Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

altijdlente 20-12-2012

De bestelling en de afwikkeling voldeden in alle opzichten aan mijn verwachtingen, net als het product. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

JoViFilm 18-12-2012

Supersnelle levering, kan het niet zo snel en voordelig uit de winkel halen. Om 15.45 besteld, de vogende dag om 10.00 uur al thuis bezord.

Gerrit Klosse 13-12-2012

De ROOMBA is afgehaald. We zijn correct geholpen en tot dusver enthousiast over de mogelijkheden van de robor

mianki 10-12-2012

Prima service, 1 dag na bestelling zou hij al geleverd worden ( op zaterdag zelfs! )maar helaas waren we toen niet thuis, maar werd keurig op maandag afgeleverd..

De stofzuiger bevalt prima, goed wendbaar door meedraaiende slang, en de grote wielen. En de zuigkracht is goed instelbaar. Heel tevreden hierover!

Marian8776 09-12-2012

Coolsound heeft onze bestelling snel afgehandeld en verzonden. Alles is goed verlopen zonder problemen.

Harmharpje 08-12-2012

Kort en bondig samengevat. Vlug, vlot voordelig en heel klantvriendelijk. Wat wil je nog meer? Inderdaad meer van zulke winkels.

Johann123 06-12-2012

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Een aanrader. Zal bij volgende aankoop coolsound zeker niet overslaan.

deroas 04-12-2012

Snelle en goede levering. Scherpe prijs van het product. Overzichtelijke en duidelijke webpagina waarin een ieder zijn weg kan vinden.

wouterb038 30-11-2012

Snelle service, kon het meteen afhalen in zwolle. Goeie prijs & kwaliteit verhouding.

Website vond ik wat minder mooi. Wel overzichtelijk maar het design is wat ouderwets.

ehekman 30-11-2012

Uitstekende communicatie via de mail, en levering geheel zoals aangegeven op de website. Het product ziet er prima uit, was goed verpakt.

Romi1965 25-11-2012

Ik ben zeer tevreden met CoolSound.nl

Plus punten:

-overzichtelijk website
-verschillende betalingsmogelijkheden
-snelle levering
In het kort prima service

Minpunten heb ik niet gevonden. Misschien iemand anders?

B en B 24-11-2012

Snelle levering en voordelige prijs, correcte en snelle afhandeling order via email. Winkel via kieskeurig.nl ontdekt.

willekie 14-11-2012

Niets op aan te merken. Doet wat het belooft. Van te voren wist ik de leverdatum en dat is prettig.
Prima shop en scherpe prijzen!

Gerjet 14-10-2012

In de review hieronder schrijf ik 12 augustus maar het moet 12 oktober zijn.
Vandaar dit extra bericht.

Ik moet opnieuw beoordelen, hierin geef ik het gemiddelde om het beeld eerlijk te houden.

Gerjet 14-10-2012

Ik reageer na een optelsom van.

Via kieskeurig wilde ik een wekkerradio van Sony kopen. de Sony ICF-C717PJ, de wekker was bij bij Coolsound op 12 oktober te koop voor 40 euro.
Dus ik wil deze bestellen, wordt door verbonden naar hun site. Is de wekker 49 euro.
Ik mail Coolsound en vraag naar een oplossing.
Hun oplossing: 'gewoon 49 euro' betalen en zeggen dat het bij kieskeurig ligt.
Niets geen coulance of even meedenken.

Ik leg me erbij neer.

Twee dagen later.
Toevallig stond de site van Coolsound nog open.
Is de wekker 47 euro. Huh? De oplossing was toch 49 euro?
Tip; met klant meedenken.

Verder vorig jaar ook een aankoop gedaan en deze zelf opgehaald:
Had een medewerker de stekker van de pin eruit getrokken, dus was elektronisch betalen niet meer mogelijk, probeer je tot een oplossing te komen. Vraag je; is het een idee dat ik het bedrag overmaak. Jongen achter balie vond het een goed idee want door hun eigen schuld wilde het apparaat niet meer. Hij even z''n collega vragen naar het banknummer, rara; kan niet, zelf maar ergens contant pinnen.

Gelukkig kregen ze het apparaat weer aan de praat, er kon weer gepind worden.

Gevoel:
Al met al, als het allemaal goed gaat dan is het een goede winkel.
Zijn er wat, door eigen schuld, ontstane problemen, dan denken ze niet met de klant mee.
Een goede medewerker achter de balie, daargelaten.

Wessel Berents 06-10-2012

Levering van het product duurde wat lang, dat was het enige minpunt. Naar aanleiding hiervan gemaild met Coolsound en binnen een half uur alweer een mailtje terug. Coolsound had inmiddels zelf contact opgenomen met het postkantoor waar het pakketje afgeleverd zou worden. Dat was inmiddels aangekomen. Goede service dus.

Mariner 05-10-2012

Bestelling liet zeer lang op zich wachten.
Gevraagd of de GPS al kon worden opgestuurd zonder de accessoires ( die er nog niet waren). Dat kon alleen met extra verzend kosten. Akkoord gegaan en betaald) wat schets mijn verbazing alles werd in een keer geleverd. Wel 2 x bezorgkosten betaald en niet terug gekregen. ( niet zo mooi coolsound.nl)

GuMo 31-08-2012

Zocht een bepaald type monitor van HP dat bijna niet meer te krijgen is. CoolSound had ze nog en voor een goede, zo niet de beste, prijs. Aanvankelijk zou de levertijd een week zijn, had ze echter al na vier dagen binnen en voordat de betalingsbevestiging binnen was.

Zwollenaar007 30-08-2012

Duidelijke website, gunstige prijs, goed bereikbaar en snelle levering: prima! Heb er al verschillende keren wat gekocht, maar nog nooit problemen gehad, dus ook geen ervaring met de garantieafhandeling.

Wilma 65 22-08-2012

Website is duidelijk
afhandeling en bestellen is gemakkelijk
snelle levering,prima,alleen bestelling werd door post nl twee uur te laat afgeleverd.

Noki4711 10-08-2012

Dinsdagmiddag 15.59 uur mijn bestelling geplaats, woensdag om 14.00 uur de pannenset ontvangen. Klasse!

Regio Apeldoorn 08-08-2012

Bestelling en levering van de TV goed.
De after sales afhandeling was SUPER !!
Na enkele dagen zag ik dat er een streep door het beeld liep. Ik had de originele verpakking al weggedaan en dacht wat nu?.
Gebeld met after sales en deze gaven aan dat ze nog een TV op voorraad hadden en dat ik de TV mocht komen omruilen. In de auto gestapt en 2 uur later had ik een nieuwe TV.
Nogmaals dank voor de super service !!.

Chantal 1970 08-08-2012

Na even gezocht te hebben kwam ik bij Coolsound uit. Navraag of het artikel geleverd kon worden leerde mij dat dat wel een paar dagen kon gaan duren. Niets is minder waar. De volgende dag al binnen bij hun en vervolgens naar mij verstuurd. Keurige mailafhandeling, snelle reactie. Goed geholpen!

niek van dinten 04-08-2012

In eerste instantie zelf een foutje gemaakt door dubbel te bestellen, (maar 1 keer betaald) daardoor stonden de spullen gereserveerd die ik wou hebben, na 1 telefoontje waar ik goed ben geholpen was alles geregeld en de volgende dag waren de spullen binnen.

deze winkel ga ik vaker gebruiken!

kwekkie 27-07-2012

Goede productinformatie, accurate afhandeling bestelling, goede informatie over datum en tijdstip van levering, behoorlijk vlot in huis (zondag besteld, woensdag rond middaguur in huis)