchise nemer.

Annemieke 10-04-2022

Onze 30 jaar oude losstaande centrifuge stopte ermee. Bijna nergens meer een nieuwe te koop behalve bij CoolSound. Gekocht via de webshop en binnen 24 uur al bezorgd. Prima afhandeling. Apparaat voldoet aan de verwachting.

Hetty 09-04-2022

Stofzuiger via blokker in de winkel besteld. Hied geholpen door de medewerkster.

Remco 08-04-2022

Ik heb een elektrische heater gekocht,
E-mail bevestiging plus track and trace info super snel en duidelijk, order direct verwerkt , volgende ochtend al binnen,
Top service

con 05-04-2022

De omschrijving op de site is goed en de levering is snel. Ik heb het product nog niet gebruikt dus daar kan ik nog neits over zeggen.

Ja zeker 05-04-2022

Prima site . Bestelling werd de volgende dag op tijd afgeleverd.
Goed contact via Email.

Mw S. Laveist 02-04-2022

Dit is de eerste keer dat ik iets bij Coolsound heeft besteld, en het is prima gegaan.Ik heb het op 24-3-2022 besteld en op 25-3-2022 had ik het in huis.

Erik Peeters 28-03-2022

prima communicatie over de bestelling zelfs in het weekend en snelle afhandeling en levering van de bestelling

Jannenman 11-03-2022

Had een paar auto speakers besteld van JBL, deze zijn supersnel geleverd voor een scherpe prijs. Alleen had ik zelf de verkeerde speakers besteld, de retour procedure is ook heel simpel bij Coolsound, dus deze gaan terug en kijk vervolgens eerst nog eens goed welke speakers ik dan wel moet bestellen.

Hajo 07-03-2022

scherpe prijs en netjes en snel afgeleverd.
het enige wat mis ging was de verbinding met het betaalplatform/creditkaart

W. IJzermans 07-03-2022

Super tevreden over de levering en mijn keukenmachine van Bosch (mum 5 scale)
Daarbij de goedkoopste aanbieder.

Jean Guillaume 06-03-2022

Snelle en correcte levering van het keurig verpakte artikel. Deze broodbakmachine voldoetbaan mijn verwachting. Gewoon top!

Chezzie 04-03-2022

Good competitive prices and always friendly service, immediately despatched and fast delivery.

Eus 25-02-2022

Magnetron was ook nog voor de laagste prijs en de volgende dag al geleverd ! Super !