Coolsound.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolsound.nl.

Coolsound.nl stelt zich voor

CoolSound.nl is dé webwinkel van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in consumentenelektronica waarbij een scherp prijsbeleid wordt gehanteerd. Op werkdagen voor 22.00* uur besteld morgen in huis! CoolSound staat garant voor optimale service en een uitstekende garantieafhandeling. Alle artikelen worden geleverd met de volledige Europese fabrieksgarantie. *uitgezonderd bezorgservice voor grote artikelen.

Deze score is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carla Tiggelman 23-06-2020

Zeer slechte service, product geleverd in open (lees eerder gebruikte rackette in...) doos en bovendien beschadigd. Via Blokker geleverd door CoolSound en door mij direct betaald. Bij het bellen naar CoolSound wordt door de telefoniste van het kastje naar de muur gestuurd en komt deze dame haar afspraak niet na: het retourbiljet is niet direct (lees dezelfde dag vóór 17:00 zoals beloofd gemaild.
Een retour service wordt niet geboden, mijn voorstel in een nieuw product op te sturen wordt subiet afgewimpeld.
Geld terug is de enige optie! Ik ben benieuwd hoelang dat op zich laat wachten. Blokker is van deze gang van zaken op de hoogte!

Al met al geen product en geen schoonheidsprijs!
Officiele reactie van Coolsound 23-06-2020

Goede morgen,

Wij vinden het erg jammer dat u deze ervaring hebt opgelopen bij ons. Ik heb u een mail gestuurd om het een en ander te kunnen oplossen voor u.

Excuses voor het ongemak.

Jan 18-06-2020

Wat een serves! Zondags besteld via internet en Maandags al bezorgd. Zo snellen levering heb ik nog nooit meegemaakt.

Linda 17-06-2020

Snelle levering en stevige verpakking! Zeer tevreden met mijn aankoop.
Ik zou bij een volgende aankoop weer voor deze site kiezen.

Diny 17-06-2020

Mooie prijs en zeer snel geleverd. Ook zeer netjes verpakt. Kan alleen maar complimenten geven .

buffelrijder 15-06-2020

snelle levering,prima verpakking dus vlot afgewikkeld;belangrijkste is wel de lage prijs.

Teun 14-06-2020

Voor 22.00 uur besteld, dag erna geleverd, klopt, klasse !
Mijn fout, dubbele bestelling, ook nog recht getrokken, helemaal TOP.
1e keer bij jullie besteld, ZEER tevreden.

J.C.Brouwer 14-06-2020

Tot mijn verbazing was er alleen een beschrijving van het artikel in een aantal talen w.o. engels nog wel te volgen maar daarna 6/7 oost europese talen nederlands was er niet bij.jammer!

Piet 13-06-2020

Op zaterdag een CI+ Ziggo kaart besteld. Deze zou op maandag worden geleverd. Post NL stuurde elke dag een mail dat de zending onderweg was en (alweer) vertraging had opgelopen Uiteindelijk op vrijdag geleverd. Kaart nog niet kunnen testen, ik ga ervan uit dat deze naar behoren werkt.

Ype 10-06-2020

1. Goede kwaliteit.
2. Snel.
3. Goedkoop.
4. Meer dan uitstekende service!!

Karin 10-06-2020

Ongelooflijk snel bestelling in huis!
Zaterdagmiddag besteld, maandag produkt (onbeschadigd) in huis! Top

PETER 09-06-2020

Coolksound aanbevelen ? snel, beste prijs en precies geleverd.... wat wil een mens nog meer !

Simone 09-06-2020

Je hebt snel en bloedsnel. In de laatste categorie valt onze bestelling. Nauwelijks tijd om adem te halen en hup, het pakketje was er. Met precies wat we hadden besteld. Gewoon, goed.

Klant 09-06-2020

Kan nog weinig zeggen over de snelheid en kwaliteit waarmee mijn bestelling is afgehandeld, want ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Maar wel al een mail met de vraag om een beoordeling

Jaapie 08-06-2020

Prettige site, maar wat een slecht transporteur. Aanvankelijk werd aangegeven vrijdag afleveren. Toen weg het zaterdag. Nu maar weer afwachten of er geleverd wordt. Goed winkel om te kopen alleen is het afwachten wanneer het komt.

San 06-06-2020

Prima , was net een fractie ,centen, goedkoper .Snelle service snelle service .

M. 06-06-2020

Snel geleverd. Makkelijke, toegankelijke site. Eerste keer, dat ik daar heb besteld maar zal zeker volgende keer op de site kijken als ik weer wat nodig heb.

Wemme 06-06-2020

Defect artikel ontvangen. Contact opgenomen met klantenservice. Goede oplossing.
Artikel snel verzonden en ontvangen.

CW 05-06-2020

Voor het eerst iets besteld bij Coolsound. Prettige site, scherpe prijzen, supersnelle levering, keurig verpakt, kortom perfect! Aanrader.
CW

Bart Remmerswaal 03-06-2020

Heel snel geleverd en precies wat ik zocht. Bovendien werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden.

lien 02-06-2020

Top heel snel geleverd ,en Scherpen prijzen. Als ik weer iets nodig heb ga ik hier kijken en bestellen

Frank 01-06-2020

snel besteld, snel geleverd en scherpe prijs
ga daar zeker een volgend keer kijken of ze hebben wat ik zoek

alex 01-06-2020

Vlotte levering van een platenspeler, zelfs een dag eerder dan aangegeven. Goed ingepakt, dus onbeschadigd aangekomen

ML 31-05-2020

Shop gekozen vanwege de prijs (30 euro goedkoper dan de rest), ondanks corona de volgende dag in huis. Super blij!

Janny 31-05-2020

Keurige afhandeling, langer ond werweg maar daarkunnen jullie niks aan doen.
Corona, maar hielden mij goed op de hoogte van deze vertraging

Rudolph 30-05-2020

Super snelle levering, 's middags besteld en de volgende ochtend in huis en een zeer aantrekkelijke prijs