Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Edu 29-09-2022

Bestelde koffiezetapparaat bij Blokker. Werd de volgende dag prompt door Coolsound via de postbode afgeleverd. CHAPPEAU!!

Frits 19-09-2022

Scherpe prijs en goede levering. Heb direct op de site van Coolsoud zelf besteld.

Peter 15-09-2022

Goede prijs en super snelle levering. Onderdeel voor een koelkast besteld in de avond en de volgende ochtend al in huis.

Louis Donders 11-09-2022

Ik kocht bij Coolsound via Blokker en wat er beloofd werd is nagekomen.
Vandaag bij Blokker de bestelling geplaatst, morgen bezorgd.
Daarom aan Coolsound denken bij een volgende aankoop.
Prima!

Ton 11-09-2022

Niets op aan te merken,

Informatie vooraf prima, orderproces goed, levering op tijd. Kortom een schoolvoorbeeld!

Wim Haksteen 09-09-2022

Mijn eerste aankoop bij Coolsound.
Het is gegaan zoals het behoort te gaan.
De belofte nakomen, vandaag besteld is morgen bezorgd.
Dit geeft vertrouwen voor een volgen aankoop.
Top

Yvonne 25-08-2022

Het is een mooie overzichtelijke site, makkelijk te vinden. Snelle service, goed ingepakt . Ik ben erg te vreden en ga hier nog zeker vaker spullen kopen.

Harrie 13-08-2022

Goede en uitgebreide info op hun site, niet te duur, snel geleverd, ga ik zeker weer kijken als ik nog iets zoek.

Bvr 11-08-2022

Snel geleverd en bestelling plaatsen was eenvoudig verder was de de prijs prima.

Erwin 10-08-2022

Indutiekookplaatje gekocht kwam defect aan maar is binnen 1 dag opgelost met een nieuwe,super zaak

wim 24-07-2022

nog nooit van gehoord, maar maar super,De bestelling en levering klasse.
Coolsound ga zo door je zal nog meer gebruikers krijgen.

Lievre1 17-07-2022

Voor deze shop heb ik niet gekozen, ik wam er bij toeval terecht. Maar dat was helemaal niet verkeerd want het bestelde was er op de afgesproken dag en ik kreeg ook nog van tevoren een belletje dat ze eraan kwamen. Helemaal top! Vooral dat laatste kan heel handig zijn...

Astrid 13-07-2022

In het weekend besteld. Eerstvolgende werkdag geleverd in een netjes verpakt doosje. Meer kan ik niet vragen. Super service!

Henk 10-07-2022

Accuraat, snel, prachtig verpakt, alles klopt. Zeer tevreden met Coolsound, ga zeker meer bij hen bestellen

Riny 03-07-2022

Hele mooie Steba RVS heteluchtoven besteld via Blokker.nl bij Coolsound.nl.
De ene dag besteld, de volgende ochtend al in huis. Informatie over levering netjes per e-mail. Gewoon helemaal top!

Aanschaf centrifuge 24-06-2022

Duidelijke website en makkelijk hanteerbaar. Product zijnde was-centrifuge werd precies conform verwachtingen geleverd. mooi product voor redelijke prijs.

Irma 24-06-2022

Prima. Makkelijk. Snel binnen. Alleen een aftandse doos. Zag eruit alsof hij vd supermarkt was en op maat gesneden, overal tape. Spullen waren heel. Misschien door dozen schaarste??
Daarom geen 9.

GB 20-06-2022

Snelle levering van de sharp magnetron en de schade die tijdens het vervoer is gebeurd is snel en goed opgelost.

Miek 14-06-2022

Hele snelle levering👍
Bosch opzetstuk van blender Mumzm2x paste niet op mijn Bosch keukenmachine
MUM48cr1/05 op de doos stond wel de goede maar in de doos zat ander opzetstuk.
Na een mail werd er direct geantwoord en zagen zij ook in de winkel dat dit niet klopte en gingen er meteen werk van maken Chapeau! Uiteindelijk heb ik mijn oude opzet eronder kunnen zetten en heb ik het zo opgelost. Waar het fout is gegaan ben is voor beide een raadsel.

Eagle01 10-06-2022

Makkelijk bestellen, snelle afhandeling en bezorging. Product zoals verwacht, Top!

wim 09-06-2022

Black + Decker Dustbuster 7.2 v werd geleverd zonder bijbehorend oplaadstation.
Heb gereageerd . Ben benieuwt hoe snel dit wordt nageleverd

VerpakkingenXL 06-06-2022

Een mooie strijkbout snel geleverd een een goede servies, wij zijn zeer tevreden over Blokker en Coolsound.

Van beurden 05-06-2022

Snelle afhandeling bij bestellen .
Heb steelstofzuiger besteld en werkt precies zoals beschreven.
Ook levertijd zijn ze na gekomen
Dus alles bijelkaar een bedrijf waar je van opaan kunt

A Verweij 04-06-2022

Artikel in prima Nieuwstaat ontvangen en op de toegezegde datum, een dikke pluim.

Hans 01-06-2022

Artikel is open geweest en niet origineel weer herpakt. Doos was minimaal dicht geplakt. Het leek wel een demo model.