Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kirsten 09-04-2021

O nee koffiemolentje kapot. Maar geen stress, want Coolsound in Zwolle heeft m nog op voorraad. Snel besteld en de volgende dag al in huis! Bedankt voor de goede service!

Maria 08-04-2021

‘S avonds besteld, de volgende ochtend al in huis. Dus een zeer snelle levering!

JAB 03-04-2021

Mijn bestelling is perfekt verzorgd en in heel goede staat ontvangen.
Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Rene 29-03-2021

matige shop producten worden meerdere keren als nieuw verstuurd. product dan ook met kleine krassen/beschadigingen ontvangen.
Officiele reactie van Coolsound 29-03-2021

Beste Rene,

Bedankt voor het bericht. Wij verkopen artikelen niet meerde keren als nieuw. Het product wat u heeft besteld zou gewoon nieuw moeten zijn.

De krasjes zijn wellicht bij transport ontstaan o.i.d. Maar als u ons een mail met uw gegevens stuurt dan gaan wij kijken hoe wij dit goed voor u kunnen oplossen want uiteraard horen krasjes ook niet op een nieuw product te zitten.

Wij horen graag van u.

CoolSound Superstore

EJH 23-03-2021

Vrijdagavond bestelt, om 22:45, volgende ochtend in huis. Top geregeld!
Geleverde product was goed ingepakt en bevalt prima!

Tom Westerveld 16-03-2021

Even snel, onderweg de avond voor de levering, het bakplaatje besteld. Direct alle gegevens ontvangen van de levering (gratis levering terwijl het bedrag slechts €24,99 was). De volgende dag werd het artikel keurig op tijd geleverd door Postnl. Super service CoolSound.nl

Annie 09-03-2021

Zeer snelle levering. Apparaat was niet helemaal goed. Kon het terugsturen en binnen 4 dagen alweer een nieuwe gekregen. Ook snel antwoord op de mails die je hun toestuurt.

SVN 08-03-2021

Zeer ontevreden over de service van Coolsound; slecht product, klacht gemeld na eerste gebruik, moet product ter reparatie worden aangeboden. Wordt na maanden aangegeven dat wanneer na één- of tweemalig gebruik een melding was gedaan, het artikel geretourneerd had kunnen worden. Dat is nooit aangeboden.

Helen 06-03-2021

Prima service, dit is geregeld via Blokker. Deze tussen stap is goed van winkel naar Coolsound is goed. Product is uitstekend. Prijs - kwaliteit is aan te bevelen

Trix 01-03-2021

Duidelijke site. Snelle levering. Bij telefonisch contact bijzonder vriendelijke en behulpzame medewerker. Kleinzoon heel gelukkig met zijn razor step. Ook nog de goedkoopste.

G.J. Verbrugh 22-02-2021

Duidelijke site, snelle bezorging.
goede kwaliteit precies wat er omschreven stond.

Theo Egberink 22-02-2021

Snelle reactie en levering, de eerste levering helaas beschadigd maar de volgende dag reeds een nieuwe zending ontvangen.

wim 22-02-2021

sensor lampjes gekocht ,waar van 1 niet goed was .zonder probleem kreeg ik een nieuwe toegezonden.
Top service

Anna 20-02-2021

De eerste koptelefoon was de eerste dag bij levering al kapot de 2e gelijk na gestuurd is prima beide zoontjes zijn er blij mee . Geluid kan niet te hard dat is fijn.
Niet teveel van verwachten super leuk voor kids

R. Dijkstra 15-02-2021

Vlotte afhandeling en de bestelling kwam de volgende dag al binnen, ondanks de sneeuw.

C. Rijken 14-02-2021

Vlotte afhandeling van de bestelling en een snelle levering. Door de drukte bij PostNL kwam het pakket een dag later maar daarvoor alle begrip.

Roy Verhees 11-02-2021

Goedkope prijs ter vergelijking op andere sites.
Snelle levering, communicatie. Geen opmerkingen.

John 09-02-2021

Ik had snel een CI-Module nodig en kwam uit op deze site voor 22.00 bestel volgende dag in huis. Ja ja dacht ik om 21.58 had ik de bestelling gedaan en 5 minuten later kreeg ik al een track en trace code super snel dus . JA ik ben zeer tevreden en super snelle levering TOP. voor mij krijgen jullie 2x een 10

Christ 05-02-2021

Vlotte afhandeling bestelling en mochten er vragen zijn over de bestelling heel vlot antwoord.

Jeroen 01-02-2021

‘S avonds om 23.45 besteld, de volgende ochtend al geleverd. Een van de snelste leveringen ooit.
Wel n hele grote doos, voor n klein dingetje

edwin 28-01-2021

duidelijke site gemakkelijk bestellen en de volgende dag geleverd
had eerst wat bij mediamarkt bestelt die beloven als je voor 1400 wat bestelt je het dezelfde dag nog in huis heb dankzij hun eigen leveringsdienst niet dus
toen bij coolsound bestelt en op tijd in huis

Vlot en snel geregeld 26-01-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding, zeer snelle levering, goed verpakt, kortom, ik ben zeer tevreden en erg blij met mijn Bosch keukenmachine.

Mw Bakker 22-01-2021

Snelle levering. ( volgende dag) Goed verpakt en super stofzuiger. Heel erg tevreden

Sandra 20-01-2021

Printer besteld,volgende dag al geleverd. Snelle service en prima aflevering

H.Spierings 20-01-2021

Geen bestelling ontvangen! Vorige week besteld. Volgens de mailing zou ik die gisteren ontvangen. Niets ontvangen en wel meteen om een review vragen. Nou die kunnen ze krijgen.